Jij mag dat prima zien als een logische verklaring.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom negeer jij de vraag?
Want je verwijt mij dat ik het als enige logische verklaring zie, maar zelf heb je geen andere mogelijke verklaring.
Ik heb het Trump nog nooit horen zeggen, waarschijnlijk omdat ik geen obsessie met die man heb…quote:Op zondag 8 februari 2026 14:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap dat je hem daarin verstandig vindt.
Anders had je dat van hem niet herhaald.
De vraag is welke andere logische verklaringen jij ziet.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij mag dat prima zien als een logische verklaring.
Maar dat zegt vooral iets over jou.
Leuk geprobeerd, maar daar trap ik niet in.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het Trump nog nooit horen zeggen, waarschijnlijk omdat ik geen obsessie met die man heb…
Niet relevant.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De vraag is welke andere logische verklaringen jij ziet.
Tot op heden blijkt die vraag veel te lastig voor jou te zijn.
Welcome to the corner, njoy your stay.
De rest durf je niet te citeren.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar daar trapt niemand met werkende hersencellen in.
Het gaat er in als zoete koek hè.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
“Miljoenen illegalen stemmen en ze stemmen massaal op de Democraten.”
De onderbouwing voor deze beweringen is: slechts 60% van de Democraten is voor verplichte ID controle bij het stemmen tegenover ongeveer 90% van de Republikeinse kiezers.
Dat is wel érg kort door de bocht @:VEM2012. Cijfers over daadwerkelijke fraude zouden een veel betere onderbouwing zijn. Alleen dat is het probleem want de cijfers onderbouwen die fraude juist niet. Dus wordt er een redenering gebruikt als vervanging van bewijs
Nou ja, ik vind het ook vreemd dat in veel staten geen ID controle plaatsvindt. Dat komt op het eerste gezicht behoorlijk dubieus over. En in een deel van de wereld waar men graag in termen van gezamenlijke vijanden denkt is zoiets goud waard.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat er in als zoete koek hè.
Het complot dat de Democraten miljoenen illegalen de VS binnenhalen om met hun stem de presidentsverkiezingen te winnen...
En ondertussen heeft Trump gewonnen.
Even: waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
De onderbouwing voor deze beweringen is: slechts 60% van de Democraten is voor verplichte ID controle bij het stemmen tegenover ongeveer 90% van de Republikeinse kiezers.
Dat is wel érg kort door de bocht @:VEM2012. Cijfers over daadwerkelijke fraude zouden een veel betere onderbouwing zijn. Alleen dat is het probleem want de cijfers onderbouwen die fraude juist niet. Dus wordt er een redenering gebruikt als vervanging van bewijs
Waarom zou ik jouw kinderachtige teksten niet durven te citeren? Daar zet jij alleen jezelf mee voor lul.quote:
Graag een rijtje van die verstandige uitspraken. En dan even niet over die Europese bijdrage voor de NAVO.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, Trump zegt wel eens iets verstandigs, dus dan kan het zomaar eens zijn dat ik iets vergelijkbaars zeg…
Maar we kijken met onze Nederlandse blik naar de VS.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het ook vreemd dat in veel staten geen ID controle plaatsvindt. Dat komt op het eerste gezicht behoorlijk dubieus over. En in een deel van de wereld waar men graag in termen van gezamenlijke vijanden denkt is zoiets goud waard.
Tot nu toe maak je jezelf belachelijk, met je verstandige uitspraken van Trump en het complot van de Democraten om de verkiezingen te overspoelen met illegale stemmers...quote:Op zondag 8 februari 2026 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw kinderachtige teksten niet durven te citeren? Daar zet jij alleen jezelf mee voor lul.
Wat ik echt heb gezegd:quote:Op zondag 8 februari 2026 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat er in als zoete koek hè.
Het complot dat de Democraten miljoenen illegalen de VS binnenhalen om met hun stem de presidentsverkiezingen te winnen...
En ondertussen heeft Trump gewonnen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk te idioot voor woorden en kan alleen maar verklaard worden doordat de Dems hopen dat ze daardoor meer stemmen krijgen van illegalen.
Je blijft mij maar woorden in de mond leggen, maar hierboven is het voor iedereen na te lezen dat je een laffe leugenaar bent.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tot nu toe maak je jezelf belachelijk, met je verstandige uitspraken van Trump en het complot van de Democraten om de verkiezingen te overspoelen met illegale stemmers...
Uh, dat is op de man. En waar blijven die verstandige uitspraken van Trump waar jij het zo mee eens bent?quote:Op zondag 8 februari 2026 20:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je blijft mij maar woorden in de mond leggen, maar hierboven is het voor iedereen na te lezen dat je een laffe leugenaar bent.
Post #173. Ik ga dit spelletje van je niet verder spelen. Misschien had je nog een andere onderbouwing, het kan, maar je doet al posts lang alles om malle Henkie te spelen. Het is wel goed zo.quote:
Och, hij wil gewoon het topic laten ontsporen.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:49 schreef Ericr het volgende:
Hopen op niks dus? Waarom iets aanhalen wat totaal onbewezen is?
Zo onbewezen dat ze er nu inmiddels openlijk voor uitkomen, net als in Spanje en Frankrijk.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:49 schreef Ericr het volgende:
Hopen op niks dus? Waarom iets aanhalen wat totaal onbewezen is?
Dat is omdraaing van feiten.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo onbewezen dat ze er nu inmiddels openlijk voor uitkomen, net als in Spanje en Frankrijk.
[ x ]
Dit is een bewezen tactiek van de Democraten en elke keer alleen komen melden dat het onbewezen is is geen bewijs.
Alleen maar zeggen dat het "omdraaing van feiten is" is OOK geen argument/bewijs Dit is al jaren het plan van de Democraten.quote:
Dit is wat jij schrijft:quote:Op zondag 8 februari 2026 21:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Post #173. Ik ga dit spelletje van je niet verder spelen. Misschien had je nog een andere onderbouwing, het kan, maar je doet al posts lang alles om malle Henkie te spelen. Het is wel goed zo.
En dit is post 173:quote:Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
Hou gewoon op met liegen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk te idioot voor woorden en kan alleen maar verklaard worden doordat de Dems hopen dat ze daardoor meer stemmen krijgen van illegalen.
Keihard vechten tegen stemmen met ID, iets dat in vrijwel elk democratisch land verplicht is is al bewijs genoeg.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:22 schreef Ericr het volgende:
Iets claimen is met bewijs komen. Probleem, dat bewijs is er niet. Roepen dat het bewijs bestaat is niet genoeg.
Waarom doen de republikeinen er alles aan om zo min mogelijk van de Epstein files te openbaren?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen maar zeggen dat het "omdraaing van feiten is" is OOK geen argument/bewijs Dit is al jaren het plan van de Democraten.
Waarom zijn alleen de Dems zo fel tegen stemmen met ID precies dan? Omdat ze weten dat ze dan nooit meer een verkiezing winnen.
Dat maakt het argument dat de democraten het niet willen wegens de illegale stemmen op hun nog niet tot waar. Illegal voting is een mythe. Het is een zo verwaarloosbaar klein aantal van dat soort stemmen dat sommigen terecht zich afvragen of het doel de middelen heiligt. Legitimeren is niks mis mee, voter id gaat echter verder en benadeelt bepaalde groepen legale stemmers.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keihard vechten tegen stemmen met ID, iets dat in vrijwel elk democratisch land verplicht is is al bewijs genoeg.
Een tactiek die nu ook openlijk in, zoals ik schreef, door linkse partijen in Spanje en Frankrijk geopperd wordt.
En nee, als jij nu weer komt met "dat is niet zo" heb nog steeds geen bewijs.
Harder roepen en de goed geindoctrineerden slikken het als zoete koek zoals we hier ook weer zien met verschillende makkelijk te weerleggen gop leugens.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:22 schreef Ericr het volgende:
Iets claimen is met bewijs komen. Probleem, dat bewijs is er niet. Roepen dat het bewijs bestaat is niet genoeg.
Zelfs in de EU is dat niet het geval.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keihard vechten tegen stemmen met ID, iets dat in vrijwel elk democratisch land verplicht is is al bewijs genoeg.
Als je niet met bewijs komt is een simpele 'dat is niet zo ' voldoende om het te weerleggen.quote:Een tactiek die nu ook openlijk in, zoals ik schreef, door linkse partijen in Spanje en Frankrijk geopperd wordt.
En nee, als jij nu weer komt met "dat is niet zo" heb nog steeds geen bewijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |