Ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:24 schreef incel het volgende:
Ik zelf zie mijzelf meer als een intelligent persoon. Ik ben zelfs zo intelligent, dat ik geen verschil zie in huidskleur. En toch wordt ik
Jij beweert dus dat de tweet van Trump niet racistisch was (inmiddels weggeveegd).quote:Op zaterdag 7 februari 2026 00:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal wat dat laatste als meerwaarde heeft bij je reactieZeker omdat je ook nog eens de plank flink misslaat. Ik beweer niet dat het nooit racistisch is, ik beweer ook niet dat het nooit overduidelijk kan zijn dat het racistisch bedoeld is. Ik zeg dat het niet altijd per definitie racistisch is en dat mensen die dat wel beweren zelf enigszins racistisch denken omdat ze de associatie blijkbaar logisch vinden
Ik wacht even je excuses af want ik neem aan dat we gewoon beleefd blijven tegen elkaar vanavond?
Ik vind 'm wel leuk en zie er ook geen kwaad in. Iedereen kan dus als vanalles afgebeeld worden maar een donker persoon als aap is een probleemquote:
Als het niet zo was had hij het niet gepost.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 02:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk en zie er ook geen kwaad in. Iedereen kan dus als vanalles afgebeeld worden maar een donker persoon als aap is een probleem
Daar kan je wel gelijk in hebben en dat maakt het dan wat minder onschuldigquote:Op zaterdag 7 februari 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Als het niet zo was had hij het niet gepost.
Als je niet ziet waarom dan heb jij een enorm probleem en moet je je echt laten opnemen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 02:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk en zie er ook geen kwaad in. Iedereen kan dus als vanalles afgebeeld worden maar een donker persoon als aap is een probleem
Ik ervaar dat wat ik niet zie, niet als een probleem dus wat ga ik met die opname oplossen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 03:11 schreef Abdellatif het volgende:
[..]
Als je niet ziet waarom dan heb jij een enorm probleem en moet je je echt laten opnemen.
Brainrot idd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 06:49 schreef Gehenna het volgende:
Sneue AI meuk. Wat een trieste armoede.
Alles aan dit is gewoon:en:
Echte racisten zien dan ook nergens racisme in.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:20 schreef Fok-it het volgende:
En mensen die hier geen racisme in zien zullen racisme nooit gaan zien.
Of je krijgt van die figuren als Johan Derksen die er dan een Freudiaanse verspreking van maakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Echte racisten zien dan ook nergens racisme in.![]()
Maar ze zijn stuk voor stuk laffe toetsenbordridders geen van deze racisten durft namelijk de uitdaging aan om aap tegen wat donkere mensen in de openbare ruimte te schreeuwen.
Ik vind het erg racistisch om donkere mensen als gewelddadig te beschrijven.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar ze zijn stuk voor stuk laffe toetsenbordridders geen van deze racisten durft namelijk de uitdaging aan om aap tegen wat donkere mensen in de openbare ruimte te schreeuwen.
Kun je dan eerst eens het publiek hier uitleggen waar ik in mijn observatie een donker persoon als geweldadig beschrijf.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ik vind het erg racistisch om donkere mensen als gewelddadig te beschrijven.
Dat heb je zelf ingevuld.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ik vind het erg racistisch om donkere mensen als gewelddadig te beschrijven.
Vertel dan eens hoe men aap moet zeggen in de talen die de zwarten spreken en verstaan. Hoop dat jij die namen dan fonetisch geeft.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Haha ja. Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:23 schreef theguyver het volgende:
Dit was waarschijnlijk een of andere blunder geweest van een stagaire
Torentjed.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:59 schreef torentje het volgende:
[..]
Vertel dan eens hoe men aap moet zeggen in de talen die de zwarten spreken en verstaan. Hoop dat jij die namen dan fonetisch geeft.
Sommige mensen moeten de bodem definiëren. Nou, bij deze dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 02:30 schreef the-eye het volgende:
Ik vind 'm wel leuk en zie er ook geen kwaad in.
Sommige mensen zijn daarop druk aan het werk gegaan om een diepe waterput aan te leggen als je sommige reacties hier leest...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:31 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten de bodem definiëren. Nou, bij deze dan.
Een blank iemand afbeelden als aap is geen probleem. Voor donkere mensen blijft men herhalen dat, dat gevoelig ligt om op die manier die gevoeligheid levend te houden en door te kunnen geven aan de volgende generatiesquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:34 schreef GerryDV het volgende:
Filmpje gezien, wat een fophef. Er zit ook gewoon een blank iemand in op een apenlichaam. Het gaat ook over veel meer mensen dan de Obama’s. Mensen hebben echt niks beters te doen he.
quote:In Suriname plaatst men den Blanke in den hoogsten rang en orde van het dierenrijk, als het edelste menschensoort, terwijl er Negers zijn, die hem als hooger wezen beschouwen: misschien half engel en half mensch.
De Indianen houdt men voor ongecultiveerde natuurmenschen, die in hunnen natuurstaat genoegzaam zonder behoefte zeer gelukkig leven; - het is zoo, en het is tevens de waarheid, dat zij dit hun geluk door den omgang met de Blanken verliezen.
De Kleurlingen zijn tusschenwezens, de eerste schakel of onmerkbare overgang van den beschaafden mensch op het redelooze gedierte.
De Negers redelooze schepsels, welke de hoogste rang onder het apengeslacht uitmaken.
De Oerang-oetang minder tamme, meer afdalende Boschmenschen, welke mede tot de apen behooren
Absurd dat je dit tegenwoordig kan posten hierquote:Op zaterdag 7 februari 2026 02:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ga je schamenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:34 schreef GerryDV het volgende:
Filmpje gezien, wat een fophef. Er zit ook gewoon een blank iemand in op een apenlichaam. Het gaat ook over veel meer mensen dan de Obama’s. Mensen hebben echt niks beters te doen he.
Dat is het juist. Dit soort “mensen” kent geen schaamte.quote:
Mwoah... het is maar net hoe het uitkomt hč? We kijken tegenwoordig met onze hedendaagse bril naar oude zeehelden om de racismekaart te kunnen trekken maar bij de aapvergelijking wordt er dan weer graag door de oude bril gekeken om dezelfde kaart op tafel te kunnen gooienquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:08 schreef Ericr het volgende:
De verderfelijke vergelijkingen, uit een niet zo ver verleden, niet willen zien als rascime lijkt het probleem bij sommigen. Wat toen racistisch was is het nu net zo goed. Maar sommigen zullen de Ewige Jude waarschijnlijk ook een goede film vinden, niks mis mee toch? Karikatuur, beetje humor moet kunnen.
Dacht we wel verder waren dan onderstaande tekst maar blijkbaar niet
[..]
Waarschijnlijk wel als je ze rechtstreeks confronteert.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is het juist. Dit soort “mensen” kent geen schaamte.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:59 schreef torentje het volgende:
[..]
Vertel dan eens hoe men aap moet zeggen in de talen die de zwarten spreken en verstaan. Hoop dat jij die namen dan fonetisch geeft.
lol, een beetje zoals velen hier vinden dat trump een kogel verdient, man tochquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel als je ze rechtstreeks confronteert.
Dan krijg je zulke taferelen.
Bekijk deze YouTube-video
Waarin ze zelf eigenlijk ook wel weten dat ze verstandelijk toch wel wat beperkt zijn
Nee in beide gevallen trekken we hopelijk lering uit het verleden. Blijkbaar maar al te hard nodig als we apenvergelijkingen gaan normaliseren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mwoah... het is maar net hoe het uitkomt hč? We kijken tegenwoordig met onze hedendaagse bril naar oude zeehelden om de racismekaart te kunnen trekken maar bij de aapvergelijking wordt er dan weer graag door de oude bril gekeken om dezelfde kaart op tafel te kunnen gooien
Uh, oke? Goeie ofzo?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
lol, een beetje zoals velen hier vinden dat trump een kogel verdient, man toch
Satire niet leuk vinden of misschien zelfs racistisch maar dat gelijkstellen aan een doodsbedreiging geeft ook wel een bepaald beeld van iemandquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel als je ze rechtstreeks confronteert.
Dan krijg je zulke taferelen.
Waarin ze zelf eigenlijk ook wel weten dat ze verstandelijk toch wel wat beperkt zijn
Ik stel het niet gelijk. Je snapt de essentie van mijn post niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Satire niet leuk vinden of misschien zelfs racistisch maar dat gelijkstellen aan een doodsbedreiging geeft ook wel een bepaald beeld van iemand
En wie zijn dat dan? Of verzin je dat gewoon even...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
lol, een beetje zoals velen hier vinden dat trump een kogel verdient, man toch
Even los van de smakeloosheid vind ik het nog veel sprekender dat de president van Amerika (of elk ander land btw) dit soort dingen op social media post. Het illustreert hoe laag dat land is gezonken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee in beide gevallen trekken we hopelijk lering uit het verleden. Blijkbaar maar al te hard nodig als we apenvergelijkingen gaan normaliseren.
hier bvbquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan? Of verzin je dat gewoon even...
en ik denk dat een grote meerderheid hem sowieso dood wenst, zou mooi zijn als er wat minder hypocrisie wasquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:13 schreef Solispolar het volgende:
Het is overigens echt wachten op de definitieve kogel voor deze gast. En nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar jezus: wat heeft hij er ontzettend hard om lopen smeken. Hoe kan je in slechts 365 dagen tijd letterlijk de hele wereld (op Putin na) tegen je in het harnas jagen? En dan ook nog je eigen kiezers erbij
Trump is dan ook 1 van de meest destructieve personen uit de 21ste eeuw. Peter R de Vries was dit nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
hier bvb
[..]
en ik denk dat een grote meerderheid hem sowieso dood wenst, zou mooi zijn als er wat minder hypocrisie was
Racisme is geen humorquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:48 schreef Durmada het volgende:
Wat de een als humor ervaart, kan de ander misschien beledigend opvatten. Dat is met humor toch altijd zo geweest? Ook dit is weer een storm in een glas water, elke scheet die Trump laat moet nu gelijk wereldnieuws worden, zo onzinnig allemaal.
Het gaat er niet om dat we nu elke mogelijke aap associatie onder de loep gaan nemen om daar een ja of nee sticker op te plakken. We kunnen ongetwijfeld situaties verzinnen die duidelijk racistisch bedoeld zijn, zo overkomen, zo de boeken in zullen gaan enzquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee in beide gevallen trekken we hopelijk lering uit het verleden. Blijkbaar maar al te hard nodig als we apenvergelijkingen gaan normaliseren.
Bananen op een voetbalveld en oerwoudgeluiden in dat zelfde stadion zijn zeker ook geen probleem?
Nee, dat heet satire. En dat weet je vooraf. Trump is geen cabaretier toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:48 schreef Durmada het volgende:
Wat de een als humor ervaart, kan de ander misschien beledigend opvatten. Dat is met humor toch altijd zo geweest? Ook dit is weer een storm in een glas water, elke scheet die Trump laat moet nu gelijk wereldnieuws worden, zo onzinnig allemaal.
voor dit NL zal niemand willen vechten iddquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:54 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit topic laat maar weer perfect zien waarom je wel koekoek zou moeten zijn om voor Nederland te vechten in een oorlog.
<Knip>
We zien in Oekraine dat het niet op basis van vrijwillige deelname gaat dus ik weet niet of je echt de keus krijgt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:54 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit topic laat maar weer perfect zien waarom je wel koekoek zou moeten zijn om voor Nederland te vechten in een oorlog.
<Knip>
Ik lees daar niet in dat hij vindt dat Trump een kogel verdient, maar eerder dat hij denkt dat anderen dat denken. Net zoals jij eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
hier bvb
[..]
en ik denk dat een grote meerderheid hem sowieso dood wenst, zou mooi zijn als er wat minder hypocrisie was
Als mijn land en dat van mijn voorouders aangevallen wordt ga ik er zeker voor vechten, dat hangt niet af van soorten volk of politici, maar van liefde voor mijn land, mijn geliefden in dat land en eerbied voor mijn voorouders.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:54 schreef Fok-it het volgende:
<Knip>
Jij koppelt je gevoelens en je trots voor je land niet aan de mensen die er wonen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als mijn land en dat van mijn voorouders aangevallen wordt ga ik er zeker voor vechten, dat hangt niet af van soorten volk of politici, maar van liefde voor mijn land, mijn geliefden in dat land en eerbied voor mijn voorouders.
"en mijn geliefden in dat land."quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij koppelt je gevoelens en je trots voor je land niet aan de mensen die er wonen?
Natuurlijk zijn een paar posts op FOK! daar te summier voor. Maar de wetenschap dat ik zij aan zij kan staan met een lowlife die mij eigenlijk een landverrader vindt om wat voor reden dan ook doet mijn mening wel aantastenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als mijn land en dat van mijn voorouders aangevallen wordt ga ik er zeker voor vechten, dat hangt niet af van soorten volk of politici, maar van liefde voor mijn land, mijn geliefden in dat land en eerbied voor mijn voorouders.
Wat die ander van mij vindt boeit me op zo'n moment niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn een paar posts op FOK! daar te summier voor. Maar de wetenschap dat ik zij aan zij kan staan met een lowlife die mij eigenlijk een landverrader vindt om wat voor reden dan ook doet mijn mening wel aantasten
Ik kan het wel waarderen dat je dat allemaal opzij kan zetten voor puur en alleen je liefde voor je vaderland. Denk dat ik daar wel meer moeite mee zou hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat die ander van mij vindt boeit me op zo'n moment niet zoveel.
Dave Chappelle disagrees.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Racisme is geen humor![]()
Jij daarentegen wel een verwerpelijk persoon
Ik vind patriottisme dan ook belangrijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen dat je dat allemaal opzij kan zetten voor puur en alleen je liefde voor je vaderland. Denk dat ik daar wel meer moeite mee zou hebben.
Voor je geliefden is een ander verhaal inderdaad
Trump is geen comedianquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dave Chappelle disagrees.
Ik vind hem best lachwekkend soms als hij met dat kleine worstvingertje staat te wijzen.quote:
in de hemel is er geen patriottismequote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind patriottisme dan ook belangrijk.
Genoeg om zeer trots op te zijn als Nederlander. Zie ik graag bewaard blijven.
Ik woon dan ook niet in de hemel momenteel, maar in Nederland.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:14 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
in de hemel is er geen patriottisme
"Do the harmonica!"quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind hem best lachwekkend soms als hij met dat kleine worstvingertje staat te wijzen.
aangezien je er wil geraken zou dit niet een eigenschap moeten zijn die je wil cultiverenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik woon dan ook niet in de hemel momenteel, maar in Nederland.
Wat, zodra, hypothetisch, de Russen hier binnenvallen - lukt ze niet, daarvoor hebben de Polen ze al totaal verslagen - hef jij je handen omhoog?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
aangezien je er wil geraken zou dit niet een eigenschap moeten zijn die je wil cultiveren
Da fuq, matequote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
aangezien je er wil geraken zou dit niet een eigenschap moeten zijn die je wil cultiveren
ik ga niemand doden in gelijk welke omstandigheid, leven op aarde is tijdelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat, zodra, hypothetisch, de Russen hier binnenvallen - lukt ze niet, daarvoor hebben de Polen ze al totaal verslagen - hef jij je handen omhoog?
Heb je kinderen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:33 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ik ga niemand doden in gelijk welke omstandigheid, leven op aarde is tijdelijk
Ja, ik zie daar weinig moreel verheven aan, eerlijk gezegd. Laat staan omdat het uiteindelijk om jouw plekje in de hemel gaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:41 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
in gelijk welke omstandigheid
het gaat niet om mijn plekje, het gaat om wat goed doen is in Gods ogen, niet in de ogen van een aardse moraliteitquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik zie daar weinig moreel verheven aan, eerlijk gezegd. Laat staan omdat het uiteindelijk om jouw plekje in de hemel gaat.
Maar goed, dit is zwaaaaaaaaaar off-topic.
Hoe weet jij wat goed is in Gods ogen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:46 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
het gaat niet om mijn plekje, het gaat om wat goed doen is in Gods ogen, niet in de ogen van een aardse moraliteit
doden alleszins niet, raar dat je dit niet weetquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat goed is in Gods ogen?
en gedood worden, dat wel?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:53 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
doden alleszins niet, raar dat je dit niet weet
Handig misschien om dit in FL voort te zetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:56 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
komaan man, wat is dit voor iets
We weten helemaal niet of de ondertoon van het filmpje een racistische insteek zou hebben gehad. Maar het is Trump dus het is wereldnieuws en kan iedereen weer even zijn of haar plasje doen. Eén beetje nuance kan geen kwaad toch? Daarnaast heeft hij het niet eens zelf geplaatst, maar een medewerker.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Racisme is geen humor![]()
Jij daarentegen wel een verwerpelijk persoon
De grootste racisten in de VS zijn de democraten die token blacks in campagnetijd inhuren, maar tegelijkertijd kei hard anti-zwart politiek voeren (bijv. Bill Clinton met zijn three-strikes laws in de jaren 90)quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een vermoeiende discussie.
Ik snap niet dat er figuren zijn die het posten verdedigen. Walgelijk einde. Racistisch. Punt.
Maar aan de andere kant snap ik ook niet dat het gebruikt wordt om nu weer Trump als racist neer te zetten. Niet alleen omdat Trump waarschijnlijk het filmpje zelf niet heeft afgekeken, maar dacht ‘hé, support voor mijn stolen elections theorie’ en vervolgens als iemand met Tourette dat ding meteen plaatst. Maar bovenal omdat al heel lang is gebleken dat Democraten alleen maar verliezen als ze op de ‘het is een racist!!!’ toer gaan.
Je wordt als racist neergezet omdat je op internet racistisch materiaal upload voor een miljoenenpubliek. Wat vreemd!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap niet dat er figuren zijn die het posten verdedigen. Walgelijk einde. Racistisch. Punt.
Maar aan de andere kant snap ik ook niet dat het gebruikt wordt om nu weer Trump als racist neer te zetten. Niet alleen omdat Trump waarschijnlijk het filmpje zelf niet heeft afgekeken, maar dacht ‘hé, support voor mijn stolen elections theorie’ en vervolgens als iemand met Tourette dat ding meteen plaatst. Maar bovenal omdat al heel lang is gebleken dat Democraten alleen maar verliezen als ze op de ‘het is een racist!!!’ toer gaan.
De veronderstelling dat Trump het filmpje niet heeft afgekeken, waar is dat op gebaseerd?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
Fixed.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:20 schreef Ericr het volgende:
Dus een seniele Republikeinse president hoeft geen rekenschap meer af te leggen op wat hij post?
Je mag dus geen kritiek op Trump hebben, zonder dat je eerst kijkt naar de politieke gevolgen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
Gelukkig ben ik geen verkiesbare democraat dus mag ik gewoon zeggen wat ik wil zonder me druk te maken over de gevolgen voor mijn politieke campagne.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
Inderdaad. Normaliter neig ik naar Hanlons scheermes, maar de psyche van Trump is dermate gestoord dat ik hier toch echt neig naar moedwilligheid.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De veronderstelling dat Trump het filmpje niet heeft afgekeken, waar is dat op gebaseerd?
Trump probeert namelijk de grens waarmee hij weg kan komen elke keer wat verder op te rekken. En deze actie past perfect in dat plaatje.
Hij zei het zelf en ik kan mij dat ook prima voorstellen gelet op zijn obsessie met 2020.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De veronderstelling dat Trump het filmpje niet heeft afgekeken, waar is dat op gebaseerd?
Trump probeert namelijk de grens waarmee hij weg kan komen elke keer wat verder op te rekken. En deze actie past perfect in dat plaatje.
Van mij mag het. Net als dat mensen mogen klappen en instemmend knikken met een blik alsof iemand iets heel diepgaands gezegd heeft terwijl ene Billie Eilish zojuist een enorme domme opmerking heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je mag dus geen kritiek op Trump hebben, zonder dat je eerst kijkt naar de politieke gevolgen?
Ik zie niet in wat voor verschil dit maakt. Als je nu nog niet inziet wat voor gestoorde hoop stront Trump is, dan zal niets dat doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
Hoe dan ook: het lijkt mij logisch om te denken dat hij het heeft geplaatst ondanks het einde, niet vanwege het einde.
https://decorrespondent.n(...)dc-19bd-c855aa1b1cb0quote:Cruciaal in deze methode is de overdaad: je kunt waarheid pas verdrinken als de zee groot genoeg is. Steve Bannon, voormalig politiek strateeg van Donald Trump, vatte de strategie van verdrinking ooit kernachtig samen met zijn beruchte oproep: ‘Flood the zone with shit’* – vrij vertaald: overvoer het publieke debat met troep.
Het lijkt mij dat recentelijk wel is bewezen dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat voor verschil dit maakt. Als je nu nog niet inziet wat voor gestoorde hoop stront Trump is, dan zal niets dat doen.
Hoe was het ook alweer? "Ik kan iemand neerschieten zonder stemmen te verliezen"?
In ieder geval zijn luier in het geval van Trump.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:52 schreef Firuze60 het volgende:
Ik krijg toch de neiging inmiddels te gaan geloven in de theorie van "Flood the zone with shit."
[..]
https://decorrespondent.n(...)dc-19bd-c855aa1b1cb0
Ze hebben nu weer wat om over te huilen. Orange man bad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:34 schreef GerryDV het volgende:
Is toch heerlijk dat je ook gewoon weer de bekende namen zietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
Het gaat zelfs de republikeinen te ver, maar users op de fok be like: linkse flophef om orange man bad.
Je weet dan precies wie er om een sterke leider roept.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch heerlijk dat je ook gewoon weer de bekende namen zietcompleet van het padje afgegleden
Klopt, die gaat de geschiedenis inderdaad in als bad. Onbeschrijfelijk he. Als je al die daden van hem ziet. Gelukkig zullen enkele gelukkigen hem herinneren als een ware menselijke leiderquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze hebben nu weer wat om over te huilen. Orange man bad.
Het kan me allemaal aan mijn reet roesten hoe Trump de geschiedenisboeken in gaat. Het is gewoon kostelijk om te zien dat 1 man zo ontzettend veel mensen telkens op de kast weet te jagen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, die gaat de geschiedenis inderdaad in als bad. Onbeschrijfelijk he. Als je al die daden van hem ziet. Gelukkig zullen enkele gelukkigen hem herinneren als een ware menselijke leider
Belachelijke redenatie, als Pietje Puk onzin de ether inslingert boeit dat niemand, maar je hebt het hier wel over de president van de VS.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het kan me allemaal aan mijn reet roesten hoe Trump de geschiedenisboeken in gaat. Het is gewoon kostelijk om te zien dat 1 man zo ontzettend veel mensen telkens op de kast weet te jagen.
Wat kan jouw het schelen dat een voormalig politicus als een aap wordt afgebeeld zeg. Er wordt wel meer troep door invloedrijke mensen de ether ingeslingerd maar daar hoor ik je nooit over. Selectieve verontwaardiging weer door de orange man bad-kliek.
Iemand die het daadwerkelijk aan zijn reet zal roesten gebruikt geen orange man bad hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het kan me allemaal aan mijn reet roesten hoe Trump de geschiedenisboeken in gaat. Het is gewoon kostelijk om te zien dat 1 man zo ontzettend veel mensen telkens op de kast weet te jagen.
Wat kan jouw het schelen dat een voormalig politicus als een aap wordt afgebeeld zeg. Er wordt wel meer troep door invloedrijke mensen de ether ingeslingerd maar daar hoor ik je nooit over. Selectieve verontwaardiging weer door de orange man bad-kliek.
Het is het account van de president van de VS. Dick Schoof en Mark Rutte twitter(d)en ook niet uit eigen hand vanaf het Min-Pres account maar hun stafmedewerkers. Het lijkt me er in de VS niet veel anders aan toe te gaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Belachelijke redenatie, als Pietje Puk onzin de ether inslingert boeit dat niemand, maar je hebt het hier wel over de president van de VS.
En jij gelooft dat?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is het account van de president van de VS. Dick Schoof en Mark Rutte twitter(d)en ook niet uit eigen hand vanaf het Min-Pres account maar hun stafmedewerkers. Het lijkt me er in de VS niet veel anders aan toe te gaan.
Volgens mij is het officiële standpunt dat een stagiair uit ballorigheid bezig is geweest. Fophef om niks.
Dat valt wel mee. Ik ben het op veel punten eens met Trump maar ook veel dingen niet hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die het daadwerkelijk aan zijn reet zal roesten gebruikt geen orange man bad hoor
Copiumgenot
Los van in hoeverre dat officiële standpunt op waarheid berust maakt dat het er nou ook niet bepaald beter opquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is het account van de president van de VS. Dick Schoof en Mark Rutte twitter(d)en ook niet uit eigen hand vanaf het Min-Pres account maar hun stafmedewerkers. Het lijkt me er in de VS niet veel anders aan toe te gaan.
Volgens mij is het officiële standpunt dat een stagiair uit ballorigheid bezig is geweest. Fophef om niks.
Haha oke hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik ben het op veel punten eens met Trump maar ook veel dingen niet hoor.
Nee precies. Zou het destabilisatie kunnen zijn vanuit politieke opponenten die geďnfiltreerd zijn?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Los van in hoeverre dat officiële standpunt op waarheid berust maakt dat het er nou ook niet bepaald beter op
Jij denkt echt dat Trump zelf 24/7 wakker is en zijn TruthSocial account beheert? er zitten daar meerdere mensen op. Natuurlijk verdiend het geen schoonheidsprijs.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is niet erg want het filmpje is gewoon door een balorige stagiair gepost en als het wel erg is dan is het destabilisatie door een infiltrant en als het geen infiltrant was dan heeft Trump het filmpje toch niet afgekeken en als hij dat wel heeft dan is het nog steeds linkse flophef!!!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee precies. Zou het destabilisatie kunnen zijn vanuit politieke opponenten die geďnfiltreerd zijn?
Dat is geen complottheorie maar dat zijn methoden die in de praktijk sinds jaar en dag toegepast worden. In Nederland is de CD van Janmaat meermaals geďnfiltreerd door de Veiligheidsdiensten met opruiings- en destabilisatietechnieken.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:38 schreef Ericr het volgende:
Die gast post constant verbale diarree en allerlei onzin maar nu was het natuurlijk een stagiair die verveeld was. Pedofiele Mister grab 'm by the pussy heeft toch geen stagair nodig voor die 'hoogtepunten' van hem op social media.
Covfefe!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is niet erg want het filmpje is gewoon door een balorige stagiair gepost en als het wel erg is dan is het destabilisatie door een infiltrant en als het geen infiltrant was dan heeft Trump het filmpje toch niet afgekeken en als hij dat wel heeft dan is het nog steeds linkse flophef!!!
Doelpalen all over het veld.
Hij dicteert die onzin zelf. Beheren zou zijn dat grootste deel niet uit zijn gestoorde brein komt maar gelet op zijn publieke uitingen weten we gewoon dat al die truth social onzin van zijn hand is. Quiet piggy!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Kijk hier zitten paar mensen die zijn social media account beheren, denk je nu echt dat trumps dikke oranje worstenvingertjes zelf loopt te posten?misschien heeft hij daarom een bloeduitstorting?
Prachtige documentaire trouwens.
Wat een domme domme vergelijkingquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:56 schreef Candymannetje het volgende:
Wat een selectieve verontwaardiging.
Iedereen mag Trump een oranje wortel noemen maar Obama mag niet vergeleken worden met een aap.
Het ene is racistisch en het ander niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:56 schreef Candymannetje het volgende:
Wat een selectieve verontwaardiging.
Iedereen mag Trump een oranje wortel noemen maar Obama mag niet vergeleken worden met een aap.
Hij zegt zoveel, meeste onzin.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij zei het zelf en ik kan mij dat ook prima voorstellen gelet op zijn obsessie met 2020.
Hoe dan ook: het lijkt mij logisch om te denken dat hij het heeft geplaatst ondanks het einde, niet vanwege het einde.
Trump had toen al helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 zei Donald Trump het volgende:
'I Could ... Shoot Somebody, And I Wouldn't Lose Any Voters
Uhm, jokes on you.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Trump had toen al helemaal gelijk.![]()
En nu kunnen de fokkers in dit topic niet bij de Amerikaanse verkiezingen stemmen, maar wat hij ook doet: zij zullen hem toch verdedigen.
blijf jij maar in sprookjes geloven. En wat Trump zei klopt in jouw geval dus echt hihi oenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Uhm, jokes on you.
Dankzij oversea mail-in-ballot zonder verification of citizenship in democratische staten kan ik gewoon op Trump stemmen.
Soms zijn dingen gewoon zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van mij mag het. Net als dat mensen mogen klappen en instemmend knikken met een blik alsof iemand iets heel diepgaands gezegd heeft terwijl ene Billie Eilish zojuist een enorme domme opmerking heeft gemaakt.
Alleen begrijp ik er geen reet van.
Grappig, jij gaat verkiezingsfraude plegen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Uhm, jokes on you.
Dankzij oversea mail-in-ballot zonder verification of citizenship in democratische staten kan ik gewoon op Trump stemmen.
Wat? dacht dat dit niet kon, het waren volgens Biden de meest veilige verkiezingen ooit. Het is namelijk geen fraude als je het bewijs vernietigd of geen toegang geeft tot de voter rolls.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, jij gaat verkiezingsfraude plegen?
Mede mogelijk gemaakt door de Democraten die met alles wat ze hebben een ID plicht bij het stemmen proberen tegen te houden op het moment, de SAVE actquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, jij gaat verkiezingsfraude plegen?
Hee, vertel me nou waarom ik de vijand van Nederland ben?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de Democraten die met alles wat ze hebben een ID plicht bij het stemmen proberen tegen te houden op het moment, de SAVE act.
Omdat je bij elk onderwerp de kant kiest die tegen Nederland, Nederlanders en de Nederlandse cultuur isquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hee, vertel me nou waarom ik de vijand van Nederland ben?
Welke onderwerpen zoal?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je bij elk onderwerp de kant kiest die tegen Nederland, Nederlanders en de Nederlandse cultuur is.
En omdat je landverraad zou plegen door aan te geven niet voor Nederland te willen vechten en dan boos bent als mensen je een landverrader noemen.
En omdat ik je niet mag.
Neuh, je hebt alweer met success een persoonlijke aanval uitgelokt, je hebt je zin gehad. Het is wel weer mooi zo.quote:
Die was pas racistisch inderdaad, daar zat letterlijke haat in.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Ah yes, Biden was al een half uurtje niet langs gekomen. Bedankt EpicSchuimbekMan
Deze is echt all youquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je hebt alweer met success een persoonlijke aanval uitgelokt, je hebt je zin gehad. Het is wel weer mooi zo.
Ja, dat zeg ik toch ook zelf?quote:
Er zit een verschil met dingen vergelijken en dingen gelijk stellen aan elkaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zelfs de nazi daden worden vergeleken tegenwoordig met ICE, het is schaamteloos.
Zoals verkiezingsuitslagen van jaaaaaaren geleden?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:37 schreef Isdatzo het volgende:
"De kant die tegen Nederland is"
Klinkt als iets dat zich vooral in je hoofd bestaat om lekker een schimmenstrijd tegen te kunnen voeren.
Nee je zit gewoon weer vervelend te doen uit het niets, lijkt me vrij logiach dat hij doorvraagtquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook zelf?.
Hij stelde een vraag, ik gaf antwoord, en nu is het mooi geweest.
Ik had gewoon een reactie gepost, over de SAVE act, die quote hij met die offtopic vraag en ik zit vervelend te doen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee je zit gewoon weer vervelend te doen uit het niets, lijkt me vrij logiach dat hij doorvraagt
wel in het juiste topic graag, geen zin in dat jullie over het hele forum gaan zitten bekvechten want niemand wil deze bagger lezen
Hij heeft het waarschijnlijk over je mongolenopmerking dat ik de vijand van Nederland zou zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had gewoon een reactie gepost, over de SAVE act, die quote hij met die offtopic vraag en ik zit vervelend te doen?
Is goed hoor, ik zal het niet meer doen.
Dat deed ik toch ook? Alleen was het totaal offtopic en wou IK het topic er verder niet mee vervuilen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft het waarschijnlijk over je mongolenopmerking dat ik de vijand van Nederland zou zijn.Sta dan ook achter je woorden en ga nu niet de vermoorde onschuld spelen
Jij vervuilt dit forum al 25 jaar dus ga je daar nou niet opeens druk om makenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ik toch ook? Alleen was het totaal offtopic en wou IK het topic er verder niet mee vervuilen.
Ik denk dat er 1 iemand is die zich erg druk lijkt te maken op dit moment, en ik ben het niet iigquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vervuilt dit forum al 25 jaar dus ga je daar nou niet opeens druk om maken
Alleen is 80% van de Amerikanen voor verplichte identificatie. De SAVE act heeft als gevolg dat 70 tot 90 miljoen Amerikanen naast identificatie ook trouwboekje(s) en uittreksel geboorteregister moeten aanschaffen. Kosten tussen de 200 en 400 dollar. Dat is nogal wat en lijkt gericht op het beďnvloeden van voornamelijk democratische stemmersquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de Democraten die met alles wat ze hebben een ID plicht bij het stemmen proberen tegen te houden op het moment, de SAVE act.
Sja, maar miljoenen niet-Amerikanen die wel kunnen stemmen is voornamelijk gunstig voor diezelfde Democraten, die willen net als nu in Spanje en Frankrijk graag die stemmen van de illegalen en migranten die ze zelf hebben binnengehaald.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen is 80% van de Amerikanen voor verplichte identificatie. De SAVE act heeft als gevolg dat 70 tot 90 miljoen Amerikanen naast identificatie ook trouwboekje(s) en uittreksel geboorteregister moeten aanschaffen. Kosten tussen de 200 en 400 dollar. Dat is nogal wat en lijkt gericht op het beďnvloeden van voornamelijk democratische stemmers
Dit is enorm overdreven he, je hebt maar 1 nodig bij de SAVE act. En kosten zijn maximaal 10-50$ en ik ben er zeker van dat democraten graag deze 10$ doneren aan zwarten die nog geen certified birth certificate hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen is 80% van de Amerikanen voor verplichte identificatie. De SAVE act heeft als gevolg dat 70 tot 90 miljoen Amerikanen naast identificatie ook trouwboekje(s) en uittreksel geboorteregister moeten aanschaffen. Kosten tussen de 200 en 400 dollar. Dat is nogal wat en lijkt gericht op het beďnvloeden van voornamelijk democratische stemmers
En het is nog steeds de racistische claim ooit van de democraten dat zwarten geen ID's of paspoort kunnen krijgen of snappen hoe dat moet.quote:De SAVE Act vereist documentary proof of citizenship (bewijs van burgerschap) bij voter registration voor federale verkiezingen, in persoon.
Geaccepteerde documenten zijn o.a.:
Paspoort
Geboorteakte (birth certificate)
Bepaalde militaire/tribale IDs met birthplace
REAL ID-achtige IDs die expliciet burgerschap tonen (wat de meeste niet doen).
Kosten:
Een certified birth certificate kost meestal $10-50 per staat (vaak ~$20-30).
Een marriage certificate: vergelijkbaar, $10-50.
Paspoort (als alternatief): $130-200+ (eerste keer duurder).
Je kan dus feitelijk bijna niets in Amerika zonder ID, maar wel stemmen.quote:De minimumleeftijd is bijna overal 21 (nationaal voor alcohol en tabak sinds 2019/2020).
Alcohol kopen (bier, wijn, sterke drank) of drinken in een bar, restaurant, club → Altijd ID als je er jong uitziet (vaak tot 30-40 jaar vragen ze het standaard).
Tabak / nicotineproducten kopen (sigaretten, sigaren, vapes, pouches) → Zelfde als alcohol: 21+ en ID-check.
Cannabis (recreatief, waar legaal) → 21+ en ID.
Bepaalde medicijnen (vooral controlled substances zoals pseudo-efedrine voor hoestsiroop) → Soms ID + leeftijd.
Adult content online (porno sites) → In ~25 staten (2026) moet je je leeftijd verifiëren met ID of digitale methode (vaak paspoort/driver's license upload).
Casinos, gokken, sport betting apps → 21+ en ID.
Leeftijdsbeperkte games / films / evenementen (soms R-rated of 18+).
2. Reizen en vervoer
Binnenlandse vluchten (domestic flights) → Sinds mei 2025 moet je een REAL ID-compliant driver's license / state ID hebben (met sterretje), of alternatief zoals paspoort, Global Entry card, militaire ID. Gewone non-REAL ID driver's licenses werken niet meer bij TSA. Vanaf 2026 kun je in sommige gevallen een betaalde verificatie ($45) doen als je geen REAL ID hebt.
Auto huren (rent-a-car) → Altijd driver's license (meestal 21+ of 25+ bij sommige bedrijven), plus vaak credit card.
Rijden → Je moet je driver's license bij je hebben als je rijdt (politie kan het eisen).
3. Verblijf en accommodatie
Hotel / motel / Airbnb check-in → Bijna alle hotels vragen een photo ID (vaak driver's license of paspoort) + credit card voor incidentals (schade, minibar). Redenen: veiligheid, registratie, anti-fraude, en als ze alcohol verkopen moeten ze leeftijd checken.
Soms bij hostels of short-term rentals → Minder streng, maar vaak wel.
4. Financiën en aankopen
Bankrekening openen → ID + vaak SSN (Social Security Number).
Grote cash transacties, cheque cashen, wire transfers → ID vereist.
Wapens kopen (firearms) → Federale background check + photo ID (leeftijd 18 voor long guns, 21 voor handguns).
Soms credit card gebruiken → Bij grote aankopen of als je er jong uitziet, vragen ze ID.
5. Overig alledaags
Voorschriften ophalen (apotheek, vooral sterke medicijnen).
Bepaalde jobs solliciteren of I-9 verificatie (werkvergunning).
Stemmen → Afhankelijk van de staat: in veel staten wel photo ID vereist, in anderen niet of alleen non-photo.
Doneren bloed of plasma → Soms ID + leeftijd.
Toegang tot federale gebouwen of militaire bases → REAL ID of paspoort.
Dat is natuurlijk te idioot voor woorden en kan alleen maar verklaard worden doordat de Dems hopen dat ze daardoor meer stemmen krijgen van illegalen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
Je kan dus feitelijk bijna niets in Amerika zonder ID, maar wel stemmen.
Grappig dat het pas nu een probleem is dan. Want dat kan al heel, heel erg lang.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk te idioot voor woorden en kan alleen maar verklaard worden doordat de Dems hopen dat ze daardoor meer stemmen krijgen van illegalen.
Compleet nutteloos maar de nazi- racisten- of facistenvergelijkingen zijn in bepaalde kringen geliefd met als enkel doel het besmeuren van iets of iemand doordat de associatie bij voldoende herhaling wel bij mensen blijft hangen. (Ik vind het een zwaktebod maar het zijn nog niet de verkapte bedreigingen die daarna meestal volgen)quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit een verschil met dingen vergelijken en dingen gelijk stellen aan elkaar.
Het eerste is nooit verkeerd. Al vergelijk je Kees van der Staaij met Hitler.
Als je ze echter gelijk stelt aan elkaar is wat anders. Zijn maar weinigen die ICE gelijk stellen aan. Zien alleen gelijkenissen. Again, niks raars aan.
Ik ben het met je eens dat er vandaag de dag veel te makkelijk hele zware aantijgingen worden gebruiktquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Compleet nutteloos maar de nazi- racisten- of facistenvergelijkingen zijn in bepaalde kringen geliefd met als enkel doel het besmeuren van iets of iemand doordat de associatie bij voldoende herhaling wel bij mensen blijft hangen. Ik vind het een zwaktebod maar het zijn nog niet de verkapte bedreigingen die daarna meestal volgen
Ik kan jou nu hier gaan vergelijken met een pedofiel. Ongetwijfeld zijn er overeenkomsten maar meer dan het bezoedelen van jou naam levert het niet op. Hoe kan je zoiets "nooit verkeerd"noemen?
Ja, vroeger was nergens een ID voor nodig en was het inderdaad zo dat heel veel Amerikanen geen ID hadden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Grappig dat het pas nu een probleem is dan. Want dat kan al heel, heel erg lang.
Het is geen verwijt, ik vind het opvallend.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, vroeger was nergens een ID voor nodig en was het inderdaad zo dat heel veel Amerikanen geen ID hadden.
Voor de goede orde: ik verbaasde mij er al over toen ik in Cali woonde. Dus ik snap sowieso jouw verwijt niet echt.
Het blijft gewoon raar dat het niet verplicht is, toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:46 schreef Ericr het volgende:
Gaan we weer, illegal voting. Invloed op uitslagen zo goed als nihil maar het bljft maar terug komen.
Maar het is dus niet pas nu een probleem.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is geen verwijt, ik vind het opvallend.
Het past ook in een patroon waarbij districten die overwegend democratisch zijn het ook steeds lastiger wordt gemaakt om te stemmen. En ik vind het kunnen stemmen zonder ID compleet debiel.
Nee.. maar er wordt nu een heel groot probleem van gemaakt terwijl het in absolute zin niet heel veel uitmaakt. En dat past dus weer in een patroon van voting supression.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het is dus niet pas nu een probleem.
Ik kan me goed voorstellen dat je, als je de user in kwestie hier gaat vergelijken met een pedofiel, je jezelf op z'n minst volslagen belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Compleet nutteloos maar de nazi- racisten- of facistenvergelijkingen zijn in bepaalde kringen geliefd met als enkel doel het besmeuren van iets of iemand doordat de associatie bij voldoende herhaling wel bij mensen blijft hangen. (Ik vind het een zwaktebod maar het zijn nog niet de verkapte bedreigingen die daarna meestal volgen)
Ik kan jou nu hier gaan vergelijken met een pedofiel. Ongetwijfeld zijn er overeenkomsten maar meer dan het bezoedelen van jou naam levert het niet op. Hoe kan je zoiets "nooit verkeerd"noemen?
Ik zie niet in waarom het voting suppression zou zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee.. maar er wordt nu een heel groot probleem van gemaakt terwijl het in absolute zin niet heel veel uitmaakt. En dat past dus weer in een patroon van voting supression.
De twee kun je los van elkaar zien.
Om van gerrymandering maar te zwijgen. Dat heeft pas impact.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is geen verwijt, ik vind het opvallend.
Het past ook in een patroon waarbij districten die overwegend democratisch zijn het ook steeds lastiger wordt gemaakt om te stemmen. En ik vind het kunnen stemmen zonder ID compleet debiel.
Tsja, dat geldt ook voor al diegenen die hier ICE met de Gestapo hebben vergeleken en die Trump met Hitler vergelijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je, als je de user in kwestie hier gaat vergelijken met een pedofiel, je jezelf op z'n minst volslagen belachelijk maakt.
Ja, dat is natuurlijk idioot. Maar zoals de partijen nu tegenover elkaar staan gaat dat niet opgelost worden…quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Om van gerrymandering maar te zwijgen. Dat heeft pas impact.
Dat kun je niet op voorhand zo stellen. Dat hangt volledig af van de uitkomst van die vergelijkingen en de nuances in die vergelijkingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, dat geldt ook voor al diegenen die hier ICE met de Gestapo hebben vergeleken en die Trump met Hitler vergelijken.
Wanneer het op de persoon vergelijken is, dan heb je daarin wel meer een punt inderdaad. Maar wat ik meer bedoelde was het sec vergelijken van dingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Compleet nutteloos maar de nazi- racisten- of facistenvergelijkingen zijn in bepaalde kringen geliefd met als enkel doel het besmeuren van iets of iemand doordat de associatie bij voldoende herhaling wel bij mensen blijft hangen. (Ik vind het een zwaktebod maar het zijn nog niet de verkapte bedreigingen die daarna meestal volgen)
Heel veel mensen zullen niet bereid zijn voor Nederland te vechten, laat staan te sterven. Dat maakt ze nog geen land verrader.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En omdat je landverraad zou plegen door aan te geven niet voor Nederland te willen vechten en dan boos bent als mensen je een landverrader noemen.
Ah, je durft geen antwoord te geven.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat? dacht dat dit niet kon, het waren volgens Biden de meest veilige verkiezingen ooit. Het is namelijk geen fraude als je het bewijs vernietigd of geen toegang geeft tot de voter rolls.
Nou, ik kan dat vrij aardig op voorhand zo stellen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat kun je niet op voorhand zo stellen. Dat hangt volledig af van de uitkomst van die vergelijkingen en de nuances in die vergelijkingen.
Heb je gelezen waarop ik reageer?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik hoop verder dat je wel snapt datquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nauwelijks als je er iets langer over nadenkt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik hoop verder dat je wel snapt dat
`Ik vind jou een pedofiel, ik heb geen argeumenten maar ik vind je gewoon gelijkenissen hebben met een pedofiel' wel heel wat anders is dan `hoe ICE te werk gaat heeft gelijkenissen met hoe x-dienst uit het verleden te werk ging want argumentatie 1/2/3'.
Ik zie niet in hoe dit een reactie is op wat ik zeg. Dus laat maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik kan dat vrij aardig op voorhand zo stellen.
Mijn vader heeft de oorlog meegemaakt en in de jaren dat hij nog leefde mij verteld over de terreur van toen. Totaal onvergelijkbaar met wat er in de VS gebeurt. Ook niet ok, twee tragische doden. Maar heel erg ver van wat er in de tweede wereldoorlog gebeurde en daarvoor.
Ik zie het dus vooral als een gebrek aan geschiedkundige kennis.
Maar goed, het lult allemaal maar. Billie voorop met haar stolen land. De stam aan wie haar landhuis aldus haarzelf toebehoort wacht alweer bijna een week op bericht van haar dat ze in mogen trekken…
Het klinkt kennelijk goed in de oren van sommigen, die grote woorden.
Maar volwassen mensen denken vooral: mijn hemel, wat zijn die figuren een partij onwetend… is onderwijs tegenwoordig echt zo uitgehold?
Nou ja: kennelijk.
Er wordt al jaren, in alle staten, onderzoek gedaan naar het stemmen en een fraude komt nauwelijks voor. Dit komt omdat iemand met frauderen niks kan verdienen, het is maar één stem, en de minimumstraf is twee jaar gevangenisstraf..... Kijk bijvoorbeeld het artikel: nog geen 80 gevallen van stemfraude op 142.000.000 uitgebrachte stemmen. https://www.newsweek.com/(...)ata-research-1978342quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar miljoenen niet-Amerikanen die wel kunnen stemmen is voornamelijk gunstig voor diezelfde Democraten, die willen net als nu in Spanje en Frankrijk graag die stemmen van de illegalen en migranten die ze zelf hebben binnengehaald.
Dan doet Trump er maar subsidie op ofzo. Echt heel erg raar dat je je daar overal voor moet identificeren maar niet voor stemmen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nauwelijks als je er iets langer over nadenkt.
Omdat het een stupide vergelijking is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dus iemand zonder argumenten ergens van beschuldigen is precies hetzelfde als de actualiteit in context plaatsen met een historische gebeurtenis?
Hoe dan
Gebaseerd op?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
is dan ook vele malen groter dan dat de vergelijkingen met de tweede wereldoorlog ook maar iets van realiteit gaan krijgen in de toekomst.
Knap van je dat je het dit keer maar bij 1 persoonlijke aanval kunt houdenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je hebt alweer met success een persoonlijke aanval uitgelokt, je hebt je zin gehad. Het is wel weer mooi zo.
Dat laatste schreef ik ook. Andere manier stupide, maar nog steeds stupide.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:44 schreef Fok-it het volgende:
Buiten dat je ook compleet de essentie van mijn post mist verder. Wat wel of niet mogelijk waar is gaat het helemaal niet om als het gaat om het feit dat beide voorbeelden compleet verschillend zijn
Nog steeds mis je het punt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste schreef ik ook. Andere manier stupide, maar nog steeds stupide.
Dat is kennelijk een dingetjequote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:32 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit een reactie is op wat ik zeg. Dus laat maar.
Jamaar Bidenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die was pas racistisch inderdaad, daar zat letterlijke haat in.
[ x ]
En ik zal het 6 minuten lange filmpje maar niet posten, want er zijn nog veel meer nare opmerkingen gemaakt.
Trump is alles behalve racistisch, natuurlijk heeft hij af en toe opmerkingen die velen als racistisch opmerken zoals "shithole countries" maar als hij hetzelfde over Polen of andere niet zwarte landen zegt wordt deze link niet gelegd.
Achter elke opmerking van Trump wordt iets racistisch/islamofobisch/vrouwonvriendelijk/lgbqti onvriendelijk, anti palestina, pro joods gezocht. Het woord racist is tegenwoordig helemaal verkracht door iedereen die het al 10+ jaar lang roept over Trump. Zelfs de nazi daden worden vergeleken tegenwoordig met ICE, het is schaamteloos.
Hij is leuk verzonnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk te idioot voor woorden en kan alleen maar verklaard worden doordat de Dems hopen dat ze daardoor meer stemmen krijgen van illegalen.
en wie bepaald wie de prijzen wint ;-)quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Om er even wat werkelijkheid in te gooien voor het Trump-excuses-team:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:18 schreef Ericr het volgende:
Weet je wie ook Time Person of the Year was?
De illuminatie.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:52 schreef hondonspain het volgende:
[..]
en wie bepaald wie de prijzen wint ;-)
De redactie bepaalT dat.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:52 schreef hondonspain het volgende:
[..]
en wie bepaald wie de prijzen wint ;-)
Ik pik even die nobelprijs eruit: als er nou iets in die opsomming is die schreeuwt dubbele standaard, dan is die het wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Om er even wat werkelijkheid in te gooien voor het Trump-excuses-team:
[ afbeelding ]
Ach het normale leven in de vs gemoedelijk laten doorkabbelen niet door je bevolking als aap uitgemaakt worden het was een vooruitziende blik van de nobel organisatie om Obama deze prijs te geven.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik pik even die nobelprijs eruit: als er nou iets in die opsomming is die schreeuwt dubbele standaard, dan is die het wel.
Klopt, je kunt bijvoorbeeld niet de straat oversteken zonder ID.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is enorm overdreven he, je hebt maar 1 nodig bij de SAVE act. En kosten zijn maximaal 10-50$ en ik ben er zeker van dat democraten graag deze 10$ doneren aan zwarten die nog geen certified birth certificate hebben.
[..]
En het is nog steeds de racistische claim ooit van de democraten dat zwarten geen ID's of paspoort kunnen krijgen of snappen hoe dat moet.
[..]
Je kan dus feitelijk bijna niets in Amerika zonder ID, maar wel stemmen.
Je lult er weer omheen.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat jouw verklaring een hoog BNW gehalte heeft.
Welke claim en van wie? Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat zegt het over jou dat jij een ongefundeerde claim van een notoire leugenaar wilt geloven?
Nice, deed je daar nu Trump na die zijn eigen uitspraken ook ontkent?quote:Op zondag 8 februari 2026 09:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welke claim en van wie? Geen idee waar je het over hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zijn mijn eigen woorden. Lees nog eens even terug wat jij daarover schreef. Of begrijp jij zelfs niet eens wat je zelf schrijft?quote:Op zondag 8 februari 2026 10:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nice, deed je daar nu Trump na die zijn eigen uitspraken ook ontkent?
En anders
[..]
Dat is tekstboek BNW.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je lult er weer omheen.
Kortom: jij hebt geen redelijk alternatief. Prima. Ik ook niet. Daarom schreef ik wat ik schreef.
Trump vindt dat hij de verkiezingen van 2020 had gewonnen als die eerlijk waren verlopen.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:01 schreef Ericr het volgende:
Maar waarom keert dat illegal voting constant terug? Het heeft geen invloed en het is BNW achtig als je denkt dat de democraten ergens tegen zijn omdat ze meer stemmen van illegalen willen.
Andersom, Trump en co willen steeds meer invloed op het stemproces wat veel zorgwekkender is.
Ik zal even herhalen wat ik zeiquote:Op zondag 8 februari 2026 10:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zijn mijn eigen woorden. Lees nog eens even terug wat jij daarover schreef. Of begrijp jij zelfs niet eens wat je zelf schrijft?
Hoe kan je zien dat een politicus liegt?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zal even herhalen wat ik zei
Wat zegt het over jou dat jij een ongefundeerde claim van een notoire leugenaar wilt geloven?
Die notoire leugenaar is natuurlijk Trump. Algemene bekend. Trump is de president van de VS (Google je maar) en dit topic gaat over Trump. Voor deze laatste bewering zie de openingspost of anders de topictitel. Trump en zijn MAGA cult hebben leugens nodig om hun persoonlijke doelen te bereiken en jij gaat (zie je eigen post en bewering) daar zelfs in mee.
Nee, ik vind het de enige logische verklaring die ik ken.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is tekstboek BNW.
Jouw verklaring is de waarheid, tenzij iemand die kan weerleggen.
Nee, want je mist gewoon dat ik zelf nadenk (kennelijk komt die optie niet in jouw woordenboek voor, laat staan dat je het in de praktijk brengt) en al ver voordat Trump kandidaat was voor het presidentschap mij hierover verbaasde. En toen al zag ik weinig andere redenen om dit zo te laten omdat je als partij er voordeel van verwacht te hebben.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die notoire leugenaar is natuurlijk Trump. Algemene bekend. Trump is de president van de VS (Google je maar) en dit topic gaat over Trump. Voor deze laatste bewering zie de openingspost of anders de topictitel. Trump en zijn MAGA cult hebben leugens nodig om hun persoonlijke doelen te bereiken en jij gaat (zie je eigen post en bewering) daar zelfs in mee.
Dus gewoon wat onbewezen gebrabbel uit de onderbuik.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het de enige logische verklaring die ik ken.
Wat is jouw probleem met BNW?quote:Als jij er meer kent, prima. Maar kennelijk niet.
En dan ga je meteen weer BNW roepen en zeggen dat het voor mij dus de waarheid is om af te leiden van de vraag die voorligt en jou niet uitkomt. Heel doorzichtig weer.
Het is een trend geworden: Trump herhalen zonder dat te erkennen...quote:Op zondag 8 februari 2026 11:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom negeer jij de vraag?quote:Op zondag 8 februari 2026 13:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus gewoon wat onbewezen gebrabbel uit de onderbuik.
[..]
Wat is jouw probleem met BNW?
Tsja, Trump zegt wel eens iets verstandigs, dus dan kan het zomaar eens zijn dat ik iets vergelijkbaars zeg…quote:Op zondag 8 februari 2026 13:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een trend geworden: Trump herhalen zonder dat te erkennen...
Ah, op die manier. Nou, dan zal ik eerlijk toegeven dat ik het knap van je vind dat je helemaal zelf hebt bedacht dat illegalen in de VS kunnen stemmen. Kudos voor jou.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, want je mist gewoon dat ik zelf nadenk (kennelijk komt die optie niet in jouw woordenboek voor, laat staan dat je het in de praktijk brengt) en al ver voordat Trump kandidaat was voor het presidentschap mij hierover verbaasde. En toen al zag ik weinig andere redenen om dit zo te laten omdat je als partij er voordeel van verwacht te hebben.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Nou ja, voor jou wel kennelijk…
Ik snap dat je hem daarin verstandig vindt.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, Trump zegt wel eens iets verstandigs, dus dan kan het zomaar eens zijn dat ik iets vergelijkbaars zeg…
Jij mag dat prima zien als een logische verklaring.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom negeer jij de vraag?
Want je verwijt mij dat ik het als enige logische verklaring zie, maar zelf heb je geen andere mogelijke verklaring.
Ik heb het Trump nog nooit horen zeggen, waarschijnlijk omdat ik geen obsessie met die man heb…quote:Op zondag 8 februari 2026 14:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap dat je hem daarin verstandig vindt.
Anders had je dat van hem niet herhaald.
De vraag is welke andere logische verklaringen jij ziet.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij mag dat prima zien als een logische verklaring.
Maar dat zegt vooral iets over jou.
Leuk geprobeerd, maar daar trap ik niet in.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het Trump nog nooit horen zeggen, waarschijnlijk omdat ik geen obsessie met die man heb…
Niet relevant.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De vraag is welke andere logische verklaringen jij ziet.
Tot op heden blijkt die vraag veel te lastig voor jou te zijn.
Welcome to the corner, njoy your stay.
De rest durf je niet te citeren.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar daar trapt niemand met werkende hersencellen in.
Het gaat er in als zoete koek hč.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
“Miljoenen illegalen stemmen en ze stemmen massaal op de Democraten.”
De onderbouwing voor deze beweringen is: slechts 60% van de Democraten is voor verplichte ID controle bij het stemmen tegenover ongeveer 90% van de Republikeinse kiezers.
Dat is wel érg kort door de bocht @:VEM2012. Cijfers over daadwerkelijke fraude zouden een veel betere onderbouwing zijn. Alleen dat is het probleem want de cijfers onderbouwen die fraude juist niet. Dus wordt er een redenering gebruikt als vervanging van bewijs
Nou ja, ik vind het ook vreemd dat in veel staten geen ID controle plaatsvindt. Dat komt op het eerste gezicht behoorlijk dubieus over. En in een deel van de wereld waar men graag in termen van gezamenlijke vijanden denkt is zoiets goud waard.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat er in als zoete koek hč.
Het complot dat de Democraten miljoenen illegalen de VS binnenhalen om met hun stem de presidentsverkiezingen te winnen...
En ondertussen heeft Trump gewonnen.
Even: waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
De onderbouwing voor deze beweringen is: slechts 60% van de Democraten is voor verplichte ID controle bij het stemmen tegenover ongeveer 90% van de Republikeinse kiezers.
Dat is wel érg kort door de bocht @:VEM2012. Cijfers over daadwerkelijke fraude zouden een veel betere onderbouwing zijn. Alleen dat is het probleem want de cijfers onderbouwen die fraude juist niet. Dus wordt er een redenering gebruikt als vervanging van bewijs
Waarom zou ik jouw kinderachtige teksten niet durven te citeren? Daar zet jij alleen jezelf mee voor lul.quote:
Graag een rijtje van die verstandige uitspraken. En dan even niet over die Europese bijdrage voor de NAVO.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, Trump zegt wel eens iets verstandigs, dus dan kan het zomaar eens zijn dat ik iets vergelijkbaars zeg…
Maar we kijken met onze Nederlandse blik naar de VS.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het ook vreemd dat in veel staten geen ID controle plaatsvindt. Dat komt op het eerste gezicht behoorlijk dubieus over. En in een deel van de wereld waar men graag in termen van gezamenlijke vijanden denkt is zoiets goud waard.
Tot nu toe maak je jezelf belachelijk, met je verstandige uitspraken van Trump en het complot van de Democraten om de verkiezingen te overspoelen met illegale stemmers...quote:Op zondag 8 februari 2026 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw kinderachtige teksten niet durven te citeren? Daar zet jij alleen jezelf mee voor lul.
Wat ik echt heb gezegd:quote:Op zondag 8 februari 2026 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat er in als zoete koek hč.
Het complot dat de Democraten miljoenen illegalen de VS binnenhalen om met hun stem de presidentsverkiezingen te winnen...
En ondertussen heeft Trump gewonnen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je blijft mij maar woorden in de mond leggen, maar hierboven is het voor iedereen na te lezen dat je een laffe leugenaar bent.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tot nu toe maak je jezelf belachelijk, met je verstandige uitspraken van Trump en het complot van de Democraten om de verkiezingen te overspoelen met illegale stemmers...
Uh, dat is op de man. En waar blijven die verstandige uitspraken van Trump waar jij het zo mee eens bent?quote:Op zondag 8 februari 2026 20:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je blijft mij maar woorden in de mond leggen, maar hierboven is het voor iedereen na te lezen dat je een laffe leugenaar bent.
Post #173. Ik ga dit spelletje van je niet verder spelen. Misschien had je nog een andere onderbouwing, het kan, maar je doet al posts lang alles om malle Henkie te spelen. Het is wel goed zo.quote:
Och, hij wil gewoon het topic laten ontsporen.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:49 schreef Ericr het volgende:
Hopen op niks dus? Waarom iets aanhalen wat totaal onbewezen is?
Zo onbewezen dat ze er nu inmiddels openlijk voor uitkomen, net als in Spanje en Frankrijk.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:49 schreef Ericr het volgende:
Hopen op niks dus? Waarom iets aanhalen wat totaal onbewezen is?
Dat is omdraaing van feiten.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo onbewezen dat ze er nu inmiddels openlijk voor uitkomen, net als in Spanje en Frankrijk.
[ x ]
Dit is een bewezen tactiek van de Democraten en elke keer alleen komen melden dat het onbewezen is is geen bewijs.
Alleen maar zeggen dat het "omdraaing van feiten is" is OOK geen argument/bewijs Dit is al jaren het plan van de Democraten.quote:
Dit is wat jij schrijft:quote:Op zondag 8 februari 2026 21:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Post #173. Ik ga dit spelletje van je niet verder spelen. Misschien had je nog een andere onderbouwing, het kan, maar je doet al posts lang alles om malle Henkie te spelen. Het is wel goed zo.
En dit is post 173:quote:Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
Hou gewoon op met liegen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Keihard vechten tegen stemmen met ID, iets dat in vrijwel elk democratisch land verplicht is is al bewijs genoeg.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:22 schreef Ericr het volgende:
Iets claimen is met bewijs komen. Probleem, dat bewijs is er niet. Roepen dat het bewijs bestaat is niet genoeg.
Waarom doen de republikeinen er alles aan om zo min mogelijk van de Epstein files te openbaren?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen maar zeggen dat het "omdraaing van feiten is" is OOK geen argument/bewijs Dit is al jaren het plan van de Democraten.
Waarom zijn alleen de Dems zo fel tegen stemmen met ID precies dan? Omdat ze weten dat ze dan nooit meer een verkiezing winnen.
Dat maakt het argument dat de democraten het niet willen wegens de illegale stemmen op hun nog niet tot waar. Illegal voting is een mythe. Het is een zo verwaarloosbaar klein aantal van dat soort stemmen dat sommigen terecht zich afvragen of het doel de middelen heiligt. Legitimeren is niks mis mee, voter id gaat echter verder en benadeelt bepaalde groepen legale stemmers.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keihard vechten tegen stemmen met ID, iets dat in vrijwel elk democratisch land verplicht is is al bewijs genoeg.
Een tactiek die nu ook openlijk in, zoals ik schreef, door linkse partijen in Spanje en Frankrijk geopperd wordt.
En nee, als jij nu weer komt met "dat is niet zo" heb nog steeds geen bewijs.
Harder roepen en de goed geindoctrineerden slikken het als zoete koek zoals we hier ook weer zien met verschillende makkelijk te weerleggen gop leugens.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:22 schreef Ericr het volgende:
Iets claimen is met bewijs komen. Probleem, dat bewijs is er niet. Roepen dat het bewijs bestaat is niet genoeg.
Zelfs in de EU is dat niet het geval.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keihard vechten tegen stemmen met ID, iets dat in vrijwel elk democratisch land verplicht is is al bewijs genoeg.
Als je niet met bewijs komt is een simpele 'dat is niet zo ' voldoende om het te weerleggen.quote:Een tactiek die nu ook openlijk in, zoals ik schreef, door linkse partijen in Spanje en Frankrijk geopperd wordt.
En nee, als jij nu weer komt met "dat is niet zo" heb nog steeds geen bewijs.
In welke EU landen is het dan niet verplicht?quote:Op maandag 9 februari 2026 08:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zelfs in de EU is dat niet het geval.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |