Zijn ze bang de goedkope tuinman kwijt te raken?quote:Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat kan niet eens, ICE kondigt echt niet dagen van te voren aan dat ze haar woonwijk gaan binnenvallen. Jemig, wat een onzin ook. En stel dat dat wel zo is? De bewoners hoeven die lui niet in hun wijk.
Fijn om te horen dat iemand mij serieus neemt. Als eerste!quote:Op maandag 12 januari 2026 23:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom nemen we trouwens iemand serieus die hier speciaal voor dit topic een account aan maakt?
Dat fluitje dat je constant hoort is "ICE in de buurt", de binnenlandse terroristen hebben een heel fluitjesprotocol opgesteld, vergis je niet waar men hier mee te maken hebt, de hysterische woke club als de snelwegplakkers, de beroepswerkelozen, de voedselbonnenbedelaars en de Pro Pallie roepers.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:13 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Nadat de massala fraude gepleegd door Somaliërs aan het licht kwam ging de federale overheid er vol op.
Je kunt er bloed op wedden dat Renee erop afkwam. Volgens mij onderschatten velen hier ook hoever dit linkse apparaat in de VS reikt. Uiteindelijk komt het op één ding neer. Chaos en geweld veroorzaken zolang Trump aan de macht is. Tijdens de Floyd rellen zagen we ook hele steden afgebrand worden.
Renee zat al aardig lang in deze scenes met verschillende andere NGO's die info aan elkaar doorspelen. Het is duidelijk dat deze links anarchistische gasten in bepaalde kanalen met elkaar het erover hebben. En het is niet eens zo geheim. Het gebeurt op reddit, facebook etc. Vergeet niet dat burgermeesters en gouveneurs ook hieraan werken. Daarom komen ze telkens ermee weg.
Net als die pallets met bakstenen tijdens de George Floyd rellen die op mysterieuze wijze op straten verschenen.
Oh, daar kijk ik nooit naar. Neem alleen teksten serieus.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom nemen we trouwens iemand serieus die hier speciaal voor dit topic een account aan maakt?
Ik ben het pertinent oneens met alles waar ze voor staan. Dat staat echter geheel los van hoe ik vind dat een agent zou moeten handelen.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat fluitje dat je constant hoort is "ICE in de buurt", de binnenlandse terroristen hebben een heel fluitjesprotocol opgesteld, vergis je niet waar men hier mee te maken hebt, de hysterische woke club als de snelwegplakkers, de beroepswerkelozen, de voedselbonnenbedelaars en de Pro Pallie roepers.
Moeder van drie? Wat doet dat er toe. Ik voel me als alleenstaande man evenveel waard. Oja, was het vergeten, op emoties inspelen.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vast. Als die agent verstandig had gehandeld ook niet. Een moeder van 3 neerschieten omdat jij verzuimt je werk te doen. Ik zou doodziek zijn ervan.
Wie waar voor staat?quote:Op maandag 12 januari 2026 23:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben het pertinent oneens met alles waar ze voor staan. Dat staat echter geheel los van hoe ik vind dat een agent zou moeten handelen.
Als je in alle roddels gelooft, wel. Inmiddels is ze al beschreven als een hysterische gefrustreerde ontaarde moeder, gore lesbo, werkeloze uitkeringstrekker etc etc.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De hysterische beroepswerkelozen als Renée Good.
Ik dacht dat ze ook maar Canada geëmigreerd waren toen Trump President werd. Maar dat viel toch tegen dus weer terug Minneapolis.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als je in alle roddels gelooft, wel. Inmiddels is ze al beschreven als een hysterische gefrustreerde ontaarde moeder, gore lesbo, werkeloze uitkeringstrekker etc etc.
Gelukkig maar dan dat ze door de kop geschoten is, iig eentje minder, nu de rest nog.
Ow? Dat doelbewuste lijkt me nogal onbewezen.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet onhandig, ze rijd doelbewust die man overhoop, die reageert daarop door te schieten
persoonlijk had ik wat meer afstand gehouden en het nummerbord opgeschreven maar zo gaan die dingen
Deze modelmoeder heeft zelf die auto dwars op de weg gezet, haar hysterische knettergekke vrouw uit laten stappen om nog meer te provoceren en te filmen, beetje dansen en claxonneren in de auto (snap niet dat die hond haar niet aangevallen heeft), proberen weg te rijden terwijl er een agent aan de klink hangt en een ander ervoor staat, aanwijzingen genegeerd.......allemaal doelbewuste verkeerde keuzes.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow? Dat doelbewuste lijkt me nogal onbewezen.
Het ergste is nog wel dat die witte voornamelijk vrouwen eigenlijk zelf heel erg racistisch bezig zijn om in wijken waar legale zwarten/hispanics wonen te gaan fluiten, alsof alle zwarten/hispanics illegaal zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat fluitje dat je constant hoort is "ICE in de buurt", de binnenlandse terroristen hebben een heel fluitjesprotocol opgesteld, vergis je niet waar men hier mee te maken hebt, de hysterische woke club als de snelwegplakkers, de beroepswerkelozen, de voedselbonnenbedelaars en de Pro Pallie roepers.
Het gebruik van die fluitjes bij ICE-raids is juist bedacht door Hispanicsquote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die witte voornamelijk vrouwen eigenlijk zelf heel erg racistisch bezig zijn om in wijken waar legale zwarten/hispanics wonen te gaan fluiten, alsof alle zwarten/hispanics illegaal zijn.
Je zal maar 40 jaar geboren Amerikaanse black skinned zijn en komt er zo'n kaalgeschoren gek naast je staan met een fluitje, om je te waarschuwen voor de illegalen politie.
Je zou bijna zeggen tegen ice, follow the flutes, want daar zitten volgens de witte vrouwkes illegalen.
Stel je voor dat ik hier naast elke allochtoon of gekleurde met een fluitje ga staan blazen als ik de politie zie.![]()
![]()
![]()
Nou hoort schelden niet in de christelijke nederlandse cultuur dus over een paar jaar als ice europa op volle toeren draait ben jij dan ook 1 van de niet goed geintegreerde immigranten die zomaar uitgezet zal worden.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:42 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ja dus, ga je je nou zielig voelen? Ga je lopen huilen? Ik ben zelf turks net zoals jou. Schelden zit in ons cultuur. Had haar voor nog erger uitgemaakt. Die gast zat op zijn minst voor het rest van zijn leven met pijn in een roelstoel. En voor wat?
Grappig, ICE komt speciaal naar Minneapolis om Somaliërs op te pakken, en dan zijn het de demonstranten die racistisch zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die witte voornamelijk vrouwen eigenlijk zelf heel erg racistisch bezig zijn om in wijken waar legale zwarten/hispanics wonen te gaan fluiten, alsof alle zwarten/hispanics illegaal zijn.
Je zal maar 40 jaar geboren Amerikaanse black skinned zijn en komt er zo'n kaalgeschoren gek naast je staan met een fluitje, om je te waarschuwen voor de illegalen politie.
Je zou bijna zeggen tegen ice, follow the flutes, want daar zitten volgens de witte vrouwkes illegalen.
Stel je voor dat ik hier naast elke allochtoon of gekleurde met een fluitje ga staan blazen als ik de politie zie.![]()
![]()
![]()
Deze man is dus strafbaar bezig, hij houdt met zulke praktijken de hand boven het hoofd van illegalen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gebruik van die fluitjes bij ICE-raids is juist bedacht door Hispanics![]()
Wat zou er racistisch zijn aan het oppakken van Somaliërs die illegaal in de VS zijn? Probeer dat eens te onderbouwen ..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, ICE komt speciaal naar Minneapolis om Somaliërs op te pakken, en dan zijn het de demonstranten die racistisch zijn?
Leuke draai Howard, maar daar trap ik niet in.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze man is dus strafbaar bezig, hij houdt met zulke praktijken de hand boven het hoofd van illegalen.
[..]
Wat zou er racistisch zijn aan het oppakken van Somaliërs die illegaal in de VS zijn? Probeer dat eens te onderbouwen ..
Welke draai? ICE is er voor het oppakken van illegale migranten, het kan heel goed dat er ook illegalen onder de Somalische gemeenschap in Minnesota zijn. Jij claimt vervolgens dat dit racistisch zou zijn, dat mag je natuurlijk vinden, maar dan mag je dat ook wel wat beter onderbouwen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuke draai Howard, maar daar trap ik niet in.
ICE wordt naar Minneapolis gestuurd om illegale Somaliërs op te pakken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke draai? ICE is er voor het oppakken van illegale migranten, het kan heel goed dat er ook illegalen onder de Somalische gemeenschap in Minnesota zijn. Jij claimt vervolgens dat dit racistisch zou zijn, dat mag je natuurlijk vinden, maar dan mag je dat ook wel wat beter onderbouwen.
De praktijk is anders hè.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:33 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.axios.com/202(...)ts-trump-immigration
Als Biden grenzen niet had open gezet en de lokale overheden gewoon hun werk hadden gedaan en nog zouden moeten doen was dit allemaal niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:33 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.axios.com/202(...)ts-trump-immigration
Juist ja, ICE pakt letterlijk random bruine mensen op maar de racisten staan aan de andere kantquote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |