ik ookquote:Op maandag 12 januari 2026 22:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus jij zou altijd jezelf doodschieten of dood worden geschoten worden door jezelf. :p
Voorlopig ben ik nog altijd blij dat ik in NL woon.
Jij zegt dat jij achter het stuur altijd weg zou rijden en als agent altijd zou afdrukken.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook
waarom zou ik mezelf in godsnaam doodschieten?
Het is allemaal supertriest, zowel voor de achterblijvende kinderen en partner van dat provocerende (I am not mad at you, riep ze nog naar die gast) mens als die getraumatiseerde agent en zijn gezin. Maar goed, die zal wel een heldenspeldje krijgen van zijn leider.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij hebt het over een oorlogssituatie
dan hadden ze allemaal geschoten en waren ze pas opgehouden als het voertuig tot stilstand kwam
ik zou wel proberen de man niet omver te rijden want dat is gewoon niet aardig en vragen om problemen en ik zou als agent niet voor die auto gaan staanquote:Op maandag 12 januari 2026 22:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij achter het stuur altijd weg zou rijden en als agent altijd zou afdrukken.
Of juist wel.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Helaas kun je niet meer in het hoofd van een dode vrouw kijken, maar zoals ik het zag leek het erop dat zij totaal geen intentie had om de agent dood te rijden.
En dat deed zij dan ook wel. Misschien wel over het hoofd gezien ofzo. Nogmaals; welke gek gaat er dan ook staan?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou wel proberen de man niet omver te rijden want dat is gewoon niet aardig en vragen om problemen
dat is niet zo goed geluktquote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En dat deed zij dan ook wel. Misschien wel over het hoofd gezien ofzo. Nogmaals; welke gek gaat er dan ook staan?
de dame in kwestie was niet illegaalquote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Maar wij kijken teveel met een Nederlands idealistisch en nuffig brilletje naar dit voorval, ook een hoop illegalen zijn gewoon bewapend in de VS natuurlijk.
Hoeveel schietincidenten zijn er door vrouwen gepleegd in de VS? In vergelijk dan met die opgefokte kereltjes?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Maar wij kijken teveel met een Nederlands idealistisch en nuffig brilletje naar dit voorval, ook een hoop illegalen zijn gewoon bewapend in de VS natuurlijk.
En ik totaal niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
punt is dat ik zijn reactie nog vrij beheerst vind
Van A tot Z straalt de onprofessionaliteit er van af.quote:hij had daar alleen nooit mogen staan op dat moment
Als je niet wilt dat 3 ton ijzer op je beland dan zou ik mijn hele magazijn leegschieten.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zit geen enkele reden tussen waarom hij haar dood moest schieten.
Dan moet je al helemaal niet de situatie aanvliegen zoals hier is gebeurd.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:23 schreef UitStraling het volgende:
hij schiet niet meteenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
En ik totaal niet.
[..]
Van A tot Z straalt de onprofessionaliteit er van af.
Hij gaat dit zijn hele leven bij zich dragen.
Ik reken dat vooral de organisatie aan, die deze ICE-agenten als milities de woonwijken in stuurt zonder goede training om met dit soort situaties om te gaan.
Ik snap je reflex wel om meteen te schieten in zo'n situatie.
Maar het is de slechtste keuze op dat moment.
Dus hebben ze er eentje doodgeschoten.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ICE was daar ook niet om hysterische vrouwen in een tuinbroek op te pakken.
Had hij niet moeten doen.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij schiet niet meteen
hij schiet nadat die tante hem overhoop probeert te rijden
Kijk en luister de vier minuten eens voor het doodschietenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus hebben ze er eentje doodgeschoten.
Gedaan en er werd getreiterd, ok, en dan?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk en luister de vier minuten eens voor het doodschieten
Daarmee stop je die auto niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat 3 ton ijzer op je beland dan zou ik mijn hele magazijn leegschieten.
Door te schieten voorkom je niet dat de auto je raakt.quote:Tel daarbij op wat haar partner op de video zegt en op dat moment de motor begint te toeren.
Je hebt dan maar maar een halve tot een seconde de tijd om een beslissing maken. Denk je dat in dat tijdbestek de agent echt even gaat zitten nadenken van, oh ik zal haar maar in de schouder schieten en misschien houd ik er verbrijzelde benen aan over en blijft ze leven. All good!
Serieus?
Dan mag je die persoon doodschieten.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gedaan en er werd getreiterd, ok, en dan?
nou niet onhandig, ze rijd doelbewust die man overhoop, die reageert daarop door te schietenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja maar dan gaat het al weer om onhandig rijden. Waarbij een agent niet zou moeten schieten.
Of met een mes doodsteken als je nou net met een kutwijf getrouwd bent, goh, femicide, wasdatookweer?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan mag je die persoon doodschieten.
Of zoiets.
dit zegt niemandquote:Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan mag je die persoon doodschieten.
Of zoiets.
dit is lalalandquote:Op maandag 12 januari 2026 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of met een mes doodsteken als je nou net met een kutwijf getrouwd bent, goh, femicide, wasdatookweer?
Waarom wordt daar in de context van het schieten dan de nadruk op gelegd.quote:
geen idee volgens mij wordt de nadruk gelegd op het aanrijden van die vogelquote:Op maandag 12 januari 2026 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom wordt daar in de context van het schieten dan de nadruk op gelegd.
Dat zegt niemand, nee, maar het victimblaming is wel in volle gang. Het kutwijf had het gewoon aan zichzelf te wijten toch?quote:
absoluutquote:Op maandag 12 januari 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, nee, maar het victimblaming is wel in volle gang. Het kutwijf had het gewoon aan zichzelf te wijten toch?
Niet meegekregen? Slordig, hoor. Dat is juist de reden dat ICE daar in Minnesota zo fanatiek aanwezig is.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:40 schreef sp3c het volgende:
wat is dat met die somaliers de hele tijd
open er alstjeblieft een topic over
Nog veel erger, legale Somaliers zelfs.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:39 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Neuh, de Somaliërs gaan gewoon verder met frauderen in Minnesota.
Renee is letterlijk gestorven/zichzelf opgeofferd voor een stel Somaliërs die haar staat financiëel uitkleden.
Dom wijf.
quote:Op maandag 12 januari 2026 22:40 schreef sp3c het volgende:
wat is dat met die somaliers de hele tijd
open er alstjeblieft een topic over
Mwa, doelbewust over die man rijden kun je zeker niet stellen. Had ze hem echt willen raken was ie plat. En nu is het maar de vraag of ze überhaupt goed kon inschatten of hij in de baan van de auto stond.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet onhandig, ze rijd doelbewust die man overhoop, die reageert daarop door te schieten
persoonlijk had ik wat meer afstand gehouden en het nummerbord opgeschreven maar zo gaan die dingen
ik was al oud en ik ga niet je matige hipsters googelenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:43 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op dat moment besef je dat je oud wordt.Hint, youtube naar Nick Shirley.
Nope, die agent is te verwijten. Natuurlijk is de kans groot dat dat niet gebeurt.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut
als ze geen gas had gegeven leefde ze nu nog
Als ze geen gas had gegeven was er niet geschotenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nope, die agent is te verwijten. Natuurlijk is de kans groot dat dat niet gebeurt.
Plus dat ze vlak van te voren nog tegen hem zei: "I am not mad at you." Die gaat geen secondes later hemquote:Op maandag 12 januari 2026 22:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa, doelbewust over die man rijden kun je zeker niet stellen. Had ze hem echt willen raken was ie plat. En nu is het maar de vraag of ze überhaupt goed kon inschatten of hij in de baan van de auto stond.
Je laat zelf al duidelijk merken dat je snapt dat die agent(en) fout zaten. Deze horen te leren zichzelf zo te positioneren dat gevaar tot een minimum wordt beperkt. Naast doelbewust wegrijden of willen aanrijden is er nog schrik, in paniek verkeerde pendelen raken, onwel worden of gewoon een stomme fout. Van al deze gevallen is er maar 1 waarin schieten eventueel terecht zou zijn, maar door zijn eigen handelen bracht hij zichzelf in deze situatie.
Paar weken terug nog mee gemaakt dat mijn kameraad, na een dag rijden van de wintersport, de auto uitstapt bij de pomp waarbij hij vergat dat de automaat niet uit D was en de motor waarschijnlijk afsloeg door de startstop. Dom, maar door de vermoeidheid.. afijn in dit geval moesten er formulieren ingevuld worden, maar met zulken zou je bang moeten zijn dat ze je hartstikke overhoop schoten.
Ze zat eerder op de kruising dansbewegingen te maken in de auto. Zijn honderden filmpjes van te vinden op Youtube. Sterker nog. Ze had dit dagen van tevoren gepland. Die dag urenlang ICE agtenten lopen achtervolgen, treiteren en blokkeren.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa, doelbewust over die man rijden kun je zeker niet stellen. Had ze hem echt willen raken was ie plat. En nu is het maar de vraag of ze überhaupt goed kon inschatten of hij in de baan van de auto stond.
Je laat zelf al duidelijk merken dat je snapt dat die agent(en) fout zaten. Deze horen te leren zichzelf zo te positioneren dat gevaar tot een minimum wordt beperkt. Naast doelbewust wegrijden of willen aanrijden is er nog schrik, in paniek verkeerde pendelen raken, onwel worden of gewoon een stomme fout. Van al deze gevallen is er maar 1 waarin schieten eventueel terecht zou zijn, maar door zijn eigen handelen bracht hij zichzelf in deze situatie.
Paar weken terug nog mee gemaakt dat mijn kameraad, na een dag rijden van de wintersport, de auto uitstapt bij de pomp waarbij hij vergat dat de automaat niet uit D was en de motor waarschijnlijk afsloeg door de startstop. Dom, maar door de vermoeidheid.. afijn in dit geval moesten er formulieren ingevuld worden, maar met zulken zou je bang moeten zijn dat ze je hartstikke overhoop schoten.
Hij had die halve tot een seconde beter kunnen gebruiken om zichzelf in veiligheid te brengen.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat 3 ton ijzer op je beland dan zou ik mijn hele magazijn leegschieten.
Tel daarbij op wat haar partner op de video zegt en op dat moment de motor begint te toeren.
Je hebt dan maar maar een halve tot een seconde de tijd om een beslissing maken. Denk je dat in dat tijdbestek de agent echt even gaat zitten nadenken van, oh ik zal haar maar in de schouder schieten en misschien houd ik er verbrijzelde benen aan over en blijft ze leven. All good!
Serieus?
quote:Op 23 juli 2020 tekende Walz de Minnesota Police Accountability Act (ook wel bekend als politiehervormingswet na de dood van George Floyd). Deze wet wijzigde onder andere Minnesota Statutes § 609.066, die de regels voor het gebruik van dodelijk geweld door politieagenten (peace officers) aanscherpt.
De wet stelt expliciet dat dodelijk geweld gerechtvaardigd is als een "objectief redelijke agent" gelooft dat het noodzakelijk is om zichzelf of anderen te beschermen tegen dood of ernstig lichamelijk letsel, gebaseerd op de totality of the circumstances (alle bekende feiten op dat moment, zonder hindsight).
Belangrijke punten uit de wet (subd. 2):
Het dreigingsniveau moet specifiek te beschrijven zijn.
Het moet redelijkerwijs waarschijnlijk zijn dat het gebeurt als de agent niet ingrijpt.
Het moet onmiddellijk aangepakt worden met dodelijk geweld (zonder onredelijke vertraging)
Walz tekende in 2020 een wet die agenten toestaat te handelen (inclusief dodelijk geweld) als een auto versnelt richting hen, zonder te hoeven wachten op daadwerkelijke impact, zolang de dreiging redelijk imminent lijkt. Het is geen expliciete "auto-clausule", maar de wet maakt dit expliciet mogelijk onder de nieuwe, strengere maar nog steeds defensieve standaard.
De ironie van deze tekst zie je zelf niet in waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:52 schreef Omnyakom220 het volgende:
Paniek is een ingeldige redsn. Dat kan voor alles gebruikt worden en zelfs in het Nederlandse strafrecht wuift de rechter dat lachend weg. Ik was in paniek dus im heb dit en dat maar gedaan? Dan zou je met heel veel dingen weg kunnen komen, overval, steekpartij, verbieljng.
Dat kan niet eens, ICE kondigt echt niet dagen van te voren aan dat ze haar woonwijk gaan binnenvallen. Jemig, wat een onzin ook. En stel dat dat wel zo is? De bewoners hoeven die lui niet in hun wijk.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:52 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ze zat eerder op de kruising dansbewegingen te maken in de auto. Zijn honderden filmpjes van te vinden op Youtube. Sterker nog. Ze had dit dagen van tevoren gepland. Die dag urenlang ICE agtenten lopen achtervolgen, treiteren en blokkeren.
Paniek is een ingeldige redsn. Dat kan voor alles gebruikt worden en zelfs in het Nederlandse strafrecht wuift de rechter dat lachend weg. Ik was in paniek dus im heb dit en dat maar gedaan? Dan zou je met heel veel dingen weg kunnen komen, overval, steekpartij, verbieljng.
Punt is ook dat zij zichzelf in die situatie heeft gebracht.
Wat jij met je tokkie maat hebt meegemaakt maakt ons niets uit met zijn pauperbak
quote:Op maandag 12 januari 2026 22:52 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ze zat eerder op de kruising dansbewegingen te maken in de auto. Zijn honderden filmpjes van te vinden op Youtube. Sterker nog. Ze had dit dagen van tevoren gepland. Die dag urenlang ICE agtenten lopen achtervolgen, treiteren en blokkeren.
Punt is ook dat zij zichzelf in die situatie heeft gebracht.
Wat jij met je tokkie maat hebt meegemaakt maakt ons niets uit met zijn pauperbak
quote:Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat kan niet eens, ICE kondigt echt niet dagen van te voren aan dat ze haar woonwijk gaan binnenvallen. Jemig, wat een onzin ook. En stel dat dat wel zo is? De bewoners hoeven die lui niet in hun wijk.
Vast. Als die agent verstandig had gehandeld ook niet. Een moeder van 3 neerschieten omdat jij verzuimt je werk te doen. Ik zou doodziek zijn ervan.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ze geen gas had gegeven was er niet geschoten
Nadat de massala fraude gepleegd door Somaliërs aan het licht kwam ging de federale overheid er vol op.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat kan niet eens, ICE kondigt echt niet dagen van te voren aan dat ze haar woonwijk gaan binnenvallen. Jemig, wat een onzin ook. En stel dat dat wel zo is? De bewoners hoeven die lui niet in hun wijk.
Zijn ze bang de goedkope tuinman kwijt te raken?quote:Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat iemand mij serieus neemt. Als eerste!quote:Op maandag 12 januari 2026 23:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom nemen we trouwens iemand serieus die hier speciaal voor dit topic een account aan maakt?
Dat fluitje dat je constant hoort is "ICE in de buurt", de binnenlandse terroristen hebben een heel fluitjesprotocol opgesteld, vergis je niet waar men hier mee te maken hebt, de hysterische woke club als de snelwegplakkers, de beroepswerkelozen, de voedselbonnenbedelaars en de Pro Pallie roepers.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:13 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Nadat de massala fraude gepleegd door Somaliërs aan het licht kwam ging de federale overheid er vol op.
Je kunt er bloed op wedden dat Renee erop afkwam. Volgens mij onderschatten velen hier ook hoever dit linkse apparaat in de VS reikt. Uiteindelijk komt het op één ding neer. Chaos en geweld veroorzaken zolang Trump aan de macht is. Tijdens de Floyd rellen zagen we ook hele steden afgebrand worden.
Renee zat al aardig lang in deze scenes met verschillende andere NGO's die info aan elkaar doorspelen. Het is duidelijk dat deze links anarchistische gasten in bepaalde kanalen met elkaar het erover hebben. En het is niet eens zo geheim. Het gebeurt op reddit, facebook etc. Vergeet niet dat burgermeesters en gouveneurs ook hieraan werken. Daarom komen ze telkens ermee weg.
Net als die pallets met bakstenen tijdens de George Floyd rellen die op mysterieuze wijze op straten verschenen.
Oh, daar kijk ik nooit naar. Neem alleen teksten serieus.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom nemen we trouwens iemand serieus die hier speciaal voor dit topic een account aan maakt?
Ik ben het pertinent oneens met alles waar ze voor staan. Dat staat echter geheel los van hoe ik vind dat een agent zou moeten handelen.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat fluitje dat je constant hoort is "ICE in de buurt", de binnenlandse terroristen hebben een heel fluitjesprotocol opgesteld, vergis je niet waar men hier mee te maken hebt, de hysterische woke club als de snelwegplakkers, de beroepswerkelozen, de voedselbonnenbedelaars en de Pro Pallie roepers.
Moeder van drie? Wat doet dat er toe. Ik voel me als alleenstaande man evenveel waard. Oja, was het vergeten, op emoties inspelen.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vast. Als die agent verstandig had gehandeld ook niet. Een moeder van 3 neerschieten omdat jij verzuimt je werk te doen. Ik zou doodziek zijn ervan.
Wie waar voor staat?quote:Op maandag 12 januari 2026 23:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben het pertinent oneens met alles waar ze voor staan. Dat staat echter geheel los van hoe ik vind dat een agent zou moeten handelen.
Als je in alle roddels gelooft, wel. Inmiddels is ze al beschreven als een hysterische gefrustreerde ontaarde moeder, gore lesbo, werkeloze uitkeringstrekker etc etc.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De hysterische beroepswerkelozen als Renée Good.
Ik dacht dat ze ook maar Canada geëmigreerd waren toen Trump President werd. Maar dat viel toch tegen dus weer terug Minneapolis.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als je in alle roddels gelooft, wel. Inmiddels is ze al beschreven als een hysterische gefrustreerde ontaarde moeder, gore lesbo, werkeloze uitkeringstrekker etc etc.
Gelukkig maar dan dat ze door de kop geschoten is, iig eentje minder, nu de rest nog.
Ow? Dat doelbewuste lijkt me nogal onbewezen.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet onhandig, ze rijd doelbewust die man overhoop, die reageert daarop door te schieten
persoonlijk had ik wat meer afstand gehouden en het nummerbord opgeschreven maar zo gaan die dingen
Deze modelmoeder heeft zelf die auto dwars op de weg gezet, haar hysterische knettergekke vrouw uit laten stappen om nog meer te provoceren en te filmen, beetje dansen en claxonneren in de auto (snap niet dat die hond haar niet aangevallen heeft), proberen weg te rijden terwijl er een agent aan de klink hangt en een ander ervoor staat, aanwijzingen genegeerd.......allemaal doelbewuste verkeerde keuzes.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow? Dat doelbewuste lijkt me nogal onbewezen.
Het ergste is nog wel dat die witte voornamelijk vrouwen eigenlijk zelf heel erg racistisch bezig zijn om in wijken waar legale zwarten/hispanics wonen te gaan fluiten, alsof alle zwarten/hispanics illegaal zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat fluitje dat je constant hoort is "ICE in de buurt", de binnenlandse terroristen hebben een heel fluitjesprotocol opgesteld, vergis je niet waar men hier mee te maken hebt, de hysterische woke club als de snelwegplakkers, de beroepswerkelozen, de voedselbonnenbedelaars en de Pro Pallie roepers.
Het gebruik van die fluitjes bij ICE-raids is juist bedacht door Hispanicsquote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die witte voornamelijk vrouwen eigenlijk zelf heel erg racistisch bezig zijn om in wijken waar legale zwarten/hispanics wonen te gaan fluiten, alsof alle zwarten/hispanics illegaal zijn.
Je zal maar 40 jaar geboren Amerikaanse black skinned zijn en komt er zo'n kaalgeschoren gek naast je staan met een fluitje, om je te waarschuwen voor de illegalen politie.
Je zou bijna zeggen tegen ice, follow the flutes, want daar zitten volgens de witte vrouwkes illegalen.
Stel je voor dat ik hier naast elke allochtoon of gekleurde met een fluitje ga staan blazen als ik de politie zie.![]()
![]()
![]()
Nou hoort schelden niet in de christelijke nederlandse cultuur dus over een paar jaar als ice europa op volle toeren draait ben jij dan ook 1 van de niet goed geintegreerde immigranten die zomaar uitgezet zal worden.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:42 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ja dus, ga je je nou zielig voelen? Ga je lopen huilen? Ik ben zelf turks net zoals jou. Schelden zit in ons cultuur. Had haar voor nog erger uitgemaakt. Die gast zat op zijn minst voor het rest van zijn leven met pijn in een roelstoel. En voor wat?
Grappig, ICE komt speciaal naar Minneapolis om Somaliërs op te pakken, en dan zijn het de demonstranten die racistisch zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die witte voornamelijk vrouwen eigenlijk zelf heel erg racistisch bezig zijn om in wijken waar legale zwarten/hispanics wonen te gaan fluiten, alsof alle zwarten/hispanics illegaal zijn.
Je zal maar 40 jaar geboren Amerikaanse black skinned zijn en komt er zo'n kaalgeschoren gek naast je staan met een fluitje, om je te waarschuwen voor de illegalen politie.
Je zou bijna zeggen tegen ice, follow the flutes, want daar zitten volgens de witte vrouwkes illegalen.
Stel je voor dat ik hier naast elke allochtoon of gekleurde met een fluitje ga staan blazen als ik de politie zie.![]()
![]()
![]()
Deze man is dus strafbaar bezig, hij houdt met zulke praktijken de hand boven het hoofd van illegalen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 02:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gebruik van die fluitjes bij ICE-raids is juist bedacht door Hispanics![]()
Wat zou er racistisch zijn aan het oppakken van Somaliërs die illegaal in de VS zijn? Probeer dat eens te onderbouwen ..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, ICE komt speciaal naar Minneapolis om Somaliërs op te pakken, en dan zijn het de demonstranten die racistisch zijn?
Leuke draai Howard, maar daar trap ik niet in.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze man is dus strafbaar bezig, hij houdt met zulke praktijken de hand boven het hoofd van illegalen.
[..]
Wat zou er racistisch zijn aan het oppakken van Somaliërs die illegaal in de VS zijn? Probeer dat eens te onderbouwen ..
Welke draai? ICE is er voor het oppakken van illegale migranten, het kan heel goed dat er ook illegalen onder de Somalische gemeenschap in Minnesota zijn. Jij claimt vervolgens dat dit racistisch zou zijn, dat mag je natuurlijk vinden, maar dan mag je dat ook wel wat beter onderbouwen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuke draai Howard, maar daar trap ik niet in.
ICE wordt naar Minneapolis gestuurd om illegale Somaliërs op te pakken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke draai? ICE is er voor het oppakken van illegale migranten, het kan heel goed dat er ook illegalen onder de Somalische gemeenschap in Minnesota zijn. Jij claimt vervolgens dat dit racistisch zou zijn, dat mag je natuurlijk vinden, maar dan mag je dat ook wel wat beter onderbouwen.
De praktijk is anders hè.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:33 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.axios.com/202(...)ts-trump-immigration
Als Biden grenzen niet had open gezet en de lokale overheden gewoon hun werk hadden gedaan en nog zouden moeten doen was dit allemaal niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:33 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.axios.com/202(...)ts-trump-immigration
Juist ja, ICE pakt letterlijk random bruine mensen op maar de racisten staan aan de andere kantquote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je zegt dat het aan Obama ligt dan heb je een sterker punt. Die heeft een kleurtje immers.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:00 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Als Biden grenzen niet had open gezet en de lokale overheden gewoon hun werk hadden gedaan en nog zouden moeten doen was dit allemaal niet nodig geweest.
Obama heeft natuurlijk heel veel illegalen eruit gezet wat zelfs protesten heeft opgeleverd. Onder Biden was het echt belachelijk wat ze allemaal binnen lieten en nu zit je met de ellende, niets met huidskleur te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je zegt dat het aan Obama ligt dan heb je een sterker punt. Die heeft een kleurtje immers.
Voor zover ik weet is het gros van de doelwitten van ICE al veel langer in de VS.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:23 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Onder Biden was het echt belachelijk wat ze allemaal binnen lieten en nu zit je met de ellende, niets met huidskleur te maken.
How many migrants have crossed the US southern border?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het gros van de doelwitten van ICE al veel langer in de VS.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:40 schreef hondonspain het volgende:
[..]
How many migrants have crossed the US southern border?
US border officials record "encounters" with migrants - these include people who attempted to cross illegally and people who tried to enter legally but were deemed inadmissible.
These encounters have risen to record highs under the Biden administration but not to the level Trump - who has not provided a source for his claim - maintains.
Since January 2021, when Joe Biden came to office, there have been more than 10 million encounters - about 8 million came over the southwest land border with Mexico.
Under the Trump administration, there were 2.4 million encounters on this border.
Encounters fell at the start of 2020 as arrivals slowed because of the pandemic.
The number of encounters is not a count of individuals who stay in the US as some migrants will be returned and the same person can be recorded trying to enter multiple times.
These figures don't include people who may have crossed the border undetected.
The US Department of Homeland Security has estimated there were 11 million illegal migrants living in the US as of January 2022.
It says about a fifth of them arrived in 2010 or later but the majority arrived before this time, some as early as the 1980s.
De bewoners gaan daar niet over. Simpel.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Toename onder Bidenquote:
Heb je getallen? Hoe veel mensen zijn uitgezet, en in hoe veel getallen was die uitzetting illegaal?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:51 schreef Harmankardon het volgende:
Echter, op de wijze hoe ICE opereert en de regering de wet aan de laars lapt….
Omdat de media anti alles is wat Conservatief/Republikeins is.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kortom, dit is niet een triviaal probleem, waarbij de VS de kat uit de boom kan kijken. Hier moet hard worden ingegrepen, om een einde aan wetteloosheid te maken. Het is ongelofelijk hoe Biden, Newsom en Waltz zulk mismanagement hebben kunnen leveren zonder dat dit onderzocht werd door de legacy media.
Hier ga ik lekker niks mee doen, alsof ik tig retorische vragen ga beantwoorden waarbij er geen mogelijkheid is dat jij je mening bij gaat stellen met je ‘in het holst van de nacht’, ‘legacymedia’ en ‘ uiterst linkse California’. Koekoek.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Heb je getallen? Hoe veel mensen zijn uitgezet, en in hoe veel getallen was die uitzetting illegaal?
Waar was de verontwaardiging toen Biden miljoenen immigranten in het holst van de nacht illegaal het land binnensmokkelde? Heb je enig idee hoe dit de Amerikaanse samenleving ontwricht? Al die illegalen worden wel meegeteld in de census en kunnen de balans tussen rode en blauwe staten veranderen, omdat het tot meer of minder volksvertegenwoordigers kan leiden. En hoe veel stemmen (illegaal) mee, als linkse staten niet weten wie wel of niet gestemd heeft, omdat ze niet naar een identiteitsbewijs vragen of stemmen per post propageren?
Heb je gezien wat er in het uiterst linkse Minnesota speelt, waar zo’n 100,000 Somali’s (40% werkloos) wonen, en waar Somali’s voor miljarden gefraudeerd hebben? Het uiterst linkse Californië schijnt een nog groter fraudeprobleem te hebben.
Kortom, dit is niet een triviaal probleem, waarbij de VS de kat uit de boom kan kijken. Hier moet hard worden ingegrepen, om een einde aan wetteloosheid te maken. Het is ongelofelijk hoe Biden, Newsom en Waltz zulk mismanagement hebben kunnen leveren zonder dat dit onderzocht werd door de legacy media.
https://empoweringstrateg(...)li-minnesotans-2024/quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Heb je getallen? Hoe veel mensen zijn uitgezet, en in hoe veel getallen was die uitzetting illegaal?
Waar was de verontwaardiging toen Biden miljoenen immigranten in het holst van de nacht illegaal het land binnensmokkelde? Heb je enig idee hoe dit de Amerikaanse samenleving ontwricht? Al die illegalen worden wel meegeteld in de census en kunnen de balans tussen rode en blauwe staten veranderen, omdat het tot meer of minder volksvertegenwoordigers kan leiden. En hoe veel stemmen (illegaal) mee, als linkse staten niet weten wie wel of niet gestemd heeft, omdat ze niet naar een identiteitsbewijs vragen of stemmen per post propageren?
Heb je gezien wat er in het uiterst linkse Minnesota speelt, waar zo’n 100,000 Somali’s (40% werkloos) wonen, en waar Somali’s voor miljarden gefraudeerd hebben? Het uiterst linkse Californië schijnt een nog groter fraudeprobleem te hebben.
Het zijn wel feiten die hij benoemt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hier ga ik lekker niks mee doen, alsof ik tig retorische vragen ga beantwoorden waarbij er geen mogelijkheid is dat jij je mening bij gaat stellen met je ‘in het holst van de nacht’, ‘legacymedia’ en ‘ uiterst linkse California’. Koekoek.
Voor de goede orde, waar we elkaar helemaal vinden is dat illegalen niet horen waar ze illegaal zijn en stemmen zonder ID lijkt me ook bijzonder. Helemaal eens met de conservatieven daar. Waar het mis gaat is dat als de instantie met de macht zelf niet zuiver omgaat met dat mandaat. Dat is aantoonbaar het geval en je weet het.
Waarom was er dan zoveel ophef over de demente Biden hier en hebben we diezelfde fophef over objectief zichtbare seniele Trump niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:53 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Omdat de media anti alles is wat Conservatief/Republikeins is.
Als jij vindt dat Grote Smurf groen is en een roze muts heeft dan ga ik je niet overtuigen van iets anders. Prima joh.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:10 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Het zijn wel feiten die hij benoemt.
Huh?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom was er dan zoveel ophef over de demente Biden hier en hebben we diezelfde fophef over objectief zichtbare seniele Trump niet?
Het is geen agent.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:26 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Tel daarbij op wat haar partner op de video zegt en op dat moment de motor begint te toeren.
Serieus?
Moeilijk he lezenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:40 schreef hondonspain het volgende:
[..]
How many migrants have crossed the US southern border?
US border officials record "encounters" with migrants - these include people who attempted to cross illegally and people who tried to enter legally but were deemed inadmissible.
These encounters have risen to record highs under the Biden administration but not to the level Trump - who has not provided a source for his claim - maintains.
Since January 2021, when Joe Biden came to office, there have been more than 10 million encounters - about 8 million came over the southwest land border with Mexico.
Under the Trump administration, there were 2.4 million encounters on this border.
Encounters fell at the start of 2020 as arrivals slowed because of the pandemic.
The number of encounters is not a count of individuals who stay in the US as some migrants will be returned and the same person can be recorded trying to enter multiple times.
These figures don't include people who may have crossed the border undetected.
The US Department of Homeland Security has estimated there were 11 million illegal migrants living in the US as of January 2022.
It says about a fifth of them arrived in 2010 or later but the majority arrived before this time, some as early as the 1980s.
Rekenen nu de conservatieven fox news met een kijkaandeel van 70% in de VS opeens niet meer tot de reguliere media?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:58 schreef Montagui het volgende:
Pas tegen het einde van zijn laatste termijn nam de reguliere media dat hier en daar wat over.
Not this shit again.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen agent.
Waarom blijven jullie deze onzin herhalen
quote:
Ach het zijn ook verkapte vrouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gast in de rode jas gaat wel erg makkelijk gestrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |