abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219815312
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 08:38 schreef Montagui het volgende:
En dan die hond achterin, arm beestje. Dat constante getoeter.
Heel zielig voor die hond inderdaad.... al die onnodige stress voor zo'n dier.
pi_219815317
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 08:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind dit wel treffend geschreven.
[ x ]
Niet mee eens. Dit is victim blaming optima forma. Ze is onterecht doodgeschoten. Dat ze alleenstaande moeder was en niet volledig 100% onderdanig was aan ICE is helemaal niet relevant.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_219815318
twitter
pi_219815320
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 08:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Niet mee eens. Dit is victim blaming optima forma. Ze is onterecht doodgeschoten. Dat ze alleenstaande moeder was en niet volledig 100% onderdanig was aan ICE is helemaal niet relevant.
Een moeder hoort al helemaal niet op zo'n plek te zijn.
pi_219815321
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 05:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Dit was natuurlijk moord mensen. Regelrechte moord. Als die ICE agent een trauma had vanwege iets van een half jaar geleden had hij nooit die functie nu nog mogen uitvoeren. Uit alle beelden zie je dat Renee de wielen van de auto wegdraaide van Jonathan Ross. Hij liep dus geen enkel risico. Dit was gewoon regelrechte moord, mogelijk gemaakt door Donald Trump.
Het is hoe dan ook geen moord.
pi_219815326
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 05:44 schreef Ilja2001 het volgende:
Ik zie hier mensen de actie van Jonathan Ross verdedigen. Dat moeten wel amerikaanse bots zijn. Kan niet anders, Geen enkel weldenkend mens kan goedkeuren wat daar gebeurd is.
Behalve dan dat experts heel anders over deze zaak denken dan jij, een duidelijk politiek gemotiveerde leek.
pi_219815330
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 08:43 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Een moeder hoort al helemaal niet op zo'n plek te zijn.
Een moeder "hoort" nergens. Een moeder mag ook gewoon protesteren, het is namelijk gewoon een mens net als jij en ik.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_219815332
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 08:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Een moeder "hoort" nergens. Een moeder mag ook gewoon protesteren, het is namelijk gewoon een mens net als jij en ik.
Protesteren mag zeker! Provoceren niet.
pi_219815348
Even nog ter verduidelijking hoe provoceren eruit ziet, mocht dat niet helemaal duidelijk zijn voor een enkeling...

pi_219815361
quote:

[..]
Ze verdiende het niet om doodgeschoten te worden. Maar als alleenstaande ouder is het wel bizar om je met dit soort dingen bezig te houden. Want ook als je de cel in gaat hebben jouw kinderen een probleem.
pi_219815375
Blijft een rare situatie die je niet kan vergelijken met een normale aanhouding waar een agent een auto van achter benaderd en nooit aan de voorkant en dan de 2e agent die gaat trekken aan de deur. Dat de vrouw fout is en de agent raakt lijkt me duidelijk. Dat de agent te vaak schiet is ook fout vind ik dan maar blijkbaar een half jaar geleden door een auto meegesleept.
Lees ook steeds vaker dat de vrouw haar kinderen heeft mishandeld en een uitgebreid strafblad heeft als de kindermishandeling klopt dan mist de wereld niet veel.
life is like a box of chocolates
pi_219815379
quote:

[..]
Ik vind dat als je moedwillig met een voertuig van 2500-3000 kg op een agent inrijdt (en dat deed ze) dat het niet onterecht is.

Los daarvan vind ik dat de schrijver van de tweet terecht zegt dat deze vrouw zich geen moment om haar kinderen heeft bekommerd. Als je thuis kinderen hebt zitten en je bent de enige ouder heb je een andere verantwoordelijkheid. Dan vermijd je dit soort situaties want je hebt kinderen die voor 100% van jou afhankelijk zijn. Je kan het je niet permitteren gearresteerd te worden of erger, doodgeschoten.

Toch stond deze vrouw daar niet bij stil. Ze vond het belangrijker zichzelf in een gevaarlijke chaotische situatie te storten terwijl haar partner stond te filmen en haar op te hitsen.

Waarom heeft de filmende partner de beelden trouwens nog niet online gezet? Zal ik je dat zeggen? Omdat daar ook klip en klaar uit blijkt dat ze volledig terecht beschoten is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219815395
quote:

[..]
Gewoon protesteren, natuurlijk.

Maar wat zij deed was niet gewoon protesteren. Ze was bezig met het plegen van misdrijven.

Ik weet niet of je de serie Weeds kent (zo niet: aanrader!), maar dat gaat over een alleenstaande moeder die (in eerste instantie een vrij onschuldige vorm van) drugshandel kiest om financieel boven water te blijven.

Dat us toch ook slecht moederschap? Risico nemen dat je in de cel geraakt en/of erger?

Nou, dat is exact wat deze moeder heeft gedaan.
pi_219815396
quote:

[..]
Dit is geen protesteren maar het verstoren van een politieactie.

En dat een moeder iets mag betekent niet dat het verantwoordelijk of verstandig is. Als enige ouder heb je een speciale verantwoordelijkheid en ga je niet aan de gang met hoogrisico activiteiten. Je kinderen zijn namelijk belangrijker dan je adrenaline kick.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219815421
Dat land begint aardig in elkaar te flikkeren, had je in de jaren 90 niet voorspeld.
pi_219815474
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:06 schreef Harmankardon het volgende:
Dat land begint aardig in elkaar te flikkeren, had je in de jaren 90 niet voorspeld.
Denk niet alleen Amerika
pi_219815513
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 07:39 schreef Omnyakom220 het volgende:
Ook kende ik vrouwen die openlijk lesbisch werden; er was meestal sprake van een vorm van misbruik. Vrouwen zoeken dan een relatie met elkaar omdat ze een fase doormaken waarin ze mannen in het algemeen haten. Dat is ook de reden waarom huiselijk geweld tussen lesbische stellen het hoogst is van alle relaties: ze herhalen en herhalen hetzelfde misbruik dat ze hebben meegemaakt in de lesbische relatie

Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die mentaal in orde was tijdens haar lesbische fase. Ze worden over het algemeen een beetje gek en maken slechtere keuzes, want zelfs een slechte mannelijke vriend zal nog steeds verstandiger praten (rationeler zijn) en beschermende instincten hebben voor zijn vrouw dan een andere mentaal instabiele vrouw. Zoals je in de video ziet, moedigt de "partner" haar aan voordat ze wordt neergeschoten.
Koekoek 8)7
pi_219815518
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dit is geen protesteren maar het verstoren van een politieactie.

En dat een moeder iets mag betekent niet dat het verantwoordelijk of verstandig is. Als enige ouder heb je een speciale verantwoordelijkheid en ga je niet aan de gang met hoogrisico activiteiten. Je kinderen zijn namelijk belangrijker dan je adrenaline kick.
ICE is geen politie.
Een nare blokkerende demonstrant kan door sommige (niet alle) ICE medewerkers gearresteerd worden alleen het tijdelijk opsluiten of overdragen dat ligt moeilijk. Daarom dat er zoveel verhalen bekend zijn van demonstranten die na ICE arrestatie enige tijd later op een andere locatie uit de auto worden geflikkerd eventueel na eerst een aantal klappen geïncasseerd te hebben.

Beetje flauw dat er nu een argument gemaakt wordt van haar moederschap en de verantwoordelijkheid die daarbij hoort. Visa versa, bij een vent is dat geen onderwerp. Ik heb het bij een vent wel 1 keer eerder voorbij zien komen en dat was na het verongelukken van prins Friso
  Manager PR/Moderator maandag 12 januari 2026 @ 09:29:48 #289
269689 crew  Viv
pi_219815524
Verschillende genodigden bij de Golden Globe Awards droegen gisteren een button met "Be Good"

quote:
a tribute to Renee Good, the 37-year-old Minneapolis woman who was fatally shot by an Immigration and Customs Enforcement agent on Wednesday. Her death drew nationwide protests over the weekend.

A statement for the #BeGood campaign said it aimed to honor Good and Keith Porter Jr., a Los Angeles man killed by an off-duty ICE officer on New Year’s Eve, “while also reminding us what it means to be good to one another in the face of such horror — to be a good citizen, neighbor, friend, ally and human.”

Celebrities seen wearing the pins on Sunday included Mark Ruffalo, Wanda Sykes, Natasha Lyonne and Jean Smart, whose “Be Good” pin was seen onstage when she accepted the award for best actress in a television series, musical or comedy.
https://www.nytimes.com/2(...)den-globes-2026.html
pi_219815537
quote:
Ik ben er nu. Het valt natuurlijk allemaal reuze mee, maar dit land heeft wel problemen.

Zo was ik vanochtend in een museum, waar ze een oude duikboot hadden liggen, waar je naar binnen kon, en wat opviel was hoe goed dat apparaat in elkaar zat. Aan het einde van WW2 hadden de VS honderden (!) duikboten in de vaart. Nu zijn het er zo'n vijftig. Ik was hier trouwens met een Boeing 787 naar toe gevlogen (als passagier),maar die had dus vertraging omdat het toestel een mankement had.

Kunnen Amerikanen nog wel wat maken?

En dat museum had dus een overzicht over verschillende aspecten van de oorlog. Maar als je dan je oog rond laat gaan over wie er dan naar zo'n museum komt, dan vraag je je af of deze maatschappij nog in staat is om een grote oorlog te voeren. Het is een enorm groot land met veel mensen, maar veel mensen zijn ongezond, en het grootste probleem is de mentale gezondheid. Scholieren met blauw of paars haar; jongens die denken dat ze een meisje zijn en andersom. Fatherless behaviour.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219815546
quote:
Ook in die tijd had je gekke witte vrouwen die in hun blote kont om een paddenstoelenkring in het bos aan het dansen waren, daar schonk echter niemand heel veel aandacht aan.
pi_219815549
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
ICE is geen politie.
Een nare blokkerende demonstrant kan door sommige (niet alle) ICE medewerkers gearresteerd worden alleen het tijdelijk opsluiten of overdragen dat ligt moeilijk. Daarom dat er zoveel verhalen bekend zijn van demonstranten die na ICE arrestatie enige tijd later op een andere locatie uit de auto worden geflikkerd eventueel na eerst een aantal klappen geïncasseerd te hebben.

Beetje flauw dat er nu een argument gemaakt wordt van haar moederschap en de verantwoordelijkheid die daarbij hoort. Visa versa, bij een vent is dat geen onderwerp. Ik heb het bij een vent wel 1 keer eerder voorbij zien komen en dat was na het verongelukken van prins Friso
ICE zou door de politie moeten worden beschermd als ze door mensen worden lastig gevallen. Maar die politie laat het afweten, omdat ze niet gesteund worden door burgemeesters van sanctuary cities of door linkse gouverneurs.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219815552
quote:

[..]
ICE is geen politie.

zucht....

Hier een foto van de agent. Lees eens wat er op zijn uniform staat:

quote:
Aangezien je eerste zin al de plank mis slaat ga ik er vanuit dat dit ook uit je duim komt.

quote:
Bij het ouderschap horen verantwoordelijkheden.
Bij het enige ouderschap komen daar nog extra verantwoordelijkheden bij.

Als Friso onverantwoorde risico's neemt maakt het dat niet opeens verstandig of verantwoord. Daarbij was Friso niet enig ouders, als Mabel was overleden en hij als enige voor zijn kinderen moest zorgen had hij dit risico misschien niet genomen.
pi_219815560
quote:
7s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het viel mij ook direct op hoeveel Fokkers superfanatiek extreemrechtse talking points (lees: leugens) hier delen. Het zijn ook vooral dezelfden namen die dat doen, die kennelijk compleet ongewis zijn hoe diep ze in die fabeltjesfuiken zijn geraakt.
Geef eens een voorbeeld? En dan niet een voorbeeld van een persoon, maar over een topic waarbij de linkse echo chamber dus wel correct was, ondanks 14x300 = bijna 7200 bijdragen van verschillende personen?
pi_219815562
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:35 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
ICE zou door de politie moeten worden beschermd als ze door mensen worden lastig gevallen. Maar die politie laat het afweten, omdat ze niet gesteund worden door burgemeesters van sanctuary cities of door linkse gouverneurs.
Sterker nog, ze worden bedreigd door deze linkse rakkers met arrestaties op dit moment
pi_219815565
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:29 schreef Viv het volgende:
Verschillende genodigden bij de Golden Globe Awards droegen gisteren een button met "Be Good"
[ afbeelding ]
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)den-globes-2026.html
Hollywood... ook zo'n aflopende zaak. Hoe maak je jezelf overbodig.
  maandag 12 januari 2026 @ 09:39:10 #297
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219815577
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:37 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Geef eens een voorbeeld? En dan niet een voorbeeld van een persoon, maar over een topic waarbij de linkse echo chamber dus wel correct was, ondanks 14x300 = bijna 7200 bijdragen van verschillende personen?
Wat verwacht je nu precies?
Huilen dan.
pi_219815581
pi_219815588
quote:

[..]
ICE is geen politie.

Ik schreef alleenstaande ouder. Het is volstrekt irrelevant dat ze vrouw is in dezen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 12 januari 2026 @ 11:02:55 #300
485843 crew  Jippie
pi_219816061
Geveegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')