Ik woon dan ook niet in de hemel momenteel, maar in Nederland.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:14 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
in de hemel is er geen patriottisme
"Do the harmonica!"quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind hem best lachwekkend soms als hij met dat kleine worstvingertje staat te wijzen.
aangezien je er wil geraken zou dit niet een eigenschap moeten zijn die je wil cultiverenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik woon dan ook niet in de hemel momenteel, maar in Nederland.
Wat, zodra, hypothetisch, de Russen hier binnenvallen - lukt ze niet, daarvoor hebben de Polen ze al totaal verslagen - hef jij je handen omhoog?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
aangezien je er wil geraken zou dit niet een eigenschap moeten zijn die je wil cultiveren
Da fuq, matequote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
aangezien je er wil geraken zou dit niet een eigenschap moeten zijn die je wil cultiveren
ik ga niemand doden in gelijk welke omstandigheid, leven op aarde is tijdelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat, zodra, hypothetisch, de Russen hier binnenvallen - lukt ze niet, daarvoor hebben de Polen ze al totaal verslagen - hef jij je handen omhoog?
Heb je kinderen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:33 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ik ga niemand doden in gelijk welke omstandigheid, leven op aarde is tijdelijk
Ja, ik zie daar weinig moreel verheven aan, eerlijk gezegd. Laat staan omdat het uiteindelijk om jouw plekje in de hemel gaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:41 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
in gelijk welke omstandigheid
het gaat niet om mijn plekje, het gaat om wat goed doen is in Gods ogen, niet in de ogen van een aardse moraliteitquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik zie daar weinig moreel verheven aan, eerlijk gezegd. Laat staan omdat het uiteindelijk om jouw plekje in de hemel gaat.
Maar goed, dit is zwaaaaaaaaaar off-topic.
Hoe weet jij wat goed is in Gods ogen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:46 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
het gaat niet om mijn plekje, het gaat om wat goed doen is in Gods ogen, niet in de ogen van een aardse moraliteit
doden alleszins niet, raar dat je dit niet weetquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat goed is in Gods ogen?
en gedood worden, dat wel?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:53 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
doden alleszins niet, raar dat je dit niet weet
Handig misschien om dit in FL voort te zetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:56 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
komaan man, wat is dit voor iets
We weten helemaal niet of de ondertoon van het filmpje een racistische insteek zou hebben gehad. Maar het is Trump dus het is wereldnieuws en kan iedereen weer even zijn of haar plasje doen. Eén beetje nuance kan geen kwaad toch? Daarnaast heeft hij het niet eens zelf geplaatst, maar een medewerker.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Racisme is geen humor![]()
Jij daarentegen wel een verwerpelijk persoon
De grootste racisten in de VS zijn de democraten die token blacks in campagnetijd inhuren, maar tegelijkertijd kei hard anti-zwart politiek voeren (bijv. Bill Clinton met zijn three-strikes laws in de jaren 90)quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een vermoeiende discussie.
Ik snap niet dat er figuren zijn die het posten verdedigen. Walgelijk einde. Racistisch. Punt.
Maar aan de andere kant snap ik ook niet dat het gebruikt wordt om nu weer Trump als racist neer te zetten. Niet alleen omdat Trump waarschijnlijk het filmpje zelf niet heeft afgekeken, maar dacht ‘hé, support voor mijn stolen elections theorie’ en vervolgens als iemand met Tourette dat ding meteen plaatst. Maar bovenal omdat al heel lang is gebleken dat Democraten alleen maar verliezen als ze op de ‘het is een racist!!!’ toer gaan.
Je wordt als racist neergezet omdat je op internet racistisch materiaal upload voor een miljoenenpubliek. Wat vreemd!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een vermoeiende discussie.
Ik snap niet dat er figuren zijn die het posten verdedigen. Walgelijk einde. Racistisch. Punt.
Maar aan de andere kant snap ik ook niet dat het gebruikt wordt om nu weer Trump als racist neer te zetten. Niet alleen omdat Trump waarschijnlijk het filmpje zelf niet heeft afgekeken, maar dacht ‘hé, support voor mijn stolen elections theorie’ en vervolgens als iemand met Tourette dat ding meteen plaatst. Maar bovenal omdat al heel lang is gebleken dat Democraten alleen maar verliezen als ze op de ‘het is een racist!!!’ toer gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |