klopt maar daarvoor was er ook een SC en vrijwel iedereen ging naar binnen.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ferrari had wel pech dat bij de tweede VSC ze eerst al voorbij de pit waren en daarna de pits dicht was
Norris is niet altijd onsympathiek. Russel wel, dat is echt een britse rat. Iedereen weet ook wie die rijders briefing gelekt heeft : Russel.quote:
Maar toch is het het niet.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:03 schreef PzKpfw het volgende: Qua inhaalacties lijken die nieuwe regelementen wel goed uit te pakken.
Dat is helemaal niet ongekend.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max netjes P6 vanaf P20. Ongekend.
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar toch is het het niet.
Ik mis het gevecht om de plek denk ik. Nu ga je er langs als je batterij beter is.
Eigenlijk had het genoeg moeten zijn dat ze minder dirty air genereren.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
Vrij standaard inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.
Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Het was op zich een Chaos race zoals verwacht maar inderdaad het batterij gedoe het voelt heel raar aan.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.
Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Aan het begin was het wel tof. Naar mate het verder ging, was het meer inhalen op de motor dan op coureurskills. Was deels met drs ook al zo, maar daar zat soms nog een beetje skills bij met misschien wat uitremmen.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.
Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Dit.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.
Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Dat gevecht voor de leiding was wel het beste scenario wat ik me kon voorstellen met dit reglement. Echt briljante televisie.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:31 schreef heywoodu het volgende:
Rest van de race was gewoon...nou ja, zoals normaal, openingsfase was wel genieten
zijn allebei huilebalkenquote:Op zondag 8 maart 2026 06:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja hij was in begin al aan het klagen omdat Leclerc tegen hem aan het racen was!
max had FL, dus denk dat Mclaren Ferrari Merc en RB toch nog redelijk dicht bij elkaar zit!quote:
Jep.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
DRS bestaat nog steeds jongens en meisjes. Alleen is de inzet er van veranderd.
bij Leclerc kan ik het me voor stellen met die ferrari fuck ups!!quote:
Bij DRS zag je iig nog dat er iets fysieks veranderde aan de auto als DRS open ging...hier gaat de ene auto 'onzichtbaar' ineens veel harder....quote:Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |