Dan spelen ze in Estadio Mestalla.quote:
Ahh leuk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan spelen ze in Estadio Mestalla.
Gaat gelukkig de laatste tijd weer wat beter met Valencia CF.quote:
Nietesquote:
Zie uitleg aan den Spanjaard hierboven.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je hebt een kwartier de tijd gehad maar gaat als ze weer beginnen?
Plassen na het bijketsen is inderdaad verstandig om een blaasontsteking te voorkomen. Vooruit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nietes![]()
Ik moest even quality time met meneer Sjors doorbrengen(lees: bijkletsen of bijketsen
) die net terug is van skivakantie en omdat het onze 32e trouwdag was gisteren.
Ja, hij laat me alleen op onze trouwdag![]()
En toen móest ik echt gaan, op mijn leeftijd kun je dan niet langer meer wachten
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Plassen na het bijketsen is inderdaad verstandig om een blaasontsteking te voorkomen. Vooruit.
Je was al gewisseld?quote:
Ik wilde zeggen dat je daarvoor de hele rust had maar inmiddels weet ik wat men hier doet tijdens de rust.quote:
Ik was tijdens de rust al begonnen met douchenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je daarvoor de hele rust had maar inmiddels weet ik wat men hier doet tijdens de rust.
En dan zeggen ze dat de stamina op onze leeftijd minder wordt!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was tijdens de rust al begonnen met douchen
Dus misschien had ik dat “even” weg moeten laten
Gewoon een kwartier lang staan hequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat de stamina op onze leeftijd minder wordt!
Nee, echt niet. Belachelijke beslissing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |