Even los van de smakeloosheid vind ik het nog veel sprekender dat de president van Amerika (of elk ander land btw) dit soort dingen op social media post. Het illustreert hoe laag dat land is gezonken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee in beide gevallen trekken we hopelijk lering uit het verleden. Blijkbaar maar al te hard nodig als we apenvergelijkingen gaan normaliseren.
hier bvbquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan? Of verzin je dat gewoon even...
en ik denk dat een grote meerderheid hem sowieso dood wenst, zou mooi zijn als er wat minder hypocrisie wasquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:13 schreef Solispolar het volgende:
Het is overigens echt wachten op de definitieve kogel voor deze gast. En nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar jezus: wat heeft hij er ontzettend hard om lopen smeken. Hoe kan je in slechts 365 dagen tijd letterlijk de hele wereld (op Putin na) tegen je in het harnas jagen? En dan ook nog je eigen kiezers erbij
Trump is dan ook 1 van de meest destructieve personen uit de 21ste eeuw. Peter R de Vries was dit nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
hier bvb
[..]
en ik denk dat een grote meerderheid hem sowieso dood wenst, zou mooi zijn als er wat minder hypocrisie was
Racisme is geen humorquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:48 schreef Durmada het volgende:
Wat de een als humor ervaart, kan de ander misschien beledigend opvatten. Dat is met humor toch altijd zo geweest? Ook dit is weer een storm in een glas water, elke scheet die Trump laat moet nu gelijk wereldnieuws worden, zo onzinnig allemaal.
Het gaat er niet om dat we nu elke mogelijke aap associatie onder de loep gaan nemen om daar een ja of nee sticker op te plakken. We kunnen ongetwijfeld situaties verzinnen die duidelijk racistisch bedoeld zijn, zo overkomen, zo de boeken in zullen gaan enzquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee in beide gevallen trekken we hopelijk lering uit het verleden. Blijkbaar maar al te hard nodig als we apenvergelijkingen gaan normaliseren.
Bananen op een voetbalveld en oerwoudgeluiden in dat zelfde stadion zijn zeker ook geen probleem?
Nee, dat heet satire. En dat weet je vooraf. Trump is geen cabaretier toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:48 schreef Durmada het volgende:
Wat de een als humor ervaart, kan de ander misschien beledigend opvatten. Dat is met humor toch altijd zo geweest? Ook dit is weer een storm in een glas water, elke scheet die Trump laat moet nu gelijk wereldnieuws worden, zo onzinnig allemaal.
voor dit NL zal niemand willen vechten iddquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:54 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit topic laat maar weer perfect zien waarom je wel koekoek zou moeten zijn om voor Nederland te vechten in een oorlog.
<Knip>
We zien in Oekraine dat het niet op basis van vrijwillige deelname gaat dus ik weet niet of je echt de keus krijgt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:54 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit topic laat maar weer perfect zien waarom je wel koekoek zou moeten zijn om voor Nederland te vechten in een oorlog.
<Knip>
Ik lees daar niet in dat hij vindt dat Trump een kogel verdient, maar eerder dat hij denkt dat anderen dat denken. Net zoals jij eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
hier bvb
[..]
en ik denk dat een grote meerderheid hem sowieso dood wenst, zou mooi zijn als er wat minder hypocrisie was
Als mijn land en dat van mijn voorouders aangevallen wordt ga ik er zeker voor vechten, dat hangt niet af van soorten volk of politici, maar van liefde voor mijn land, mijn geliefden in dat land en eerbied voor mijn voorouders.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:54 schreef Fok-it het volgende:
<Knip>
Jij koppelt je gevoelens en je trots voor je land niet aan de mensen die er wonen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als mijn land en dat van mijn voorouders aangevallen wordt ga ik er zeker voor vechten, dat hangt niet af van soorten volk of politici, maar van liefde voor mijn land, mijn geliefden in dat land en eerbied voor mijn voorouders.
"en mijn geliefden in dat land."quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij koppelt je gevoelens en je trots voor je land niet aan de mensen die er wonen?
Natuurlijk zijn een paar posts op FOK! daar te summier voor. Maar de wetenschap dat ik zij aan zij kan staan met een lowlife die mij eigenlijk een landverrader vindt om wat voor reden dan ook doet mijn mening wel aantastenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als mijn land en dat van mijn voorouders aangevallen wordt ga ik er zeker voor vechten, dat hangt niet af van soorten volk of politici, maar van liefde voor mijn land, mijn geliefden in dat land en eerbied voor mijn voorouders.
Wat die ander van mij vindt boeit me op zo'n moment niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn een paar posts op FOK! daar te summier voor. Maar de wetenschap dat ik zij aan zij kan staan met een lowlife die mij eigenlijk een landverrader vindt om wat voor reden dan ook doet mijn mening wel aantasten
Ik kan het wel waarderen dat je dat allemaal opzij kan zetten voor puur en alleen je liefde voor je vaderland. Denk dat ik daar wel meer moeite mee zou hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat die ander van mij vindt boeit me op zo'n moment niet zoveel.
Dave Chappelle disagrees.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Racisme is geen humor![]()
Jij daarentegen wel een verwerpelijk persoon
Ik vind patriottisme dan ook belangrijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen dat je dat allemaal opzij kan zetten voor puur en alleen je liefde voor je vaderland. Denk dat ik daar wel meer moeite mee zou hebben.
Voor je geliefden is een ander verhaal inderdaad
Trump is geen comedianquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dave Chappelle disagrees.
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind hem best lachwekkend soms als hij met dat kleine worstvingertje staat te wijzen.quote:
in de hemel is er geen patriottismequote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind patriottisme dan ook belangrijk.
Genoeg om zeer trots op te zijn als Nederlander. Zie ik graag bewaard blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |