Ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:24 schreef incel het volgende:
Ik zelf zie mijzelf meer als een intelligent persoon. Ik ben zelfs zo intelligent, dat ik geen verschil zie in huidskleur. En toch wordt ik
Jij beweert dus dat de tweet van Trump niet racistisch was (inmiddels weggeveegd).quote:Op zaterdag 7 februari 2026 00:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal wat dat laatste als meerwaarde heeft bij je reactieZeker omdat je ook nog eens de plank flink misslaat. Ik beweer niet dat het nooit racistisch is, ik beweer ook niet dat het nooit overduidelijk kan zijn dat het racistisch bedoeld is. Ik zeg dat het niet altijd per definitie racistisch is en dat mensen die dat wel beweren zelf enigszins racistisch denken omdat ze de associatie blijkbaar logisch vinden
Ik wacht even je excuses af want ik neem aan dat we gewoon beleefd blijven tegen elkaar vanavond?
Ik vind 'm wel leuk en zie er ook geen kwaad in. Iedereen kan dus als vanalles afgebeeld worden maar een donker persoon als aap is een probleemquote:
Als het niet zo was had hij het niet gepost.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 02:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk en zie er ook geen kwaad in. Iedereen kan dus als vanalles afgebeeld worden maar een donker persoon als aap is een probleem
Daar kan je wel gelijk in hebben en dat maakt het dan wat minder onschuldigquote:Op zaterdag 7 februari 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Als het niet zo was had hij het niet gepost.
Als je niet ziet waarom dan heb jij een enorm probleem en moet je je echt laten opnemen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 02:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk en zie er ook geen kwaad in. Iedereen kan dus als vanalles afgebeeld worden maar een donker persoon als aap is een probleem
Ik ervaar dat wat ik niet zie, niet als een probleem dus wat ga ik met die opname oplossen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 03:11 schreef Abdellatif het volgende:
[..]
Als je niet ziet waarom dan heb jij een enorm probleem en moet je je echt laten opnemen.
Brainrot idd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 06:49 schreef Gehenna het volgende:
Sneue AI meuk. Wat een trieste armoede.
Alles aan dit is gewoon:en:
Echte racisten zien dan ook nergens racisme in.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:20 schreef Fok-it het volgende:
En mensen die hier geen racisme in zien zullen racisme nooit gaan zien.
Of je krijgt van die figuren als Johan Derksen die er dan een Freudiaanse verspreking van maakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Echte racisten zien dan ook nergens racisme in.![]()
Maar ze zijn stuk voor stuk laffe toetsenbordridders geen van deze racisten durft namelijk de uitdaging aan om aap tegen wat donkere mensen in de openbare ruimte te schreeuwen.
Ik vind het erg racistisch om donkere mensen als gewelddadig te beschrijven.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar ze zijn stuk voor stuk laffe toetsenbordridders geen van deze racisten durft namelijk de uitdaging aan om aap tegen wat donkere mensen in de openbare ruimte te schreeuwen.
Kun je dan eerst eens het publiek hier uitleggen waar ik in mijn observatie een donker persoon als geweldadig beschrijf.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ik vind het erg racistisch om donkere mensen als gewelddadig te beschrijven.
Dat heb je zelf ingevuld.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ik vind het erg racistisch om donkere mensen als gewelddadig te beschrijven.
Vertel dan eens hoe men aap moet zeggen in de talen die de zwarten spreken en verstaan. Hoop dat jij die namen dan fonetisch geeft.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |