Gewoon zelf verantwoordelijk houden voor de gevolgen van het gedrag en hetzelfde behandelen als een man die zich zo gedraagt.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus eigenlijk komt het toch weer neer op 'kort houden'
Oh joh ik dacht dat je full of shit was, i stand corrected. Ik zie dat Trump overdrijft alleen Trump verzint het niet en is er wel degelijks iets aan de hand.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:16 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de burgemeester over. Die heeft ook te maken met state en federal law, maar in het geval van sanctuary cities lappen ze federal law aan hun laars.
Stupide. Maar goed, dat geldt helemaal voor de presidential pardon. Biden heeft er ook misbruik van gemaakt.quote:
Het was ook dusdanig weinig naar voren gebracht dat ik het nergens ben tegengekomen. In tegenstelling tot de ‘het was geen agent’ ‘ICE mag alleen illegalen staande houden’ ‘de ICE agent was nooit in gevaar’ enz.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat geneuzel over de twee partners was idd van hetzelfde kaliber. Daar mag de rechtse echo bubbel wel wat voorzichtiger mee zijn. Maar het doet in dit geval niet ter zake. Het zal de rechter worst wezen met wie ze het bed deelt.
Wellicht ben ik dan te laat ingestapt in de reeks, maar dat heb ik al enkele delen niet gezien.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was ook dusdanig weinig naar voren gebracht dat ik het nergens ben tegengekomen. In tegenstelling tot de ‘het was geen agent’ ‘ICE mag alleen illegalen staande houden’ ‘de ICE agent was nooit in gevaar’ enz.
Ik denk veeleer dat het te maken heeft met idioten als Tim Walz die keer op keer ICE aanduiden als Gestapo.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die zijn het meest vatbaar voor progressief liberale hersenspoeling.
Ik las ook een andere verklaring. Weet niet of het klopt maar de gedachte kan ik volgen.
De meeste mannen die in hun jeugd een grote bek hadden zijn weleens hard op hun gezicht geslagen. Dat is een goed ding want dat leert je belangrijke lessen. Vrouwen leren deze les slechts zeer zelden in hun jeugd en daarom staan ze daar met een enorm grote bek en onverdiende strijdlust van iemand die nog nooit de fysieke gevolgen voor het hebben van een grote bek gedragen hebben.
Was in 1 van de 1ste topics.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht ben ik dan te laat ingestapt in de reeks, maar dat heb ik al enkele delen niet gezien.
Al vind ik het op zich een zeer goed idee wanneer ICE enige interactie met andere mensen (als in, niet hun verdachten) zoveel mogelijk overlaat aan de lokale politie. Die hebben daar toch meer ervaring mee.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was ook dusdanig weinig naar voren gebracht dat ik het nergens ben tegengekomen. In tegenstelling tot de ‘het was geen agent’ ‘ICE mag alleen illegalen staande houden’ ‘de ICE agent was nooit in gevaar’ enz.
Kan. Het bevoegdheid in twijfel trekken heb ik toch echt vandaag nog gezien, maar goed.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht ben ik dan te laat ingestapt in de reeks, maar dat heb ik al enkele delen niet gezien.
Veel meer en veel langer.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was in 1 van de 1ste topics.
Een stuk of 10 posten denk ik.
Eens. Maar dat vereist samenwerking en dat wil de lokale politiek niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Al vind ik het op zich een zeer goed idee wanneer ICE enige interactie met andere mensen (als in, niet hun verdachten) zoveel mogelijk overlaat aan de lokale politie. Die hebben daar toch meer ervaring mee.
Er in, doen waarvoor je komt, zsm er uit.
In dit geval; langs die vrouw en haar auto rijden terwijl je haar en haar nummerplaat filmt, en dan mag ze de volgende dag gewoon de politie aan de deur verwachten en krijgt ze later een brief op de mat dat ze in de rechtbank verwacht wordt.
Trump zou met de red states kunnen beginnen ...quote:Op maandag 12 januari 2026 12:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eens. Maar dat vereist samenwerking en dat wil de lokale politiek niet.
In Nederland zie je dat ook: landelijk beleid waarvan lokale (steevast linkse) politici zeggen ‘gaan we niet doen’. Dat zorgt voor een janboel.
Gelukkig minder rampzalig dan daar, maar toch.
Consensus over dat onwettig ingestelde agenten met alsnog wettig zijn omdat Trump dat roept?quote:Op maandag 12 januari 2026 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, sinds users zoals jij vertrokken zijn is de discussie anders een stuk volwassener geworden. Er is zelfs hier en daar consensus bereikt.
Karen logica: hoe harder ik schreeuw, hoe groter mijn gelijk is.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:27 schreef Ali_boo het volgende:
Right here, shoot me in the face
[ x ]
Tim walz zat zich binnenkort moeten verantwoorden waarom de Somalische inwoners van zijn staat zich niet aanpassen en waarom ze alles bij elkaar frauderen.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk veeleer dat het te maken heeft met idioten als Tim Walz die keer op keer ICE aanduiden als Gestapo.
Iedereen is het er over eens dat mensen die in het verzet zaten tegen de Gestapo helden waren (met enige nuancering wellicht, maar je begrijpt wat ik bedoel hoop ik).
Als Walz dat zegt, dan is het zo gek niet dat iemand in een linksere bubble denkt dat het belangrijk is om je te verzetten en dat je zelfs ICE mag hinderen en wie weet zelfs meer dan dat. Want ja… Gestapo!!!
Ja, dat was Kevin Bridges:quote:Op maandag 12 januari 2026 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die zijn het meest vatbaar voor progressief liberale hersenspoeling.
Ik las ook een andere verklaring. Weet niet of het klopt maar de gedachte kan ik volgen.
De meeste mannen die in hun jeugd een grote bek hadden zijn weleens hard op hun gezicht geslagen. Dat is een goed ding want dat leert je belangrijke lessen. Vrouwen leren deze les slechts zeer zelden in hun jeugd en daarom staan ze daar met een enorm grote bek en onverdiende strijdlust van iemand die nog nooit de fysieke gevolgen voor het hebben van een grote bek gedragen hebben.
ik heb het zeker niet van hem want ik versta maar 30%>quote:Op maandag 12 januari 2026 15:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ja, dat was Kevin Bridges:
Bekijk deze YouTube-video
Mensen in het verzet waren ook bereid te sterven, als ICE de Gestapo is dan moet je dus bereid zijn te sterven (misschien was die mevrouw dat wel, ze zag er iig niet angstig uit).quote:Op maandag 12 januari 2026 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk veeleer dat het te maken heeft met idioten als Tim Walz die keer op keer ICE aanduiden als Gestapo.
Iedereen is het er over eens dat mensen die in het verzet zaten tegen de Gestapo helden waren (met enige nuancering wellicht, maar je begrijpt wat ik bedoel hoop ik).
Als Walz dat zegt, dan is het zo gek niet dat iemand in een linksere bubble denkt dat het belangrijk is om je te verzetten en dat je zelfs ICE mag hinderen en wie weet zelfs meer dan dat. Want ja… Gestapo!!!
Dat was ook maar een grapje. Maar Kevin (ja, sterk Schots accent) maakt dezelfde opmerking: that man was clearly never punched in the face.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik heb het zeker niet van hem want ik versta maar 30%>
Iedereen die bij marechaussee werkt of aan grens bewaking doet is een nazi hurr durr.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:06 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de belangrijkste ICE figuren. Toeval natuurlijk dat hij er bij loopt als Nazi.
Chief of deportationsquote:In the Freezer
Abusive Conditions for Women and Children in US Immigration Holding Cells
Clockwise, from top right: Six women and children confined to an immigration holding cell in Douglas, Arizona, appear to share two sleeping mats, September 2015; a boy paces in an immigration holding cell as other detainees sleep under Mylar blankets, Douglas, Arizona, September 2015; a woman changes a child’s diaper on top of Mylar sheets laid on the concrete floor of a trash-strewn immigration holding cell in Douglas, Arizona, September 2015. Customs and Border Protection via American Immigration Council
Obama gedroeg zich dan ook presidentieel.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Iedereen die bij marechaussee werkt of aan grens bewaking doet is een nazi hurr durr.
Vergeet je niet dat dit onder Obama was?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Chief of deportationsmaar toen liepen er nog geen gekke witte gehersenspoelde vrouwtjes rond die hen belemmerden in het werk of dit filmden.
Beetje raar dat hij zich daarvoor moet verantwoorden.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tim walz zat zich binnenkort moeten verantwoorden waarom de Somalische inwoners van zijn staat zich niet aanpassen en waarom ze alles bij elkaar frauderen.
Maar dan ga je er van uit dat Tim zelf gefraudeerd heeft?quote:Het komt hem nu mooi uit hij wil geen federaal onderzoek geen ICE geen FBI want wie weet wat ze vinden en wat hem aan deze corruptie kan linken.
Lijkt wel wat op de gitarist van Rammstein.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:06 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de belangrijkste ICE figuren. Toeval natuurlijk dat hij er bij loopt als Nazi.
Er zijn geruchten dat Walz inderdaad niet brandschoon is. Maar goed, geruchten. Dus who knows?quote:Op maandag 12 januari 2026 16:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij zich daarvoor moet verantwoorden.
[..]
Maar dan ga je er van uit dat Tim zelf gefraudeerd heeft?
Jawel, vanochtend nog.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:55 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand die het over de labrador heeft...
Walz wist dat het niet goed ging, Whistle blowers werden ontslagen, tuurlijk wist hij ervan, waarschijnlijk zelfs door de Somaliërs gesponsord, hij stopt niets voor niets met campagne.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Walz inderdaad niet brandschoon is. Maar goed, geruchten. Dus who knows?
Elk mens met een beetje gevoel houd rekening met zijn dieren.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jawel, vanochtend nog.
Ontzettend zielig dat die hond werd meegesleept in alle ellende en onrust.
Die ontstond pas toen ICE aan de wagen ging lopen trekken.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jawel, vanochtend nog.
Ontzettend zielig dat die hond werd meegesleept in alle ellende en onrust.
Klinkt als de toeslagenaffaire..quote:Op maandag 12 januari 2026 17:12 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Walz wist dat het niet goed ging, Whistle blowers werden ontslagen, tuurlijk wist hij ervan, waarschijnlijk zelfs door de Somaliërs gesponsord, hij stopt niets voor niets met campagne.
nou als Frontex hier op orders van de EU hier mensen op gaat lopen pakken heb ik daar ook wel een pittige mening over, zelfs als ze er wat netter uitzien dan deze bandietenquote:Op maandag 12 januari 2026 13:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is vooral een mooie oefening voor wat Europa (EU landen) ook moeten gaan doen.
Alleen doen wij dat cleaner, netter en efficiënter. En met betere communicatie over het waarom, en met echt snelrecht om mensen snel uit te zetten en dat juridisch recht hebben staan.
Maar ook hier zal dat tot protesten gaan leiden.
En dat na nog geeneens 1 jaar Trump...quote:Op maandag 12 januari 2026 17:28 schreef tjoptjop het volgende:
Mijn god wat een open inrichting daar, tel daar wat triggerhappy agenten bij en geen wonder dat het mis gaat
Kun je nagaan hoe stapelknettergekker de democraten en hun aanhang over drie jaar zullen zijn.... alsof het nog erger kan dan nu al het geval is.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat na nog geeneens 1 jaar Trump...
quote:Op maandag 12 januari 2026 17:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat na nog geeneens 1 jaar Trump...
Tsja, dat merken we dan vanzelf wel. Ik sluit ook niet uit dat hij gewoon incapabel is.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:12 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Walz wist dat het niet goed ging, Whistle blowers werden ontslagen, tuurlijk wist hij ervan, waarschijnlijk zelfs door de Somaliërs gesponsord, hij stopt niets voor niets met campagne.
Dat getoeter van haar was al voordat ICE bij haar auto aankwam.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die ontstond pas toen ICE aan de wagen ging lopen trekken.
Nou ja, oppakken?quote:Op maandag 12 januari 2026 17:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als Frontex hier op orders van de EU hier mensen op gaat lopen pakken heb ik daar ook wel een pittige mening over, zelfs als ze er wat netter uitzien dan deze bandieten
Ja dat vind ik een goed planquote:Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja, oppakken?
Als de politie iemand aanhoudt die illegaal verblijft, vind je daar ook wat van?
Oh, wacht maar af.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:39 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe stapelknettergekker de democraten en hun aanhang over drie jaar zullen zijn.... alsof het nog erger kan dan nu al het geval is.
En die constante fluitjes en het geschreeuw. Geeft heel veel stress voor een hond.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat getoeter van haar was al voordat ICE bij haar auto aankwam.
Lijkt me ook verre van prettig voor de hond.
Frontex is in ieder geval nog competent. Die lui van ice zien er uit alsof ze van een airsoft baan zijn gepluktquote:Op maandag 12 januari 2026 17:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als Frontex hier op orders van de EU hier mensen op gaat lopen pakken heb ik daar ook wel een pittige mening over, zelfs als ze er wat netter uitzien dan deze bandieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |