abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 06:32:06 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289594
quote:
6s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ferrari had wel pech dat bij de tweede VSC ze eerst al voorbij de pit waren en daarna de pits dicht was
klopt maar daarvoor was er ook een SC en vrijwel iedereen ging naar binnen.
Alleen ze hielden Strategie A aan zoals gewoonlijk hebben ze een begin strategie en geen suggesties tijdens de race!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220289596
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:29 schreef pmponer het volgende:

[..]
Matiger dan de huidige?
Norris is niet altijd onsympathiek. Russel wel, dat is echt een britse rat. Iedereen weet ook wie die rijders briefing gelekt heeft : Russel.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:32:36 #28
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220289597
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:03 schreef PzKpfw het volgende: Qua inhaalacties lijken die nieuwe regelementen wel goed uit te pakken.
Maar toch is het het niet.
Ik mis het gevecht om de plek denk ik. Nu ga je er langs als je batterij beter is.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 8 maart 2026 @ 06:32:51 #29
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_220289598
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.

Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator / Redactie FP zondag 8 maart 2026 @ 06:32:56 #30
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220289599
Slaapjes doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 maart 2026 @ 06:33:11 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289601
Lance stroll gefinished met +15 laps *O* _O-
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220289602
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max netjes P6 vanaf P20. Ongekend.
Dat is helemaal niet ongekend.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 8 maart 2026 @ 06:34:04 #33
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220289603
Hoe was de pace van max tot aan russel??
pi_220289604
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef wdn het volgende:

[..]
Maar toch is het het niet.
Ik mis het gevecht om de plek denk ik. Nu ga je er langs als je batterij beter is.
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:34:59 #35
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_220289606
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
Eigenlijk had het genoeg moeten zijn dat ze minder dirty air genereren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2026 @ 06:35:30 #36
284411 crew  heywoodu
pi_220289608
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.

Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Vrij standaard inderdaad.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:35:31 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289609
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.

Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Het was op zich een Chaos race zoals verwacht maar inderdaad het batterij gedoe het voelt heel raar aan.
viel mee niemand echt gecrasht is op Piastri na maar dat was eerder al.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 8 maart 2026 @ 06:35:55 #38
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220289612
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.

Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Aan het begin was het wel tof. Naar mate het verder ging, was het meer inhalen op de motor dan op coureurskills. Was deels met drs ook al zo, maar daar zat soms nog een beetje skills bij met misschien wat uitremmen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220289613
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:32 schreef shiz het volgende:
Maar ergens ben ik een beetje dood van binnen.
Echt redelijke gevoelloze finish zo.

Veld zou dichter op elkaar moeten zijn en de driver het verschil moeten kunnen uitmaken.
Hopelijk komt dat dan nog, want ergens vond ik dit allemaal zeer kunstmatig en daarna veel te grote gaps en oersaai.
Dit.

Openingslaps ok, daarna beetje matig. En Ferrari verkloot het wederom op strategie.

Als ik een Ferrari had dan verkocht ik hem. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 06:36:13 #40
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220289614
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:31 schreef heywoodu het volgende:
Rest van de race was gewoon...nou ja, zoals normaal, openingsfase was wel genieten _O_
Dat gevecht voor de leiding was wel het beste scenario wat ik me kon voorstellen met dit reglement. Echt briljante televisie.

Dit seizoen wordt heilig _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 8 maart 2026 @ 06:36:34 #41
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220289618
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja hij was in begin al aan het klagen omdat Leclerc tegen hem aan het racen was!
zijn allebei huilebalken
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 8 maart 2026 @ 06:36:45 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289620
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef THEFXR het volgende:
Hoe was de pace van max tot aan russel??
max had FL, dus denk dat Mclaren Ferrari Merc en RB toch nog redelijk dicht bij elkaar zit! :)
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 06:36:52 #43
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289621
DRS bestaat nog steeds jongens en meisjes. Alleen is de inzet er van veranderd.
  zondag 8 maart 2026 @ 06:37:45 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220289627
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
DRS bestaat nog steeds jongens en meisjes. Alleen is de inzet er van veranderd.
Jep.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 06:38:38 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220289631
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
zijn allebei huilebalken
bij Leclerc kan ik het me voor stellen met die ferrari fuck ups!!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 06:38:39 #46
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220289632
Geen greenroom meer?
  zondag 8 maart 2026 @ 06:39:08 #47
8783 gbm
Estd. 2001
pi_220289635
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:34 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit. Allemaal inhaalacties op de batterij. Mijns inziens is dit nog erger dan DRS.
Bij DRS zag je iig nog dat er iets fysieks veranderde aan de auto als DRS open ging...hier gaat de ene auto 'onzichtbaar' ineens veel harder....
  zondag 8 maart 2026 @ 06:39:10 #48
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220289636
Bij het podium Russel en Leclerc openlijke kritiek richting de fia. 'Moeten we wat aan doen'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 06:39:12 #49
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220289638
Het viel me niet tegen. Leuke openingsfase.
Ik was net te laat met de muteknop na de finish.
Toch blij dat ik de wekker heb gezet.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 8 maart 2026 @ 06:39:27 #50
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_220289640
Heel blij word ik er nog niet van i.t.t. George. Voor mijn gevoel geen enkele actie gezien waarin de racekwaliteiten van de rijder de doorslag gaven.
Zu hause ist alles besser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')