quote:Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bijzonder wel. Kost wat, een stuk of 10 seconden?
Ferrari being Ferrariquote:Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari rijdt gewoon z'n race en kijkt verder totaal niet naar wat er in de race gebeurt
Toch knapquote:
Mag dat wel? Hebben marshals aan de auto gezeten dan ist klaar toch?quote:
Misschien vallen er nog meer uit en kan ie nog p10 pakken.quote:
Dangerous driving?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef pmponer het volgende:
Zou Lewis weer zijn gepatenteerde inhaalmove uitvoeren?
Nee, hij reed hem zelf naar de pits.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag dat wel? Hebben marshals aan de auto gezeten dan ist klaar toch?
Marshals? Hij is zelf naar de pit gereden, toch?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag dat wel? Hebben marshals aan de auto gezeten dan ist klaar toch?
Bij Russell hoop ik het welquote:Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef pmponer het volgende:
Zou Lewis weer zijn gepatenteerde inhaalmove uitvoeren?
Want George gaat hem zo voorbij natuurlijk
Oh, dacht dat ie voor de entry in het gras stond en naar een gat in hek werd geduwd, my badquote:Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, hij reed hem zelf naar de pits.
El Planquote:
Misschien is er ook wel wat aan de hand met zijn Ford.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
VER die op nieuwere mediums niet dichterbij NOR komt is best teleurstellend
ik zie hem toch echt dichterbij komenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
VER die op nieuwere mediums niet dichterbij NOR komt is best teleurstellend
Dat was Bottas.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie voor de entry in het gras stond en naar een gat in hek werd geduwd, my bad
Bandenslijtage is over algemeen minder, dus ook minder invloed.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
VER die op nieuwere mediums niet dichterbij NOR komt is best teleurstellend
4 sec op Norris...moet kunnenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie hem toch echt dichterbij komen
en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
Ja, hij zal de race op die mediums uit willen rijden, dus dan kun je ze niet gelijk op hun flikker geven.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
Nu lijkt het wel klaar, Merc 1-2quote:Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Qua inhalen kunnen we toch echt niet klagen...
Van een optocht lijkt geen sprake meer
was een hele poos 4.6quote:
Zou voor de race wel leuk zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Laten we het hopen.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Ik vond DRS op de meeste circuits sowieso een tegeneffect hebben omdat het juist inhaal acties saai maakte, gewoon als je snellere auto had op vol vermogen ervoorbij ipv mooie acties in bochten.quote:
Ik heb liever dat Leclerc of Antonelli wint dan die rat van een Russel.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Ook wel te danken aan Ferrari die tot twee keer toe een VSC onbenut laten om te pitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |