Met de indeling van de poules van de WK in de gedachte, juich ik vanavond voor Spanje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een lastige wedstrijd voor de Nederlands elftal
Ja, dit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met de indeling van de poules van de WK in de gedachte, juich ik vanavond voor Spanje.
En dan heeft hij het specifiek over het Nederlands elftal op dit moment?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgens Koeman hebben we op iedere positie twee goede spelers.
Nou ja. Die doet wel vaker beloftes om iets te gaan kijken, om dan toch er vanaf te zien dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
@:arizona @:redefine we zijn er wéér eentje kwijt
Daar ging ik wel van uit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan heeft hij het specifiek over het Nederlands elftal op dit moment?
Ik denk dat die bedoelde, we hebben twee goede spelers.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgens Koeman hebben we op iedere positie twee goede spelers.
Oh, ja, dat zou eerder kloppen inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedoelde, we hebben twee goede spelers.
Dat is wel een wereld van verschil die twee poules ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met de indeling van de poules van de WK in de gedachte, juich ik vanavond voor Spanje.
Ja, je moet dit gewoon onopvallend verliezen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een wereld van verschil die twee poules ja.
Zeg maar 12-1 of zo?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moet dit gewoon onopvallend verliezen.
Thuis met 1-0 winnen en dan uit met 3-1 verliezen. Dan heb je toch je best ervoor gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moet dit gewoon onopvallend verliezen.
Op hoeveel missers zit hij nu?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
Morata mist altijd 97 kansen bij het Spaanse elftal. Dus die zal vanavond wel scoren
Heeft Valentijn daar nog iets over geroepen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
Morata mist altijd 97 kansen bij het Spaanse elftal. Dus die zal vanavond wel scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |