Op naar 'In De Gammele Geit'quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu begint de lente pas écht!! Jongens, vanavond allemaal naar de kroeg op kosten van @:H_T !![]()
Dan kun je gelijk nieuwe hardware kopen voor FOK! zodat de servers het beter uithoudenquote:
Moe.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:26 schreef BillDauterive het volgende:
@:Esf1gamer, hoe gaat het met jou?
quote:
Ik mag hopen dat de bestelling uit het lied niet voor één persoon is. Whisky smaakt voor geen meter met Toppertjes of Breezers ananasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:19 schreef NailQueen het volgende:
Er zijn van die Nederlandse hits waarvan je later toch gaat afvragen waarom dit ooit op nummer 1 stond. Dit is er een van.
Bekijk deze YouTube-video
Breezers vond ik dus echt wel lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de bestelling uit het lied niet voor één persoon is. Whisky smaakt voor geen meter met Toppertjes of Breezers ananas
Het waren rare tijden Ari en iedereen was een beetje in de war. We zullen je er niet op afrekenen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Breezers vond ik dus echt wel lekker
Heel veel beterschap!quote:
Mooie term. Ik moest wel even opzoeken wat het was.quote:
Waren ze ook eigenlijk welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Breezers vond ik dus echt wel lekker
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:55 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik het weekend beginnen met goed nieuws: De cv ketel is vervangen. Ik kan weer thuis douchen en ik heb weer verwarming
McDonald’s > Burger Kingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik heb Burger King besteld, ik dacht ik doe eens gek. Wat eten jullie (wat hebben jullie gegeten) ?
Ook gelijk een sauna geregeld?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:55 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik het weekend beginnen met goed nieuws: De cv ketel is vervangen. Ik kan weer thuis douchen en ik heb weer verwarming
Tóch ga ik dat doen. Burger King en Pepsi zijn beiden beterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
McDonald’s > Burger King
Coca Cola > Pepsi
Nike > Adidas
Calm After The Storm > Arcade
Over deze uitkomst kan niet worden gecorrespondeerd.
Dan heb je er gewoon geen verstand vanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Tóch ga ik dat doen. Burger King en Pepsi zijn beiden beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |