Pizza.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik heb Burger King besteld, ik dacht ik doe eens gek. Wat eten jullie (wat hebben jullie gegeten) ?
BK-burgers zijn veel juicier dan die droge bende van Mickey Dquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan heb je er gewoon geen verstand van
Lekker hoor! Ik heb gewoon een soepje gegeten. Dat was lekkerder dan jouw burger king, daar ben ik van overtuigdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik heb Burger King besteld, ik dacht ik doe eens gek. Wat eten jullie (wat hebben jullie gegeten) ?
Maar Billy het is toch geen competitie? We kunnen toch allemáál lekker eten?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ik heb gewoon een soepje gegeten. Dat was lekkerder dan jouw burger king, daar ben ik van overtuigd
Het is zeker geen competitie en ik hoop dat je enorm lekker gegeten hebt, maar ben gewoon vol vertrouwen dat mijn eten net iets lekkerder was.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar Billy het is toch geen competitie? We kunnen toch allemáál lekker eten?
BK is een mislukte fastfood imitatie van een snackbar. Ga dan gewoon naar de typisch Spaanse snackbar De Gouden Leeuw ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
BK-burgers zijn veel juicier dan die droge bende van Mickey D
Laten we het hier maar bij laten want anders escaleert het en ik heb al mijn energie al nodig om @Fred_B weerstand te bieden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is zeker geen competitie en ik hoop dat je enorm lekker gegeten hebt, maar ben gewoon vol vertrouwen dat mijn eten net iets lekkerder was.
KOM MEE NAAR BUITEN DANquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
BK is een mislukte fastfood imitatie van een snackbar. Ga dan gewoon naar de typisch Spaanse snackbar De Gouden Leeuw ofzo.
Of pak die chemische McDonald’s meuk, met een prima smaak.
Ow. Ik vind BK ook beter dan McDonalds.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we het hier maar bij laten want anders escaleert het en ik heb al mijn energie al nodig om @:Fred_B weerstand te bieden.
We moeten nog veel leren van de Belgen. De Quick is >BK & Mcquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
BK is een mislukte fastfood imitatie van een snackbar. Ga dan gewoon naar de typisch Spaanse snackbar De Gouden Leeuw ofzo.
Of pak die chemische McDonald’s meuk, met een prima smaak.
Ik vind Quick eigenlijk nog minder dan de Mac en BK. Maar zeg dat maar niet tegen @Strani anders gaat die er nog te veel in geloven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We moeten nog veel leren van de Belgen. De Quick is >BK & Mc
Maar BK > Mac
Dudeljo!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik zal jou eens even de wielewaal laten horen
Die zal wel vooral eetcafé Broodje Amsterdam op Tenerife als het meest hoogstaande zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Quick eigenlijk nog minder dan de Mac en BK. Maar zeg dat maar niet tegen @:strani anders gaat die er nog te veel in geloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Waarom moet jij altijd weer buiten vechtenquote:
Het is geen competitie, maar eigenlijk is het wel een competitie.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is zeker geen competitie en ik hoop dat je enorm lekker gegeten hebt, maar ben gewoon vol vertrouwen dat mijn eten net iets lekkerder was.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal wel vooral eetcafé Broodje Amsterdam op Tenerife als het meest hoogstaande zien.JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ben ik verward.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is geen competitie, maar eigenlijk is het wel een competitie.
Het kan wel binnen maar ik heb liever een beetje de ruimte voor zoiets. Bovendien is het schoonmaken daarna makkelijker als het buiten is, of met een beetje geluk spoelt de regen het wegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd weer buiten vechten![]()
Dat kan toch ook prima binnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |