NOSquote:ICE-agent schiet vrouw dood in Minneapolis, burgemeester woest
Een agent van de Amerikaanse immigratiedienst ICE heeft een vrouw gedood in Minneapolis in de noordelijke staat Minnesota. Het ministerie van Binnenlandse Veiligheid meldt dat de agent handelde uit zelfverdediging, maar die lezing wordt door de lokale autoriteiten in twijfel getrokken.
De burgemeester van de stad, Jacob Frey, beschuldigt de agent van "roekeloos" schieten op een 37-jarige vrouw. Ook gouverneur Tim Walz, een prominente Democraat, bestrijdt de lezing van het ministerie.
Op beelden is te zien dat de vrouw met haar auto dwars op de weg staat. Ze wordt benaderd door agenten, waarna ze een paar meter achteruit rijdt en daarna vooruit. Op dat moment wordt er geschoten, ogenschijnlijk door een agent die voor haar auto staat.
Het ministerie zegt dat de immigratiedienst bezig was met "doelgerichte operaties" toen "relschoppers" begonnen met het tegenhouden van de ICE-agenten. Het ministerie spreekt van "binnenlands terrorisme".
"Een ICE-agent, die vreesde voor zijn leven, dat van zijn collega's bij de politie en de veiligheid van het publiek, vuurde verdedigingsschoten af", schrijft het ministerie. "Hij zette zijn training in en redde zijn eigen leven en dat van zijn mede-agenten."
Burgemeester: 'onzinverhaal'
Burgemeester Frey zegt dat de aanwezigheid van de immigratiedienst zorgt voor chaos in zijn stad. "We eisen dat ICE de stad onmiddellijk verlaat", schrijft hij op X. "Wij staan pal achter onze immigranten- en vluchtelingengemeenschappen."
In een persconferentie bestempelde de burgemeester het verhaal van de immigratiedienst als een "onzinverhaal". Hij baseert zich op een video die hij te zien gekregen heeft, zei hij. Gevraagd of het erop leek dat de vrouw wilde inrijden op de agenten antwoordde hij: "Dat lijkt helemaal niet het geval te zijn."
Ook gouverneur Walz van Minnesota, waarvan Minneapolis de grootste stad is, zegt het verhaal van ICE niet te geloven. "Geloof niet in deze propagandamachine", schrijft de voormalige running mate van presidentskandidaat Kamala Harris op X. Hij belooft dat de staat zal zorgen voor een eerlijk en rechtvaardig onderzoek.
Het ministerie zegt dat de immigratiedienst bezig was met "doelgerichte operaties" toen "relschoppers" begonnen met het tegenhouden van de ICE-agenten. Het ministerie spreekt van "binnenlands terrorisme".
"Een ICE-agent, die vreesde voor zijn leven, dat van zijn collega's bij de politie en de veiligheid van het publiek, vuurde verdedigingsschoten af", schrijft het ministerie. "Hij zette zijn training in en redde zijn eigen leven en dat van zijn mede-agenten."
Kan een burgemeester bepalen of de politie in zijn of haar stad ergens wel of niet optreed?quote:Op maandag 12 januari 2026 09:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
ICE zou door de politie moeten worden beschermd als ze door mensen worden lastig gevallen. Maar die politie laat het afweten, omdat ze niet gesteund worden door burgemeesters van sanctuary cities of door linkse gouverneurs.
O? Welke extreemrechtse talking points kwamen hier voorbij dan?quote:Op maandag 12 januari 2026 09:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het viel mij ook direct op hoeveel Fokkers superfanatiek extreemrechtse talking points (lees: leugens) hier delen. Het zijn ook vooral dezelfden namen die dat doen, die kennelijk compleet ongewis zijn hoe diep ze in die fabeltjesfuiken zijn geraakt.
Stupide.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:29 schreef Viv het volgende:
Verschillende genodigden bij de Golden Globe Awards droegen gisteren een button met "Be Good"
[ afbeelding ]
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)den-globes-2026.html
Waren ze zo lelijk ja?quote:Op maandag 12 januari 2026 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook in die tijd had je gekke witte vrouwen die in hun blote kont om een paddenstoelenkring in het bos aan het dansen waren, daar schonk echter niemand heel veel aandacht aan.
Geneuzel over hoe ze twee partners zou hebben, hoe lesbische vrouwen abnormaal zijn, versnelde filmpjes, neppe AI-meuk, ...quote:Op maandag 12 januari 2026 09:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O? Welke extreemrechtse talking points kwamen hier voorbij dan?
Nu heb je het over incidentele opmerkingen van een enkeling.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geneuzel over hoe ze twee partners zou hebben, hoe lesbische vrouwen abnormaal zijn, versnelde filmpjes, neppe AI-meuk, ...
Net zoals ik beter had moeten lezen ('alleenstaande ouder' in plaats van 'moeder') had jij dat ook moeten doen. Je werd te gretig om met gestrekt been mijn blote scheenbeen te breken en vergat daarbij eerst goed te lezen. Ik zei nog dat 'sommige ICE agenten' meer mogen, er is een verschil tussen ERO en HSIquote:Op maandag 12 januari 2026 09:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
zucht....
Hier een foto van de agent. Lees eens wat er op zijn uniform staat:
[ afbeelding ]
[..]
Aangezien je eerste zin al de plank mis slaat ga ik er vanuit dat dit ook uit je duim komt.
Dus mocht ze dood.quote:Op maandag 12 januari 2026 08:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Een moeder hoort al helemaal niet op zo'n plek te zijn.
Blanke liberale vrouwen zijn het grootste gevaar voor de westerse samenleving!1!1!1!quote:Op maandag 12 januari 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geneuzel over hoe ze twee partners zou hebben, hoe lesbische vrouwen abnormaal zijn, versnelde filmpjes, neppe AI-meuk, ...
Als je haar dood niet gerechtvaardigd vindt is ´waarom is iemand met kinderen daar´ een staaltje victim blaming waar je u tegen zegt.quote:
Ach, ach, ach, ach, ach, ach, ach, ach........quote:Op maandag 12 januari 2026 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je haar dood niet gerechtvaardigd vindt is ´waarom is iemand met kinderen daar´ een staaltje victim blaming waar je u tegen zegt.
Oei, de inhoud was op?quote:Op maandag 12 januari 2026 10:20 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ach, ach, ach, ach, ach, ach, ach, ach........
Oei, zonde van mijn tijd dan ja.quote:
Tsjemigquote:Op maandag 12 januari 2026 10:28 schreef HSG het volgende:
Inmiddels is dit deel 15.
NWS / Islamitisch geweld tegen Christenen in Nigeria
Nog steeds bij deel 1.
Blijkbaar wel een beetje maar als overheid wil worden ze overruled natuurlijkquote:Op maandag 12 januari 2026 09:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan een burgemeester bepalen of de politie in zijn of haar stad ergens wel of niet optreed?
Nou en?quote:Op maandag 12 januari 2026 10:28 schreef HSG het volgende:
Nog steeds bij deel 1.
Heb je zo graag dat de 10 geplaatste posts daar nog 3x herhaald worden?quote:Op maandag 12 januari 2026 10:28 schreef HSG het volgende:
Nog steeds bij deel 1.
Oh wacht maar, als straks Trump zich tegen Islamitische staat gaat keren dan lopen ze straks weer in Amerika in bepaalde clubjes met ISIS/ISIL vlaggen.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:28 schreef HSG het volgende:
Nog steeds bij deel 1.
ICE is federal law enforcement. Net zoals de FBI, ATF, DHS etc. Politie dus. Dat het allemaal politie is betekent niet dat ze allemaal dezelfde taken hebben. De ATF heeft andere taken en bevoegdheden dan de FBI. Beiden politie.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Net zoals ik beter had moeten lezen ('alleenstaande ouder' in plaats van 'moeder') had jij dat ook moeten doen. Je werd te gretig om met gestrekt been mijn blote scheenbeen te breken en vergat daarbij eerst goed te lezen. Ik zei nog dat 'sommige ICE agenten' meer mogen, er is een verschil tussen ERO en HSI
Heb jij anders even een fatsoenlijke bron dat ICE politie is en dezelfde taken mag verrichten?
Denk dat deze vrouw de nieuwe George Floyd gaat worden...quote:Op maandag 12 januari 2026 10:28 schreef HSG het volgende:
Nog steeds bij deel 1.
De zwarten geven niet meer of minder om een wit vrouwke. Die gaan echt geen footlocker plunderen omdat er een witte vrouw is omgekomen.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:37 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Denk dat deze vrouw de nieuwe George Floyd gaat worden...
Maar ja, wat doet de BLM-beweging nu? Oei oei....
Waarmee je dus eigenlijk tot de conclusie komt dat deze vrouw 'niet' de nieuwe George Floyd gaat worden.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:37 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tja, sarcasme is niet aan jou besteedt, dat is wel duidelijk...quote:Op maandag 12 januari 2026 10:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk tot de conclusie komt dat deze vrouw 'niet' de nieuwe George Floyd gaat worden.
Lekker hoor
Maga intelligentie genot
Nou wil het toeval dat de tragedie van Rene Good zich vlakbij de tragedie van George Floyd bevindt. De afstand is ongeveer 1 km.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:37 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Denk dat deze vrouw de nieuwe George Floyd gaat worden...
Thanks voor de link. Ik kwam dit tegen:quote:Op maandag 12 januari 2026 10:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ICE is federal law enforcement. Net zoals de FBI, ATF, DHS etc. Politie dus. Dat het allemaal politie is betekent niet dat ze allemaal dezelfde taken hebben. De ATF heeft andere taken en bevoegdheden dan de FBI. Beiden politie.
Lees je even in.
https://www.ice.gov/immig(...)ntly-asked-questions
https://www.ice.gov/immig(...)ntly-asked-questionsquote:What happens if someone resists arrest?
ICE officials use reasonable and necessary force when someone resists arrest. ICE officers and agents prioritize safety — including the safety of the people they arrest — and are highly trained in de-escalation.
Hetzelfde want IEDERE agent in de VS zal je beschieten als je met de auto op hem of zijn collega inrijdt.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Thanks voor de link. Ik kwam dit tegen:
[..]
Hoe zou dit afgelopen zijn met goed getrainde ICE-agenten?
Het heeft in ieder geval je aandacht.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je zo graag dat de 10 geplaatste posts daar nog 3x herhaald worden?
Dat geneuzel over de twee partners was idd van hetzelfde kaliber. Daar mag de rechtse echo bubbel wel wat voorzichtiger mee zijn. Maar het doet in dit geval niet ter zake. Het zal de rechter worst wezen met wie ze het bed deelt.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zijn het in vredesnaam allemaal vrouwen die hen volgen? Wat bezielt een vrouw om 5 uur lang te rijden om de politie in de weg te lopen?quote:Op maandag 12 januari 2026 10:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hetzelfde want IEDERE agent in de VS zal je beschieten als je met de auto op hem of zijn collega inrijdt.
Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat ICE belaagd wordt door emotionele en beschadigde Karens.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Thanks voor de link. Ik kwam dit tegen:
[..]
Hoe zou dit afgelopen zijn met goed getrainde ICE-agenten?
Ja, daar gaat de burgemeester over. Die heeft ook te maken met state en federal law, maar in het geval van sanctuary cities lappen ze federal law aan hun laars.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan een burgemeester bepalen of de politie in zijn of haar stad ergens wel of niet optreed?
Fatherless behavior.quote:
Triest maar waarquote:
Die zijn het meest vatbaar voor progressief liberale hersenspoeling.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:02 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Waarom zijn het in vredesnaam allemaal vrouwen die hen volgen? Wat bezielt een vrouw om 5 uur lang te rijden om de politie in de weg te lopen?
Dus eigenlijk komt het toch weer neer op 'kort houden'quote:Op maandag 12 januari 2026 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die zijn het meest vatbaar voor progressief liberale hersenspoeling.
Ik las ook een andere verklaring. Weet niet of het klopt maar de gedachte kan ik volgen.
De meeste mannen die in hun jeugd een grote bek hadden zijn weleens hard op hun gezicht geslagen. Dat is een goed ding want dat leert je belangrijke lessen. Vrouwen leren deze les slechts zeer zelden in hun jeugd en daarom staan ze daar met een enorm grote bek en onverdiende strijdlust van iemand die nog nooit de fysieke gevolgen voor het hebben van een grote bek gedragen hebben.
En als huismoeders hebben ze er alle tijd voor.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik las ook een andere verklaring. Weet niet of het klopt maar de gedachte kan ik volgen.
De meeste mannen die in hun jeugd een grote bek hadden zijn weleens hard op hun gezicht geslagen. Dat is een goed ding want dat leert je belangrijke lessen. Vrouwen leren deze les slechts zeer zelden in hun jeugd en daarom staan ze daar met een enorm grote bek en onverdiende strijdlust van iemand die nog nooit de fysieke gevolgen voor het hebben van een grote bek gedragen hebben.
Huismoeders horen hun kinderen te zogen en te koken in plaats van politieagenten proberen te vermoorden.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als huismoeders hebben ze er alle tijd voor.
Dat kan allemaal net tussen de kinderen naar school brengen en avondeten koken.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huismoeders horen hun kinderen te zogen en te koken in plaats van politieagenten proberen te vermoorden.
Gewoon zelf verantwoordelijk houden voor de gevolgen van het gedrag en hetzelfde behandelen als een man die zich zo gedraagt.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus eigenlijk komt het toch weer neer op 'kort houden'
Oh joh ik dacht dat je full of shit was, i stand corrected. Ik zie dat Trump overdrijft alleen Trump verzint het niet en is er wel degelijks iets aan de hand.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:16 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de burgemeester over. Die heeft ook te maken met state en federal law, maar in het geval van sanctuary cities lappen ze federal law aan hun laars.
Stupide. Maar goed, dat geldt helemaal voor de presidential pardon. Biden heeft er ook misbruik van gemaakt.quote:
Het was ook dusdanig weinig naar voren gebracht dat ik het nergens ben tegengekomen. In tegenstelling tot de ‘het was geen agent’ ‘ICE mag alleen illegalen staande houden’ ‘de ICE agent was nooit in gevaar’ enz.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat geneuzel over de twee partners was idd van hetzelfde kaliber. Daar mag de rechtse echo bubbel wel wat voorzichtiger mee zijn. Maar het doet in dit geval niet ter zake. Het zal de rechter worst wezen met wie ze het bed deelt.
Wellicht ben ik dan te laat ingestapt in de reeks, maar dat heb ik al enkele delen niet gezien.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was ook dusdanig weinig naar voren gebracht dat ik het nergens ben tegengekomen. In tegenstelling tot de ‘het was geen agent’ ‘ICE mag alleen illegalen staande houden’ ‘de ICE agent was nooit in gevaar’ enz.
Ik denk veeleer dat het te maken heeft met idioten als Tim Walz die keer op keer ICE aanduiden als Gestapo.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Was in 1 van de 1ste topics.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht ben ik dan te laat ingestapt in de reeks, maar dat heb ik al enkele delen niet gezien.
Al vind ik het op zich een zeer goed idee wanneer ICE enige interactie met andere mensen (als in, niet hun verdachten) zoveel mogelijk overlaat aan de lokale politie. Die hebben daar toch meer ervaring mee.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was ook dusdanig weinig naar voren gebracht dat ik het nergens ben tegengekomen. In tegenstelling tot de ‘het was geen agent’ ‘ICE mag alleen illegalen staande houden’ ‘de ICE agent was nooit in gevaar’ enz.
Kan. Het bevoegdheid in twijfel trekken heb ik toch echt vandaag nog gezien, maar goed.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht ben ik dan te laat ingestapt in de reeks, maar dat heb ik al enkele delen niet gezien.
Veel meer en veel langer.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was in 1 van de 1ste topics.
Een stuk of 10 posten denk ik.
Eens. Maar dat vereist samenwerking en dat wil de lokale politiek niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Al vind ik het op zich een zeer goed idee wanneer ICE enige interactie met andere mensen (als in, niet hun verdachten) zoveel mogelijk overlaat aan de lokale politie. Die hebben daar toch meer ervaring mee.
Er in, doen waarvoor je komt, zsm er uit.
In dit geval; langs die vrouw en haar auto rijden terwijl je haar en haar nummerplaat filmt, en dan mag ze de volgende dag gewoon de politie aan de deur verwachten en krijgt ze later een brief op de mat dat ze in de rechtbank verwacht wordt.
Trump zou met de red states kunnen beginnen ...quote:Op maandag 12 januari 2026 12:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eens. Maar dat vereist samenwerking en dat wil de lokale politiek niet.
In Nederland zie je dat ook: landelijk beleid waarvan lokale (steevast linkse) politici zeggen ‘gaan we niet doen’. Dat zorgt voor een janboel.
Gelukkig minder rampzalig dan daar, maar toch.
Consensus over dat onwettig ingestelde agenten met alsnog wettig zijn omdat Trump dat roept?quote:Op maandag 12 januari 2026 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, sinds users zoals jij vertrokken zijn is de discussie anders een stuk volwassener geworden. Er is zelfs hier en daar consensus bereikt.
Karen logica: hoe harder ik schreeuw, hoe groter mijn gelijk is.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:27 schreef Ali_boo het volgende:
Right here, shoot me in the face
[ x ]
Tim walz zat zich binnenkort moeten verantwoorden waarom de Somalische inwoners van zijn staat zich niet aanpassen en waarom ze alles bij elkaar frauderen.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk veeleer dat het te maken heeft met idioten als Tim Walz die keer op keer ICE aanduiden als Gestapo.
Iedereen is het er over eens dat mensen die in het verzet zaten tegen de Gestapo helden waren (met enige nuancering wellicht, maar je begrijpt wat ik bedoel hoop ik).
Als Walz dat zegt, dan is het zo gek niet dat iemand in een linksere bubble denkt dat het belangrijk is om je te verzetten en dat je zelfs ICE mag hinderen en wie weet zelfs meer dan dat. Want ja… Gestapo!!!
Ja, dat was Kevin Bridges:quote:Op maandag 12 januari 2026 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik heb het zeker niet van hem want ik versta maar 30%>quote:Op maandag 12 januari 2026 15:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ja, dat was Kevin Bridges:
Bekijk deze YouTube-video
Mensen in het verzet waren ook bereid te sterven, als ICE de Gestapo is dan moet je dus bereid zijn te sterven (misschien was die mevrouw dat wel, ze zag er iig niet angstig uit).quote:Op maandag 12 januari 2026 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk veeleer dat het te maken heeft met idioten als Tim Walz die keer op keer ICE aanduiden als Gestapo.
Iedereen is het er over eens dat mensen die in het verzet zaten tegen de Gestapo helden waren (met enige nuancering wellicht, maar je begrijpt wat ik bedoel hoop ik).
Als Walz dat zegt, dan is het zo gek niet dat iemand in een linksere bubble denkt dat het belangrijk is om je te verzetten en dat je zelfs ICE mag hinderen en wie weet zelfs meer dan dat. Want ja… Gestapo!!!
Dat was ook maar een grapje. Maar Kevin (ja, sterk Schots accent) maakt dezelfde opmerking: that man was clearly never punched in the face.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik heb het zeker niet van hem want ik versta maar 30%>
Iedereen die bij marechaussee werkt of aan grens bewaking doet is een nazi hurr durr.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:06 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de belangrijkste ICE figuren. Toeval natuurlijk dat hij er bij loopt als Nazi.
Chief of deportationsquote:In the Freezer
Abusive Conditions for Women and Children in US Immigration Holding Cells
Clockwise, from top right: Six women and children confined to an immigration holding cell in Douglas, Arizona, appear to share two sleeping mats, September 2015; a boy paces in an immigration holding cell as other detainees sleep under Mylar blankets, Douglas, Arizona, September 2015; a woman changes a child’s diaper on top of Mylar sheets laid on the concrete floor of a trash-strewn immigration holding cell in Douglas, Arizona, September 2015. Customs and Border Protection via American Immigration Council
Obama gedroeg zich dan ook presidentieel.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Iedereen die bij marechaussee werkt of aan grens bewaking doet is een nazi hurr durr.
Vergeet je niet dat dit onder Obama was?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Chief of deportationsmaar toen liepen er nog geen gekke witte gehersenspoelde vrouwtjes rond die hen belemmerden in het werk of dit filmden.
Beetje raar dat hij zich daarvoor moet verantwoorden.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tim walz zat zich binnenkort moeten verantwoorden waarom de Somalische inwoners van zijn staat zich niet aanpassen en waarom ze alles bij elkaar frauderen.
Maar dan ga je er van uit dat Tim zelf gefraudeerd heeft?quote:Het komt hem nu mooi uit hij wil geen federaal onderzoek geen ICE geen FBI want wie weet wat ze vinden en wat hem aan deze corruptie kan linken.
Lijkt wel wat op de gitarist van Rammstein.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:06 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de belangrijkste ICE figuren. Toeval natuurlijk dat hij er bij loopt als Nazi.
Er zijn geruchten dat Walz inderdaad niet brandschoon is. Maar goed, geruchten. Dus who knows?quote:Op maandag 12 januari 2026 16:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij zich daarvoor moet verantwoorden.
[..]
Maar dan ga je er van uit dat Tim zelf gefraudeerd heeft?
Jawel, vanochtend nog.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:55 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand die het over de labrador heeft...
Walz wist dat het niet goed ging, Whistle blowers werden ontslagen, tuurlijk wist hij ervan, waarschijnlijk zelfs door de Somaliërs gesponsord, hij stopt niets voor niets met campagne.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Walz inderdaad niet brandschoon is. Maar goed, geruchten. Dus who knows?
Elk mens met een beetje gevoel houd rekening met zijn dieren.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jawel, vanochtend nog.
Ontzettend zielig dat die hond werd meegesleept in alle ellende en onrust.
Die ontstond pas toen ICE aan de wagen ging lopen trekken.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jawel, vanochtend nog.
Ontzettend zielig dat die hond werd meegesleept in alle ellende en onrust.
Klinkt als de toeslagenaffaire..quote:Op maandag 12 januari 2026 17:12 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Walz wist dat het niet goed ging, Whistle blowers werden ontslagen, tuurlijk wist hij ervan, waarschijnlijk zelfs door de Somaliërs gesponsord, hij stopt niets voor niets met campagne.
nou als Frontex hier op orders van de EU hier mensen op gaat lopen pakken heb ik daar ook wel een pittige mening over, zelfs als ze er wat netter uitzien dan deze bandietenquote:Op maandag 12 januari 2026 13:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is vooral een mooie oefening voor wat Europa (EU landen) ook moeten gaan doen.
Alleen doen wij dat cleaner, netter en efficiënter. En met betere communicatie over het waarom, en met echt snelrecht om mensen snel uit te zetten en dat juridisch recht hebben staan.
Maar ook hier zal dat tot protesten gaan leiden.
En dat na nog geeneens 1 jaar Trump...quote:Op maandag 12 januari 2026 17:28 schreef tjoptjop het volgende:
Mijn god wat een open inrichting daar, tel daar wat triggerhappy agenten bij en geen wonder dat het mis gaat
Kun je nagaan hoe stapelknettergekker de democraten en hun aanhang over drie jaar zullen zijn.... alsof het nog erger kan dan nu al het geval is.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat na nog geeneens 1 jaar Trump...
quote:Op maandag 12 januari 2026 17:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat na nog geeneens 1 jaar Trump...
Tsja, dat merken we dan vanzelf wel. Ik sluit ook niet uit dat hij gewoon incapabel is.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:12 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Walz wist dat het niet goed ging, Whistle blowers werden ontslagen, tuurlijk wist hij ervan, waarschijnlijk zelfs door de Somaliërs gesponsord, hij stopt niets voor niets met campagne.
Dat getoeter van haar was al voordat ICE bij haar auto aankwam.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die ontstond pas toen ICE aan de wagen ging lopen trekken.
Nou ja, oppakken?quote:Op maandag 12 januari 2026 17:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als Frontex hier op orders van de EU hier mensen op gaat lopen pakken heb ik daar ook wel een pittige mening over, zelfs als ze er wat netter uitzien dan deze bandieten
Ja dat vind ik een goed planquote:Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja, oppakken?
Als de politie iemand aanhoudt die illegaal verblijft, vind je daar ook wat van?
Oh, wacht maar af.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:39 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe stapelknettergekker de democraten en hun aanhang over drie jaar zullen zijn.... alsof het nog erger kan dan nu al het geval is.
En die constante fluitjes en het geschreeuw. Geeft heel veel stress voor een hond.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat getoeter van haar was al voordat ICE bij haar auto aankwam.
Lijkt me ook verre van prettig voor de hond.
Frontex is in ieder geval nog competent. Die lui van ice zien er uit alsof ze van een airsoft baan zijn gepluktquote:Op maandag 12 januari 2026 17:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als Frontex hier op orders van de EU hier mensen op gaat lopen pakken heb ik daar ook wel een pittige mening over, zelfs als ze er wat netter uitzien dan deze bandieten
dichtsbijzijnde militiekampjequote:Op maandag 12 januari 2026 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Frontex is in ieder geval nog competent. Die lui van ice zien er uit alsof ze van een airsoft baan zijn geplukt
Ze verhullen het ook niet meer...quote:Op maandag 12 januari 2026 16:06 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Gezien je huidskleur zou ik goed met de handjes omhoog zitten inderdaad. En zelf de motor afzetten aangezien ze zelf niet de knowhow hebben daarom te vragen voor ze voor je motorkap gaan staan.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde militiekampje
zou me niet veiligvoelen met deze malloten op straat
Het wordt natuurlijk rampzalig slecht aangepakt daar in de VS tegen het absurde aan.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een goed plan
Nederlandse politie, niet een of andere vanuit Brussel aangestuurde boevenbende
Cijfers zeggen wel wat anders.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Frontex is in ieder geval nog competent. Die lui van ice zien er uit alsof ze van een airsoft baan zijn geplukt
ow dat zou ik sowieso doenquote:Op maandag 12 januari 2026 18:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gezien je huidskleur zou ik goed met de handjes omhoog zitten inderdaad. En zelf de motor afzetten aangezien ze zelf niet de knowhow hebben daarom te vragen voor ze voor je motorkap gaan staan.
Ik raad iedereen aan om ooit naar Lidice te gaan. Deel is nooit meer opgebouwd net zoals Oradour sur Glane in Frankrijk. Alleen de ruïnes en de plekken waar de slachting plaats vond resteren.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze verhullen het ook niet meer...
[ afbeelding ]
Met competent werd iets anders bedoeld.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:24 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Cijfers zeggen wel wat anders.
[ afbeelding ]
ICE deporteerd 5 keer zoveel illegalen dan Frontex zoals het naar uitziet. Ga er ook even vanuit dat de grens met Mexico nu pottdicht zit. Met "removals" kun je ervan uitgaan dat illegalen ontrokken ( lees: eruitgegooid ) worden zonder nieuwe aanwas.
Fontex vermeld alleen terugkeer. Wat daarmee wordt bedoeld wordt is onduidelijk (iig uit de A.I. uitleg. Terugkeer aan de grens of vanuit te landen waar de illegalen dus illegaal binnen zijn gekomen. Bij dat eerste heeft de EU nogal een inhaalslag te maken.
Tot nu doe lijken de cowboys van ICE nog effectiever werk te verrichten dan Frontex wat na een paar bootjes met Afrikanen en Middenoosten lui op het matje worden geroepen door EU immigratie Karens.
Die worden actief uitgezet.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk rampzalig slecht aangepakt daar in de VS tegen het absurde aan.
Toch zullen wij dit ooit op onze eigen goede manier gelijksoortig moeten doen, in heel de EU moeten figuren die niet geregistreerd staan op een gegeven moment actief worden uitgezet.
Je meent het. Misschien omdat Frontex geen (heimelijk) mandaat heeft om te doen wat ze wil? Iets met mensenrechten, staats en strafrecht.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:24 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ICE deporteerde tot nu toe 5 keer zoveel illegalen dan Frontex zoals het naar uitziet. Ga er ook even vanuit dat de grens met Mexico nu potdicht zit. Met "removals" kun je ervan uitgaan dat illegalen ontrokken ( lees: eruitgegooid ) worden zonder nieuwe aanwas.
Fontex vermeld alleen terugkeer. Wat daarmee wordt bedoeld wordt is onduidelijk (iig uit de A.I. uitleg. Terugkeer aan de grens of vanuit te landen waar de illegalen dus illegaal binnen zijn gekomen. Bij dat eerste heeft de EU nogal een inhaalslag te maken.
Tot nu toe lijken de "cowboys" van ICE nog effectiever werk te verrichten dan Frontex wat na een paar boot pushbacks met Afrikanen en Middenoosten lui op het matje worden geroepen door EU immigratie Karens.
En dat in een land waar iedereen mogelijk wapens bij zich kan dragen en een potentieel gevaar kan vormen, incl doorgeflipte Karens die het werk bemoeilijken.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met competent werd iets anders bedoeld.
Die zogenaamde mensen, staats en strafrechten beperken zich echter tot alleen de EU grenzen. Op grote geopolitieke schaal hebben ze niets te betekenen. Grootmachten bepalen de regels en regelen de boel. Op grotere wereldschaal hebben wij als EU niets te willen of te bepalen. Dus eigenlijk een bubbel.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je meent het. Misschien omdat Frontex geen (heimelijk) mandaat heeft om te doen wat ze wil? Iets met mensenrechten, staats en strafrecht.
Waarom zou het uitzetten van illegale migranten iets moeten betekenen op de grote wereldschaal.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:41 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Die zogenaamde mensen, staats en strafrechten beperken zich echter tot alleen de EU grenzen. Op grote geopolitieke schaal hebben ze niets te betekenen. Grootmachten bepalen de regels en regelen de boel. Op grotere wereldschaal hebben wij als EU niets te willen of te bepalen. Dus eigenlijk een bubbel.
Beide clubs zijn niet met elkaar te vergelijken. Frontex moet zich aan Europese regelgeving houden en ICE doet vooral wat hun goed dunkt. ICE is actief illegalen aan het opsporen en deporteert abusievelijk ook wel eens een legaal iemand. Frontex doet dat soort speurwerk niet en is vooral gericht op grensbewaking.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:24 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ICE deporteerde tot nu toe 5 keer zoveel illegalen dan Frontex zoals het naar uitziet. Ga er ook even vanuit dat de grens met Mexico nu potdicht zit. Met "removals" kun je ervan uitgaan dat illegalen ontrokken ( lees: eruitgegooid ) worden zonder nieuwe aanwas.
Tot nu toe lijken de "cowboys" van ICE nog effectiever werk te verrichten dan Frontex wat na een paar boot pushbacks met Afrikanen en Middenoosten lui op het matje worden geroepen door EU immigratie Karens.
ICE en Frontex zijn aardig met elkaar te vergelijken hoor. Ten eerste, de inwoners aantallen van de VS en EU komen met elkaar overeen als je kijkt per honderd miljoen aantal per inwoners. Immers daardoor vormen zij een machtsblok en wij als EU ook ( tenminste, dat willen we )quote:Op maandag 12 januari 2026 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beide clubs zijn niet met elkaar te vergelijken. Frontex moet zich aan Europese regelgeving houden en ICE doet vooral wat hun goed dunkt. ICE is actief illegalen aan het opsporen en deporteert abusievelijk ook wel eens een legaal iemand. Frontex doet dat soort speurwerk niet en is vooral gericht op grensbewaking.
Frontex zou ook veel effectiever zijn als ze zich niet hoeven te verantwoorden.
Wie welk soort aanpak daarvoor heeft of kiest maakt verder niet uit.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:08 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
ICE en Frontex zijn aardig met elkaar te vergelijken hoor. Ten eerste, de inwoners aantallen van de VS en EU komen met elkaar overeen als je kijkt per honderd miljoen aantal per inwoners. Immers daardoor vormen zij een machtsblok en wij als EU ook ( tenminste, dat willen we )
ICE doet helemaal niet wat "hun goed dunkt". Ze handelen vanuit een mandaat. Een mandaat dat het Amerikaanse volk heeft toegekend aan hun president d.m.v. verkiezingen. Dit heeft het volk gewild en wordt nu uitgevoerd. Dat Frontex niet dezelfde handelswijze als ICE hanteerd is hierin irrelevant.
Beiden hebben het doel namelijk om het aantal illegalen binnen de grenzen te verminderen. Wie welk soort aanpak daarvoor heeft of kiest maakt verder niet uit. Als een legaal iemand wordt gedeporteerd kan dat als collatheral worden meegerekend en zelfs dan kan er verzet worden ingesteld. Dat is waardoor
Arbrego Garcia nu weer terug in de VS is voor een herbeoordeling. Ik merk dat veel mensen hier de VS voor een soort bananen wild west republiek aanmerken maar weinig weten van hoe het er eenmaal in een land als de VS aan toe gaat wat regels betreft. Het is een ander machtsblok, andere juridische procedures maar nog altijd humaan. Op HUN manier. Daar vingerwijzend naar doen heeft geen zin of effect. We moeten eerst onze eigen strontzooi wat betreft immigratie oplossen hier anders krijg je hier ook gehersenspoelde wijven die zich met auto's op agenten rijden.
Ja maar Obama!quote:Op maandag 12 januari 2026 19:19 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe durf je het woord humaan nog te gebruiken als ICE 300 mensen naar de CECOT gevangenis heeft gedeporteerd. Gevangenis waar folteringen plaatsvinden en de mensen geen recht hebben op contact met een advocaat en familie.
quote:Op maandag 12 januari 2026 19:19 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe durf je het woord humaan nog te gebruiken als ICE 300 mensen naar de CECOT gevangenis heeft gedeporteerd. Gevangenis waar folteringen plaatsvinden en de mensen geen recht hebben op contact met een advocaat en familie.
Zo ver is het al gezonken.quote:Wie welk soort aanpak daarvoor heeft of kiest maakt verder niet uit.
Die 300 zullen vast lieverdjes zijn geweest. Ben je met hun op een koffiesprek gegaan en verhalen aangehoord?quote:Op maandag 12 januari 2026 19:19 schreef opgebaarde het volgende:
https://www.dienstterugke(...)rland-heeft-verlatenquote:Meer gedwongen vertrekken
DTenV heeft zijn capaciteit uitgebreid zodat vreemdelingen die hun vertrek frustreren vaker in bewaring gesteld kunnen worden. Dat zorgde voor een toename van het aantal gedwongen vertrekken: van 2.370 in 2023 naar 2.750 in 2024. In totaal is 46% van de vreemdelingen die Nederland aantoonbaar hebben verlaten, gedwongen vertrokken (2.750 van de 5.990). In totaal 3.240 mensen zonder recht op verblijf die Nederland aantoonbaar hebben verlaten, deden dat zelfstandig.
De terugkeer van vreemdelingen die veroordeeld zijn voor strafbare feiten (VRIS) had ook in 2024 zeer hoge prioriteit. Waar mogelijk vertrekken zij aansluitend op hun straf uit Nederland. In 2024 is dit gelukt in 960 van de 1220 gevallen (bijna 80%).
Wat heeft autocratie te maken met illegalen uitzetten? Dat heeft slechts te maken met beleid. De president heeft de taak om het Amerikaanse volk te beschermen. Als het uitzetten van illegalen daaraan toedraagt dan kan hij zijn gang gaan.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:17 schreef Vliegbaard het volgende:
Nog wel eventjes t volgende: de ICE krijgt het mandaat van het congres, niet de president.
Daarnaast heeft het volk, of een deel dan toch, gekozen voor de president die plannen had met een verregaand illegalen/immigratiebeleid. Maar dat wil niet zeggen dat het volk dat dan ook maar gewoon zomaar goed moet vinden wat de president uit hun naam doet. Dat zou een mooie bak worden zeg. Dan verklaar je elke president van USA als het ware een autocraat en zo ver is het in Amerika nog nog.
Is gewoon niet waar. Het congres is, als het gaat over ICE, de uitvoerende macht. Niet de president.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:26 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Wat heeft autocratie te maken met illegalen uitzetten? Dat heeft slechts te maken met beleid.De president heeft de taak om het Amerikaanse volk te beschermen. Als het uitzetten van illegalen daaraan toedraagt dan kan hij zijn gang gaan.
Zie recente inzet van ICE. Daar is geen congress voor nodig, ook al word beweerd van wel. Net zoals het opblazen van Iraanse kern-installaties of het extraheren van dictators zoals Maduro. Sterker nog, via het congress zaken doen levert alleen maar vertraging op of kans op lekken wat binnen en buitenlandse operaties ( millitairen ) in gevaar kan brengen.
Als een doorgedraaide linkse Karen al in staat is om een federale ICE agent om te brengen, waarom zou je dan dat risico nemen. De president heeft het volle mandaat.
Je weet wel, een beleid dat verder gaat dan wat onder de vorige president gevoerd werd. Hij heeft de verkiezingen nota bene mede op basis van een strenger immigratiebeleid gewonnen.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:26 schreef Omnyakom220 het volgende:
Daarnaast zou je ook mogen uitleggen wat er verregaand is aan dit huidige beleid. Je klinkt als een Nu.nl stagiaire die 80% knip en plakwerk doet.
Vervolgens schiet ICE een Amerikaans staatsburger dood...quote:Op maandag 12 januari 2026 20:26 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Wat heeft autocratie te maken met illegalen uitzetten? Dat heeft slechts te maken met beleid. De president heeft de taak om het Amerikaanse volk te beschermen. Als het uitzetten van illegalen daaraan toedraagt dan kan hij zijn gang gaan.
Zie recente inzet van ICE. Daar is geen congress voor nodig, ook al word beweerd van wel. Net zoals het opblazen van Iraanse kern-installaties of het extraheren van dictators zoals Maduro. Sterker nog, via het congress zaken doen levert alleen maar vertraging op of kans op lekken wat binnen en buitenlandse operaties ( millitairen ) in gevaar kan brengen. ICE wordt geregeld door het DHS. Aangesteld door de president. Weet niet vanuit welk TikTok filmpje jij jou informatie van hebt.
Als een doorgedraaide linkse Karen al in staat is om een federale ICE agent om te brengen, waarom zou je dan dat risico nemen. De president heeft het volle mandaat.
Daarnaast zou je ook mogen uitleggen wat er verregaand is aan dit huidige beleid. Je klinkt als een Nu.nl stagiaire die 80% knip en plakwerk doet.
En dan nog twee kogels er achteraan?quote:Op maandag 12 januari 2026 20:38 schreef sp3c het volgende:
als iemand mij aanrijd roep ik ook hele onaardige dingen
Je doet veel aannames met je 'vast' en 'waarschijnlijk' en ondertussen ben je even vergeten dat zijn status drie maanden lang onbekend was... Het maakt ook niet uit want je laatste alinea is inderdaad erg duidelijk. Het verklaart je eerdere alinea's en posts. Je had dat ook direct kunnen zeggen zonder lange epistels met verzinnerij te schrijven, dat is veel efficiënter en eerlijkerquote:Op maandag 12 januari 2026 20:06 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Die 300 zullen vast lieverdjes zijn geweest. Ben je met hun op een koffiesprek gegaan en verhalen aangehoord?
Aangezien Garcia terug is in de VS en een appeal lopend heeft zal hij vast contact hebben gehad met advocaat en zelfs vanaf de dag van zijn deportatie. Naar alle waarschijnlijk is dit ook door de Amerikaanse belastingbetaler vergoed. Tijdens zijn interview in gevangenschap zag hij er ook niet uitgehongerd of gemarteld uit.
Laat ik over één ding duidelijk zijn, en dat is mijn standpunt. Als we ook maar bijvoorbeeld één Nederlander hier kunnen beschermen door duizend ( goed of slecht ) willekeurige illegalen het land uit te zetten dan ben ik daarvoor. Helaas zijn wij hier lang niet tot dat punt gekomen maar de VS zit gelukkig aardig op weg.
denk meerquote:Op maandag 12 januari 2026 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan nog twee kogels er achteraan?
Ik kan van dat schelden echt niks vinden. En hij schiet zo achterlijk snel dat ik bijna zou willen voorstellen om die twee kogels als 1 te tellenquote:Op maandag 12 januari 2026 20:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vervolgens schiet ICE een Amerikaans staatsburger dood...
Fucking Bitch!
En nog twee kogels er achteraan.
Daar ga je al. Hoe kan beleid wat al vastgelegd is overhaast zijn. Je zou ook kunnen stellen. Seniele opa Biden wist niet eens waar hij mee bezig was en überhaupt niet wist dat hij bestond. Dat hebben we al die jaren op TV kunnen zien.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar. Het congres is, als het gaat over ICE, de uitvoerende macht. Niet de president.
Waarom je de buitenlandse operaties erbij haalt is me een raadsel want daarin speelt het congres een compleet andere rol. En ook daarin is de rol van Trump discutabel.
Nee de president heeft als het over de ICE gaat NIET het mandaat.
Het congres is er juist voor bedoeld om bepaalde overhaaste beslissingen van 1 persoon te kunnen blokkeren. Immigratiebeleid is er daar 1 van, dat heeft verder niet zoveel te maken met buitenlandse operaties.
Dit bedoel ik met dat één Nederlandse leven, maakt niet uit welke, kleur, afkomst, ras of geloof je bent. Je kunt niet één nederlander hier ook bijvoorbeeld opofferen voor 1000 illegalen. En voor degene die mij eerder in dit draadje uitmaakte voor racist op een subtiele wijze.quote:Riley's roommates reported her missing at 12:05 p.m., and a University of Georgia police officer found her body 65 feet off the trail at 12:38 p.m., witnesses previously testified. Data from the Garmin watch she was wearing on her run showed her heart stopped at 9:28 a.m., witnesses previously testified.
Riley had sustained significant blunt force trauma to her head, including eight injuries to the left side of her skull and an injury just above her right temple, Dr. Michelle DiMarco, who conducted her autopsy, testified on Tuesday. One of the injuries was significant enough that it caused brain bleeding and could have been fatal, she said.
There was also evidence of asphyxiation, though DiMarco said she was unable to categorize how that occurred. Her cause of death was determined to be the "combined effects of blunt force head trauma and asphyxia," DiMarco said.
Uitzetten niet. Niet humaan behandelen wel. Het kleine beetje zwaar criminele figuren daargelaten ook al hebben die nog steeds rechten.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:25 schreef sp3c het volgende:
wie in dit topic heeft problemen met het uitzetten van illegale vreemdelingen?
dat bedoel ikquote:Op maandag 12 januari 2026 21:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Uitzetten niet. Niet humaan behandelen wel. Het kleine beetje zwaar criminele figuren daargelaten ook al hebben die nog steeds rechten.
Zet ze uit zowel je wil zou ik zeggen. Daarvoor heb je geen stormtoepen nodig.
Die moet je uitzetten, maar dat doe je niet met een semi paramilitaire organisatie die weinig tot niets op heeft met de wet en mensenrechtenquote:
Ja want als je vriendelijk vraagt of ze weg willen gaan dan gaan ze meteen hun koffers pakken?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Uitzetten niet. Niet humaan behandelen wel. Het kleine beetje zwaar criminele figuren daargelaten ook al hebben die nog steeds rechten.
Zet ze uit zowel je wil zou ik zeggen. Daarvoor heb je geen stormtoepen nodig.
Hij roept dat als ie na het schieten naar haar gecrashte auto loopt.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik kan van dat schelden echt niks vinden. En hij schiet zo achterlijk snel dat ik bijna zou willen voorstellen om die twee kogels als 1 te tellen![]()
Ja dus, ga je je nou zielig voelen? Ga je lopen huilen? Ik ben zelf turks net zoals jou. Schelden zit in ons cultuur. Had haar voor nog erger uitgemaakt. Die gast zat op zijn minst voor het rest van zijn leven met pijn in een roelstoel. En voor wat?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij roept dat als ie na het schieten naar haar gecrashte auto loopt.
Rustig maar, joh, het was een constatering. Die ICE-agent zat nog vol adrenaline.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:42 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ja dus, ga je je nou zielig voelen? Ga je lopen huilen? Ik ben zelf turks net zoals jou. Schelden zit in ons cultuur. Had haar voor nog erger uitgemaakt hebben. Die gast zat op zijn minst voor het rest van zijn leven met pijn in een roelstoel. En voor wat?
Beste tactiek dat ICE gewoon kan hebben is bij de volgende verkiezingen ID's checken.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:43 schreef sp3c het volgende:
er zijn naar schatting tussen de 20 en de 100.000 illegalen in Nederland, pak ze op, zet ze uit maar ik wil niet de dirty dozen op random mensen schietend door de schilderswijk zien trekken
In Nederland vertrekt ongeveer de helft vrijwillig.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want als je vriendelijk vraagt of ze weg willen gaan dan gaan ze meteen hun koffers pakken?
Ik heb een mitrailleur bij voor als iemand mij aanrijdt.quote:
ID's checken is sowieso een goed idee bij verkiezingen.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Beste tactiek dat ICE gewoon kan hebben is bij de volgende verkiezingen ID's checken.
Ice bij elke voting station paraat.
snap sowieso niet waarom ze niet om ID's vragen bij het stemmenquote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Beste tactiek dat ICE gewoon kan hebben is bij de volgende verkiezingen ID's checken.
Ice bij elke voting station paraat.
Weinig medelijden mee. Hij heeft zich in heel de situatie niet één keer om zijn eigen lijf en leden bekommerd.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:42 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ja dus, ga je je nou zielig voelen? Ga je lopen huilen? Ik ben zelf turks net zoals jou. Schelden zit in ons cultuur. Had haar voor nog erger uitgemaakt hebben. Die gast zat op zijn minst voor het rest van zijn leven met pijn in een roelstoel. En voor wat?
ik meestal niet maar als ik een pistool bij me heb en iemand probeert me dood te rijden dan schiet ik het he-le-maal leegquote:Op maandag 12 januari 2026 21:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb een mitrailleur bij voor als iemand mij aanrijdt.
Het zijn ook een stel mafklappers bij elkaar.quote:
Dat is hier niet het geval.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik meestal niet maar als ik een pistool bij me heb en iemand probeert me dood te rijden dan schiet ik het he-le-maal leeg
dat is hier absoluut het gevalquote:
Overal een karikatuur van maken is vrij zinloos. Maar huizen binnenvallen gelijk razzia's is in ieder geval niet de beste optie. Een stevige aanpak is niks mis mee maar ICE gaat ver over die grens heen.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want als je vriendelijk vraagt of ze weg willen gaan dan gaan ze meteen hun koffers pakken?
Helaas kun je niet meer in het hoofd van een dode vrouw kijken, maar zoals ik het zag leek het erop dat zij totaal geen intentie had om de agent dood te rijden.quote:
We hebben het hier over een getrainde agent met een geweldsmonopoli en bijhorende geweldsinstructie.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:42 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ja dus, ga je je nou zielig voelen? Ga je lopen huilen? Ik ben zelf turks net zoals jou. Schelden zit in ons cultuur. Had haar voor nog erger uitgemaakt. Die gast zat op zijn minst voor het rest van zijn leven met pijn in een roelstoel. En voor wat?
Dat probeerde ze niet. En je moet van agenten uitgaan dat die verantwoord handelen kunnen. Zeker omdat ze gewapend zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik meestal niet maar als ik een pistool bij me heb en iemand probeert me dood te rijden dan schiet ik het he-le-maal leeg
ik bekijk het vanuit het perspectief van de agent in kwestiequote:Op maandag 12 januari 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Helaas kun je niet meer in het hoofd van een dode vrouw kijken, maar zoals ik het zag leek het erop dat zij totaal geen intentie had om de agent dood te rijden.
Nee, zij rijdt achteruit zodat ze weg kan rijden.quote:
nou ik heb al de hele tijd kritiek op hoe agressief ze op die auto afstappen, ik zeg al de hele tijd dat ze zichzelf in deze situatie hebben geplaatst door idioot optredenquote:Op maandag 12 januari 2026 21:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat probeerde ze niet. En je moet van agenten uitgaan dat die verantwoord handelen kunnen. Zeker omdat ze gewapend zijn.
Je vult het voor hem in.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik bekijk het vanuit het perspectief van de agent in kwestie
jij vult het voor haar inquote:
Precies, zo zag ik het ook.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, zij rijdt achteruit zodat ze weg kan rijden.
Voordat ze naar voren rijdt trekt hij al het pistool.
Je ziet door zijn mobiele opname dat ze het stuur draait om naar rechts te gaan.
Hij staat links.
Als ze hem wilde aanrijden had ze vol op hem in kunnen rijden. In plaats van eerst naar achteren, en dan naar rechts.
Met als gevolg dat de auto als een ongeleid projectiel alsnog over je heen dendert.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik heb al de hele tijd kritiek op hoe agressief ze op die auto afstappen, ik zeg al de hele tijd dat ze zichzelf in deze situatie hebben geplaatst door idioot optreden
maar als iemand doelbewust gasgeeft terwijl ik voor de auto in kwestie ga dan moet ik ervanuit gaan dat ze me dood probeert te rijden en dan schiet ik idd mijn hele pistool leeg
dat mis ik op de beeldenquote:Op maandag 12 januari 2026 21:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de auto als een ongeleid projectiel alsnog over je heen dendert.
Een automaat in de Drive rijdt van zichzelf al.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de auto als een ongeleid projectiel alsnog over je heen dendert.
De illegalen zijn niet het probleem opzich. Het merendeel komt hier voor een goed toekomst. Zou ik ook doen als ik in een arm afrikaans land was geboren met weinig toekomst perspectief of een verstikkend religieus land zoals Iran of Afghanistan met weinig tot geen geen rechten.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:43 schreef sp3c het volgende:
er zijn naar schatting tussen de 20 en de 100.000 illegalen in Nederland, pak ze op, zet ze uit maar ik wil niet de dirty dozen op random mensen schietend door de schilderswijk zien trekken
vermoeiend ditquote:Op maandag 12 januari 2026 22:01 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
De illegalen zijn niet het probleem opzich. Het merendeel komt hier voor een goed toekomst. Zou ik ook doen als ik in een arm afrikaans land was geboren met weinig toekomst perspectief of een verstikkend religieus land zoals Iran of Afghanistan met weinig tot geen geen rechten.
Het echte probleem is Renee Good, en volgens mij gaat dit topic ook erover. Nu heb ik net met een aantal klonen van haar gediscussïeerd but never mind.
Het gaat erom dat we ook genoeg Renee's hier hebben. Ze zitten bij het IND achter het bureau, bij het COA, zure droge kutten. Zoals mevrouw Sargentini met haar Vluchtelingenwerk subsidiespons en zo gaat het verder. Die keten gaat door tot de hoogste kamers.
Onderaan heb je de dikke linkse zeugen ( Asha XR ) types, daarna groeit het door naar iets hogere ( ja ook bij vrouwen heb je rangen, ter info voor de incels hier ) posities zoals Dijksma en Halsema. Lekker trappen. Vervolgens heb je de beleidsmakers, totale koekwous wijven in de politiek. Ik hoef geen namen te noemen maar de kattenvrouwtjes in de Kamer kent u wel.
Hier achter zit een massale linkse ambtenaren apparaatbmet dikke vette zeugen die bij stadskantoren, gemeentehuizen,instanties en gerechtsgebouwen werken.
Allemaal vormen ze een linkse conglomeraat wat onze ondergang wordt met vele potentiële Renee's. Hun goed betaalde baan stelt ze ook in staat om een SUV aan te schaffen en dan gaan ze bij het minst geringste vol op de gas. Een rijke leven waar een eerlijk doorploeterende gozer hedendaags niet van zou durven dromen.
Ja. Maar ben je dus wel fout. Je ziet haar wegdraaien bij de agenten, bij opzet had ie niet gericht kunnen schieten denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik heb al de hele tijd kritiek op hoe agressief ze op die auto afstappen, ik zeg al de hele tijd dat ze zichzelf in deze situatie hebben geplaatst door idioot optreden
maar als iemand doelbewust gasgeeft terwijl ik voor de auto in kwestie ga dan moet ik ervanuit gaan dat ze me dood probeert te rijden en dan schiet ik idd mijn hele pistool leeg
Gotsamme, zo erg dat ik er bijna om moet lachen en dat is jouw cultuur? Turks zei je?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:01 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
De illegalen zijn niet het probleem opzich. Het merendeel komt hier voor een goed toekomst. Zou ik ook doen als ik in een arm afrikaans land was geboren met weinig toekomst perspectief of een verstikkend religieus land zoals Iran of Afghanistan met weinig tot geen geen rechten.
Het echte probleem is Renee Good, en volgens mij gaat dit topic ook erover. Nu heb ik net met een aantal klonen van haar gediscussïeerd but never mind.
Het gaat erom dat we ook genoeg Renee's hier hebben. Ze zitten bij het IND achter het bureau, bij het COA, zure droge kutten. Zoals mevrouw Sargentini met haar Vluchtelingenwerk subsidiespons en zo gaat het verder. Die keten gaat door tot de hoogste kamers.
Onderaan heb je de dikke linkse zeugen ( Asha XR ) types, daarna groeit het door naar iets hogere ( ja ook bij vrouwen heb je rangen, ter info voor de incels hier ) posities zoals Dijksma en Halsema. Lekker trappen. Vervolgens heb je de beleidsmakers, totale koekwous wijven in de politiek. Ik hoef geen namen te noemen maar de kattenvrouwtjes in de Kamer kent u wel.
Hier achter zit een massale linkse ambtenaren apparaatbmet dikke vette zeugen die bij stadskantoren, gemeentehuizen,instanties en gerechtsgebouwen werken.
Allemaal vormen ze een linkse conglomeraat wat onze ondergang wordt met vele potentiële Renee's. Hun goed betaalde baan stelt ze ook in staat om een SUV aan te schaffen en dan gaan ze bij het minst geringste vol op de gas. Een rijke leven waar een eerlijk doorploeterende gozer hedendaags niet van zou durven dromen.
ik denk niet dat het fout is, de manier van handelen is fout maar op het moment dat iemand een agent aanrijdt met een auto schiet elke agent waar ook ter wereld je gewoon kapotquote:Op maandag 12 januari 2026 22:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja. Maar ben je dus wel fout. Je ziet haar wegdraaien bij de agenten, bij opzet had ie niet gericht kunnen schieten denk ik.
Die agent moet nimmer nooit niet voor zo’n auto gaan staan zolang de motor nog draait. Je wil of dat ze wegrijd, of dat ze blijft staan en in beide gevallen dien je te zorgen voor eigen veiligheid en die van anderen (ook een eventuele verdachte).
Natuurlijk is het schieten uiteindelijk nog wel te verklaren. Hij zal ook best angst hebben gehad.
Probleem ligt waarschijnlijk nog het meest bij zijn opleiding. Die is gewoon erg matig bij Amerikaanse politieagenten, die worden veel te snel de straat op gestuurd.
In een reflex zeker, het punt is wat al 15 topics loopt, hij hoefde het niet af te maken toen ie al in veiligheid stond.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk niet dat het fout is, de manier van handelen is fout maar op het moment dat iemand een agent aanrijdt met een auto schiet elke agent waar ook ter wereld je gewoon kapot
Kan. Ik denk dat we vooral meer respect moeten hebben voor agenten die met zulken te maken krijgen en dit zonder schieten oplossen.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk niet dat het fout is, de manier van handelen is fout maar op het moment dat iemand een agent aanrijdt met een auto schiet elke agent waar ook ter wereld je gewoon kapot
dat zijn drills dat gaat automatischquote:Op maandag 12 januari 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In een reflex zeker, het punt is wat al 15 topics loopt, hij hoefde het niet af te maken toen ie al in veiligheid stond.
Het voelt bij mij alsof dat een reactie uit wraak is: "ik gewond, dan de ander ook"quote:Op maandag 12 januari 2026 21:58 schreef sp3c het volgende:
feit is dat ze de man heeft aangereden
ik zou schieten
een agent in Nederland zou niet schreeuwend, gekleed als een halve commando op die auto afstappen om er vervolgens voor te gaan staanquote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kan. Ik denk dat we vooral meer respect moeten hebben voor agenten die met zulken te maken krijgen en dit zonder schieten oplossen.
En nogmaals, hij herstelt zijn eigen fout door een moeder van 3 dood te knallen. Misschien dat ze in zijn geval hem zo het hand boven het hoofd houden en op hem in praten dat ie gaat denken dat hij goed zat. Ik kan je vertellen dat een agent hier in NL kapot zou zijn mocht hem dit overkomen.
als het militairen waren was er niets meer over van die hele autoquote:Op maandag 12 januari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verkeerd gedrild.
Dit is geen oorlogssituatie of zo.
Ja, de man had duidelijk isseus als oud Irak-soldaat, wie weet hoeveel Irakezen hij ooit afgeknald heeft.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verkeerd gedrild.
Dit is geen oorlogssituatie of zo.
Nee, dat is niet zoquote:Op maandag 12 januari 2026 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Met 1 pistool?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het militairen waren was er niets meer over van die hele auto
man of 4/5?quote:
ja is wel zoquote:Op maandag 12 januari 2026 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo
Uit meerdere Amerikaanse korpsen is hier op gereageerd dat dit tegen hun geweldsinstructie in gaat.
Dat er agenten zijn die schieten hebben we gezien.
Maar het is niet zo dat letterlijk elke agent in zo'n geval schiet.
Hij moet het wel afmaken want...quote:Op maandag 12 januari 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In een reflex zeker, het punt is wat al 15 topics loopt, hij hoefde het niet af te maken toen ie al in veiligheid stond.
Er zit geen enkele reden tussen waarom hij haar dood moest schieten.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:14 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Hij mket het wel afmaken want...
-Je hebt een seniele vrouw in een -moordwapen op wielen van 3000kg die anderen kan aanrijden
-Band kapot schieten. Met alleen een velg kun je ook rijden, mogelijk nog gevaarlijker voor omstanders omdat de auto op den duur oncontroleerbaar wordt.
-In de knie schieten. Mensem die zit zeggen hebbem sowiezo teveel films gekeken. Knie,been. Je bloed in een minuut dood door de grote slagaders die er zitten.
jij hebt het over een oorlogssituatiequote:Op maandag 12 januari 2026 22:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
We hebben het over de reactie van 1 agent hè.
Het gaat puur om de handeling van die ene agri.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij hebt het over een oorlogssituatie
dan hadden ze allemaal geschoten en waren ze pas opgehouden als het voertuig tot stilstand kwam
Dus jij zou altijd jezelf doodschieten of dood worden geschoten worden door jezelf. :pquote:Op maandag 12 januari 2026 22:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
een agent in Nederland zou niet schreeuwend, gekleed als een halve commando op die auto afstappen om er vervolgens voor te gaan staan
als ik die vrouw was zou ik ook weg proberen te rijden
punt is dat ik zijn reactie nog vrij beheerst vindquote:Op maandag 12 januari 2026 22:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat puur om de handeling van die ene agri.
Die zat niet in een oorlogssituatie.
De andere agenten erbij betrekken heeft geen zin, want we weten niet wat die gedaan hadden als zij waren aangereden.
ik ookquote:Op maandag 12 januari 2026 22:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus jij zou altijd jezelf doodschieten of dood worden geschoten worden door jezelf. :p
Voorlopig ben ik nog altijd blij dat ik in NL woon.
Jij zegt dat jij achter het stuur altijd weg zou rijden en als agent altijd zou afdrukken.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook
waarom zou ik mezelf in godsnaam doodschieten?
Het is allemaal supertriest, zowel voor de achterblijvende kinderen en partner van dat provocerende (I am not mad at you, riep ze nog naar die gast) mens als die getraumatiseerde agent en zijn gezin. Maar goed, die zal wel een heldenspeldje krijgen van zijn leider.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij hebt het over een oorlogssituatie
dan hadden ze allemaal geschoten en waren ze pas opgehouden als het voertuig tot stilstand kwam
ik zou wel proberen de man niet omver te rijden want dat is gewoon niet aardig en vragen om problemen en ik zou als agent niet voor die auto gaan staanquote:Op maandag 12 januari 2026 22:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij achter het stuur altijd weg zou rijden en als agent altijd zou afdrukken.
Of juist wel.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Helaas kun je niet meer in het hoofd van een dode vrouw kijken, maar zoals ik het zag leek het erop dat zij totaal geen intentie had om de agent dood te rijden.
En dat deed zij dan ook wel. Misschien wel over het hoofd gezien ofzo. Nogmaals; welke gek gaat er dan ook staan?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou wel proberen de man niet omver te rijden want dat is gewoon niet aardig en vragen om problemen
dat is niet zo goed geluktquote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En dat deed zij dan ook wel. Misschien wel over het hoofd gezien ofzo. Nogmaals; welke gek gaat er dan ook staan?
de dame in kwestie was niet illegaalquote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Maar wij kijken teveel met een Nederlands idealistisch en nuffig brilletje naar dit voorval, ook een hoop illegalen zijn gewoon bewapend in de VS natuurlijk.
Hoeveel schietincidenten zijn er door vrouwen gepleegd in de VS? In vergelijk dan met die opgefokte kereltjes?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Maar wij kijken teveel met een Nederlands idealistisch en nuffig brilletje naar dit voorval, ook een hoop illegalen zijn gewoon bewapend in de VS natuurlijk.
En ik totaal niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
punt is dat ik zijn reactie nog vrij beheerst vind
Van A tot Z straalt de onprofessionaliteit er van af.quote:hij had daar alleen nooit mogen staan op dat moment
Als je niet wilt dat 3 ton ijzer op je beland dan zou ik mijn hele magazijn leegschieten.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zit geen enkele reden tussen waarom hij haar dood moest schieten.
Dan moet je al helemaal niet de situatie aanvliegen zoals hier is gebeurd.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef UitStraling het volgende:
hij schiet niet meteenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
En ik totaal niet.
[..]
Van A tot Z straalt de onprofessionaliteit er van af.
Hij gaat dit zijn hele leven bij zich dragen.
Ik reken dat vooral de organisatie aan, die deze ICE-agenten als milities de woonwijken in stuurt zonder goede training om met dit soort situaties om te gaan.
Ik snap je reflex wel om meteen te schieten in zo'n situatie.
Maar het is de slechtste keuze op dat moment.
Dus hebben ze er eentje doodgeschoten.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ICE was daar ook niet om hysterische vrouwen in een tuinbroek op te pakken.
Had hij niet moeten doen.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij schiet niet meteen
hij schiet nadat die tante hem overhoop probeert te rijden
Kijk en luister de vier minuten eens voor het doodschietenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus hebben ze er eentje doodgeschoten.
Gedaan en er werd getreiterd, ok, en dan?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk en luister de vier minuten eens voor het doodschieten
Daarmee stop je die auto niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat 3 ton ijzer op je beland dan zou ik mijn hele magazijn leegschieten.
Door te schieten voorkom je niet dat de auto je raakt.quote:Tel daarbij op wat haar partner op de video zegt en op dat moment de motor begint te toeren.
Je hebt dan maar maar een halve tot een seconde de tijd om een beslissing maken. Denk je dat in dat tijdbestek de agent echt even gaat zitten nadenken van, oh ik zal haar maar in de schouder schieten en misschien houd ik er verbrijzelde benen aan over en blijft ze leven. All good!
Serieus?
Dan mag je die persoon doodschieten.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gedaan en er werd getreiterd, ok, en dan?
nou niet onhandig, ze rijd doelbewust die man overhoop, die reageert daarop door te schietenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja maar dan gaat het al weer om onhandig rijden. Waarbij een agent niet zou moeten schieten.
Of met een mes doodsteken als je nou net met een kutwijf getrouwd bent, goh, femicide, wasdatookweer?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan mag je die persoon doodschieten.
Of zoiets.
dit zegt niemandquote:Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan mag je die persoon doodschieten.
Of zoiets.
dit is lalalandquote:Op maandag 12 januari 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of met een mes doodsteken als je nou net met een kutwijf getrouwd bent, goh, femicide, wasdatookweer?
Waarom wordt daar in de context van het schieten dan de nadruk op gelegd.quote:
geen idee volgens mij wordt de nadruk gelegd op het aanrijden van die vogelquote:Op maandag 12 januari 2026 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom wordt daar in de context van het schieten dan de nadruk op gelegd.
Dat zegt niemand, nee, maar het victimblaming is wel in volle gang. Het kutwijf had het gewoon aan zichzelf te wijten toch?quote:
absoluutquote:Op maandag 12 januari 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, nee, maar het victimblaming is wel in volle gang. Het kutwijf had het gewoon aan zichzelf te wijten toch?
Niet meegekregen? Slordig, hoor. Dat is juist de reden dat ICE daar in Minnesota zo fanatiek aanwezig is.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:40 schreef sp3c het volgende:
wat is dat met die somaliers de hele tijd
open er alstjeblieft een topic over
Nog veel erger, legale Somaliers zelfs.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:39 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Neuh, de Somaliërs gaan gewoon verder met frauderen in Minnesota.
Renee is letterlijk gestorven/zichzelf opgeofferd voor een stel Somaliërs die haar staat financiëel uitkleden.
Dom wijf.
quote:Op maandag 12 januari 2026 22:40 schreef sp3c het volgende:
wat is dat met die somaliers de hele tijd
open er alstjeblieft een topic over
Mwa, doelbewust over die man rijden kun je zeker niet stellen. Had ze hem echt willen raken was ie plat. En nu is het maar de vraag of ze überhaupt goed kon inschatten of hij in de baan van de auto stond.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet onhandig, ze rijd doelbewust die man overhoop, die reageert daarop door te schieten
persoonlijk had ik wat meer afstand gehouden en het nummerbord opgeschreven maar zo gaan die dingen
ik was al oud en ik ga niet je matige hipsters googelenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:43 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op dat moment besef je dat je oud wordt.Hint, youtube naar Nick Shirley.
Nope, die agent is te verwijten. Natuurlijk is de kans groot dat dat niet gebeurt.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut
als ze geen gas had gegeven leefde ze nu nog
Als ze geen gas had gegeven was er niet geschotenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nope, die agent is te verwijten. Natuurlijk is de kans groot dat dat niet gebeurt.
Plus dat ze vlak van te voren nog tegen hem zei: "I am not mad at you." Die gaat geen secondes later hemquote:Op maandag 12 januari 2026 22:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa, doelbewust over die man rijden kun je zeker niet stellen. Had ze hem echt willen raken was ie plat. En nu is het maar de vraag of ze überhaupt goed kon inschatten of hij in de baan van de auto stond.
Je laat zelf al duidelijk merken dat je snapt dat die agent(en) fout zaten. Deze horen te leren zichzelf zo te positioneren dat gevaar tot een minimum wordt beperkt. Naast doelbewust wegrijden of willen aanrijden is er nog schrik, in paniek verkeerde pendelen raken, onwel worden of gewoon een stomme fout. Van al deze gevallen is er maar 1 waarin schieten eventueel terecht zou zijn, maar door zijn eigen handelen bracht hij zichzelf in deze situatie.
Paar weken terug nog mee gemaakt dat mijn kameraad, na een dag rijden van de wintersport, de auto uitstapt bij de pomp waarbij hij vergat dat de automaat niet uit D was en de motor waarschijnlijk afsloeg door de startstop. Dom, maar door de vermoeidheid.. afijn in dit geval moesten er formulieren ingevuld worden, maar met zulken zou je bang moeten zijn dat ze je hartstikke overhoop schoten.
Ze zat eerder op de kruising dansbewegingen te maken in de auto. Zijn honderden filmpjes van te vinden op Youtube. Sterker nog. Ze had dit dagen van tevoren gepland. Die dag urenlang ICE agtenten lopen achtervolgen, treiteren en blokkeren.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa, doelbewust over die man rijden kun je zeker niet stellen. Had ze hem echt willen raken was ie plat. En nu is het maar de vraag of ze überhaupt goed kon inschatten of hij in de baan van de auto stond.
Je laat zelf al duidelijk merken dat je snapt dat die agent(en) fout zaten. Deze horen te leren zichzelf zo te positioneren dat gevaar tot een minimum wordt beperkt. Naast doelbewust wegrijden of willen aanrijden is er nog schrik, in paniek verkeerde pendelen raken, onwel worden of gewoon een stomme fout. Van al deze gevallen is er maar 1 waarin schieten eventueel terecht zou zijn, maar door zijn eigen handelen bracht hij zichzelf in deze situatie.
Paar weken terug nog mee gemaakt dat mijn kameraad, na een dag rijden van de wintersport, de auto uitstapt bij de pomp waarbij hij vergat dat de automaat niet uit D was en de motor waarschijnlijk afsloeg door de startstop. Dom, maar door de vermoeidheid.. afijn in dit geval moesten er formulieren ingevuld worden, maar met zulken zou je bang moeten zijn dat ze je hartstikke overhoop schoten.
Hij had die halve tot een seconde beter kunnen gebruiken om zichzelf in veiligheid te brengen.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat 3 ton ijzer op je beland dan zou ik mijn hele magazijn leegschieten.
Tel daarbij op wat haar partner op de video zegt en op dat moment de motor begint te toeren.
Je hebt dan maar maar een halve tot een seconde de tijd om een beslissing maken. Denk je dat in dat tijdbestek de agent echt even gaat zitten nadenken van, oh ik zal haar maar in de schouder schieten en misschien houd ik er verbrijzelde benen aan over en blijft ze leven. All good!
Serieus?
quote:Op 23 juli 2020 tekende Walz de Minnesota Police Accountability Act (ook wel bekend als politiehervormingswet na de dood van George Floyd). Deze wet wijzigde onder andere Minnesota Statutes § 609.066, die de regels voor het gebruik van dodelijk geweld door politieagenten (peace officers) aanscherpt.
De wet stelt expliciet dat dodelijk geweld gerechtvaardigd is als een "objectief redelijke agent" gelooft dat het noodzakelijk is om zichzelf of anderen te beschermen tegen dood of ernstig lichamelijk letsel, gebaseerd op de totality of the circumstances (alle bekende feiten op dat moment, zonder hindsight).
Belangrijke punten uit de wet (subd. 2):
Het dreigingsniveau moet specifiek te beschrijven zijn.
Het moet redelijkerwijs waarschijnlijk zijn dat het gebeurt als de agent niet ingrijpt.
Het moet onmiddellijk aangepakt worden met dodelijk geweld (zonder onredelijke vertraging)
Walz tekende in 2020 een wet die agenten toestaat te handelen (inclusief dodelijk geweld) als een auto versnelt richting hen, zonder te hoeven wachten op daadwerkelijke impact, zolang de dreiging redelijk imminent lijkt. Het is geen expliciete "auto-clausule", maar de wet maakt dit expliciet mogelijk onder de nieuwe, strengere maar nog steeds defensieve standaard.
De ironie van deze tekst zie je zelf niet in waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:52 schreef Omnyakom220 het volgende:
Paniek is een ingeldige redsn. Dat kan voor alles gebruikt worden en zelfs in het Nederlandse strafrecht wuift de rechter dat lachend weg. Ik was in paniek dus im heb dit en dat maar gedaan? Dan zou je met heel veel dingen weg kunnen komen, overval, steekpartij, verbieljng.
Dat kan niet eens, ICE kondigt echt niet dagen van te voren aan dat ze haar woonwijk gaan binnenvallen. Jemig, wat een onzin ook. En stel dat dat wel zo is? De bewoners hoeven die lui niet in hun wijk.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:52 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ze zat eerder op de kruising dansbewegingen te maken in de auto. Zijn honderden filmpjes van te vinden op Youtube. Sterker nog. Ze had dit dagen van tevoren gepland. Die dag urenlang ICE agtenten lopen achtervolgen, treiteren en blokkeren.
Paniek is een ingeldige redsn. Dat kan voor alles gebruikt worden en zelfs in het Nederlandse strafrecht wuift de rechter dat lachend weg. Ik was in paniek dus im heb dit en dat maar gedaan? Dan zou je met heel veel dingen weg kunnen komen, overval, steekpartij, verbieljng.
Punt is ook dat zij zichzelf in die situatie heeft gebracht.
Wat jij met je tokkie maat hebt meegemaakt maakt ons niets uit met zijn pauperbak
quote:Op maandag 12 januari 2026 22:52 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ze zat eerder op de kruising dansbewegingen te maken in de auto. Zijn honderden filmpjes van te vinden op Youtube. Sterker nog. Ze had dit dagen van tevoren gepland. Die dag urenlang ICE agtenten lopen achtervolgen, treiteren en blokkeren.
Punt is ook dat zij zichzelf in die situatie heeft gebracht.
Wat jij met je tokkie maat hebt meegemaakt maakt ons niets uit met zijn pauperbak
quote:Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat kan niet eens, ICE kondigt echt niet dagen van te voren aan dat ze haar woonwijk gaan binnenvallen. Jemig, wat een onzin ook. En stel dat dat wel zo is? De bewoners hoeven die lui niet in hun wijk.
Vast. Als die agent verstandig had gehandeld ook niet. Een moeder van 3 neerschieten omdat jij verzuimt je werk te doen. Ik zou doodziek zijn ervan.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ze geen gas had gegeven was er niet geschoten
Nadat de massala fraude gepleegd door Somaliërs aan het licht kwam ging de federale overheid er vol op.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat kan niet eens, ICE kondigt echt niet dagen van te voren aan dat ze haar woonwijk gaan binnenvallen. Jemig, wat een onzin ook. En stel dat dat wel zo is? De bewoners hoeven die lui niet in hun wijk.
Zijn ze bang de goedkope tuinman kwijt te raken?quote:Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat iemand mij serieus neemt. Als eerste!quote:Op maandag 12 januari 2026 23:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom nemen we trouwens iemand serieus die hier speciaal voor dit topic een account aan maakt?
Dat fluitje dat je constant hoort is "ICE in de buurt", de binnenlandse terroristen hebben een heel fluitjesprotocol opgesteld, vergis je niet waar men hier mee te maken hebt, de hysterische woke club als de snelwegplakkers, de beroepswerkelozen, de voedselbonnenbedelaars en de Pro Pallie roepers.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:13 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Nadat de massala fraude gepleegd door Somaliërs aan het licht kwam ging de federale overheid er vol op.
Je kunt er bloed op wedden dat Renee erop afkwam. Volgens mij onderschatten velen hier ook hoever dit linkse apparaat in de VS reikt. Uiteindelijk komt het op één ding neer. Chaos en geweld veroorzaken zolang Trump aan de macht is. Tijdens de Floyd rellen zagen we ook hele steden afgebrand worden.
Renee zat al aardig lang in deze scenes met verschillende andere NGO's die info aan elkaar doorspelen. Het is duidelijk dat deze links anarchistische gasten in bepaalde kanalen met elkaar het erover hebben. En het is niet eens zo geheim. Het gebeurt op reddit, facebook etc. Vergeet niet dat burgermeesters en gouveneurs ook hieraan werken. Daarom komen ze telkens ermee weg.
Net als die pallets met bakstenen tijdens de George Floyd rellen die op mysterieuze wijze op straten verschenen.
Oh, daar kijk ik nooit naar. Neem alleen teksten serieus.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom nemen we trouwens iemand serieus die hier speciaal voor dit topic een account aan maakt?
Ik ben het pertinent oneens met alles waar ze voor staan. Dat staat echter geheel los van hoe ik vind dat een agent zou moeten handelen.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat fluitje dat je constant hoort is "ICE in de buurt", de binnenlandse terroristen hebben een heel fluitjesprotocol opgesteld, vergis je niet waar men hier mee te maken hebt, de hysterische woke club als de snelwegplakkers, de beroepswerkelozen, de voedselbonnenbedelaars en de Pro Pallie roepers.
Moeder van drie? Wat doet dat er toe. Ik voel me als alleenstaande man evenveel waard. Oja, was het vergeten, op emoties inspelen.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vast. Als die agent verstandig had gehandeld ook niet. Een moeder van 3 neerschieten omdat jij verzuimt je werk te doen. Ik zou doodziek zijn ervan.
Wie waar voor staat?quote:Op maandag 12 januari 2026 23:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben het pertinent oneens met alles waar ze voor staan. Dat staat echter geheel los van hoe ik vind dat een agent zou moeten handelen.
Als je in alle roddels gelooft, wel. Inmiddels is ze al beschreven als een hysterische gefrustreerde ontaarde moeder, gore lesbo, werkeloze uitkeringstrekker etc etc.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De hysterische beroepswerkelozen als Renée Good.
Ik dacht dat ze ook maar Canada geëmigreerd waren toen Trump President werd. Maar dat viel toch tegen dus weer terug Minneapolis.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als je in alle roddels gelooft, wel. Inmiddels is ze al beschreven als een hysterische gefrustreerde ontaarde moeder, gore lesbo, werkeloze uitkeringstrekker etc etc.
Gelukkig maar dan dat ze door de kop geschoten is, iig eentje minder, nu de rest nog.
Ow? Dat doelbewuste lijkt me nogal onbewezen.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet onhandig, ze rijd doelbewust die man overhoop, die reageert daarop door te schieten
persoonlijk had ik wat meer afstand gehouden en het nummerbord opgeschreven maar zo gaan die dingen
Deze modelmoeder heeft zelf die auto dwars op de weg gezet, haar hysterische knettergekke vrouw uit laten stappen om nog meer te provoceren en te filmen, beetje dansen en claxonneren in de auto (snap niet dat die hond haar niet aangevallen heeft), proberen weg te rijden terwijl er een agent aan de klink hangt en een ander ervoor staat, aanwijzingen genegeerd.......allemaal doelbewuste verkeerde keuzes.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow? Dat doelbewuste lijkt me nogal onbewezen.
Het ergste is nog wel dat die witte voornamelijk vrouwen eigenlijk zelf heel erg racistisch bezig zijn om in wijken waar legale zwarten/hispanics wonen te gaan fluiten, alsof alle zwarten/hispanics illegaal zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat fluitje dat je constant hoort is "ICE in de buurt", de binnenlandse terroristen hebben een heel fluitjesprotocol opgesteld, vergis je niet waar men hier mee te maken hebt, de hysterische woke club als de snelwegplakkers, de beroepswerkelozen, de voedselbonnenbedelaars en de Pro Pallie roepers.
Het gebruik van die fluitjes bij ICE-raids is juist bedacht door Hispanicsquote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die witte voornamelijk vrouwen eigenlijk zelf heel erg racistisch bezig zijn om in wijken waar legale zwarten/hispanics wonen te gaan fluiten, alsof alle zwarten/hispanics illegaal zijn.
Je zal maar 40 jaar geboren Amerikaanse black skinned zijn en komt er zo'n kaalgeschoren gek naast je staan met een fluitje, om je te waarschuwen voor de illegalen politie.
Je zou bijna zeggen tegen ice, follow the flutes, want daar zitten volgens de witte vrouwkes illegalen.
Stel je voor dat ik hier naast elke allochtoon of gekleurde met een fluitje ga staan blazen als ik de politie zie.![]()
![]()
![]()
Nou hoort schelden niet in de christelijke nederlandse cultuur dus over een paar jaar als ice europa op volle toeren draait ben jij dan ook 1 van de niet goed geintegreerde immigranten die zomaar uitgezet zal worden.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:42 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ja dus, ga je je nou zielig voelen? Ga je lopen huilen? Ik ben zelf turks net zoals jou. Schelden zit in ons cultuur. Had haar voor nog erger uitgemaakt. Die gast zat op zijn minst voor het rest van zijn leven met pijn in een roelstoel. En voor wat?
Grappig, ICE komt speciaal naar Minneapolis om Somaliërs op te pakken, en dan zijn het de demonstranten die racistisch zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die witte voornamelijk vrouwen eigenlijk zelf heel erg racistisch bezig zijn om in wijken waar legale zwarten/hispanics wonen te gaan fluiten, alsof alle zwarten/hispanics illegaal zijn.
Je zal maar 40 jaar geboren Amerikaanse black skinned zijn en komt er zo'n kaalgeschoren gek naast je staan met een fluitje, om je te waarschuwen voor de illegalen politie.
Je zou bijna zeggen tegen ice, follow the flutes, want daar zitten volgens de witte vrouwkes illegalen.
Stel je voor dat ik hier naast elke allochtoon of gekleurde met een fluitje ga staan blazen als ik de politie zie.![]()
![]()
![]()
Deze man is dus strafbaar bezig, hij houdt met zulke praktijken de hand boven het hoofd van illegalen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gebruik van die fluitjes bij ICE-raids is juist bedacht door Hispanics![]()
Wat zou er racistisch zijn aan het oppakken van Somaliërs die illegaal in de VS zijn? Probeer dat eens te onderbouwen ..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, ICE komt speciaal naar Minneapolis om Somaliërs op te pakken, en dan zijn het de demonstranten die racistisch zijn?
Leuke draai Howard, maar daar trap ik niet in.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze man is dus strafbaar bezig, hij houdt met zulke praktijken de hand boven het hoofd van illegalen.
[..]
Wat zou er racistisch zijn aan het oppakken van Somaliërs die illegaal in de VS zijn? Probeer dat eens te onderbouwen ..
Welke draai? ICE is er voor het oppakken van illegale migranten, het kan heel goed dat er ook illegalen onder de Somalische gemeenschap in Minnesota zijn. Jij claimt vervolgens dat dit racistisch zou zijn, dat mag je natuurlijk vinden, maar dan mag je dat ook wel wat beter onderbouwen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuke draai Howard, maar daar trap ik niet in.
ICE wordt naar Minneapolis gestuurd om illegale Somaliërs op te pakken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke draai? ICE is er voor het oppakken van illegale migranten, het kan heel goed dat er ook illegalen onder de Somalische gemeenschap in Minnesota zijn. Jij claimt vervolgens dat dit racistisch zou zijn, dat mag je natuurlijk vinden, maar dan mag je dat ook wel wat beter onderbouwen.
De praktijk is anders hè.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:33 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.axios.com/202(...)ts-trump-immigration
Als Biden grenzen niet had open gezet en de lokale overheden gewoon hun werk hadden gedaan en nog zouden moeten doen was dit allemaal niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:33 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.axios.com/202(...)ts-trump-immigration
Juist ja, ICE pakt letterlijk random bruine mensen op maar de racisten staan aan de andere kantquote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je zegt dat het aan Obama ligt dan heb je een sterker punt. Die heeft een kleurtje immers.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:00 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Als Biden grenzen niet had open gezet en de lokale overheden gewoon hun werk hadden gedaan en nog zouden moeten doen was dit allemaal niet nodig geweest.
Obama heeft natuurlijk heel veel illegalen eruit gezet wat zelfs protesten heeft opgeleverd. Onder Biden was het echt belachelijk wat ze allemaal binnen lieten en nu zit je met de ellende, niets met huidskleur te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je zegt dat het aan Obama ligt dan heb je een sterker punt. Die heeft een kleurtje immers.
Voor zover ik weet is het gros van de doelwitten van ICE al veel langer in de VS.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:23 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Onder Biden was het echt belachelijk wat ze allemaal binnen lieten en nu zit je met de ellende, niets met huidskleur te maken.
How many migrants have crossed the US southern border?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het gros van de doelwitten van ICE al veel langer in de VS.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:40 schreef hondonspain het volgende:
[..]
How many migrants have crossed the US southern border?
US border officials record "encounters" with migrants - these include people who attempted to cross illegally and people who tried to enter legally but were deemed inadmissible.
These encounters have risen to record highs under the Biden administration but not to the level Trump - who has not provided a source for his claim - maintains.
Since January 2021, when Joe Biden came to office, there have been more than 10 million encounters - about 8 million came over the southwest land border with Mexico.
Under the Trump administration, there were 2.4 million encounters on this border.
Encounters fell at the start of 2020 as arrivals slowed because of the pandemic.
The number of encounters is not a count of individuals who stay in the US as some migrants will be returned and the same person can be recorded trying to enter multiple times.
These figures don't include people who may have crossed the border undetected.
The US Department of Homeland Security has estimated there were 11 million illegal migrants living in the US as of January 2022.
It says about a fifth of them arrived in 2010 or later but the majority arrived before this time, some as early as the 1980s.
De bewoners gaan daar niet over. Simpel.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Toename onder Bidenquote:
Heb je getallen? Hoe veel mensen zijn uitgezet, en in hoe veel getallen was die uitzetting illegaal?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:51 schreef Harmankardon het volgende:
Echter, op de wijze hoe ICE opereert en de regering de wet aan de laars lapt….
Omdat de media anti alles is wat Conservatief/Republikeins is.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kortom, dit is niet een triviaal probleem, waarbij de VS de kat uit de boom kan kijken. Hier moet hard worden ingegrepen, om een einde aan wetteloosheid te maken. Het is ongelofelijk hoe Biden, Newsom en Waltz zulk mismanagement hebben kunnen leveren zonder dat dit onderzocht werd door de legacy media.
Hier ga ik lekker niks mee doen, alsof ik tig retorische vragen ga beantwoorden waarbij er geen mogelijkheid is dat jij je mening bij gaat stellen met je ‘in het holst van de nacht’, ‘legacymedia’ en ‘ uiterst linkse California’. Koekoek.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Heb je getallen? Hoe veel mensen zijn uitgezet, en in hoe veel getallen was die uitzetting illegaal?
Waar was de verontwaardiging toen Biden miljoenen immigranten in het holst van de nacht illegaal het land binnensmokkelde? Heb je enig idee hoe dit de Amerikaanse samenleving ontwricht? Al die illegalen worden wel meegeteld in de census en kunnen de balans tussen rode en blauwe staten veranderen, omdat het tot meer of minder volksvertegenwoordigers kan leiden. En hoe veel stemmen (illegaal) mee, als linkse staten niet weten wie wel of niet gestemd heeft, omdat ze niet naar een identiteitsbewijs vragen of stemmen per post propageren?
Heb je gezien wat er in het uiterst linkse Minnesota speelt, waar zo’n 100,000 Somali’s (40% werkloos) wonen, en waar Somali’s voor miljarden gefraudeerd hebben? Het uiterst linkse Californië schijnt een nog groter fraudeprobleem te hebben.
Kortom, dit is niet een triviaal probleem, waarbij de VS de kat uit de boom kan kijken. Hier moet hard worden ingegrepen, om een einde aan wetteloosheid te maken. Het is ongelofelijk hoe Biden, Newsom en Waltz zulk mismanagement hebben kunnen leveren zonder dat dit onderzocht werd door de legacy media.
https://empoweringstrateg(...)li-minnesotans-2024/quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Heb je getallen? Hoe veel mensen zijn uitgezet, en in hoe veel getallen was die uitzetting illegaal?
Waar was de verontwaardiging toen Biden miljoenen immigranten in het holst van de nacht illegaal het land binnensmokkelde? Heb je enig idee hoe dit de Amerikaanse samenleving ontwricht? Al die illegalen worden wel meegeteld in de census en kunnen de balans tussen rode en blauwe staten veranderen, omdat het tot meer of minder volksvertegenwoordigers kan leiden. En hoe veel stemmen (illegaal) mee, als linkse staten niet weten wie wel of niet gestemd heeft, omdat ze niet naar een identiteitsbewijs vragen of stemmen per post propageren?
Heb je gezien wat er in het uiterst linkse Minnesota speelt, waar zo’n 100,000 Somali’s (40% werkloos) wonen, en waar Somali’s voor miljarden gefraudeerd hebben? Het uiterst linkse Californië schijnt een nog groter fraudeprobleem te hebben.
Het zijn wel feiten die hij benoemt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hier ga ik lekker niks mee doen, alsof ik tig retorische vragen ga beantwoorden waarbij er geen mogelijkheid is dat jij je mening bij gaat stellen met je ‘in het holst van de nacht’, ‘legacymedia’ en ‘ uiterst linkse California’. Koekoek.
Voor de goede orde, waar we elkaar helemaal vinden is dat illegalen niet horen waar ze illegaal zijn en stemmen zonder ID lijkt me ook bijzonder. Helemaal eens met de conservatieven daar. Waar het mis gaat is dat als de instantie met de macht zelf niet zuiver omgaat met dat mandaat. Dat is aantoonbaar het geval en je weet het.
Waarom was er dan zoveel ophef over de demente Biden hier en hebben we diezelfde fophef over objectief zichtbare seniele Trump niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:53 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Omdat de media anti alles is wat Conservatief/Republikeins is.
Als jij vindt dat Grote Smurf groen is en een roze muts heeft dan ga ik je niet overtuigen van iets anders. Prima joh.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:10 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Het zijn wel feiten die hij benoemt.
Huh?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom was er dan zoveel ophef over de demente Biden hier en hebben we diezelfde fophef over objectief zichtbare seniele Trump niet?
Het is geen agent.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Tel daarbij op wat haar partner op de video zegt en op dat moment de motor begint te toeren.
Serieus?
Moeilijk he lezenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:40 schreef hondonspain het volgende:
[..]
How many migrants have crossed the US southern border?
US border officials record "encounters" with migrants - these include people who attempted to cross illegally and people who tried to enter legally but were deemed inadmissible.
These encounters have risen to record highs under the Biden administration but not to the level Trump - who has not provided a source for his claim - maintains.
Since January 2021, when Joe Biden came to office, there have been more than 10 million encounters - about 8 million came over the southwest land border with Mexico.
Under the Trump administration, there were 2.4 million encounters on this border.
Encounters fell at the start of 2020 as arrivals slowed because of the pandemic.
The number of encounters is not a count of individuals who stay in the US as some migrants will be returned and the same person can be recorded trying to enter multiple times.
These figures don't include people who may have crossed the border undetected.
The US Department of Homeland Security has estimated there were 11 million illegal migrants living in the US as of January 2022.
It says about a fifth of them arrived in 2010 or later but the majority arrived before this time, some as early as the 1980s.
Rekenen nu de conservatieven fox news met een kijkaandeel van 70% in de VS opeens niet meer tot de reguliere media?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:58 schreef Montagui het volgende:
Pas tegen het einde van zijn laatste termijn nam de reguliere media dat hier en daar wat over.
Not this shit again.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen agent.
Waarom blijven jullie deze onzin herhalen
quote:
Ach het zijn ook verkapte vrouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gast in de rode jas gaat wel erg makkelijk gestrekt.
We liepen vroeger weg als we zagen dat iemand beetje sterker :-)quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gast in de rode jas gaat wel erg makkelijk gestrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |