De veronderstelling dat Trump het filmpje niet heeft afgekeken, waar is dat op gebaseerd?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een vermoeiende discussie.
Ik snap niet dat er figuren zijn die het posten verdedigen. Walgelijk einde. Racistisch. Punt.
Maar aan de andere kant snap ik ook niet dat het gebruikt wordt om nu weer Trump als racist neer te zetten. Niet alleen omdat Trump waarschijnlijk het filmpje zelf niet heeft afgekeken, maar dacht ‘hé, support voor mijn stolen elections theorie’ en vervolgens als iemand met Tourette dat ding meteen plaatst. Maar bovenal omdat al heel lang is gebleken dat Democraten alleen maar verliezen als ze op de ‘het is een racist!!!’ toer gaan.
Fixed.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:20 schreef Ericr het volgende:
Dus een seniele Republikeinse president hoeft geen rekenschap meer af te leggen op wat hij post?
Je mag dus geen kritiek op Trump hebben, zonder dat je eerst kijkt naar de politieke gevolgen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap niet dat er figuren zijn die het posten verdedigen. Walgelijk einde. Racistisch. Punt.
Maar aan de andere kant snap ik ook niet dat het gebruikt wordt om nu weer Trump als racist neer te zetten. Niet alleen omdat Trump waarschijnlijk het filmpje zelf niet heeft afgekeken, maar dacht ‘hé, support voor mijn stolen elections theorie’ en vervolgens als iemand met Tourette dat ding meteen plaatst. Maar bovenal omdat al heel lang is gebleken dat Democraten alleen maar verliezen als ze op de ‘het is een racist!!!’ toer gaan.
Gelukkig ben ik geen verkiesbare democraat dus mag ik gewoon zeggen wat ik wil zonder me druk te maken over de gevolgen voor mijn politieke campagne.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
Inderdaad. Normaliter neig ik naar Hanlons scheermes, maar de psyche van Trump is dermate gestoord dat ik hier toch echt neig naar moedwilligheid.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De veronderstelling dat Trump het filmpje niet heeft afgekeken, waar is dat op gebaseerd?
Trump probeert namelijk de grens waarmee hij weg kan komen elke keer wat verder op te rekken. En deze actie past perfect in dat plaatje.
Hij zei het zelf en ik kan mij dat ook prima voorstellen gelet op zijn obsessie met 2020.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De veronderstelling dat Trump het filmpje niet heeft afgekeken, waar is dat op gebaseerd?
Trump probeert namelijk de grens waarmee hij weg kan komen elke keer wat verder op te rekken. En deze actie past perfect in dat plaatje.
Van mij mag het. Net als dat mensen mogen klappen en instemmend knikken met een blik alsof iemand iets heel diepgaands gezegd heeft terwijl ene Billie Eilish zojuist een enorme domme opmerking heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je mag dus geen kritiek op Trump hebben, zonder dat je eerst kijkt naar de politieke gevolgen?
Ik zie niet in wat voor verschil dit maakt. Als je nu nog niet inziet wat voor gestoorde hoop stront Trump is, dan zal niets dat doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
Hoe dan ook: het lijkt mij logisch om te denken dat hij het heeft geplaatst ondanks het einde, niet vanwege het einde.
https://decorrespondent.n(...)dc-19bd-c855aa1b1cb0quote:Cruciaal in deze methode is de overdaad: je kunt waarheid pas verdrinken als de zee groot genoeg is. Steve Bannon, voormalig politiek strateeg van Donald Trump, vatte de strategie van verdrinking ooit kernachtig samen met zijn beruchte oproep: ‘Flood the zone with shit’* – vrij vertaald: overvoer het publieke debat met troep.
Het lijkt mij dat recentelijk wel is bewezen dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat voor verschil dit maakt. Als je nu nog niet inziet wat voor gestoorde hoop stront Trump is, dan zal niets dat doen.
Hoe was het ook alweer? "Ik kan iemand neerschieten zonder stemmen te verliezen"?
In ieder geval zijn luier in het geval van Trump.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:52 schreef Firuze60 het volgende:
Ik krijg toch de neiging inmiddels te gaan geloven in de theorie van "Flood the zone with shit."
[..]
https://decorrespondent.n(...)dc-19bd-c855aa1b1cb0
Ze hebben nu weer wat om over te huilen. Orange man bad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:34 schreef GerryDV het volgende:
Filmpje gezien, wat een fophef. Er zit ook gewoon een blank iemand in op een apenlichaam. Het gaat ook over veel meer mensen dan de Obama’s. Mensen hebben echt niks beters te doen he.
Is toch heerlijk dat je ook gewoon weer de bekende namen zietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
Het gaat zelfs de republikeinen te ver, maar users op de fok be like: linkse flophef om orange man bad.
Je weet dan precies wie er om een sterke leider roept.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch heerlijk dat je ook gewoon weer de bekende namen zietcompleet van het padje afgegleden
Klopt, die gaat de geschiedenis inderdaad in als bad. Onbeschrijfelijk he. Als je al die daden van hem ziet. Gelukkig zullen enkele gelukkigen hem herinneren als een ware menselijke leiderquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze hebben nu weer wat om over te huilen. Orange man bad.
Het kan me allemaal aan mijn reet roesten hoe Trump de geschiedenisboeken in gaat. Het is gewoon kostelijk om te zien dat 1 man zo ontzettend veel mensen telkens op de kast weet te jagen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, die gaat de geschiedenis inderdaad in als bad. Onbeschrijfelijk he. Als je al die daden van hem ziet. Gelukkig zullen enkele gelukkigen hem herinneren als een ware menselijke leider
Belachelijke redenatie, als Pietje Puk onzin de ether inslingert boeit dat niemand, maar je hebt het hier wel over de president van de VS.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het kan me allemaal aan mijn reet roesten hoe Trump de geschiedenisboeken in gaat. Het is gewoon kostelijk om te zien dat 1 man zo ontzettend veel mensen telkens op de kast weet te jagen.
Wat kan jouw het schelen dat een voormalig politicus als een aap wordt afgebeeld zeg. Er wordt wel meer troep door invloedrijke mensen de ether ingeslingerd maar daar hoor ik je nooit over. Selectieve verontwaardiging weer door de orange man bad-kliek.
Iemand die het daadwerkelijk aan zijn reet zal roesten gebruikt geen orange man bad hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het kan me allemaal aan mijn reet roesten hoe Trump de geschiedenisboeken in gaat. Het is gewoon kostelijk om te zien dat 1 man zo ontzettend veel mensen telkens op de kast weet te jagen.
Wat kan jouw het schelen dat een voormalig politicus als een aap wordt afgebeeld zeg. Er wordt wel meer troep door invloedrijke mensen de ether ingeslingerd maar daar hoor ik je nooit over. Selectieve verontwaardiging weer door de orange man bad-kliek.
Het is het account van de president van de VS. Dick Schoof en Mark Rutte twitter(d)en ook niet uit eigen hand vanaf het Min-Pres account maar hun stafmedewerkers. Het lijkt me er in de VS niet veel anders aan toe te gaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Belachelijke redenatie, als Pietje Puk onzin de ether inslingert boeit dat niemand, maar je hebt het hier wel over de president van de VS.
En jij gelooft dat?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is het account van de president van de VS. Dick Schoof en Mark Rutte twitter(d)en ook niet uit eigen hand vanaf het Min-Pres account maar hun stafmedewerkers. Het lijkt me er in de VS niet veel anders aan toe te gaan.
Volgens mij is het officiële standpunt dat een stagiair uit ballorigheid bezig is geweest. Fophef om niks.
Dat valt wel mee. Ik ben het op veel punten eens met Trump maar ook veel dingen niet hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die het daadwerkelijk aan zijn reet zal roesten gebruikt geen orange man bad hoor
Copiumgenot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |