abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219814198
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 20:58 schreef Ericr het volgende:

[..]
Oude persconferentie, wat moeten we daarmee?
Was dit niet het geval gaat waar later bleek dat er helemaal geen ICE agenten werden ingegoten ingesloten maar waarbij ze zelf een vrouw van de weg ramden en neergeschoten?
pi_219814335
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2026 23:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik kwam deze video tegen van Vlad Vexler, een bekende naam op Youtube als het gaat over Oekraïne-Rusland. Vind hem vaak langdradig en niet helemaal mijn ding maar hier slaat hij echt de spijker op de kop over de gebeurtenis in Minneapolis.

Bekijk deze YouTube-video
Altijd leuk van die youtube "experts" die met the current thing meegaan.

2020 waren ze covid experts, vaccin expert of virologen.
2021 waren ze climate change experts
2022 waren ze LA fire experts
2023 Oekraine-Russia + weapon experts
2024 Palestina-Israel experts
2025 Venezuela experts
2026 ICE experts

En toch zo veel mensen die maar op dit soort meuk blijven klikken
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219814571
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2026 23:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

2025 Venezuela experts
2026 ICE experts

Eens, zelfbenoemde amateur experts heb je geen bal aan. Maar als je gaat twijfelen aan officiele experts vanuit het RIVM, zoals o.a. in de coronacrisis, dan krijg je een probleem. Die ICE organisatie functioneerde al onder Obama, hoorde je nooit wat over. Je kunt toch echt niet ontkennen dat Trump en zijn holmaat Vance de boel nationaal en internationaal aan het ophitsen zijn?

Dat is gewoon een rechtsstaat slopen. En dit voorval met een PTSS-lijder en nerveuze schietgrage oud-Irak soldaat die bijna uit het niets een provocerende vrouw executeert is de vlam in de pan.

quote:
De regering-Trump stuurt de komende dagen ,,honderden extra" federale agenten naar Minneapolis (Minnesota) om vreemdelingenpolitie ICE te ondersteunen. Dat heeft minister Kristi Noem van Binnenlandse Veiligheid zondag aangekondigd op de Trumpgezinde zender Fox News. De agenten moeten zondag en maandag arriveren en vullen de groep van zo'n tweeduizend federale agenten aan die vorige week in de stad aankwam.

Volgens Noems ministerie gaat het om haar meest omvangrijke operatie ooit in de regio, waar tienduizenden Somaliërs wonen die naar aanleiding van een grootschalig fraudeschandaal met kinderopvangsubsidies doelwit zijn van een agressieve onrechtmatige deportatie-operatie. De gewelddadige vorm van ordehandhaving is een reactie op de protesten die in Minneapolis zijn uitgebroken als gevolg van de dood van de 37-jarige Renee Nicole Good door ICE-kogels afgelopen woensdag.
@nrc

Misschien moet Hirsi Ali daar een goed woordje gaan doen voor haar voormalige landgenoten.. 8-)

[ Bericht 6% gewijzigd door Firuze60 op 12-01-2026 02:12:09 ]
pi_219814772
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2026 23:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

2025 Venezuela experts
2026 ICE experts

Vexler is filosoof en politiek commentator, die geeft in die hoedanigheid zijn visie op actuele politieke gebeurtenissen.

Je kunt het met hem eens of oneens zijn, maar wat jij doet is 'shoot the messenger'.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219814782
Dit was natuurlijk moord mensen. Regelrechte moord. Als die ICE agent een trauma had vanwege iets van een half jaar geleden had hij nooit die functie nu nog mogen uitvoeren. Uit alle beelden zie je dat Renee de wielen van de auto wegdraaide van Jonathan Ross. Hij liep dus geen enkel risico. Dit was gewoon regelrechte moord, mogelijk gemaakt door Donald Trump.
pi_219814785
Ik zie hier mensen de actie van Jonathan Ross verdedigen. Dat moeten wel amerikaanse bots zijn. Kan niet anders, Geen enkel weldenkend mens kan goedkeuren wat daar gebeurd is.
pi_219814891
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 20:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Wtf zijn dit voor gestoorde figuren.
Schieten! Schieten!
pi_219815023
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 20:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Wtf zijn dit voor gestoorde figuren.
Als je bij ICE gaat weet je dat mensen je haten. Facts don't care about your feelings. En ze doen niets wat de doodstraf verdient.
What Would Goku Do
pi_219815061
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 05:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Dit was natuurlijk moord mensen. Regelrechte moord. Als die ICE agent een trauma had vanwege iets van een half jaar geleden had hij nooit die functie nu nog mogen uitvoeren. Uit alle beelden zie je dat Renee de wielen van de auto wegdraaide van Jonathan Ross. Hij liep dus geen enkel risico. Dit was gewoon regelrechte moord, mogelijk gemaakt door Donald Trump.
Mag ik die beelden ook zien, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er nou precies gebeurd is.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219815064
Wat je op verschillende social media leest roept wel wat vraagtekens op rondom deze vrouw. Voor de duidelijkheid, deze zaak kent alleen maar verliezers imo.

Maar ze kreeg niet eens de voogdij over al haar eigen kinderen bijvoorbeeld. De moderne familierechtbank is over het algemeen zo bevooroordeeld ten gunste van de moeder dat ze echt vreselijke dingen moet hebben gedaan wil de vader de voogdij krijgen. Ik zag op X mensen beweren dat ze sigaretten op haar eigen kinderen had uitgedrukt. Ik zeg niet dat dat waar is, maar dat zou zeker het soort situatie zijn waardoor zelfs een bevooroordeelde rechter in het voordeel van de vader zou beslissen als ze zo mishandelend was of zo'n slechte moederfiguur.

Ook kende ik vrouwen die openlijk lesbisch werden; er was meestal sprake van een vorm van misbruik. Vrouwen zoeken dan een relatie met elkaar omdat ze een fase doormaken waarin ze mannen in het algemeen haten. Dat is ook de reden waarom huiselijk geweld tussen lesbische stellen het hoogst is van alle relaties: ze herhalen en herhalen hetzelfde misbruik dat ze hebben meegemaakt in de lesbische relatie

Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die mentaal in orde was tijdens haar lesbische fase. Ze worden over het algemeen een beetje gek en maken slechtere keuzes, want zelfs een slechte mannelijke vriend zal nog steeds verstandiger praten (rationeler zijn) en beschermende instincten hebben voor zijn vrouw dan een andere mentaal instabiele vrouw. Zoals je in de video ziet, moedigt de "partner" haar aan voordat ze wordt neergeschoten.
pi_219815073
Is ze dit ook, en zo ja, wat is ze dan hier aan het doen?

twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219815182
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 07:41 schreef tesssssssss het volgende:

[ x ]
Die left wing talking points, he? Ik heb het idee dat we in eenzelfde uitwisseling tussen links en rechts zitten als na de dood van George Floyd en de aanslagen op Trump en Kirk.

Zodra er iets in de VS gebeurt, komen er bizarre talking points uit de linkse echo chamber die niet waar blijken te zijn en die hier dan gepropageerd worden.

In het geval van de moord op Kirk zou het gaan om een rechts extremistischte dader. In dit geval zou het gaan om een mevrouw die vriendelijk aan het lachen was en meewerkte met ICE. In beide gevallen blijkt het kolder te zijn die op wishful thinking was gebaseerd.

Ik snap dat men minder kritisch is als de emoties hoog oplopen; misschien is het de volgende keer beter om te wachten tot er wat meer bekend is? Maw, heb wat minder vertrouwen in de linkse echo chamber, die gevoed wordt door emotie.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219815184
quote:
Zo, dat heb jij goed geanalyseerd vanuit je luie leunstoel met beelden uit verschillende camera hoeken, even terugspoelen, slowmotion en dan kom jij tot de conclusie dat de wielen van de auto weggedraaid waren. Poeh poeh.

Twee dingen:

- als jij denkt dat een agent die in 1/10 van een seconde moet beslissen of hij schiet kan controleren hoe de stand van de wielen staan heb je echt geen flauw idee hoe chaotisch zo'n situatie is.

- ondanks dat jij uitgebreid de beelden heb bestudeerd, presteer je het om NOG STEEDS de verkeerde conclusie te trekken. Uit de beelden van de agent zelf die heeft geschoten blijkt dat hij wel degelijk is aangereden door de auto.

Steek je dan je kop in het zand of wat is er met jou aan de hand?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219815197
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 07:41 schreef tesssssssss het volgende:

[ x ]
Zeker. Inmiddels is ook al gebleken dat ze een hardcore anti-ICE activiste is (een 'ICE-watcher', een 'warrior') en stond ze daar dan ook dwars op de weg om de ICE actie te frustreren.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219815200
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 07:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Mag ik die beelden ook zien, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er nou precies gebeurd is.
Ja tuurlijk mag jij dat.

Hier zie je hoe Renee de agent die haar later doodschoot aanreed met haar SUV. Nadat ze al minuten lang hero aan het spelen was door de politie te hinderen hun operatie uit te voeren.
twitter
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219815239
Ik vind dit wel treffend geschreven.
twitter
pi_219815267
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 08:07 schreef Montagui het volgende:

[..]
Zeker. Inmiddels is ook al gebleken dat ze een hardcore anti-ICE activiste is (een 'ICE-watcher', een 'warrior') en stond ze daar dan ook dwars op de weg om de ICE actie te frustreren.
zal wel een reden hebben dat ze geen voogdij had over de 2 oudste kinderen...
pi_219815274
Dat hysterische broekpakwijf van haar dat buiten de auto midden op straat staat te schelden en te tieren en de boel te provoceren ook :')
pi_219815279
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Dat hysterische broekpakwijf van haar dat buiten de auto midden op straat staat te schelden en te tieren en de boel te provoceren ook :')
Waarom kleden dat soort lesbiennes zich altijd als jongens van 14?
pi_219815301
En dan die hond achterin, arm beestje. Dat constante getoeter.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219815312
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 08:38 schreef Montagui het volgende:
En dan die hond achterin, arm beestje. Dat constante getoeter.
Heel zielig voor die hond inderdaad.... al die onnodige stress voor zo'n dier.
pi_219815317
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 08:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind dit wel treffend geschreven.
[ x ]
Niet mee eens. Dit is victim blaming optima forma. Ze is onterecht doodgeschoten. Dat ze alleenstaande moeder was en niet volledig 100% onderdanig was aan ICE is helemaal niet relevant.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_219815318
twitter
pi_219815320
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 08:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Niet mee eens. Dit is victim blaming optima forma. Ze is onterecht doodgeschoten. Dat ze alleenstaande moeder was en niet volledig 100% onderdanig was aan ICE is helemaal niet relevant.
Een moeder hoort al helemaal niet op zo'n plek te zijn.
pi_219815321
quote:
Het is hoe dan ook geen moord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')