SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
Ach, je doet eens iets aardigs voor je usersquote:
Ja lekker is dat. Heb ik net zo’n duur ESF Pro-abonnement afgesloten, mag het plebs er ook gratis inquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:47 schreef H_T het volgende:
[success]Vanwege het begin van de lente is deze SC tot het einde van maart 2025 gratis toegankelijk[/success]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:47 schreef H_T het volgende:
[success]Vanwege het begin van de lente is deze SC tot het einde van maart 2025 gratis toegankelijk[/success]
Andere perks zoals toegang tot de geweldige ESF-land van de week topics blijven voorbehouden vaan ESF Pro-abonneesquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Heb ik net zo’n duur ESF Pro-abonnement afgesloten, mag het plebs er ook gratis in
Hoe zit het met mensen die subsidie krijgen om hier te posten? Krijgen die ook iets?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Andere perks zoals toegang tot de geweldige ESF-land van de week topics blijven voorbehouden vaan ESF Pro-abonnees
Heb je een VPN nodig?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe zit het met mensen die subsidie krijgen om hier te posten? Krijgen die ook iets?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het moet nog beginnen! Zondag de eerste aflevering.
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jaja, dat verandert de zaak?
En dan zeggen ze dat lezen goed is voor je grammaticaquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:05 schreef NailQueen het volgende:
De allernieuwste boek van The Hunger Games is binnen
Wat verwacht jij als kenner van de voetbal zometeen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat lezen goed is voor je grammatica
Ik verwacht wel een lastige wedstrijd voor de Nederlands elftalquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat verwacht jij als kenner van de voetbal zometeen?
Met de indeling van de poules van de WK in de gedachte, juich ik vanavond voor Spanje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een lastige wedstrijd voor de Nederlands elftal
Ja, dit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met de indeling van de poules van de WK in de gedachte, juich ik vanavond voor Spanje.
En dan heeft hij het specifiek over het Nederlands elftal op dit moment?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgens Koeman hebben we op iedere positie twee goede spelers.
Nou ja. Die doet wel vaker beloftes om iets te gaan kijken, om dan toch er vanaf te zien dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
@:arizona @:redefine we zijn er wéér eentje kwijt
Daar ging ik wel van uit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan heeft hij het specifiek over het Nederlands elftal op dit moment?
Ik denk dat die bedoelde, we hebben twee goede spelers.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgens Koeman hebben we op iedere positie twee goede spelers.
Oh, ja, dat zou eerder kloppen inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedoelde, we hebben twee goede spelers.
Dat is wel een wereld van verschil die twee poules ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met de indeling van de poules van de WK in de gedachte, juich ik vanavond voor Spanje.
Ja, je moet dit gewoon onopvallend verliezen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een wereld van verschil die twee poules ja.
Zeg maar 12-1 of zo?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moet dit gewoon onopvallend verliezen.
Thuis met 1-0 winnen en dan uit met 3-1 verliezen. Dan heb je toch je best ervoor gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moet dit gewoon onopvallend verliezen.
Op hoeveel missers zit hij nu?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
Morata mist altijd 97 kansen bij het Spaanse elftal. Dus die zal vanavond wel scoren
Heeft Valentijn daar nog iets over geroepen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
Morata mist altijd 97 kansen bij het Spaanse elftal. Dus die zal vanavond wel scoren
De netten zijn weg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
Ligt het aan mij of hangt de camera nogal laag?
Dan zet je hem op de Belg voor Oekraïne-België.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
Ik vind de kleuren ook wat onfortuinlijk. Het kijkt allemaal wat ongemakkelijk vanavond.
Dat geel bij Spanje vind ik maar niks.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
Ik vind de kleuren ook wat onfortuinlijk. Het kijkt allemaal wat ongemakkelijk vanavond.
In Murcia toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zet je hem op de Belg voor Oekraïne-België.
Nee ik wilde ook niet de plek van een Oekraiense fan innemen. Maar inderdaad werden kaartjes aardig gepromoot op social media in mijn omgeving.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Was dat niets voor jou?
Linskens scoorde ooit ook zo tegen Spanjaarden, dus we hebben geen recht van spreken.quote:
Vast wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft Valentijn daar nog iets over geroepen?
Ook niet zijn eerste fout bij Oranje. Die heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld in Oranje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En niet eens z'n eerste fout van de avond.
Ik hou stand hoor!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
@:arizona @:redefine we zijn er wéér eentje kwijt
Onze verdediging is een stuk beter dan die van Oranjequote:
Gij afvallige!quote:
Is dit ooit anders geweest? Ik kan me niet anders herinneren dan dat het publiek er is voor een feestje, niet om hun land aan te moedigen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
Oh wat haat ik het Oranje-publiek. Ná de goal hebben ze allemaal opeens weer zin in de wedstrijd. Je staat met 1-0 achter, je speelt in principe niet slecht, ga achter je ploeg staan!![]()
Als we winnen komen we in een poule met Turkije, Georgië en Bulgarije.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niks meegekregen van die poule-situatie. Waar hebben we het over?
Nee is inderdaad altijd zo geweest. En vast allemaal bedrijfsfeestjes en andere ellende.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is dit ooit anders geweest? Ik kan me niet anders herinneren dan dat het publiek er is voor een feestje, niet om hun land aan te moedigen.
Oh oké. En we willen liever de Polen dus?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als we winnen komen we in een poule met Turkije, Georgië en Bulgarije.
Als we verliezen komen we in een poule met Polen, Finland, Litouwen, Malta.
Alleen de winnaar gaat rechtstreeks naar het WK, de 2e naar de playoffs.
Ja. Dat is beter dan Turkije en Georgië.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh oké. En we willen liever de Polen dus?
ja, dat willen we zeker wel. We willen Leen Huijzer en co.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh oké. En we willen liever de Polen dus?
Of Dean Huijsen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat willen we zeker niet. We willen Leen Huijzer en co.
Typisch weer. Eerst Trump in de Oval Room en nu doen die Belgen er nog een goor schepje mayo bovenopquote:
De Nederlander Huijsen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:29 schreef Strani het volgende:
Wie fluiten ze nou uit? Had ik even gemist.
Heeft Trump ook gescoord?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Typisch weer. Eerst Trump in de Oval Room en nu doen die Belgen er nog een goor schepje mayo bovenop
Dat vind ik wat ver gaan over @Strani.quote:
Nou ik lees hier wel dat ik maar beter niet voor Spanje kan gaan spelen, mocht die kans me aangeboden wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wat ver gaan over @:Strani.
Dat wordt dus gewoon namens Nederland darten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik lees hier wel dat ik maar beter niet voor Spanje kan gaan spelen, mocht die kans me aangeboden worden
Jij ook hè, niet opeens een dartkoppeltje gaan vormen met d'n Dimitri.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt dus gewoon namens Nederland darten.
Dat is niet aan te raden nee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik lees hier wel dat ik maar beter niet voor Spanje kan gaan spelen, mocht die kans me aangeboden worden
Die zijn daarna vooral aan het vechten tegen windmolens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Fred_B het volgende:
Spanje dacht het na dat eerste kwartier wel even te regelen. Maar ze laten zich sindsdien toch flink de Manchego van het brood eten.
Ze shoppen vooral graag in Frankrijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Spanje haalt z'n verdedigers overal vandaan. Behalve uit Spanje.
Ja, maar Laporte en Le Normand zijn gewoon Fransen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef Strani het volgende:
Maar ik snap het ook wel hoor. Als je als 5-jarige weg bent uit een land en dan je verdere jeugd in een ander land doormaakt en ook in dat systeem opgeleid wordt als voetballer, is het wel logisch dat je uiteindelijk voor dat land kiest. Zou ik van bijvoorbeeld een Marokkaan in Nederland ook graag zien.
Nee maar ik heb het specifiek over Huijsen, dat ik zijn beslissing begrijp.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar Laporte en Le Normand zijn gewoon Fransen.
Overigens zou Xavi Simons volgens die theorie niet voor Nederland moeten spelen.
De broer van Nico Williams speelt dan juist weer voor Ghana ondanks dat die ook in Spanje geboren is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar Laporte en Le Normand zijn gewoon Fransen.
Overigens zou Xavi Simons volgens die theorie niet voor Nederland moeten spelen.
Edit: en Frimpong natuurlijk.
Ja het is uiteindelijk toch een persoonlijke afweging. En Rafael heeft gelijk: Hij wordt opgeroepen voor Spanje. Niemand weet of hij die kans bij Nederland ook zou krijgen. Dus je pakt die kans.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
De broer van Nico Williams speelt dan juist weer voor Ghana ondanks dat die ook in Spanje geboren is.
Waar?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:50 schreef Redefine het volgende:
@:Strani zondag zijn ze dus bij jou in de buurt.
Bij Inaki was het geloof ik vooral dat die steeds maar te weinig werd opgeroepen. Terwijl dat jarenlang eigenlijk wel de beste Spaanse spits was.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is uiteindelijk toch een persoonlijke afweging. En Rafael heeft gelijk: Hij wordt opgeroepen voor Spanje. Niemand weet of hij die kans bij Nederland ook zou krijgen. Dus je pakt die kans.
Dan spelen ze in Estadio Mestalla.quote:
Ahh leuk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan spelen ze in Estadio Mestalla.
Gaat gelukkig de laatste tijd weer wat beter met Valencia CF.quote:
Nietesquote:
Zie uitleg aan den Spanjaard hierboven.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je hebt een kwartier de tijd gehad maar gaat als ze weer beginnen?
Plassen na het bijketsen is inderdaad verstandig om een blaasontsteking te voorkomen. Vooruit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nietes![]()
Ik moest even quality time met meneer Sjors doorbrengen(lees: bijkletsen of bijketsen
) die net terug is van skivakantie en omdat het onze 32e trouwdag was gisteren.
Ja, hij laat me alleen op onze trouwdag![]()
En toen móest ik echt gaan, op mijn leeftijd kun je dan niet langer meer wachten
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Plassen na het bijketsen is inderdaad verstandig om een blaasontsteking te voorkomen. Vooruit.
Ik was even douchen!quote:
Je was al gewisseld?quote:
Ik wilde gewoon de meute voor zijnquote:
Ik wilde zeggen dat je daarvoor de hele rust had maar inmiddels weet ik wat men hier doet tijdens de rust.quote:
Ik was tijdens de rust al begonnen met douchenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je daarvoor de hele rust had maar inmiddels weet ik wat men hier doet tijdens de rust.
En dan zeggen ze dat de stamina op onze leeftijd minder wordt!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was tijdens de rust al begonnen met douchen
Dus misschien had ik dat “even” weg moeten laten
Gewoon een kwartier lang staan hequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat de stamina op onze leeftijd minder wordt!
Nee, echt niet. Belachelijke beslissing.quote:
Jij zult wel blij zijn nu!quote:
Een Zweedse scheidsrechter, dus ik dacht daar zit wel een diskwalificatie in.quote:
Dat dreigende gebaar van Virgil was al geel, dat was al een voorteken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een Zweedse scheidsrechter, dus ik dacht daar zit wel een diskwalificatie in.
Dat was gewoon te laag geheven buik van die Spanjaard.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
Maar vooruit, laten we deze rode kaart dan ook nog maar een beetje zien als een rode kaart voor Nigel de Jong.
Ja dit was precies hetzelfde, ook onnodig met de noppen erop.quote:
Staan slapen, zoals die meestal doet.quote:
Het is een fout van Verbruggen blijkbaar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Staan slapen, zoals die meestal doet.
@Fred_B 3-1 verliezen van Oekraïne. Leg maar uit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Redefine het volgende:
België staat op het punt om te degraderen naar de B divisie
Ik heb besloten niet voor België te kiezen als international.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Fred_B 3-1 verliezen van Oekraïne. Leg maar uit.
Inclusief proletenjas?quote:
Zonde, dan had de immer arrogante en miskende Courtois wel een toontje lager gezongen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet voor België te kiezen als international.
Is dat de nieuwe naam voor Tijd voor Max?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Voetbal is klaar. Tijd voor bed.![]()
Nee, dit is van omroep bed.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe naam voor Tijd voor Max?
Mijn favoriete omroepquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit is van omroep bed.
Misschien niet naar VBL verplaatsen volgende keer? Ik moest ook behoorlijk lang scrollen voor het weer vertrouwd over Waylon gingquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:53 schreef H_T het volgende:
Die gratis toegang blijkt wel allemaal hooligans aan te trekken
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt mevrouw de Ajaciedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien niet naar VBL verplaatsen volgende keer? Ik moest ook behoorlijk lang scrollen voor het weer vertrouwd over Waylon ging
Gedraagt Waylon zich beter de laatste tijd? Ik heb het idee dat hij minder vaak in het nieuws isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien niet naar VBL verplaatsen volgende keer? Ik moest ook behoorlijk lang scrollen voor het weer vertrouwd over Waylon ging
Of misschien heeft ze AI om de uitslag gevraagd?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
Morgen is het precies 50 jaar terug dat Ding-A-Dong het ESF won! De T. pakt uit met een onvermijdelijk interview met de zangeres van Teach-In (achter betaalmuur):
https://www.telegraaf.nl/(...)g-achtervolgt-me-nog
En zoals te doen verwachten, levert Getty altijd. Wat te denken van deze lollerquote:
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen mening over het geheugen van Getty, maar zou het misschien zo kunnen zijn dat ze, om dat geheugen een handje te helpen, even op Wikipedia gekeken heeft?
[ afbeelding ]
Nederland is inderdaad eerste, voor Ierland en Frankrijk. Alleen, dit is dus de startvolgorde….
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Kijk luctor we hebben naar je geluisterd. Nu is het aan jou om naar de mol te kijken!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahahahahahaha ik vind dit hilarischquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
Morgen is het precies 50 jaar terug dat Ding-A-Dong het ESF won! De T. pakt uit met een onvermijdelijk interview met de zangeres van Teach-In (achter betaalmuur):
En zoals te doen verwachten, levert Getty altijd. Wat te denken van deze lollerquote:
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen mening over het geheugen van Getty, maar zou het misschien zo kunnen zijn dat ze, om dat geheugen een handje te helpen, even op Wikipedia gekeken heeft?
[ afbeelding ]
Nederland is inderdaad eerste, voor Ierland en Frankrijk. Alleen, dit is dus de startvolgorde….
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, ik heb alleen z'n naam in een post hier gezienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Gedraagt Waylon zich beter de laatste tijd? Ik heb het idee dat hij minder vaak in het nieuws is
Ik wist toevallig (nou ja, toevallig…) uit m’n hoofd dat UK tweede was geworden, en dat dit dus niet juist was. Dus ben ik even gaan kijken hoe het echt zit, en toen viel die Top 3 van Getty meteen op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahahahahahaha ik vind dit hilarisch![]()
![]()
![]()
Hoe kom je er ook op om dat te checken![]()
![]()
Gierenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Het topic loopt best snel dankzij jouw gratis toegang.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:53 schreef H_T het volgende:
Die gratis toegang blijkt wel allemaal hooligans aan te trekken
Ik neem het mee in de evaluatiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het topic loopt best snel dankzij jouw gratis toegang.
De kwaliteit is er niet per se op vooruit gegaan, maar goed...
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze steeds in de schijnwerpers wil blijven. Nu komt ze volgens mij ook met een Dingadong Musical.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Misschien heeft Lenny verder nog een stuk meer gedaan dan Gettyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze steeds in de schijnwerpers wil blijven. Nu komt ze volgens mij ook met een Dingadong Musical.
Terwijl iemand als Lenny Kuhr gewoon op de achtergrond blijft en rustig haar eigen optredens doet.
Ik denk dat zij die aandacht heel erg nodig heeft om nog te voelen dat ze er toe doet of zo. Je hebt nou eenmaal mensen die best vaak om aandacht verlegen zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze steeds in de schijnwerpers wil blijven. Nu komt ze volgens mij ook met een Dingadong Musical.
Terwijl iemand als Lenny Kuhr gewoon op de achtergrond blijft en rustig haar eigen optredens doet.
Op naar 'In De Gammele Geit'quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu begint de lente pas écht!! Jongens, vanavond allemaal naar de kroeg op kosten van @:H_T !![]()
Dan kun je gelijk nieuwe hardware kopen voor FOK! zodat de servers het beter uithoudenquote:
Moe.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:26 schreef BillDauterive het volgende:
@:Esf1gamer, hoe gaat het met jou?
quote:
Ik mag hopen dat de bestelling uit het lied niet voor één persoon is. Whisky smaakt voor geen meter met Toppertjes of Breezers ananasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:19 schreef NailQueen het volgende:
Er zijn van die Nederlandse hits waarvan je later toch gaat afvragen waarom dit ooit op nummer 1 stond. Dit is er een van.
Bekijk deze YouTube-video
Breezers vond ik dus echt wel lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de bestelling uit het lied niet voor één persoon is. Whisky smaakt voor geen meter met Toppertjes of Breezers ananas
Het waren rare tijden Ari en iedereen was een beetje in de war. We zullen je er niet op afrekenen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Breezers vond ik dus echt wel lekker
Heel veel beterschap!quote:
Mooie term. Ik moest wel even opzoeken wat het was.quote:
Waren ze ook eigenlijk welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Breezers vond ik dus echt wel lekker
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:55 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik het weekend beginnen met goed nieuws: De cv ketel is vervangen. Ik kan weer thuis douchen en ik heb weer verwarming
McDonald’s > Burger Kingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik heb Burger King besteld, ik dacht ik doe eens gek. Wat eten jullie (wat hebben jullie gegeten) ?
Ook gelijk een sauna geregeld?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:55 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik het weekend beginnen met goed nieuws: De cv ketel is vervangen. Ik kan weer thuis douchen en ik heb weer verwarming
Tóch ga ik dat doen. Burger King en Pepsi zijn beiden beterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
McDonald’s > Burger King
Coca Cola > Pepsi
Nike > Adidas
Calm After The Storm > Arcade
Over deze uitkomst kan niet worden gecorrespondeerd.
Dan heb je er gewoon geen verstand vanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Tóch ga ik dat doen. Burger King en Pepsi zijn beiden beter
Pizza.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik heb Burger King besteld, ik dacht ik doe eens gek. Wat eten jullie (wat hebben jullie gegeten) ?
BK-burgers zijn veel juicier dan die droge bende van Mickey Dquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan heb je er gewoon geen verstand van
Lekker hoor! Ik heb gewoon een soepje gegeten. Dat was lekkerder dan jouw burger king, daar ben ik van overtuigdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
Maar Billy het is toch geen competitie? We kunnen toch allemáál lekker eten?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ik heb gewoon een soepje gegeten. Dat was lekkerder dan jouw burger king, daar ben ik van overtuigd
Het is zeker geen competitie en ik hoop dat je enorm lekker gegeten hebt, maar ben gewoon vol vertrouwen dat mijn eten net iets lekkerder was.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar Billy het is toch geen competitie? We kunnen toch allemáál lekker eten?
BK is een mislukte fastfood imitatie van een snackbar. Ga dan gewoon naar de typisch Spaanse snackbar De Gouden Leeuw ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
BK-burgers zijn veel juicier dan die droge bende van Mickey D
Laten we het hier maar bij laten want anders escaleert het en ik heb al mijn energie al nodig om @Fred_B weerstand te bieden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is zeker geen competitie en ik hoop dat je enorm lekker gegeten hebt, maar ben gewoon vol vertrouwen dat mijn eten net iets lekkerder was.
KOM MEE NAAR BUITEN DANquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
BK is een mislukte fastfood imitatie van een snackbar. Ga dan gewoon naar de typisch Spaanse snackbar De Gouden Leeuw ofzo.
Of pak die chemische McDonald’s meuk, met een prima smaak.
Ow. Ik vind BK ook beter dan McDonalds.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we het hier maar bij laten want anders escaleert het en ik heb al mijn energie al nodig om @:Fred_B weerstand te bieden.
We moeten nog veel leren van de Belgen. De Quick is >BK & Mcquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
BK is een mislukte fastfood imitatie van een snackbar. Ga dan gewoon naar de typisch Spaanse snackbar De Gouden Leeuw ofzo.
Of pak die chemische McDonald’s meuk, met een prima smaak.
Ik vind Quick eigenlijk nog minder dan de Mac en BK. Maar zeg dat maar niet tegen @Strani anders gaat die er nog te veel in geloven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We moeten nog veel leren van de Belgen. De Quick is >BK & Mc
Maar BK > Mac
Dudeljo!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik zal jou eens even de wielewaal laten horen
Die zal wel vooral eetcafé Broodje Amsterdam op Tenerife als het meest hoogstaande zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Quick eigenlijk nog minder dan de Mac en BK. Maar zeg dat maar niet tegen @:strani anders gaat die er nog te veel in geloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Waarom moet jij altijd weer buiten vechtenquote:
Het is geen competitie, maar eigenlijk is het wel een competitie.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is zeker geen competitie en ik hoop dat je enorm lekker gegeten hebt, maar ben gewoon vol vertrouwen dat mijn eten net iets lekkerder was.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal wel vooral eetcafé Broodje Amsterdam op Tenerife als het meest hoogstaande zien.JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ben ik verward.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is geen competitie, maar eigenlijk is het wel een competitie.
Het kan wel binnen maar ik heb liever een beetje de ruimte voor zoiets. Bovendien is het schoonmaken daarna makkelijker als het buiten is, of met een beetje geluk spoelt de regen het wegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd weer buiten vechten![]()
Dat kan toch ook prima binnen![]()
Misschien dan toch maar even een afspraak maken met de GGZquote:
Daarbij aangetekend dat de mensen die daarop hadden gestemd Tenerife vermoedelijk niet eens op de kaart konden aanwijzen, laat staan aangeven hoe ze er gekomen zijn.quote:
Alsof in dat hol van jou je verschil merkt als er wat bloed op de grond ligtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kan wel binnen maar ik heb liever een beetje de ruimte voor zoiets. Bovendien is het schoonmaken daarna makkelijker als het buiten is, of met een beetje geluk spoelt de regen het weg
Na verloop van tijd merk je dat echt wel hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsof in dat hol van jou je verschil merkt als er wat bloed op de grond ligt
Daar heb je dan wel een punt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Na verloop van tijd merk je dat echt wel hoorEn je glijdt er makkelijk op uit.
Ik weet niet of zij me kunnen helpen als ik zeg dat ik last van Strani heb.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar even een afspraak maken met het GGZ
Lijkt mij dat ze met dat syndroom inmiddels toch wel bekend zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij me kunnen helpen als ik zeg dat ik last van Strani heb.
'De wachttijd bedraagt acht maanden.'quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
"U heeft last van Straanbeelden? Sluit maar achteraan in de wachtrij."
Wij zijn naar een Aziatisch eetcafé geweest. Ik had een hot plate met kip. Zaaaalig was hetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
Nee, ze kunnen een hoop bij het GGZ maar zoiets absurds kunnen zelfs zij je niet bij helpenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij me kunnen helpen als ik zeg dat ik last van Strani heb.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels. Waar zijn jullie allemaal?
Ja. En wij dachten allemaal van elkaar dat we het jou hadden verteldquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is weer Café De Losse Flodder geworden hè
Nou ja, dan drink ik deze meter bier die ik voor ons allemaal had besteld wel alleen opquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En wij dachten allemaal van elkaar dat we het jou hadden verteld
We zullen aan je denkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan drink ik deze meter bier die ik voor ons allemaal had besteld wel alleen op
Oh ik was er van uit gegaan dat men 7 uur had afgesproken dus ik was er om kwart voor negen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:05 schreef NailQueen het volgende:
De spanjaarden zijn op tijd?!? Wat zullen we nou krijgen!
Ergens dat niet in 2022 is geslotenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels. Waar zijn jullie allemaal?
Heb het wel nodig met de inzendingen van dit jaar, die ik weer verder aan het luister ben. Man man man man manny.quote:
Zo is het leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb het wel nodig met de inzendingen van dit jaar, die ik weer verder aan het luister ben. Man man man man manny.
Ik was eventjes heel verdrietig maar ik heb het je alweer vergevenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Maar Strani zou moeten weten inmiddels dat geregeld mijn posts edit. :p
Nee klopt. Dat durf ik alleen zelf.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik zou zelf nooit zoiets over Redefine zeggen.
Wel gewaagd. Ook omdat je niet heel ver van hem vandaan woont.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee klopt. Dat durf ik alleen zelf.
*glibber*quote:
Mwah. Ver genoeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel gewaagd. Ook omdat je niet heel ver van hem vandaan woont.
Eigenlijk zocht je alleen maar een excuus he?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan drink ik deze meter bier die ik voor ons allemaal had besteld wel alleen op
Ik moet binnenkort ook maar eens de liedjes gaan luisteren. Maar dat belooft niet veel goeds. Vorig jaar was nog wel ok, maar de twee jaar ervoor waren ook al zo matigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb het wel nodig met de inzendingen van dit jaar, die ik weer verder aan het luister ben. Man man man man manny.
Die ziet er toch niet echt uit als een pan paella.quote:
Dat kan ik mij dan weer niet voorstellenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik zou zelf nooit zoiets over Redefine zeggen.
Oss is ver genoeg hiervandaan hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel gewaagd. Ook omdat je niet heel ver van hem vandaan woont.
Zeg jij nou dat ik in Oss woon.quote:
quote:
quote:
Dat hoorde ik net ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:26 schreef H_T het volgende:
Upbeatles organiseert een Songfestivalquiz in Café Oproer in Utrecht de dag voor de grote finale
Ja, anders zou je er niet altijd zo liefkozend over spreken.quote:
Ja oké eigenlijk welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht je alleen maar een excuus he?
Jezelf quoten en dan nog dubbel ookquote:
Jij, ik, vechten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, anders zou je er niet altijd zo liefkozend over spreken.
Zou ik ook zeggen!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
NONDEJU IN EEN UUR DE HELE bingokaart aan gepruts vol. IK wijt het aan die nieuwe lay-out.
Tijd om het te vierenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen!!
(Gezellig hier zeg, ik denk dat dit m'n eerste post is na het slotje)
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen!!
(Gezellig hier zeg, ik denk dat dit m'n eerste post is na het slotje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |