abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220109516
Moeten ze maar geen migranten zijn, of zo.
  zondag 15 februari 2026 @ 18:09:21 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220109567
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 13:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op het moment dat zij naar achteren rijdt had hij, in plaats van zijn wapen te trekken, die tijd kunnen gebruiken om naast de auto te gaan staan.
Dat deed hij niet, maar hij greep wel naar zijn wapen.
Wat was op dat moment zijn intentie?

[..]
Iedereen is het erover eens dat zij dom heeft gehandeld.

Verschil is wel dat de agent getraind is, of hoort te zijn, op dit soort situaties.
[..]
Twijfelachtig, omdat hij zijn pistool daarvoor al trok, en hij vervolgens met de auto meeloopt om nog 2 kogels in haar lichaam te kunnen schieten.
[..]
In de VS hebben verschillende korpsen gereageerd met dat zij dit ook niet zouden doen in een degelijke situatie.

In ieder heeft zowel Good als ICE verkeerd gehandeld. En dat heeft die eerste met de dood bekocht.
[..]
Noem, die haar piloot ontslaat omdat hij haar dekentje is vergeten en vervolgens weer aanneemt omdat ze anders niet verder kan vliegen, heeft verklaard dat ICE agenten immuniteit genieten en dat Good een terroriste was.

Ik verwacht daar niet veel van.
Minnesota gaat zelf ook onderzoek doen.
De agent is volgens mij inmiddels wel op non actief gezet.

Maar hier is meer aan de hand vind ik.
De hele situatie riekt van A tot Z naar incompetentie.
[..]
Mee eens.
Die hebben gewoon blind lopen schieten tot ze zeker wisten dat hij dood was.

Ook dat riekt naar incompetentie aan de kant van de federale overheid.

Wat ik eerder al aanhaalde: er zijn niet alleen dit soort protesten in Minnesota.
In andere staten gaat het desondanks wel goed.
En dan wordt er gezegd van "jamaar daar beschermt de lokale politie ICE".
Dat klopt, maar als ICE die bescherming niet heelft in Minnesota, dan zullen ze dat toch eerst goed moeten regelen. In plaats van 3.000 agenten de hoofdstad laten afschuimen naar mogelijke illegalen en niet weten om te gaan met 2 vrouwen die een weg blokkeren.
ehm ja geen idee ik kan niet in zijn harses kijken, ik snap ook niet waarom madam op iemand af rijd met een getrokken wapen.

In andere steden houden de betogers zich over het algemeen wel aan de regels waar het uit de hand loopt is Boston LA en Mineapolis.

en klopt dat de agewnten hier op getraind zijn.
Maar ik gaf ook al aan dat dit vaker voor komt, in de VS zijn ze gewoon trigger happy in verhouding met de VS.

NWS / Politie schiet islamitische man dood bij Arc de Triomphe

Dit komt niet veel voor het kwam zelfs in NWS in de VS gemiddeld 20 schietpartijen per week waarvan 50/50 er een of meerdere doden vallen!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220109591
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 18:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
ehm ja geen idee ik kan niet in zijn harses kijken, ik snap ook niet waarom madam op iemand af rijd met een getrokken wapen.

In andere steden houden de betogers zich over het algemeen wel aan de regels waar het uit de hand loopt is Boston LA en Mineapolis.

en klopt dat de agewnten hier op getraind zijn.
Maar ik gaf ook al aan dat dit vaker voor komt, in de VS zijn ze gewoon trigger happy in verhouding met de VS.

NWS / Politie schiet islamitische man dood bij Arc de Triomphe

Dit komt niet veel voor het kwam zelfs in NWS in de VS gemiddeld 20 schietpartijen per week waarvan 50/50 er een of meerdere doden vallen!
Ik heb meerdere voorbeelden gegeven waarbij in Texas confrontaties zijn geweest tussen demonstranten en politie/ICE, waarbij traangas e.d. zijn gebruikt en met stenen en vuurwerk naar de politie is gegooid.

Daar was geen enkele sprake van toen Good werd doodgeschoten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220176680
Amerikaans staatsburger en veteraan.

Maar ja, ook een kleurtje.

En dus slaat ICE zijn autoraam in, spuit pepperspray in de auto en houdt hem 3 dagen vast...

Army veteran detained in Ventura County immigration raid sues federal government

quote:
"I identified myself as a U.S. citizen and a veteran, but that didn't matter," he told Congress in December. "Agents smashed my window, sprayed tear gas and pepper spray into my car, dragged me out."
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')