abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219822048
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:43 schreef sp3c het volgende:
er zijn naar schatting tussen de 20 en de 100.000 illegalen in Nederland, pak ze op, zet ze uit maar ik wil niet de dirty dozen op random mensen schietend door de schilderswijk zien trekken
De illegalen zijn niet het probleem opzich. Het merendeel komt hier voor een goed toekomst. Zou ik ook doen als ik in een arm afrikaans land was geboren met weinig toekomst perspectief of een verstikkend religieus land zoals Iran of Afghanistan met weinig tot geen geen rechten.

Het echte probleem is Renee Good, en volgens mij gaat dit topic ook erover. Nu heb ik net met een aantal klonen van haar gediscussïeerd but never mind.

Het gaat erom dat we ook genoeg Renee's hier hebben. Ze zitten bij het IND achter het bureau, bij het COA, zure droge kutten. Zoals mevrouw Sargentini met haar Vluchtelingenwerk subsidiespons en zo gaat het verder. Die keten gaat door tot de hoogste kamers.

Onderaan heb je de dikke linkse zeugen ( Asha XR ) types, daarna groeit het door naar iets hogere ( ja ook bij vrouwen heb je rangen, ter info voor de incels hier ) posities zoals Dijksma en Halsema. Lekker trappen. Vervolgens heb je de beleidsmakers, totale koekwous wijven in de politiek. Ik hoef geen namen te noemen maar de kattenvrouwtjes in de Kamer kent u wel.

Hier achter zit een massale linkse ambtenaren apparaatbmet dikke vette zeugen die bij stadskantoren, gemeentehuizen,instanties en gerechtsgebouwen werken.

Allemaal vormen ze een linkse conglomeraat wat onze ondergang wordt met vele potentiële Renee's. Hun goed betaalde baan stelt ze ook in staat om een SUV aan te schaffen en dan gaan ze bij het minst geringste vol op de gas. Een rijke leven waar een eerlijk doorploeterende gozer hedendaags niet van zou durven dromen.

Als je morgen ipv alleenstaande arabisch/afrikaanse mannen alleen maar hete latina's of mooie aziatische vrouwen zou importeren zouden deze blanke zeugen in één nacht de SS oprichten.
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:02:22 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822059
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:01 schreef Omnyakom220 het volgende:

[..]
De illegalen zijn niet het probleem opzich. Het merendeel komt hier voor een goed toekomst. Zou ik ook doen als ik in een arm afrikaans land was geboren met weinig toekomst perspectief of een verstikkend religieus land zoals Iran of Afghanistan met weinig tot geen geen rechten.

Het echte probleem is Renee Good, en volgens mij gaat dit topic ook erover. Nu heb ik net met een aantal klonen van haar gediscussïeerd but never mind.

Het gaat erom dat we ook genoeg Renee's hier hebben. Ze zitten bij het IND achter het bureau, bij het COA, zure droge kutten. Zoals mevrouw Sargentini met haar Vluchtelingenwerk subsidiespons en zo gaat het verder. Die keten gaat door tot de hoogste kamers.

Onderaan heb je de dikke linkse zeugen ( Asha XR ) types, daarna groeit het door naar iets hogere ( ja ook bij vrouwen heb je rangen, ter info voor de incels hier ) posities zoals Dijksma en Halsema. Lekker trappen. Vervolgens heb je de beleidsmakers, totale koekwous wijven in de politiek. Ik hoef geen namen te noemen maar de kattenvrouwtjes in de Kamer kent u wel.

Hier achter zit een massale linkse ambtenaren apparaatbmet dikke vette zeugen die bij stadskantoren, gemeentehuizen,instanties en gerechtsgebouwen werken.

Allemaal vormen ze een linkse conglomeraat wat onze ondergang wordt met vele potentiële Renee's. Hun goed betaalde baan stelt ze ook in staat om een SUV aan te schaffen en dan gaan ze bij het minst geringste vol op de gas. Een rijke leven waar een eerlijk doorploeterende gozer hedendaags niet van zou durven dromen.
vermoeiend dit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 12 januari 2026 @ 22:02:52 #178
40566 Ericr
Livewrong
pi_219822064
Het is afgunst dus of waarom die agressieve toon?
  maandag 12 januari 2026 @ 22:03:30 #179
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_219822072
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
nou ik heb al de hele tijd kritiek op hoe agressief ze op die auto afstappen, ik zeg al de hele tijd dat ze zichzelf in deze situatie hebben geplaatst door idioot optreden

maar als iemand doelbewust gasgeeft terwijl ik voor de auto in kwestie ga dan moet ik ervanuit gaan dat ze me dood probeert te rijden en dan schiet ik idd mijn hele pistool leeg
Ja. Maar ben je dus wel fout. Je ziet haar wegdraaien bij de agenten, bij opzet had ie niet gericht kunnen schieten denk ik.

Die agent moet nimmer nooit niet voor zo’n auto gaan staan zolang de motor nog draait. Je wil of dat ze wegrijd, of dat ze blijft staan en in beide gevallen dien je te zorgen voor eigen veiligheid en die van anderen (ook een eventuele verdachte).

Natuurlijk is het schieten uiteindelijk nog wel te verklaren. Hij zal ook best angst hebben gehad.
Probleem ligt waarschijnlijk nog het meest bij zijn opleiding. Die is gewoon erg matig bij Amerikaanse politieagenten, die worden veel te snel de straat op gestuurd.
pi_219822079
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:01 schreef Omnyakom220 het volgende:

[..]

Gotsamme, zo erg dat ik er bijna om moet lachen en dat is jouw cultuur? Turks zei je? _O-
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:06:43 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822097
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:03 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ja. Maar ben je dus wel fout. Je ziet haar wegdraaien bij de agenten, bij opzet had ie niet gericht kunnen schieten denk ik.

Die agent moet nimmer nooit niet voor zo’n auto gaan staan zolang de motor nog draait. Je wil of dat ze wegrijd, of dat ze blijft staan en in beide gevallen dien je te zorgen voor eigen veiligheid en die van anderen (ook een eventuele verdachte).

Natuurlijk is het schieten uiteindelijk nog wel te verklaren. Hij zal ook best angst hebben gehad.
Probleem ligt waarschijnlijk nog het meest bij zijn opleiding. Die is gewoon erg matig bij Amerikaanse politieagenten, die worden veel te snel de straat op gestuurd.
ik denk niet dat het fout is, de manier van handelen is fout maar op het moment dat iemand een agent aanrijdt met een auto schiet elke agent waar ook ter wereld je gewoon kapot
pi_219822114
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik denk niet dat het fout is, de manier van handelen is fout maar op het moment dat iemand een agent aanrijdt met een auto schiet elke agent waar ook ter wereld je gewoon kapot
In een reflex zeker, het punt is wat al 15 topics loopt, hij hoefde het niet af te maken toen ie al in veiligheid stond.
  maandag 12 januari 2026 @ 22:10:15 #183
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_219822121
quote:

[..]
Kan. Ik denk dat we vooral meer respect moeten hebben voor agenten die met zulken te maken krijgen en dit zonder schieten oplossen.

En nogmaals, hij herstelt zijn eigen fout door een moeder van 3 dood te knallen. Misschien dat ze in zijn geval hem zo het hand boven het hoofd houden en op hem in praten dat ie gaat denken dat hij goed zat. Ik kan je vertellen dat een agent hier in NL kapot zou zijn mocht hem dit overkomen.
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:10:33 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822124
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
In een reflex zeker, het punt is wat al 15 topics loopt, hij hoefde het niet af te maken toen ie al in veiligheid stond.
dat zijn drills dat gaat automatisch
pi_219822130
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:58 schreef sp3c het volgende:
feit is dat ze de man heeft aangereden

ik zou schieten
Het voelt bij mij alsof dat een reactie uit wraak is: "ik gewond, dan de ander ook"

Ik zou niet geschoten hebben. Ik was al uit de weg gegaan toen ze achteruit reed en het stuur omgooide om naar rechts te kunnen.
En stel dat ik dat had gemist, dan had ik de tijd die voor hem nodig was om zijn mobiel in de andere hand te nemen, het pistool te pakken en te schieten, gebruikt om opzij te gaan zodat de auto mij niet raakt.

Met schieten houd je die auto niet tegen. Die rijdt alsnog op je in.

En moet je kijken wat voor impact dit heeft op de agent.
Die moet er levenslang mee leven dat hij haar heeft doodgeschoten. Die zit nu kennelijk ondergedoken door alle commotie en toestanden die hier het gevolg van zijn.
En dat zal nog wel een tijd door gaan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219822135
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat zijn drills dat gaat automatisch
Verkeerd gedrild.
Dit is geen oorlogssituatie of zo.
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:12:07 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822141
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Kan. Ik denk dat we vooral meer respect moeten hebben voor agenten die met zulken te maken krijgen en dit zonder schieten oplossen.

En nogmaals, hij herstelt zijn eigen fout door een moeder van 3 dood te knallen. Misschien dat ze in zijn geval hem zo het hand boven het hoofd houden en op hem in praten dat ie gaat denken dat hij goed zat. Ik kan je vertellen dat een agent hier in NL kapot zou zijn mocht hem dit overkomen.
een agent in Nederland zou niet schreeuwend, gekleed als een halve commando op die auto afstappen om er vervolgens voor te gaan staan

als ik die vrouw was zou ik ook weg proberen te rijden
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:12:40 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822157
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Verkeerd gedrild.
als het militairen waren was er niets meer over van die hele auto
pi_219822164
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Verkeerd gedrild.
Ja, de man had duidelijk isseus als oud Irak-soldaat, wie weet hoeveel Irakezen hij ooit afgeknald heeft.
pi_219822169
quote:

[..]
Nee, dat is niet zo
Uit meerdere Amerikaanse korpsen is hier op gereageerd dat dit tegen hun geweldsinstructie in gaat.

Dat er agenten zijn die schieten hebben we gezien.
Maar het is niet zo dat letterlijk elke agent in zo'n geval schiet.
pi_219822172
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
als het militairen waren was er niets meer over van die hele auto
Met 1 pistool?
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:14:02 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822176
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met 1 pistool?
man of 4/5?
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:14:13 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822177
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat is niet zo
Uit meerdere Amerikaanse korpsen is hier op gereageerd dat dit tegen hun geweldsinstructie in gaat.

Dat er agenten zijn die schieten hebben we gezien.
Maar het is niet zo dat letterlijk elke agent in zo'n geval schiet.
ja is wel zo
pi_219822179
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij moet het wel afmaken want...

-Je hebt een seniele vrouw in een -moordwapen op wielen van 3000kg die anderen kan aanrijden

-Band kapot schieten. Met alleen een velg kun je ook rijden, mogelijk nog gevaarlijker voor omstanders omdat de auto op den duur oncontroleerbaar wordt.

-In de knie schieten. Mensem die zit zeggen hebben sowiezo teveel films gekeken. Knie,been. Je bloed in een minuut dood door de grote slagaders die er zitten.
pi_219822184
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
man of 4/5?
We hebben het over de reactie van 1 agent hè.
pi_219822191
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:14 schreef Omnyakom220 het volgende:

[..]
Hij mket het wel afmaken want...

-Je hebt een seniele vrouw in een -moordwapen op wielen van 3000kg die anderen kan aanrijden

-Band kapot schieten. Met alleen een velg kun je ook rijden, mogelijk nog gevaarlijker voor omstanders omdat de auto op den duur oncontroleerbaar wordt.

-In de knie schieten. Mensem die zit zeggen hebbem sowiezo teveel films gekeken. Knie,been. Je bloed in een minuut dood door de grote slagaders die er zitten.
Er zit geen enkele reden tussen waarom hij haar dood moest schieten.
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:16:42 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822193
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
We hebben het over de reactie van 1 agent hè.
jij hebt het over een oorlogssituatie

dan hadden ze allemaal geschoten en waren ze pas opgehouden als het voertuig tot stilstand kwam
pi_219822207
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:16 schreef sp3c het volgende:

[..]
jij hebt het over een oorlogssituatie

dan hadden ze allemaal geschoten en waren ze pas opgehouden als het voertuig tot stilstand kwam
Het gaat puur om de handeling van die ene agri.
Die zat niet in een oorlogssituatie.

De andere agenten erbij betrekken heeft geen zin, want we weten niet wat die gedaan hadden als zij waren aangereden.
  maandag 12 januari 2026 @ 22:19:10 #199
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_219822210
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
een agent in Nederland zou niet schreeuwend, gekleed als een halve commando op die auto afstappen om er vervolgens voor te gaan staan

als ik die vrouw was zou ik ook weg proberen te rijden
Dus jij zou altijd jezelf doodschieten of dood worden geschoten worden door jezelf. :p

Voorlopig ben ik nog altijd blij dat ik in NL woon.
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:19:37 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822213
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat puur om de handeling van die ene agri.
Die zat niet in een oorlogssituatie.

De andere agenten erbij betrekken heeft geen zin, want we weten niet wat die gedaan hadden als zij waren aangereden.
punt is dat ik zijn reactie nog vrij beheerst vind

hij had daar alleen nooit mogen staan op dat moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')