Bandenslijtage is over algemeen minder, dus ook minder invloed.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
VER die op nieuwere mediums niet dichterbij NOR komt is best teleurstellend
4 sec op Norris...moet kunnenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie hem toch echt dichterbij komen
en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
Ja, hij zal de race op die mediums uit willen rijden, dus dan kun je ze niet gelijk op hun flikker geven.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
Nu lijkt het wel klaar, Merc 1-2quote:Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Qua inhalen kunnen we toch echt niet klagen...
Van een optocht lijkt geen sprake meer
was een hele poos 4.6quote:
Zou voor de race wel leuk zijn.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Laten we het hopen.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond DRS op de meeste circuits sowieso een tegeneffect hebben omdat het juist inhaal acties saai maakte, gewoon als je snellere auto had op vol vermogen ervoorbij ipv mooie acties in bochten.quote:
Ik heb liever dat Leclerc of Antonelli wint dan die rat van een Russel.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ook wel te danken aan Ferrari die tot twee keer toe een VSC onbenut laten om te pitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |