abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219822359
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan mag je die persoon doodschieten.
Of zoiets.
Of met een mes doodsteken als je nou net met een kutwijf getrouwd bent, goh, femicide, wasdatookweer?
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:36:34 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822367
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan mag je die persoon doodschieten.
Of zoiets.
dit zegt niemand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:36:48 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822368
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Of met een mes doodsteken als je nou net met een kutwijf getrouwd bent, goh, femicide, wasdatookweer?
dit is lalaland
pi_219822372
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit zegt niemand
Waarom wordt daar in de context van het schieten dan de nadruk op gelegd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:37:44 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822373
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom wordt daar in de context van het schieten dan de nadruk op gelegd.
geen idee volgens mij wordt de nadruk gelegd op het aanrijden van die vogel
pi_219822375
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit zegt niemand
Dat zegt niemand, nee, maar het victimblaming is wel in volle gang. Het kutwijf had het gewoon aan zichzelf te wijten toch?
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:38:53 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822378
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat zegt niemand, nee, maar het victimblaming is wel in volle gang. Het kutwijf had het gewoon aan zichzelf te wijten toch?
absoluut

als ze geen gas had gegeven leefde ze nu nog
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:40:00 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822384
wat is dat met die somaliers de hele tijd :?

open er alstjeblieft een topic over
pi_219822389
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:40 schreef sp3c het volgende:

Niet meegekregen? Slordig, hoor. Dat is juist de reden dat ICE daar in Minnesota zo fanatiek aanwezig is.
pi_219822401
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:39 schreef Omnyakom220 het volgende:

[..]
Neuh, de Somaliërs gaan gewoon verder met frauderen in Minnesota.

Renee is letterlijk gestorven/zichzelf opgeofferd voor een stel Somaliërs die haar staat financiëel uitkleden.

Dom wijf.
Nog veel erger, legale Somaliers zelfs.
pi_219822413
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:40 schreef sp3c het volgende:

Op dat moment besef je dat je oud wordt.Hint, youtube naar Nick Shirley.
  maandag 12 januari 2026 @ 22:44:26 #237
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_219822419
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
nou niet onhandig, ze rijd doelbewust die man overhoop, die reageert daarop door te schieten

persoonlijk had ik wat meer afstand gehouden en het nummerbord opgeschreven maar zo gaan die dingen
Mwa, doelbewust over die man rijden kun je zeker niet stellen. Had ze hem echt willen raken was ie plat. En nu is het maar de vraag of ze überhaupt goed kon inschatten of hij in de baan van de auto stond.

Je laat zelf al duidelijk merken dat je snapt dat die agent(en) fout zaten. Deze horen te leren zichzelf zo te positioneren dat gevaar tot een minimum wordt beperkt. Naast doelbewust wegrijden of willen aanrijden is er nog schrik, in paniek verkeerde pendelen raken, onwel worden of gewoon een stomme fout. Van al deze gevallen is er maar 1 waarin schieten eventueel terecht zou zijn, maar door zijn eigen handelen bracht hij zichzelf in deze situatie.

Paar weken terug nog mee gemaakt dat mijn kameraad, na een dag rijden van de wintersport, de auto uitstapt bij de pomp waarbij hij vergat dat de automaat niet uit D was en de motor waarschijnlijk afsloeg door de startstop. Dom, maar door de vermoeidheid.. afijn in dit geval moesten er formulieren ingevuld worden, maar met zulken zou je bang moeten zijn dat ze je hartstikke overhoop schoten.
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:44:40 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822420
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:43 schreef Omnyakom220 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Op dat moment besef je dat je oud wordt.Hint, youtube naar Nick Shirley.
ik was al oud en ik ga niet je matige hipsters googelen
  maandag 12 januari 2026 @ 22:46:13 #239
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_219822429
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
absoluut

als ze geen gas had gegeven leefde ze nu nog
Nope, die agent is te verwijten. Natuurlijk is de kans groot dat dat niet gebeurt.
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 22:49:52 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219822454
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Nope, die agent is te verwijten. Natuurlijk is de kans groot dat dat niet gebeurt.
Als ze geen gas had gegeven was er niet geschoten
pi_219822455
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:44 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Mwa, doelbewust over die man rijden kun je zeker niet stellen. Had ze hem echt willen raken was ie plat. En nu is het maar de vraag of ze überhaupt goed kon inschatten of hij in de baan van de auto stond.

Je laat zelf al duidelijk merken dat je snapt dat die agent(en) fout zaten. Deze horen te leren zichzelf zo te positioneren dat gevaar tot een minimum wordt beperkt. Naast doelbewust wegrijden of willen aanrijden is er nog schrik, in paniek verkeerde pendelen raken, onwel worden of gewoon een stomme fout. Van al deze gevallen is er maar 1 waarin schieten eventueel terecht zou zijn, maar door zijn eigen handelen bracht hij zichzelf in deze situatie.

Paar weken terug nog mee gemaakt dat mijn kameraad, na een dag rijden van de wintersport, de auto uitstapt bij de pomp waarbij hij vergat dat de automaat niet uit D was en de motor waarschijnlijk afsloeg door de startstop. Dom, maar door de vermoeidheid.. afijn in dit geval moesten er formulieren ingevuld worden, maar met zulken zou je bang moeten zijn dat ze je hartstikke overhoop schoten.
Plus dat ze vlak van te voren nog tegen hem zei: "I am not mad at you." Die gaat geen secondes later hem
proberen doelbewust dood te rijden.

Als er werkelijk mensen zijn die dat denken zitten ze in ook in een fuik of een tunnelvisie. Ze is onnodig dood geschoten.
pi_219822473
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:44 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Ze zat eerder op de kruising dansbewegingen te maken in de auto. Zijn honderden filmpjes van te vinden op Youtube. Sterker nog. Ze had dit dagen van tevoren gepland. Die dag urenlang ICE agtenten lopen achtervolgen, treiteren en blokkeren.

Paniek is een ingeldige redsn. Dat kan voor alles gebruikt worden en zelfs in het Nederlandse strafrecht wuift de rechter dat lachend weg. Ik was in paniek dus im heb dit en dat maar gedaan? Dan zou je met heel veel dingen weg kunnen komen, overval, steekpartij, verbieljng.

Punt is ook dat zij zichzelf in die situatie heeft gebracht.

Wat jij met je tokkie maat hebt meegemaakt maakt ons niets uit met zijn pauperbak
pi_219822480
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Omnyakom220 het volgende:

[..]
Als je niet wilt dat 3 ton ijzer op je beland dan zou ik mijn hele magazijn leegschieten.

Tel daarbij op wat haar partner op de video zegt en op dat moment de motor begint te toeren.

Je hebt dan maar maar een halve tot een seconde de tijd om een beslissing maken. Denk je dat in dat tijdbestek de agent echt even gaat zitten nadenken van, oh ik zal haar maar in de schouder schieten en misschien houd ik er verbrijzelde benen aan over en blijft ze leven. All good!

Serieus?
Hij had die halve tot een seconde beter kunnen gebruiken om zichzelf in veiligheid te brengen.

Het trieste is, het betreft hier een agent. Als het een burger was geweest dan had ik ergens nog enigszins kunnen snappen dat hij had geschoten maar dan had ik het ook logisch gevonden als hij er met een straf vanaf zou komen.

Maar we hebben het hier over een agent. Daarvan mag worden geacht dat die zichzelf maar ook de veiligheid van de omgeving kan garanderen.
Die agent heeft met zijn actie niet alleen zijn eigen gezondheid op het spel gezet maar hij heeft ook letterlijk niet nagedacht over wat er had kunnen gebeuren. Zo te zien waren er genoeg omstanders. De auto krijgt pas écht snelheid op t moment dat de vrouw een kogel in haar hoofd heeft. Hij had met een verdwaalde kogel een omstander kunnen raken. De agent heeft in wezen geluk dat het nog met 1 dodelijk slachtoffer af loopt. En dat allemaal omdat hij een positie kiest die hij nooit had moeten kiezen.
pi_219822501
Die hele discussie over het wel of niet onnodig is doodgeschoten, natuurlijk is ze onnodig dood geschoten. Maar in deze situatie is helaas het enige wat die agent KON raken het hoofd. Als ze al uitgestapt was was dit zeker niet gebeurd.

Daarnaast is het Tim Walz (TamponTim) die zelfs een wet heeft doorgevoerd wat de acties van de agent als noodweer doen verklaren:

quote:
Op 23 juli 2020 tekende Walz de Minnesota Police Accountability Act (ook wel bekend als politiehervormingswet na de dood van George Floyd). Deze wet wijzigde onder andere Minnesota Statutes § 609.066, die de regels voor het gebruik van dodelijk geweld door politieagenten (peace officers) aanscherpt.

De wet stelt expliciet dat dodelijk geweld gerechtvaardigd is als een "objectief redelijke agent" gelooft dat het noodzakelijk is om zichzelf of anderen te beschermen tegen dood of ernstig lichamelijk letsel, gebaseerd op de totality of the circumstances (alle bekende feiten op dat moment, zonder hindsight).

Belangrijke punten uit de wet (subd. 2):

Het dreigingsniveau moet specifiek te beschrijven zijn.
Het moet redelijkerwijs waarschijnlijk zijn dat het gebeurt als de agent niet ingrijpt.
Het moet onmiddellijk aangepakt worden met dodelijk geweld (zonder onredelijke vertraging)

Walz tekende in 2020 een wet die agenten toestaat te handelen (inclusief dodelijk geweld) als een auto versnelt richting hen, zonder te hoeven wachten op daadwerkelijke impact, zolang de dreiging redelijk imminent lijkt. Het is geen expliciete "auto-clausule", maar de wet maakt dit expliciet mogelijk onder de nieuwe, strengere maar nog steeds defensieve standaard.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219822527
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:52 schreef Omnyakom220 het volgende:

Paniek is een ingeldige redsn. Dat kan voor alles gebruikt worden en zelfs in het Nederlandse strafrecht wuift de rechter dat lachend weg. Ik was in paniek dus im heb dit en dat maar gedaan? Dan zou je met heel veel dingen weg kunnen komen, overval, steekpartij, verbieljng.

De ironie van deze tekst zie je zelf niet in waarschijnlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2026 23:00:35 ]
pi_219822531
quote:

[..]
Ze zat eerder op de kruising dansbewegingen te maken in de auto. Zijn honderden filmpjes van te vinden op Youtube. Sterker nog. Ze had dit dagen van tevoren gepland. Die dag urenlang ICE agtenten lopen achtervolgen, treiteren en blokkeren.

Wat jij met je tokkie maat hebt meegemaakt maakt ons niets uit met zijn pauperbak

Dat kan niet eens, ICE kondigt echt niet dagen van te voren aan dat ze haar woonwijk gaan binnenvallen. Jemig, wat een onzin ook. En stel dat dat wel zo is? De bewoners hoeven die lui niet in hun wijk.
  maandag 12 januari 2026 @ 23:08:50 #247
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_219822560
quote:

[..]

:')
pi_219822573
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat kan niet eens, ICE kondigt echt niet dagen van te voren aan dat ze haar woonwijk gaan binnenvallen. Jemig, wat een onzin ook. En stel dat dat wel zo is? De bewoners hoeven die lui niet in hun wijk.
:') _!
  maandag 12 januari 2026 @ 23:12:59 #249
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_219822574
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
Als ze geen gas had gegeven was er niet geschoten
Vast. Als die agent verstandig had gehandeld ook niet. Een moeder van 3 neerschieten omdat jij verzuimt je werk te doen. Ik zou doodziek zijn ervan.
pi_219822577
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nadat de massala fraude gepleegd door Somaliërs aan het licht kwam ging de federale overheid er vol op.

Je kunt er bloed op wedden dat Renee erop afkwam. Volgens mij onderschatten velen hier ook hoever dit linkse apparaat in de VS reikt. Uiteindelijk komt het op één ding neer. Chaos en geweld veroorzaken zolang Trump aan de macht is. Tijdens de Floyd rellen zagen we ook hele steden afgebrand worden.

Renee zat al aardig lang in deze scenes met verschillende andere NGO's die info aan elkaar doorspelen. Het is duidelijk dat deze links anarchistische gasten in bepaalde kanalen met elkaar het erover hebben. En het is niet eens zo geheim. Het gebeurt op reddit, facebook etc. Vergeet niet dat burgermeesters en gouveneurs ook hieraan werken. Daarom komen ze telkens ermee weg.

Net als die pallets met bakstenen tijdens de George Floyd rellen die op mysterieuze wijze op straten verschenen :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')