Nou, mijn ervaring met Spaanstalige buschauffeurs is ook dat ze geen goed Engels kunnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat die Spanjaarden wel redelijk Engels konden, maar dat valt dan dus tegen, als pas halverwege de bus iemand opstaat om te vertalen?
Dat ik het op tv kan kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:42 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, Luctor, nu je er toch bent... Hoe krijgen we jou zo ver dat je ook naar De Mol gaat kijken?
Npo Start kan je op tv kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik het op tv kan kijken.
Wat NailQueen zegt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik het op tv kan kijken.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:55 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk ook niet naar De Mol hoor Luctor. Laat je niet ompraten!
quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:27 schreef Arizona het volgende:
Ik had vannacht/vanmorgen vroeg migraine, het oorsuizen is minder maar het tril-oog is weer terug. Ik ben kapot vermoeid, ik neem vanmiddag wel vrij. Even zon tanken.
Nee Spanjaarden spreken vaak weinig Engels. En daarnaast vind ik Spanjaarden best passief in dit soort situaties. Ze mopperen vaak pas als de situatie al opgelost is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat die Spanjaarden wel redelijk Engels konden, maar dat valt dan dus tegen, als pas halverwege de bus iemand opstaat om te vertalen?
Tussen die toeristen zou ik ook graag doen alsof ik geen woord Engels spreekquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring met Spaanstalige buschauffeurs is ook dat ze geen goed Engels kunnen
Zelfs op Tenerife niet, waar je omkomt in de Engelse toeristen.
Tweetalig zijn (dan reken ik regionale talen even niet mee) is hier een onderwijsniveau waar de gemiddelde buschauffeur nooit mee te maken heeft gehad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring met Spaanstalige buschauffeurs is ook dat ze geen goed Engels kunnen
Zelfs op Tenerife niet, waar je omkomt in de Engelse toeristen.
En de buschauffeur krijgt toch wel betaald, of die toeristen nu wel of niet in de goede bus zitten of op de goede plek uitstappenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Tweetalig zijn (dan reken ik regionale talen even niet mee) is hier een onderwijsniveau waar de gemiddelde buschauffeur nooit mee te maken heeft gehad.
Hij/zij zal in elk geval inderdaad niet méér betaald worden voor het spreken van Engels. Dus inderdaad weinig motivatie om er enorm je best voor te doen. Daarnaast is het in zulke situaties waarin je autoriteit moet kunnen hebben ook heel onhandig om je niet comfortabel te voelen in een taal dus ze houden het liever op Spaans.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de buschauffeur krijgt toch wel betaald, of die toeristen nu wel of niet in de goede bus zitten of op de goede plek uitstappen
Ik ook niet! Wij zijn niet gevoelig voor peer pressurequote:Op donderdag 20 maart 2025 10:55 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk ook niet naar De Mol hoor Luctor. Laat je niet ompraten!
En vergeet de zure regen niet!quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Strani het volgende:
Nou hebben mensen als @:arizona en ik ook de Koude Oorlog, Tsjernobyl en Ted de Braak's actieve loopbaan overleefd, dus wij kunnen wel een stootje hebben.
Hoe zit het met de appels?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Strani het volgende:
Nou hebben mensen als @:arizona en ik ook de Koude Oorlog, Tsjernobyl en Ted de Braak's actieve loopbaan overleefd, dus wij kunnen wel een stootje hebben.
Kiele Kiele Koeweit leidde je wel bijna naar de Brienenoordbrug natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Strani het volgende:
Zó oud zijn we ook weer nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kiele Kiele Koeweit leidde je wel bijna naar de Brienenoordbrug natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |