Ik denk dat NQ de verkeerde post quootte. Dat ze die van de peer pressure had willen quoten.quote:
1977 zie ik.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat NQ de verkeerde post quootte. Dat ze die van de peer pressure had willen quoten.
En dat ik dus wel gevoelig ben voor appel pressure![]()
Dit is vrouwenlogica Strani.
Nee ik zat op een streng gristelijke school, TV was duivels Fred!quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1977 zie ik.
Maar jij mocht in je basisschooltijd geen TV kijken ofzo?
Ik mocht wel TV kijken maar dit keek ik ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1977 zie ik.
Maar jij mocht in je basisschooltijd geen TV kijken ofzo?
En hier krijgt mijn nichtje in groep 1 al Engelse les, geloof ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Tweetalig zijn (dan reken ik regionale talen even niet mee) is hier een onderwijsniveau waar de gemiddelde buschauffeur nooit mee te maken heeft gehad.
Wowquote:
Ik heb nog geen consent gegevenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:55 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk ook niet naar De Mol hoor Luctor. Laat je niet ompraten!
Daarom is onze generatie ook zo zuur.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Há! Daar lachten we om destijds! Dan gingen we júist naar buiten
Van juf Dora?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En hier krijgt mijn nichtje in groep 1 al Engelse les, geloof ik
Als jij de mol gaat kijken zorg ik er voor dat de appeletende mensen op mysterieuze wijze verdwijnen. Deal?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat NQ de verkeerde post quootte. Dat ze die van de peer pressure had willen quoten.
En dat ik dus wel gevoelig ben voor appel pressure![]()
Dit is vrouwenlogica Strani.
Jij begintquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als jij de mol gaat kijken zorg ik er voor dat de appeletende mensen op mysterieuze wijze verdwijnen. Deal?
Het seizoen is nog niet begonnen he. De Mol België start zondag en is ECHT het kijken waard.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit seizoen kan ik sowieso niet meer kijken, want dan laat ik gigantisch achter.
Het is een goede deal hoor, de Mol kijken is echt geen strafquote:
Er wordt een zware crimineel opgepaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:21 schreef Arizona het volgende:
Er waren heel veel sirenes hier, maar er staat niks op p2000. Nu ben ik zo nieuwsgierig wat er aan de hand is.
Het is vast @NailQueen die de eerste appelknager laat arresteren!quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er wordt een zware crimineel opgepakt
Ik heb uiteindelijk met een andere vrouw afgesproken. Iemand die wél behoefte had aan mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:14 schreef Arizona het volgende:
Overigens was het heerlijk buiten en ik ben @:strani niet tegengekomen!
Dank voor het respecteren van mijn grenzen, maat!
In b4 een grapje van Redefine over dat het met mij te maken heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:21 schreef Arizona het volgende:
Er waren heel veel sirenes hier, maar er staat niks op p2000. Nu ben ik zo nieuwsgierig wat er aan de hand is.
Good for you!quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk met een andere vrouw afgesproken. Iemand die wél behoefte had aan mijn aanwezigheid
Je hebt hem inderdaad niet gezien. Maar hij jou welquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:14 schreef Arizona het volgende:
Overigens was het heerlijk buiten en ik ben @:strani niet tegengekomen!
Dank voor het respecteren van mijn grenzen, maat!
Dat is meer het niveau van @Fred_Bquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
In b4 een grapje van Redefine over dat het met mij te maken heeft.
Je moeder?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk met een andere vrouw afgesproken. Iemand die wél behoefte had aan mijn aanwezigheid
Het moet nog beginnen! Zondag de eerste aflevering.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit seizoen kan ik sowieso niet meer kijken, want dan laat ik gigantisch achter.
Ik heb mijn eerste plicht gedaan. Je weet wat hier nu tegen over staat!quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is vast @:nailqueen die de eerste appelknager laat arresteren!
Er is wel een mesaanval in Gronau (hier over de grens) maar het lijkt me stug dat onze hulpdiensten daar zo massaal naartoe moeten.
Luctor, voor jou zorg ik er voor dat iedereen naar bed gaat wanneer jij weltrusten zegt. Of wanneer jij zegt dat het weekend voorbij is dat het dan ook echt voorbij is. In ruil daarvoor kijk jij naar de mol. Deal?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zeg eh, professor Fetze Alsvanouds, je bent gewoon jaloers op de creativiteit van Ermeloërsquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ermeloërs zijn raar.
Ze vieren deze week kerst. Ik wist dat ze daar achter liepen, maar dit is wel heel frappant.
Weinig verschil uiteindelijk met Strani dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Good for you!
Ik zat met twee knappe kerels in de tuin![]()
Maar ze zaten niet rustig bij me, ze gingen achter insecten aan en gras eten
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Weinig verschil uiteindelijk met Strani dus
Ik denk dat het veel, zo niet alleszeggend is, dat dergelijke matige humor meteen met jou geassocieerd wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is meer het niveau van @:Fred_B
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel, zo niet alleszeggend is, dat dergelijke matige humor meteen met jou geassocieerd wordt.
Ik ben gestopt met lezen na 'knap'quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Weinig verschil uiteindelijk met Strani dus
Ja ik bedacht ook later dat ik die fout gemaakt hadquote:
Ja zoiets wordt op dit niveau meteen afgestraft hèquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik bedacht ook later dat ik die fout gemaakt had
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:42 schreef BillDauterive het volgende:
We hebben al best een tijdje geen verjaardag gehad hier, dat is maar saai. @:Strani, wil jij je opofferen en gewoon ergens deze week je verjaardag vieren?
Het liefst binnen 7 dagen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]Mag het eventueel ook volgende week zijn?
Wat betaal je daar nou voor in Spanje?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |