De netten zijn weg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
Ligt het aan mij of hangt de camera nogal laag?
Dan zet je hem op de Belg voor Oekraïne-België.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
Ik vind de kleuren ook wat onfortuinlijk. Het kijkt allemaal wat ongemakkelijk vanavond.
Dat geel bij Spanje vind ik maar niks.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
Ik vind de kleuren ook wat onfortuinlijk. Het kijkt allemaal wat ongemakkelijk vanavond.
In Murcia toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zet je hem op de Belg voor Oekraïne-België.
Nee ik wilde ook niet de plek van een Oekraiense fan innemen. Maar inderdaad werden kaartjes aardig gepromoot op social media in mijn omgeving.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Was dat niets voor jou?
Linskens scoorde ooit ook zo tegen Spanjaarden, dus we hebben geen recht van spreken.quote:
Vast wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft Valentijn daar nog iets over geroepen?
Ook niet zijn eerste fout bij Oranje. Die heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld in Oranje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En niet eens z'n eerste fout van de avond.
Ik hou stand hoor!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
@:arizona @:redefine we zijn er wéér eentje kwijt
Onze verdediging is een stuk beter dan die van Oranjequote:
Gij afvallige!quote:
Is dit ooit anders geweest? Ik kan me niet anders herinneren dan dat het publiek er is voor een feestje, niet om hun land aan te moedigen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
Oh wat haat ik het Oranje-publiek. Ná de goal hebben ze allemaal opeens weer zin in de wedstrijd. Je staat met 1-0 achter, je speelt in principe niet slecht, ga achter je ploeg staan!![]()
Als we winnen komen we in een poule met Turkije, Georgië en Bulgarije.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niks meegekregen van die poule-situatie. Waar hebben we het over?
Nee is inderdaad altijd zo geweest. En vast allemaal bedrijfsfeestjes en andere ellende.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is dit ooit anders geweest? Ik kan me niet anders herinneren dan dat het publiek er is voor een feestje, niet om hun land aan te moedigen.
Oh oké. En we willen liever de Polen dus?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als we winnen komen we in een poule met Turkije, Georgië en Bulgarije.
Als we verliezen komen we in een poule met Polen, Finland, Litouwen, Malta.
Alleen de winnaar gaat rechtstreeks naar het WK, de 2e naar de playoffs.
Ja. Dat is beter dan Turkije en Georgië.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh oké. En we willen liever de Polen dus?
ja, dat willen we zeker wel. We willen Leen Huijzer en co.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh oké. En we willen liever de Polen dus?
Of Dean Huijsen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat willen we zeker niet. We willen Leen Huijzer en co.
Typisch weer. Eerst Trump in de Oval Room en nu doen die Belgen er nog een goor schepje mayo bovenopquote:
De Nederlander Huijsen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:29 schreef Strani het volgende:
Wie fluiten ze nou uit? Had ik even gemist.
Heeft Trump ook gescoord?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Typisch weer. Eerst Trump in de Oval Room en nu doen die Belgen er nog een goor schepje mayo bovenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |