abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220036888
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarom negeer jij de vraag?

Want je verwijt mij dat ik het als enige logische verklaring zie, maar zelf heb je geen andere mogelijke verklaring.
Jij mag dat prima zien als een logische verklaring.
Maar dat zegt vooral iets over jou.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220036948
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik snap dat je hem daarin verstandig vindt.
Anders had je dat van hem niet herhaald.
Ik heb het Trump nog nooit horen zeggen, waarschijnlijk omdat ik geen obsessie met die man heb…
pi_220036966
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij mag dat prima zien als een logische verklaring.
Maar dat zegt vooral iets over jou.
De vraag is welke andere logische verklaringen jij ziet.

Tot op heden blijkt die vraag veel te lastig voor jou te zijn.

Welcome to the corner, njoy your stay.
pi_220039471
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het Trump nog nooit horen zeggen, waarschijnlijk omdat ik geen obsessie met die man heb…
Leuk geprobeerd, maar daar trap ik niet in.
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De vraag is welke andere logische verklaringen jij ziet.

Tot op heden blijkt die vraag veel te lastig voor jou te zijn.

Welcome to the corner, njoy your stay.
Niet relevant.
Zonder onderbouwing is jouw verklaring enkel een kopie van de Maga doctrine over dit onderwerp met een vleugje BNW omdat je verwacht dat hij wordt weerlegd, ipv dat je zelf hoeft aan te tonen dat jouw verklaring enige grondslag heeft.
pi_220039557
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:03 schreef Wantie het volgende:

Niet relevant.

Leuk geprobeerd, maar daar trapt niemand met werkende hersencellen in.
pi_220039674
“Miljoenen illegalen stemmen en ze stemmen massaal op de Democraten.”
De onderbouwing voor deze beweringen is: slechts 60% van de Democraten is voor verplichte ID controle bij het stemmen tegenover ongeveer 90% van de Republikeinse kiezers.

Dat is wel érg kort door de bocht @VEM2012. Cijfers over daadwerkelijke fraude zouden een veel betere onderbouwing zijn. Alleen dat is het probleem want de cijfers onderbouwen die fraude juist niet. Dus wordt er een redenering gebruikt als vervanging van bewijs :')
pi_220040009
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Leuk geprobeerd, maar daar trapt niemand met werkende hersencellen in.
De rest durf je niet te citeren.
pi_220040022
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
De onderbouwing voor deze beweringen is: slechts 60% van de Democraten is voor verplichte ID controle bij het stemmen tegenover ongeveer 90% van de Republikeinse kiezers.

Dat is wel érg kort door de bocht @:VEM2012. Cijfers over daadwerkelijke fraude zouden een veel betere onderbouwing zijn. Alleen dat is het probleem want de cijfers onderbouwen die fraude juist niet. Dus wordt er een redenering gebruikt als vervanging van bewijs :')
Het gaat er in als zoete koek hè.
Het complot dat de Democraten miljoenen illegalen de VS binnenhalen om met hun stem de presidentsverkiezingen te winnen...

En ondertussen heeft Trump gewonnen.
pi_220040716
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het complot dat de Democraten miljoenen illegalen de VS binnenhalen om met hun stem de presidentsverkiezingen te winnen...

Nou ja, ik vind het ook vreemd dat in veel staten geen ID controle plaatsvindt. Dat komt op het eerste gezicht behoorlijk dubieus over. En in een deel van de wereld waar men graag in termen van gezamenlijke vijanden denkt is zoiets goud waard.
pi_220040807
quote:

Dat is wel érg kort door de bocht @:VEM2012. Cijfers over daadwerkelijke fraude zouden een veel betere onderbouwing zijn. Alleen dat is het probleem want de cijfers onderbouwen die fraude juist niet. Dus wordt er een redenering gebruikt als vervanging van bewijs :')
Even: waar heb ik dat gezegd?
pi_220040813
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
De rest durf je niet te citeren.
Waarom zou ik jouw kinderachtige teksten niet durven te citeren? Daar zet jij alleen jezelf mee voor lul.
pi_220040823
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tsja, Trump zegt wel eens iets verstandigs, dus dan kan het zomaar eens zijn dat ik iets vergelijkbaars zeg…
Graag een rijtje van die verstandige uitspraken. En dan even niet over die Europese bijdrage voor de NAVO.
pi_220040829
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nou ja, ik vind het ook vreemd dat in veel staten geen ID controle plaatsvindt. Dat komt op het eerste gezicht behoorlijk dubieus over. En in een deel van de wereld waar men graag in termen van gezamenlijke vijanden denkt is zoiets goud waard.
Maar we kijken met onze Nederlandse blik naar de VS.
Ik kan me geen stemmen voorstellen zonder dat je je id- kaart laat zien.

Ik kan me ook geen voorstelling maken van waarom je je vooraf moet registreren om te stemmen.

Maar ondanks dat we in Nederland een id- plicht kennen en bekend is wie stemrecht heeft en automatisch een uitnodiging krijgt om te stemmen hebben we ook hier te maken met stemfraude.

Dat kun je ook nooit volledig uitsluiten.
Waar het om gaat is dat het kiesstelsel zodanig is ingericht dat de stemfraude die plaatsvindt geen invloed kan hebben op de uitslag.

In de EU is het overigens ook niet zo dat in elke lidstaat aan elke stemmer een id bewijs wordt gevraagd.

En als ik er zo over nadenk, dan hoefde ik volgens mij vroeger ook geen id kaart te tonen bij het stemmen.
pi_220040837
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarom zou ik jouw kinderachtige teksten niet durven te citeren? Daar zet jij alleen jezelf mee voor lul.
Tot nu toe maak je jezelf belachelijk, met je verstandige uitspraken van Trump en het complot van de Democraten om de verkiezingen te overspoelen met illegale stemmers...
pi_220040838
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat ik echt heb gezegd:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk te idioot voor woorden en kan alleen maar verklaard worden doordat de Dems hopen dat ze daardoor meer stemmen krijgen van illegalen.
  zondag 8 februari 2026 @ 20:49:32 #256
40566 Ericr
Livewrong
pi_220040845
Hopen op niks dus? Waarom iets aanhalen wat totaal onbewezen is?
pi_220040923
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tot nu toe maak je jezelf belachelijk, met je verstandige uitspraken van Trump en het complot van de Democraten om de verkiezingen te overspoelen met illegale stemmers...
Je blijft mij maar woorden in de mond leggen, maar hierboven is het voor iedereen na te lezen dat je een laffe leugenaar bent.
pi_220041000
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je blijft mij maar woorden in de mond leggen, maar hierboven is het voor iedereen na te lezen dat je een laffe leugenaar bent.
Uh, dat is op de man. En waar blijven die verstandige uitspraken van Trump waar jij het zo mee eens bent?
pi_220041026
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Even: waar heb ik dat gezegd?
Post #173. Ik ga dit spelletje van je niet verder spelen. Misschien had je nog een andere onderbouwing, het kan, maar je doet al posts lang alles om malle Henkie te spelen. Het is wel goed zo.
pi_220041119
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:49 schreef Ericr het volgende:
Och, hij wil gewoon het topic laten ontsporen.
  zondag 8 februari 2026 @ 22:00:56 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220041385
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:49 schreef Ericr het volgende:
Zo onbewezen dat ze er nu inmiddels openlijk voor uitkomen, net als in Spanje en Frankrijk.

twitter

Dit is een bewezen tactiek van de Democraten en elke keer alleen komen melden dat het onbewezen is is geen bewijs :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220041401
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zo onbewezen dat ze er nu inmiddels openlijk voor uitkomen, net als in Spanje en Frankrijk.

[ x ]

Dit is een bewezen tactiek van de Democraten en elke keer alleen komen melden dat het onbewezen is is geen bewijs :').
Dat is omdraaing van feiten.
  zondag 8 februari 2026 @ 22:05:09 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220041404
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is omdraaing van feiten.
Alleen maar zeggen dat het "omdraaing van feiten is" is OOK geen argument/bewijs Dit is al jaren het plan van de Democraten.

Waarom zijn alleen de Dems zo fel tegen stemmen met ID precies dan? Omdat ze weten dat ze dan nooit meer een verkiezing winnen :').
Get woke, go broke!
  zondag 8 februari 2026 @ 22:22:22 #264
40566 Ericr
Livewrong
pi_220041521
Iets claimen is met bewijs komen. Probleem, dat bewijs is er niet. Roepen dat het bewijs bestaat is niet genoeg.
pi_220041547
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Post #173. Ik ga dit spelletje van je niet verder spelen. Misschien had je nog een andere onderbouwing, het kan, maar je doet al posts lang alles om malle Henkie te spelen. Het is wel goed zo.
Dit is wat jij schrijft:

quote:
Miljoenen illegalen stemmen en ze stemmen massaal op de Democraten.”
En dit is post 173:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk te idioot voor woorden en kan alleen maar verklaard worden doordat de Dems hopen dat ze daardoor meer stemmen krijgen van illegalen.
Hou gewoon op met liegen.
  zondag 8 februari 2026 @ 22:26:34 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220041552
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:22 schreef Ericr het volgende:
Iets claimen is met bewijs komen. Probleem, dat bewijs is er niet. Roepen dat het bewijs bestaat is niet genoeg.
Keihard vechten tegen stemmen met ID, iets dat in vrijwel elk democratisch land verplicht is is al bewijs genoeg.

Een tactiek die nu ook openlijk in, zoals ik schreef, door linkse partijen in Spanje en Frankrijk geopperd wordt.

En nee, als jij nu weer komt met "dat is niet zo" heb nog steeds geen bewijs.
Get woke, go broke!
pi_220042805
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Alleen maar zeggen dat het "omdraaing van feiten is" is OOK geen argument/bewijs Dit is al jaren het plan van de Democraten.

Waarom zijn alleen de Dems zo fel tegen stemmen met ID precies dan? Omdat ze weten dat ze dan nooit meer een verkiezing winnen :').
Waarom doen de republikeinen er alles aan om zo min mogelijk van de Epstein files te openbaren?
Omdat Trump minderjarige meisjes verkracht.

Waarom deelt Trump als eerste president zijn belasting aanslagen niet? Omdat hij een fraudeur is

Waarom mogen republikeinen zomaar iets roepen zonder enig bewijs? Omdat ze daarmee hun vijanden uit kunnen schakelen
  maandag 9 februari 2026 @ 08:18:31 #268
40566 Ericr
Livewrong
pi_220042858
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Keihard vechten tegen stemmen met ID, iets dat in vrijwel elk democratisch land verplicht is is al bewijs genoeg.

Een tactiek die nu ook openlijk in, zoals ik schreef, door linkse partijen in Spanje en Frankrijk geopperd wordt.

Dat maakt het argument dat de democraten het niet willen wegens de illegale stemmen op hun nog niet tot waar. Illegal voting is een mythe. Het is een zo verwaarloosbaar klein aantal van dat soort stemmen dat sommigen terecht zich afvragen of het doel de middelen heiligt. Legitimeren is niks mis mee, voter id gaat echter verder en benadeelt bepaalde groepen legale stemmers.
pi_220042926
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:22 schreef Ericr het volgende:
Harder roepen en de goed geindoctrineerden slikken het als zoete koek zoals we hier ook weer zien met verschillende makkelijk te weerleggen gop leugens.
pi_220042940
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zelfs in de EU is dat niet het geval.

quote:

Als je niet met bewijs komt is een simpele 'dat is niet zo ' voldoende om het te weerleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')