Ja, je moet dit gewoon onopvallend verliezen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een wereld van verschil die twee poules ja.
Zeg maar 12-1 of zo?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moet dit gewoon onopvallend verliezen.
Thuis met 1-0 winnen en dan uit met 3-1 verliezen. Dan heb je toch je best ervoor gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moet dit gewoon onopvallend verliezen.
Op hoeveel missers zit hij nu?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
Morata mist altijd 97 kansen bij het Spaanse elftal. Dus die zal vanavond wel scoren
Heeft Valentijn daar nog iets over geroepen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
Morata mist altijd 97 kansen bij het Spaanse elftal. Dus die zal vanavond wel scoren
De netten zijn weg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
Ligt het aan mij of hangt de camera nogal laag?
Dan zet je hem op de Belg voor Oekraïne-België.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
Ik vind de kleuren ook wat onfortuinlijk. Het kijkt allemaal wat ongemakkelijk vanavond.
Dat geel bij Spanje vind ik maar niks.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
Ik vind de kleuren ook wat onfortuinlijk. Het kijkt allemaal wat ongemakkelijk vanavond.
In Murcia toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zet je hem op de Belg voor Oekraïne-België.
Nee ik wilde ook niet de plek van een Oekraiense fan innemen. Maar inderdaad werden kaartjes aardig gepromoot op social media in mijn omgeving.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Was dat niets voor jou?
Linskens scoorde ooit ook zo tegen Spanjaarden, dus we hebben geen recht van spreken.quote:
Vast wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft Valentijn daar nog iets over geroepen?
Ook niet zijn eerste fout bij Oranje. Die heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld in Oranje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En niet eens z'n eerste fout van de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |