Kwist niet dat ze op mannen vielen.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
Even vraagje?
Hebben ze op deze baan helemaal geen Straight mode ?
Er doen alleen maar mannen mee dus veel keuze hebben ze nietquote:
Bring gridgirls back!quote:Op zondag 8 maart 2026 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er doen alleen maar mannen mee dus veel keuze hebben ze niet![]()
Vroeger had je nog leuke shots van knappe chicas in het publiek hoor.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er doen alleen maar mannen mee dus veel keuze hebben ze niet![]()
Mooie tijdenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef shiz het volgende:
[..]
Vroeger had je nog leuke shots van knappe chicas in het publiek hoor.Word je zo straight van.
Water is nat.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren valt wel een beetje tegen
Start een petitiequote:
Water maakt natquote:
Rijd je rond met #1. Komt de #1 van vorig jaar die van P20 startte je voorbij zetten...quote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren valt wel een beetje tegen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit tot nu toe wel beter vind dan de voorgaande jaren. DRS was echt verschrikkelijk voor de sport.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:48 schreef Mothzor het volgende:
Jammer vindt er echt geen zak aan om naar te kijken. Inhaalacties die net zo erg zijn als met DRS. Zonder de graphics zit je blind te kijken etc etc.
Nog de maandje op mijn F1 abbo, eens kijken hoe het zich ontwikkeld maar wordt er nog niet warm van. Kwalificatie gaat überhaupt niet meer aan dit seizoen, die sessie is de nek omgedraaid
*Norrisquote:Op zondag 8 maart 2026 05:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren valt wel een beetje tegen
Veel sectors ineens.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:52 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |