Los van in hoeverre dat officiële standpunt op waarheid berust maakt dat het er nou ook niet bepaald beter opquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is het account van de president van de VS. Dick Schoof en Mark Rutte twitter(d)en ook niet uit eigen hand vanaf het Min-Pres account maar hun stafmedewerkers. Het lijkt me er in de VS niet veel anders aan toe te gaan.
Volgens mij is het officiële standpunt dat een stagiair uit ballorigheid bezig is geweest. Fophef om niks.
Haha oke hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik ben het op veel punten eens met Trump maar ook veel dingen niet hoor.
Nee precies. Zou het destabilisatie kunnen zijn vanuit politieke opponenten die geïnfiltreerd zijn?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Los van in hoeverre dat officiële standpunt op waarheid berust maakt dat het er nou ook niet bepaald beter op
Jij denkt echt dat Trump zelf 24/7 wakker is en zijn TruthSocial account beheert? er zitten daar meerdere mensen op. Natuurlijk verdiend het geen schoonheidsprijs.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De veronderstelling dat Trump het filmpje niet heeft afgekeken, waar is dat op gebaseerd?
Trump probeert namelijk de grens waarmee hij weg kan komen elke keer wat verder op te rekken. En deze actie past perfect in dat plaatje.
Het is niet erg want het filmpje is gewoon door een balorige stagiair gepost en als het wel erg is dan is het destabilisatie door een infiltrant en als het geen infiltrant was dan heeft Trump het filmpje toch niet afgekeken en als hij dat wel heeft dan is het nog steeds linkse flophef!!!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee precies. Zou het destabilisatie kunnen zijn vanuit politieke opponenten die geïnfiltreerd zijn?
Dat is geen complottheorie maar dat zijn methoden die in de praktijk sinds jaar en dag toegepast worden. In Nederland is de CD van Janmaat meermaals geïnfiltreerd door de Veiligheidsdiensten met opruiings- en destabilisatietechnieken.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:38 schreef Ericr het volgende:
Die gast post constant verbale diarree en allerlei onzin maar nu was het natuurlijk een stagiair die verveeld was. Pedofiele Mister grab 'm by the pussy heeft toch geen stagair nodig voor die 'hoogtepunten' van hem op social media.
Covfefe!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is niet erg want het filmpje is gewoon door een balorige stagiair gepost en als het wel erg is dan is het destabilisatie door een infiltrant en als het geen infiltrant was dan heeft Trump het filmpje toch niet afgekeken en als hij dat wel heeft dan is het nog steeds linkse flophef!!!
Doelpalen all over het veld.
Hij dicteert die onzin zelf. Beheren zou zijn dat grootste deel niet uit zijn gestoorde brein komt maar gelet op zijn publieke uitingen weten we gewoon dat al die truth social onzin van zijn hand is. Quiet piggy!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Kijk hier zitten paar mensen die zijn social media account beheren, denk je nu echt dat trumps dikke oranje worstenvingertjes zelf loopt te posten?misschien heeft hij daarom een bloeduitstorting?
Prachtige documentaire trouwens.
Wat een domme domme vergelijkingquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:56 schreef Candymannetje het volgende:
Wat een selectieve verontwaardiging.
Iedereen mag Trump een oranje wortel noemen maar Obama mag niet vergeleken worden met een aap.
Het ene is racistisch en het ander niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:56 schreef Candymannetje het volgende:
Wat een selectieve verontwaardiging.
Iedereen mag Trump een oranje wortel noemen maar Obama mag niet vergeleken worden met een aap.
Hij zegt zoveel, meeste onzin.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij zei het zelf en ik kan mij dat ook prima voorstellen gelet op zijn obsessie met 2020.
Hoe dan ook: het lijkt mij logisch om te denken dat hij het heeft geplaatst ondanks het einde, niet vanwege het einde.
Trump had toen al helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 zei Donald Trump het volgende:
'I Could ... Shoot Somebody, And I Wouldn't Lose Any Voters
Uhm, jokes on you.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Trump had toen al helemaal gelijk.![]()
En nu kunnen de fokkers in dit topic niet bij de Amerikaanse verkiezingen stemmen, maar wat hij ook doet: zij zullen hem toch verdedigen.
blijf jij maar in sprookjes geloven. En wat Trump zei klopt in jouw geval dus echt hihi oenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Uhm, jokes on you.
Dankzij oversea mail-in-ballot zonder verification of citizenship in democratische staten kan ik gewoon op Trump stemmen.
Soms zijn dingen gewoon zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van mij mag het. Net als dat mensen mogen klappen en instemmend knikken met een blik alsof iemand iets heel diepgaands gezegd heeft terwijl ene Billie Eilish zojuist een enorme domme opmerking heeft gemaakt.
Alleen begrijp ik er geen reet van.
Grappig, jij gaat verkiezingsfraude plegen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Uhm, jokes on you.
Dankzij oversea mail-in-ballot zonder verification of citizenship in democratische staten kan ik gewoon op Trump stemmen.
Wat? dacht dat dit niet kon, het waren volgens Biden de meest veilige verkiezingen ooit. Het is namelijk geen fraude als je het bewijs vernietigd of geen toegang geeft tot de voter rolls.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, jij gaat verkiezingsfraude plegen?
Mede mogelijk gemaakt door de Democraten die met alles wat ze hebben een ID plicht bij het stemmen proberen tegen te houden op het moment, de SAVE actquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, jij gaat verkiezingsfraude plegen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |