Tja, sarcasme is niet aan jou besteedt, dat is wel duidelijk...quote:Op maandag 12 januari 2026 10:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk tot de conclusie komt dat deze vrouw 'niet' de nieuwe George Floyd gaat worden.
Lekker hoor
Maga intelligentie genot
Nou wil het toeval dat de tragedie van Rene Good zich vlakbij de tragedie van George Floyd bevindt. De afstand is ongeveer 1 km.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:37 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Denk dat deze vrouw de nieuwe George Floyd gaat worden...
Maar ja, wat doet de BLM-beweging nu? Oei oei....
Thanks voor de link. Ik kwam dit tegen:quote:Op maandag 12 januari 2026 10:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ICE is federal law enforcement. Net zoals de FBI, ATF, DHS etc. Politie dus. Dat het allemaal politie is betekent niet dat ze allemaal dezelfde taken hebben. De ATF heeft andere taken en bevoegdheden dan de FBI. Beiden politie.
Lees je even in.
https://www.ice.gov/immig(...)ntly-asked-questions
https://www.ice.gov/immig(...)ntly-asked-questionsquote:What happens if someone resists arrest?
ICE officials use reasonable and necessary force when someone resists arrest. ICE officers and agents prioritize safety — including the safety of the people they arrest — and are highly trained in de-escalation.
Hetzelfde want IEDERE agent in de VS zal je beschieten als je met de auto op hem of zijn collega inrijdt.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Thanks voor de link. Ik kwam dit tegen:
[..]
Hoe zou dit afgelopen zijn met goed getrainde ICE-agenten?
Het heeft in ieder geval je aandacht.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je zo graag dat de 10 geplaatste posts daar nog 3x herhaald worden?
Dat geneuzel over de twee partners was idd van hetzelfde kaliber. Daar mag de rechtse echo bubbel wel wat voorzichtiger mee zijn. Maar het doet in dit geval niet ter zake. Het zal de rechter worst wezen met wie ze het bed deelt.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geneuzel over hoe ze twee partners zou hebben, hoe lesbische vrouwen abnormaal zijn, versnelde filmpjes, neppe AI-meuk, ...
Waarom zijn het in vredesnaam allemaal vrouwen die hen volgen? Wat bezielt een vrouw om 5 uur lang te rijden om de politie in de weg te lopen?quote:Op maandag 12 januari 2026 10:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hetzelfde want IEDERE agent in de VS zal je beschieten als je met de auto op hem of zijn collega inrijdt.
Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat ICE belaagd wordt door emotionele en beschadigde Karens.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Thanks voor de link. Ik kwam dit tegen:
[..]
Hoe zou dit afgelopen zijn met goed getrainde ICE-agenten?
Ja, daar gaat de burgemeester over. Die heeft ook te maken met state en federal law, maar in het geval van sanctuary cities lappen ze federal law aan hun laars.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan een burgemeester bepalen of de politie in zijn of haar stad ergens wel of niet optreed?
Fatherless behavior.quote:
Triest maar waarquote:
Die zijn het meest vatbaar voor progressief liberale hersenspoeling.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:02 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Waarom zijn het in vredesnaam allemaal vrouwen die hen volgen? Wat bezielt een vrouw om 5 uur lang te rijden om de politie in de weg te lopen?
Dus eigenlijk komt het toch weer neer op 'kort houden'quote:Op maandag 12 januari 2026 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die zijn het meest vatbaar voor progressief liberale hersenspoeling.
Ik las ook een andere verklaring. Weet niet of het klopt maar de gedachte kan ik volgen.
De meeste mannen die in hun jeugd een grote bek hadden zijn weleens hard op hun gezicht geslagen. Dat is een goed ding want dat leert je belangrijke lessen. Vrouwen leren deze les slechts zeer zelden in hun jeugd en daarom staan ze daar met een enorm grote bek en onverdiende strijdlust van iemand die nog nooit de fysieke gevolgen voor het hebben van een grote bek gedragen hebben.
En als huismoeders hebben ze er alle tijd voor.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik las ook een andere verklaring. Weet niet of het klopt maar de gedachte kan ik volgen.
De meeste mannen die in hun jeugd een grote bek hadden zijn weleens hard op hun gezicht geslagen. Dat is een goed ding want dat leert je belangrijke lessen. Vrouwen leren deze les slechts zeer zelden in hun jeugd en daarom staan ze daar met een enorm grote bek en onverdiende strijdlust van iemand die nog nooit de fysieke gevolgen voor het hebben van een grote bek gedragen hebben.
Huismoeders horen hun kinderen te zogen en te koken in plaats van politieagenten proberen te vermoorden.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als huismoeders hebben ze er alle tijd voor.
Dat kan allemaal net tussen de kinderen naar school brengen en avondeten koken.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huismoeders horen hun kinderen te zogen en te koken in plaats van politieagenten proberen te vermoorden.
Gewoon zelf verantwoordelijk houden voor de gevolgen van het gedrag en hetzelfde behandelen als een man die zich zo gedraagt.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus eigenlijk komt het toch weer neer op 'kort houden'
Oh joh ik dacht dat je full of shit was, i stand corrected. Ik zie dat Trump overdrijft alleen Trump verzint het niet en is er wel degelijks iets aan de hand.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:16 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de burgemeester over. Die heeft ook te maken met state en federal law, maar in het geval van sanctuary cities lappen ze federal law aan hun laars.
Stupide. Maar goed, dat geldt helemaal voor de presidential pardon. Biden heeft er ook misbruik van gemaakt.quote:
Het was ook dusdanig weinig naar voren gebracht dat ik het nergens ben tegengekomen. In tegenstelling tot de ‘het was geen agent’ ‘ICE mag alleen illegalen staande houden’ ‘de ICE agent was nooit in gevaar’ enz.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat geneuzel over de twee partners was idd van hetzelfde kaliber. Daar mag de rechtse echo bubbel wel wat voorzichtiger mee zijn. Maar het doet in dit geval niet ter zake. Het zal de rechter worst wezen met wie ze het bed deelt.
Wellicht ben ik dan te laat ingestapt in de reeks, maar dat heb ik al enkele delen niet gezien.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was ook dusdanig weinig naar voren gebracht dat ik het nergens ben tegengekomen. In tegenstelling tot de ‘het was geen agent’ ‘ICE mag alleen illegalen staande houden’ ‘de ICE agent was nooit in gevaar’ enz.
Ik denk veeleer dat het te maken heeft met idioten als Tim Walz die keer op keer ICE aanduiden als Gestapo.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Was in 1 van de 1ste topics.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht ben ik dan te laat ingestapt in de reeks, maar dat heb ik al enkele delen niet gezien.
Al vind ik het op zich een zeer goed idee wanneer ICE enige interactie met andere mensen (als in, niet hun verdachten) zoveel mogelijk overlaat aan de lokale politie. Die hebben daar toch meer ervaring mee.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was ook dusdanig weinig naar voren gebracht dat ik het nergens ben tegengekomen. In tegenstelling tot de ‘het was geen agent’ ‘ICE mag alleen illegalen staande houden’ ‘de ICE agent was nooit in gevaar’ enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |