abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 05:41:52 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289245
Ferrari rijdt gewoon z'n race en kijkt verder totaal niet naar wat er in de race gebeurt _O-
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 8 maart 2026 @ 05:41:54 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289246
Alonso rijdt weer *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220289247
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef Tijn het volgende:

[..]
Bijzonder wel. Kost wat, een stuk of 10 seconden?
:Y
2 x de helft
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 8 maart 2026 @ 05:42:10 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289248
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari rijdt gewoon z'n race en kijkt verder totaal niet naar wat er in de race gebeurt _O-
Ferrari being Ferrari :+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 05:42:19 #55
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220289249
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alonso rijdt weer *O*
Toch knap :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 05:42:22 #56
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289250
Ik vind Plan A minder geslaagd.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 05:42:30 #57
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289251
Lewis blijft buiten. Lekker jongen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 05:43:16 #58
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289252
Zou Lewis weer zijn gepatenteerde inhaalmove uitvoeren?
Want George gaat hem zo voorbij natuurlijk
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 05:43:27 #59
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220289253
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alonso rijdt weer *O*
Mag dat wel? Hebben marshals aan de auto gezeten dan ist klaar toch?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 8 maart 2026 @ 05:43:32 #60
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289254
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Toch knap :+
Misschien vallen er nog meer uit en kan ie nog p10 pakken. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220289256
Max komt niet meer dichterbij aan Norris zo lijkt het
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 05:43:38 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220289257
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef pmponer het volgende:
Zou Lewis weer zijn gepatenteerde inhaalmove uitvoeren?
Dangerous driving?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 05:43:40 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_220289258
ALO back. Back again. Tell a friend
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 8 maart 2026 @ 05:43:41 #64
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220289259
Race Control

INCIDENT INVOLVING CAR 11 (PER) NOTED - IGNORING BLUE FLAGS
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 8 maart 2026 @ 05:43:47 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289260
quote:
88s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Mag dat wel? Hebben marshals aan de auto gezeten dan ist klaar toch?
Nee, hij reed hem zelf naar de pits.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 8 maart 2026 @ 05:44:02 #66
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289261
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dangerous driving?
Wieltje tik he.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 05:44:04 #67
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220289262
quote:
88s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Mag dat wel? Hebben marshals aan de auto gezeten dan ist klaar toch?
Marshals? Hij is zelf naar de pit gereden, toch?
  zondag 8 maart 2026 @ 05:44:06 #68
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289263
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef pmponer het volgende:
Zou Lewis weer zijn gepatenteerde inhaalmove uitvoeren?
Want George gaat hem zo voorbij natuurlijk
Bij Russell hoop ik het wel _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 8 maart 2026 @ 05:44:13 #69
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220289264
VER die op nieuwere mediums niet dichterbij NOR komt is best teleurstellend
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 05:44:31 #70
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220289265
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, hij reed hem zelf naar de pits.
Oh, dacht dat ie voor de entry in het gras stond en naar een gat in hek werd geduwd, my bad
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 8 maart 2026 @ 05:44:41 #71
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289266
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alonso rijdt weer *O*
El Plan
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 8 maart 2026 @ 05:45:01 #72
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289267
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
VER die op nieuwere mediums niet dichterbij NOR komt is best teleurstellend
Misschien is er ook wel wat aan de hand met zijn Ford.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220289268
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
VER die op nieuwere mediums niet dichterbij NOR komt is best teleurstellend
ik zie hem toch echt dichterbij komen
en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 8 maart 2026 @ 05:45:13 #74
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289269
quote:
88s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Oh, dacht dat ie voor de entry in het gras stond en naar een gat in hek werd geduwd, my bad
Dat was Bottas.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 8 maart 2026 @ 05:45:27 #75
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220289270
Hard bij LEC slaat niet echt aan
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 05:45:29 #76
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220289271
Hamilton liet hem voorbij leek het.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220289272
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
VER die op nieuwere mediums niet dichterbij NOR komt is best teleurstellend
Bandenslijtage is over algemeen minder, dus ook minder invloed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 05:45:34 #78
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289273
Qua inhalen kunnen we toch echt niet klagen...

Van een optocht lijkt geen sprake meer
pi_220289274
Hamilton laat op klassieke wijze de deur wagenwijd open
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 05:45:42 #80
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220289275
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat was Bottas.
het is nog vroeg :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 05:45:45 #81
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289276
Arme Perez
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 05:45:46 #82
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220289277
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zie hem toch echt dichterbij komen
en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
4 sec op Norris...moet kunnen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 8 maart 2026 @ 05:45:52 #83
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289278
DRS wordt in ieder geval niet gemist.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 8 maart 2026 @ 05:46:00 #84
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289279
quote:
88s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
het is nog vroeg :P
Akkoord :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 8 maart 2026 @ 05:46:02 #85
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220289280
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef greysbones het volgende:

[..]

en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
Ja, hij zal de race op die mediums uit willen rijden, dus dan kun je ze niet gelijk op hun flikker geven.
  zondag 8 maart 2026 @ 05:46:14 #86
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289281
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Qua inhalen kunnen we toch echt niet klagen...

Van een optocht lijkt geen sprake meer
Nu lijkt het wel klaar, Merc 1-2
Drop you like an ill, bad habit
pi_220289282
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
4 sec op Norris...moet kunnen
was een hele poos 4.6
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 05:46:26 #88
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289283
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 05:46:43 #89
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220289285
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
was een hele poos 4.6
3.3
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 8 maart 2026 @ 05:46:49 #90
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289286
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Zou voor de race wel leuk zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 05:46:59 #91
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289287
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nu lijkt het wel klaar, Merc 1-2
Ja maar er is meer dan 1-2..
  zondag 8 maart 2026 @ 05:47:09 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289288
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Laten we het hopen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  FOK!Fotograaf zondag 8 maart 2026 @ 05:47:20 #93
842 Zorro
Z
pi_220289289
Banden maken ook niks meer uit. Je kan toch niet harder want je moet je accu opladen :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 8 maart 2026 @ 05:47:23 #94
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220289290
Even vraagje?

Hebben ze op deze baan helemaal geen Straight mode ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220289291
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef PzKpfw het volgende:
DRS wordt in ieder geval niet gemist.
Ik vond DRS op de meeste circuits sowieso een tegeneffect hebben omdat het juist inhaal acties saai maakte, gewoon als je snellere auto had op vol vermogen ervoorbij ipv mooie acties in bochten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 8 maart 2026 @ 05:47:37 #96
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220289292
Bij NOR gaat er nu iets niet goed
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 8 maart 2026 @ 05:47:40 #97
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220289293
Max komt eraan! *O*
pi_220289294
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Ik heb liever dat Leclerc of Antonelli wint dan die rat van een Russel.
  zondag 8 maart 2026 @ 05:48:14 #99
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289295
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nu lijkt het wel klaar, Merc 1-2
Ook wel te danken aan Ferrari die tot twee keer toe een VSC onbenut laten om te pitten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220289296
Jammer vindt er echt geen zak aan om naar te kijken. Inhaalacties die net zo erg zijn als met DRS. Zonder de graphics zit je blind te kijken etc etc.

Nog de maandje op mijn F1 abbo, eens kijken hoe het zich ontwikkeld maar wordt er nog niet warm van. Kwalificatie gaat überhaupt niet meer aan dit seizoen, die sessie is de nek omgedraaid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')