Dat vind ik wat ver gaan over @Strani.quote:
Nou ik lees hier wel dat ik maar beter niet voor Spanje kan gaan spelen, mocht die kans me aangeboden wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wat ver gaan over @:Strani.
Dat wordt dus gewoon namens Nederland darten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik lees hier wel dat ik maar beter niet voor Spanje kan gaan spelen, mocht die kans me aangeboden worden
Jij ook hè, niet opeens een dartkoppeltje gaan vormen met d'n Dimitri.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt dus gewoon namens Nederland darten.
Dat is niet aan te raden nee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik lees hier wel dat ik maar beter niet voor Spanje kan gaan spelen, mocht die kans me aangeboden worden
Die zijn daarna vooral aan het vechten tegen windmolens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Fred_B het volgende:
Spanje dacht het na dat eerste kwartier wel even te regelen. Maar ze laten zich sindsdien toch flink de Manchego van het brood eten.
Ze shoppen vooral graag in Frankrijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Spanje haalt z'n verdedigers overal vandaan. Behalve uit Spanje.
Ja, maar Laporte en Le Normand zijn gewoon Fransen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef Strani het volgende:
Maar ik snap het ook wel hoor. Als je als 5-jarige weg bent uit een land en dan je verdere jeugd in een ander land doormaakt en ook in dat systeem opgeleid wordt als voetballer, is het wel logisch dat je uiteindelijk voor dat land kiest. Zou ik van bijvoorbeeld een Marokkaan in Nederland ook graag zien.
Nee maar ik heb het specifiek over Huijsen, dat ik zijn beslissing begrijp.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar Laporte en Le Normand zijn gewoon Fransen.
Overigens zou Xavi Simons volgens die theorie niet voor Nederland moeten spelen.
De broer van Nico Williams speelt dan juist weer voor Ghana ondanks dat die ook in Spanje geboren is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar Laporte en Le Normand zijn gewoon Fransen.
Overigens zou Xavi Simons volgens die theorie niet voor Nederland moeten spelen.
Edit: en Frimpong natuurlijk.
Ja het is uiteindelijk toch een persoonlijke afweging. En Rafael heeft gelijk: Hij wordt opgeroepen voor Spanje. Niemand weet of hij die kans bij Nederland ook zou krijgen. Dus je pakt die kans.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
De broer van Nico Williams speelt dan juist weer voor Ghana ondanks dat die ook in Spanje geboren is.
Waar?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:50 schreef Redefine het volgende:
@:Strani zondag zijn ze dus bij jou in de buurt.
Bij Inaki was het geloof ik vooral dat die steeds maar te weinig werd opgeroepen. Terwijl dat jarenlang eigenlijk wel de beste Spaanse spits was.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is uiteindelijk toch een persoonlijke afweging. En Rafael heeft gelijk: Hij wordt opgeroepen voor Spanje. Niemand weet of hij die kans bij Nederland ook zou krijgen. Dus je pakt die kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |