abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 05:45:29 #76
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220289271
Hamilton liet hem voorbij leek het.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220289272
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:44 schreef -XOR- het volgende:
VER die op nieuwere mediums niet dichterbij NOR komt is best teleurstellend
Bandenslijtage is over algemeen minder, dus ook minder invloed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 05:45:34 #78
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289273
Qua inhalen kunnen we toch echt niet klagen...

Van een optocht lijkt geen sprake meer
pi_220289274
Hamilton laat op klassieke wijze de deur wagenwijd open
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 05:45:42 #80
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220289275
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat was Bottas.
het is nog vroeg :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 05:45:45 #81
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289276
Arme Perez
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 05:45:46 #82
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220289277
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zie hem toch echt dichterbij komen
en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
4 sec op Norris...moet kunnen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 8 maart 2026 @ 05:45:52 #83
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289278
DRS wordt in ieder geval niet gemist.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 8 maart 2026 @ 05:46:00 #84
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289279
quote:
88s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
het is nog vroeg :P
Akkoord :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 8 maart 2026 @ 05:46:02 #85
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220289280
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef greysbones het volgende:

[..]

en Max zal als hij wat wil die bandjes wel een beetje moeten sparen
Ja, hij zal de race op die mediums uit willen rijden, dus dan kun je ze niet gelijk op hun flikker geven.
  zondag 8 maart 2026 @ 05:46:14 #86
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289281
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Qua inhalen kunnen we toch echt niet klagen...

Van een optocht lijkt geen sprake meer
Nu lijkt het wel klaar, Merc 1-2
Drop you like an ill, bad habit
pi_220289282
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
4 sec op Norris...moet kunnen
was een hele poos 4.6
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 05:46:26 #88
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289283
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 05:46:43 #89
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220289285
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
was een hele poos 4.6
3.3
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 8 maart 2026 @ 05:46:49 #90
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289286
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Zou voor de race wel leuk zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 05:46:59 #91
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289287
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nu lijkt het wel klaar, Merc 1-2
Ja maar er is meer dan 1-2..
  zondag 8 maart 2026 @ 05:47:09 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220289288
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Laten we het hopen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  FOK!Fotograaf zondag 8 maart 2026 @ 05:47:20 #93
842 Zorro
Z
pi_220289289
Banden maken ook niks meer uit. Je kan toch niet harder want je moet je accu opladen :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 8 maart 2026 @ 05:47:23 #94
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220289290
Even vraagje?

Hebben ze op deze baan helemaal geen Straight mode ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220289291
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:45 schreef PzKpfw het volgende:
DRS wordt in ieder geval niet gemist.
Ik vond DRS op de meeste circuits sowieso een tegeneffect hebben omdat het juist inhaal acties saai maakte, gewoon als je snellere auto had op vol vermogen ervoorbij ipv mooie acties in bochten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 8 maart 2026 @ 05:47:37 #96
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220289292
Bij NOR gaat er nu iets niet goed
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 8 maart 2026 @ 05:47:40 #97
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220289293
Max komt eraan! *O*
pi_220289294
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell en Kimi kunnen het nog moeilijk krijgen op het einde 👀
Ik heb liever dat Leclerc of Antonelli wint dan die rat van een Russel.
  zondag 8 maart 2026 @ 05:48:14 #99
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220289295
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 05:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nu lijkt het wel klaar, Merc 1-2
Ook wel te danken aan Ferrari die tot twee keer toe een VSC onbenut laten om te pitten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220289296
Jammer vindt er echt geen zak aan om naar te kijken. Inhaalacties die net zo erg zijn als met DRS. Zonder de graphics zit je blind te kijken etc etc.

Nog de maandje op mijn F1 abbo, eens kijken hoe het zich ontwikkeld maar wordt er nog niet warm van. Kwalificatie gaat überhaupt niet meer aan dit seizoen, die sessie is de nek omgedraaid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')