Nice, deed je daar nu Trump na die zijn eigen uitspraken ook ontkent?quote:Op zondag 8 februari 2026 09:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welke claim en van wie? Geen idee waar je het over hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk te idioot voor woorden en kan alleen maar verklaard worden doordat de Dems hopen dat ze daardoor meer stemmen krijgen van illegalen.
Dat zijn mijn eigen woorden. Lees nog eens even terug wat jij daarover schreef. Of begrijp jij zelfs niet eens wat je zelf schrijft?quote:Op zondag 8 februari 2026 10:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nice, deed je daar nu Trump na die zijn eigen uitspraken ook ontkent?
En anders
[..]
Dat is tekstboek BNW.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je lult er weer omheen.
Kortom: jij hebt geen redelijk alternatief. Prima. Ik ook niet. Daarom schreef ik wat ik schreef.
Trump vindt dat hij de verkiezingen van 2020 had gewonnen als die eerlijk waren verlopen.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:01 schreef Ericr het volgende:
Maar waarom keert dat illegal voting constant terug? Het heeft geen invloed en het is BNW achtig als je denkt dat de democraten ergens tegen zijn omdat ze meer stemmen van illegalen willen.
Andersom, Trump en co willen steeds meer invloed op het stemproces wat veel zorgwekkender is.
Ik zal even herhalen wat ik zeiquote:Op zondag 8 februari 2026 10:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zijn mijn eigen woorden. Lees nog eens even terug wat jij daarover schreef. Of begrijp jij zelfs niet eens wat je zelf schrijft?
Hoe kan je zien dat een politicus liegt?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zal even herhalen wat ik zei
Wat zegt het over jou dat jij een ongefundeerde claim van een notoire leugenaar wilt geloven?
Die notoire leugenaar is natuurlijk Trump. Algemene bekend. Trump is de president van de VS (Google je maar) en dit topic gaat over Trump. Voor deze laatste bewering zie de openingspost of anders de topictitel. Trump en zijn MAGA cult hebben leugens nodig om hun persoonlijke doelen te bereiken en jij gaat (zie je eigen post en bewering) daar zelfs in mee.
Nee, ik vind het de enige logische verklaring die ik ken.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is tekstboek BNW.
Jouw verklaring is de waarheid, tenzij iemand die kan weerleggen.
Nee, want je mist gewoon dat ik zelf nadenk (kennelijk komt die optie niet in jouw woordenboek voor, laat staan dat je het in de praktijk brengt) en al ver voordat Trump kandidaat was voor het presidentschap mij hierover verbaasde. En toen al zag ik weinig andere redenen om dit zo te laten omdat je als partij er voordeel van verwacht te hebben.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat zegt het over jou dat jij een ongefundeerde claim van een notoire leugenaar wilt geloven?
Die notoire leugenaar is natuurlijk Trump. Algemene bekend. Trump is de president van de VS (Google je maar) en dit topic gaat over Trump. Voor deze laatste bewering zie de openingspost of anders de topictitel. Trump en zijn MAGA cult hebben leugens nodig om hun persoonlijke doelen te bereiken en jij gaat (zie je eigen post en bewering) daar zelfs in mee.
Dus gewoon wat onbewezen gebrabbel uit de onderbuik.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het de enige logische verklaring die ik ken.
Wat is jouw probleem met BNW?quote:Als jij er meer kent, prima. Maar kennelijk niet.
En dan ga je meteen weer BNW roepen en zeggen dat het voor mij dus de waarheid is om af te leiden van de vraag die voorligt en jou niet uitkomt. Heel doorzichtig weer.
Het is een trend geworden: Trump herhalen zonder dat te erkennen...quote:Op zondag 8 februari 2026 11:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom negeer jij de vraag?quote:Op zondag 8 februari 2026 13:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus gewoon wat onbewezen gebrabbel uit de onderbuik.
[..]
Wat is jouw probleem met BNW?
Tsja, Trump zegt wel eens iets verstandigs, dus dan kan het zomaar eens zijn dat ik iets vergelijkbaars zeg…quote:Op zondag 8 februari 2026 13:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een trend geworden: Trump herhalen zonder dat te erkennen...
Ah, op die manier. Nou, dan zal ik eerlijk toegeven dat ik het knap van je vind dat je helemaal zelf hebt bedacht dat illegalen in de VS kunnen stemmen. Kudos voor jou.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, want je mist gewoon dat ik zelf nadenk (kennelijk komt die optie niet in jouw woordenboek voor, laat staan dat je het in de praktijk brengt) en al ver voordat Trump kandidaat was voor het presidentschap mij hierover verbaasde. En toen al zag ik weinig andere redenen om dit zo te laten omdat je als partij er voordeel van verwacht te hebben.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Nou ja, voor jou wel kennelijk…
Ik snap dat je hem daarin verstandig vindt.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, Trump zegt wel eens iets verstandigs, dus dan kan het zomaar eens zijn dat ik iets vergelijkbaars zeg…
Jij mag dat prima zien als een logische verklaring.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom negeer jij de vraag?
Want je verwijt mij dat ik het als enige logische verklaring zie, maar zelf heb je geen andere mogelijke verklaring.
Ik heb het Trump nog nooit horen zeggen, waarschijnlijk omdat ik geen obsessie met die man heb…quote:Op zondag 8 februari 2026 14:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap dat je hem daarin verstandig vindt.
Anders had je dat van hem niet herhaald.
De vraag is welke andere logische verklaringen jij ziet.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij mag dat prima zien als een logische verklaring.
Maar dat zegt vooral iets over jou.
Leuk geprobeerd, maar daar trap ik niet in.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het Trump nog nooit horen zeggen, waarschijnlijk omdat ik geen obsessie met die man heb…
Niet relevant.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De vraag is welke andere logische verklaringen jij ziet.
Tot op heden blijkt die vraag veel te lastig voor jou te zijn.
Welcome to the corner, njoy your stay.
De rest durf je niet te citeren.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar daar trapt niemand met werkende hersencellen in.
Het gaat er in als zoete koek hè.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
“Miljoenen illegalen stemmen en ze stemmen massaal op de Democraten.”
De onderbouwing voor deze beweringen is: slechts 60% van de Democraten is voor verplichte ID controle bij het stemmen tegenover ongeveer 90% van de Republikeinse kiezers.
Dat is wel érg kort door de bocht @:VEM2012. Cijfers over daadwerkelijke fraude zouden een veel betere onderbouwing zijn. Alleen dat is het probleem want de cijfers onderbouwen die fraude juist niet. Dus wordt er een redenering gebruikt als vervanging van bewijs
Nou ja, ik vind het ook vreemd dat in veel staten geen ID controle plaatsvindt. Dat komt op het eerste gezicht behoorlijk dubieus over. En in een deel van de wereld waar men graag in termen van gezamenlijke vijanden denkt is zoiets goud waard.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat er in als zoete koek hè.
Het complot dat de Democraten miljoenen illegalen de VS binnenhalen om met hun stem de presidentsverkiezingen te winnen...
En ondertussen heeft Trump gewonnen.
Even: waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
“Miljoenen illegalen stemmen en ze stemmen massaal op de Democraten.”
De onderbouwing voor deze beweringen is: slechts 60% van de Democraten is voor verplichte ID controle bij het stemmen tegenover ongeveer 90% van de Republikeinse kiezers.
Dat is wel érg kort door de bocht @:VEM2012. Cijfers over daadwerkelijke fraude zouden een veel betere onderbouwing zijn. Alleen dat is het probleem want de cijfers onderbouwen die fraude juist niet. Dus wordt er een redenering gebruikt als vervanging van bewijs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |