Grappig dat het pas nu een probleem is dan. Want dat kan al heel, heel erg lang.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk te idioot voor woorden en kan alleen maar verklaard worden doordat de Dems hopen dat ze daardoor meer stemmen krijgen van illegalen.
Compleet nutteloos maar de nazi- racisten- of facistenvergelijkingen zijn in bepaalde kringen geliefd met als enkel doel het besmeuren van iets of iemand doordat de associatie bij voldoende herhaling wel bij mensen blijft hangen. (Ik vind het een zwaktebod maar het zijn nog niet de verkapte bedreigingen die daarna meestal volgen)quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit een verschil met dingen vergelijken en dingen gelijk stellen aan elkaar.
Het eerste is nooit verkeerd. Al vergelijk je Kees van der Staaij met Hitler.
Als je ze echter gelijk stelt aan elkaar is wat anders. Zijn maar weinigen die ICE gelijk stellen aan. Zien alleen gelijkenissen. Again, niks raars aan.
Ik ben het met je eens dat er vandaag de dag veel te makkelijk hele zware aantijgingen worden gebruiktquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Compleet nutteloos maar de nazi- racisten- of facistenvergelijkingen zijn in bepaalde kringen geliefd met als enkel doel het besmeuren van iets of iemand doordat de associatie bij voldoende herhaling wel bij mensen blijft hangen. Ik vind het een zwaktebod maar het zijn nog niet de verkapte bedreigingen die daarna meestal volgen
Ik kan jou nu hier gaan vergelijken met een pedofiel. Ongetwijfeld zijn er overeenkomsten maar meer dan het bezoedelen van jou naam levert het niet op. Hoe kan je zoiets "nooit verkeerd"noemen?
Ja, vroeger was nergens een ID voor nodig en was het inderdaad zo dat heel veel Amerikanen geen ID hadden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Grappig dat het pas nu een probleem is dan. Want dat kan al heel, heel erg lang.
Het is geen verwijt, ik vind het opvallend.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, vroeger was nergens een ID voor nodig en was het inderdaad zo dat heel veel Amerikanen geen ID hadden.
Voor de goede orde: ik verbaasde mij er al over toen ik in Cali woonde. Dus ik snap sowieso jouw verwijt niet echt.
Het blijft gewoon raar dat het niet verplicht is, toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:46 schreef Ericr het volgende:
Gaan we weer, illegal voting. Invloed op uitslagen zo goed als nihil maar het bljft maar terug komen.
Maar het is dus niet pas nu een probleem.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is geen verwijt, ik vind het opvallend.
Het past ook in een patroon waarbij districten die overwegend democratisch zijn het ook steeds lastiger wordt gemaakt om te stemmen. En ik vind het kunnen stemmen zonder ID compleet debiel.
Nee.. maar er wordt nu een heel groot probleem van gemaakt terwijl het in absolute zin niet heel veel uitmaakt. En dat past dus weer in een patroon van voting supression.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het is dus niet pas nu een probleem.
Ik kan me goed voorstellen dat je, als je de user in kwestie hier gaat vergelijken met een pedofiel, je jezelf op z'n minst volslagen belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Compleet nutteloos maar de nazi- racisten- of facistenvergelijkingen zijn in bepaalde kringen geliefd met als enkel doel het besmeuren van iets of iemand doordat de associatie bij voldoende herhaling wel bij mensen blijft hangen. (Ik vind het een zwaktebod maar het zijn nog niet de verkapte bedreigingen die daarna meestal volgen)
Ik kan jou nu hier gaan vergelijken met een pedofiel. Ongetwijfeld zijn er overeenkomsten maar meer dan het bezoedelen van jou naam levert het niet op. Hoe kan je zoiets "nooit verkeerd"noemen?
Ik zie niet in waarom het voting suppression zou zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee.. maar er wordt nu een heel groot probleem van gemaakt terwijl het in absolute zin niet heel veel uitmaakt. En dat past dus weer in een patroon van voting supression.
De twee kun je los van elkaar zien.
Om van gerrymandering maar te zwijgen. Dat heeft pas impact.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is geen verwijt, ik vind het opvallend.
Het past ook in een patroon waarbij districten die overwegend democratisch zijn het ook steeds lastiger wordt gemaakt om te stemmen. En ik vind het kunnen stemmen zonder ID compleet debiel.
Tsja, dat geldt ook voor al diegenen die hier ICE met de Gestapo hebben vergeleken en die Trump met Hitler vergelijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je, als je de user in kwestie hier gaat vergelijken met een pedofiel, je jezelf op z'n minst volslagen belachelijk maakt.
Ja, dat is natuurlijk idioot. Maar zoals de partijen nu tegenover elkaar staan gaat dat niet opgelost worden…quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Om van gerrymandering maar te zwijgen. Dat heeft pas impact.
Dat kun je niet op voorhand zo stellen. Dat hangt volledig af van de uitkomst van die vergelijkingen en de nuances in die vergelijkingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, dat geldt ook voor al diegenen die hier ICE met de Gestapo hebben vergeleken en die Trump met Hitler vergelijken.
Wanneer het op de persoon vergelijken is, dan heb je daarin wel meer een punt inderdaad. Maar wat ik meer bedoelde was het sec vergelijken van dingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Compleet nutteloos maar de nazi- racisten- of facistenvergelijkingen zijn in bepaalde kringen geliefd met als enkel doel het besmeuren van iets of iemand doordat de associatie bij voldoende herhaling wel bij mensen blijft hangen. (Ik vind het een zwaktebod maar het zijn nog niet de verkapte bedreigingen die daarna meestal volgen)
Heel veel mensen zullen niet bereid zijn voor Nederland te vechten, laat staan te sterven. Dat maakt ze nog geen land verrader.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En omdat je landverraad zou plegen door aan te geven niet voor Nederland te willen vechten en dan boos bent als mensen je een landverrader noemen.
Ah, je durft geen antwoord te geven.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat? dacht dat dit niet kon, het waren volgens Biden de meest veilige verkiezingen ooit. Het is namelijk geen fraude als je het bewijs vernietigd of geen toegang geeft tot de voter rolls.
Nou, ik kan dat vrij aardig op voorhand zo stellen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat kun je niet op voorhand zo stellen. Dat hangt volledig af van de uitkomst van die vergelijkingen en de nuances in die vergelijkingen.
Heb je gelezen waarop ik reageer?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de Democraten die met alles wat ze hebben een ID plicht bij het stemmen proberen tegen te houden op het moment, de SAVE act.
En ik hoop verder dat je wel snapt datquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nauwelijks als je er iets langer over nadenkt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik hoop verder dat je wel snapt dat
`Ik vind jou een pedofiel, ik heb geen argeumenten maar ik vind je gewoon gelijkenissen hebben met een pedofiel' wel heel wat anders is dan `hoe ICE te werk gaat heeft gelijkenissen met hoe x-dienst uit het verleden te werk ging want argumentatie 1/2/3'.
Ik zie niet in hoe dit een reactie is op wat ik zeg. Dus laat maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik kan dat vrij aardig op voorhand zo stellen.
Mijn vader heeft de oorlog meegemaakt en in de jaren dat hij nog leefde mij verteld over de terreur van toen. Totaal onvergelijkbaar met wat er in de VS gebeurt. Ook niet ok, twee tragische doden. Maar heel erg ver van wat er in de tweede wereldoorlog gebeurde en daarvoor.
Ik zie het dus vooral als een gebrek aan geschiedkundige kennis.
Maar goed, het lult allemaal maar. Billie voorop met haar stolen land. De stam aan wie haar landhuis aldus haarzelf toebehoort wacht alweer bijna een week op bericht van haar dat ze in mogen trekken…
Het klinkt kennelijk goed in de oren van sommigen, die grote woorden.
Maar volwassen mensen denken vooral: mijn hemel, wat zijn die figuren een partij onwetend… is onderwijs tegenwoordig echt zo uitgehold?
Nou ja: kennelijk.
Er wordt al jaren, in alle staten, onderzoek gedaan naar het stemmen en een fraude komt nauwelijks voor. Dit komt omdat iemand met frauderen niks kan verdienen, het is maar één stem, en de minimumstraf is twee jaar gevangenisstraf..... Kijk bijvoorbeeld het artikel: nog geen 80 gevallen van stemfraude op 142.000.000 uitgebrachte stemmen. https://www.newsweek.com/(...)ata-research-1978342quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar miljoenen niet-Amerikanen die wel kunnen stemmen is voornamelijk gunstig voor diezelfde Democraten, die willen net als nu in Spanje en Frankrijk graag die stemmen van de illegalen en migranten die ze zelf hebben binnengehaald.
Dan doet Trump er maar subsidie op ofzo. Echt heel erg raar dat je je daar overal voor moet identificeren maar niet voor stemmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |