quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nauwelijks als je er iets langer over nadenkt.
Omdat het een stupide vergelijking is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dus iemand zonder argumenten ergens van beschuldigen is precies hetzelfde als de actualiteit in context plaatsen met een historische gebeurtenis?
Hoe dan
Gebaseerd op?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
is dan ook vele malen groter dan dat de vergelijkingen met de tweede wereldoorlog ook maar iets van realiteit gaan krijgen in de toekomst.
Knap van je dat je het dit keer maar bij 1 persoonlijke aanval kunt houdenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je hebt alweer met success een persoonlijke aanval uitgelokt, je hebt je zin gehad. Het is wel weer mooi zo.
Dat laatste schreef ik ook. Andere manier stupide, maar nog steeds stupide.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:44 schreef Fok-it het volgende:
Buiten dat je ook compleet de essentie van mijn post mist verder. Wat wel of niet mogelijk waar is gaat het helemaal niet om als het gaat om het feit dat beide voorbeelden compleet verschillend zijn
Nog steeds mis je het punt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste schreef ik ook. Andere manier stupide, maar nog steeds stupide.
Dat is kennelijk een dingetjequote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:32 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit een reactie is op wat ik zeg. Dus laat maar.
Jamaar Bidenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die was pas racistisch inderdaad, daar zat letterlijke haat in.
[ x ]
En ik zal het 6 minuten lange filmpje maar niet posten, want er zijn nog veel meer nare opmerkingen gemaakt.
Trump is alles behalve racistisch, natuurlijk heeft hij af en toe opmerkingen die velen als racistisch opmerken zoals "shithole countries" maar als hij hetzelfde over Polen of andere niet zwarte landen zegt wordt deze link niet gelegd.
Achter elke opmerking van Trump wordt iets racistisch/islamofobisch/vrouwonvriendelijk/lgbqti onvriendelijk, anti palestina, pro joods gezocht. Het woord racist is tegenwoordig helemaal verkracht door iedereen die het al 10+ jaar lang roept over Trump. Zelfs de nazi daden worden vergeleken tegenwoordig met ICE, het is schaamteloos.
Hij is leuk verzonnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk te idioot voor woorden en kan alleen maar verklaard worden doordat de Dems hopen dat ze daardoor meer stemmen krijgen van illegalen.
en wie bepaald wie de prijzen wint ;-)quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Om er even wat werkelijkheid in te gooien voor het Trump-excuses-team:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:18 schreef Ericr het volgende:
Weet je wie ook Time Person of the Year was?
De illuminatie.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:52 schreef hondonspain het volgende:
[..]
en wie bepaald wie de prijzen wint ;-)
De redactie bepaalT dat.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:52 schreef hondonspain het volgende:
[..]
en wie bepaald wie de prijzen wint ;-)
Ik pik even die nobelprijs eruit: als er nou iets in die opsomming is die schreeuwt dubbele standaard, dan is die het wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Om er even wat werkelijkheid in te gooien voor het Trump-excuses-team:
[ afbeelding ]
Ach het normale leven in de vs gemoedelijk laten doorkabbelen niet door je bevolking als aap uitgemaakt worden het was een vooruitziende blik van de nobel organisatie om Obama deze prijs te geven.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik pik even die nobelprijs eruit: als er nou iets in die opsomming is die schreeuwt dubbele standaard, dan is die het wel.
Klopt, je kunt bijvoorbeeld niet de straat oversteken zonder ID.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is enorm overdreven he, je hebt maar 1 nodig bij de SAVE act. En kosten zijn maximaal 10-50$ en ik ben er zeker van dat democraten graag deze 10$ doneren aan zwarten die nog geen certified birth certificate hebben.
[..]
En het is nog steeds de racistische claim ooit van de democraten dat zwarten geen ID's of paspoort kunnen krijgen of snappen hoe dat moet.
[..]
Je kan dus feitelijk bijna niets in Amerika zonder ID, maar wel stemmen.
Je lult er weer omheen.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat jouw verklaring een hoog BNW gehalte heeft.
Welke claim en van wie? Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat zegt het over jou dat jij een ongefundeerde claim van een notoire leugenaar wilt geloven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |