ik ookquote:Op maandag 12 januari 2026 22:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus jij zou altijd jezelf doodschieten of dood worden geschoten worden door jezelf. :p
Voorlopig ben ik nog altijd blij dat ik in NL woon.
Jij zegt dat jij achter het stuur altijd weg zou rijden en als agent altijd zou afdrukken.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook
waarom zou ik mezelf in godsnaam doodschieten?
Het is allemaal supertriest, zowel voor de achterblijvende kinderen en partner van dat provocerende (I am not mad at you, riep ze nog naar die gast) mens als die getraumatiseerde agent en zijn gezin. Maar goed, die zal wel een heldenspeldje krijgen van zijn leider.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij hebt het over een oorlogssituatie
dan hadden ze allemaal geschoten en waren ze pas opgehouden als het voertuig tot stilstand kwam
ik zou wel proberen de man niet omver te rijden want dat is gewoon niet aardig en vragen om problemen en ik zou als agent niet voor die auto gaan staanquote:Op maandag 12 januari 2026 22:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij achter het stuur altijd weg zou rijden en als agent altijd zou afdrukken.
Of juist wel.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Helaas kun je niet meer in het hoofd van een dode vrouw kijken, maar zoals ik het zag leek het erop dat zij totaal geen intentie had om de agent dood te rijden.
En dat deed zij dan ook wel. Misschien wel over het hoofd gezien ofzo. Nogmaals; welke gek gaat er dan ook staan?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou wel proberen de man niet omver te rijden want dat is gewoon niet aardig en vragen om problemen
dat is niet zo goed geluktquote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En dat deed zij dan ook wel. Misschien wel over het hoofd gezien ofzo. Nogmaals; welke gek gaat er dan ook staan?
de dame in kwestie was niet illegaalquote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Maar wij kijken teveel met een Nederlands idealistisch en nuffig brilletje naar dit voorval, ook een hoop illegalen zijn gewoon bewapend in de VS natuurlijk.
Hoeveel schietincidenten zijn er door vrouwen gepleegd in de VS? In vergelijk dan met die opgefokte kereltjes?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Maar wij kijken teveel met een Nederlands idealistisch en nuffig brilletje naar dit voorval, ook een hoop illegalen zijn gewoon bewapend in de VS natuurlijk.
En ik totaal niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
punt is dat ik zijn reactie nog vrij beheerst vind
Van A tot Z straalt de onprofessionaliteit er van af.quote:hij had daar alleen nooit mogen staan op dat moment
Als je niet wilt dat 3 ton ijzer op je beland dan zou ik mijn hele magazijn leegschieten.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zit geen enkele reden tussen waarom hij haar dood moest schieten.
Dan moet je al helemaal niet de situatie aanvliegen zoals hier is gebeurd.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef UitStraling het volgende:
hij schiet niet meteenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
En ik totaal niet.
[..]
Van A tot Z straalt de onprofessionaliteit er van af.
Hij gaat dit zijn hele leven bij zich dragen.
Ik reken dat vooral de organisatie aan, die deze ICE-agenten als milities de woonwijken in stuurt zonder goede training om met dit soort situaties om te gaan.
Ik snap je reflex wel om meteen te schieten in zo'n situatie.
Maar het is de slechtste keuze op dat moment.
Dus hebben ze er eentje doodgeschoten.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ICE was daar ook niet om hysterische vrouwen in een tuinbroek op te pakken.
Had hij niet moeten doen.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij schiet niet meteen
hij schiet nadat die tante hem overhoop probeert te rijden
Kijk en luister de vier minuten eens voor het doodschietenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus hebben ze er eentje doodgeschoten.
Gedaan en er werd getreiterd, ok, en dan?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk en luister de vier minuten eens voor het doodschieten
Daarmee stop je die auto niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat 3 ton ijzer op je beland dan zou ik mijn hele magazijn leegschieten.
Door te schieten voorkom je niet dat de auto je raakt.quote:Tel daarbij op wat haar partner op de video zegt en op dat moment de motor begint te toeren.
Je hebt dan maar maar een halve tot een seconde de tijd om een beslissing maken. Denk je dat in dat tijdbestek de agent echt even gaat zitten nadenken van, oh ik zal haar maar in de schouder schieten en misschien houd ik er verbrijzelde benen aan over en blijft ze leven. All good!
Serieus?
Dan mag je die persoon doodschieten.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gedaan en er werd getreiterd, ok, en dan?
nou niet onhandig, ze rijd doelbewust die man overhoop, die reageert daarop door te schietenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja maar dan gaat het al weer om onhandig rijden. Waarbij een agent niet zou moeten schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |