Inclusief proletenjas?quote:
Zonde, dan had de immer arrogante en miskende Courtois wel een toontje lager gezongen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet voor België te kiezen als international.
Is dat de nieuwe naam voor Tijd voor Max?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Voetbal is klaar. Tijd voor bed.![]()
Nee, dit is van omroep bed.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe naam voor Tijd voor Max?
Mijn favoriete omroepquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit is van omroep bed.
Misschien niet naar VBL verplaatsen volgende keer? Ik moest ook behoorlijk lang scrollen voor het weer vertrouwd over Waylon gingquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:53 schreef H_T het volgende:
Die gratis toegang blijkt wel allemaal hooligans aan te trekken
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt mevrouw de Ajaciedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien niet naar VBL verplaatsen volgende keer? Ik moest ook behoorlijk lang scrollen voor het weer vertrouwd over Waylon ging
Gedraagt Waylon zich beter de laatste tijd? Ik heb het idee dat hij minder vaak in het nieuws isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien niet naar VBL verplaatsen volgende keer? Ik moest ook behoorlijk lang scrollen voor het weer vertrouwd over Waylon ging
Of misschien heeft ze AI om de uitslag gevraagd?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
Morgen is het precies 50 jaar terug dat Ding-A-Dong het ESF won! De T. pakt uit met een onvermijdelijk interview met de zangeres van Teach-In (achter betaalmuur):
https://www.telegraaf.nl/(...)g-achtervolgt-me-nog
En zoals te doen verwachten, levert Getty altijd. Wat te denken van deze lollerquote:
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen mening over het geheugen van Getty, maar zou het misschien zo kunnen zijn dat ze, om dat geheugen een handje te helpen, even op Wikipedia gekeken heeft?
[ afbeelding ]
Nederland is inderdaad eerste, voor Ierland en Frankrijk. Alleen, dit is dus de startvolgorde….
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Kijk luctor we hebben naar je geluisterd. Nu is het aan jou om naar de mol te kijken!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahahahahahaha ik vind dit hilarischquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
Morgen is het precies 50 jaar terug dat Ding-A-Dong het ESF won! De T. pakt uit met een onvermijdelijk interview met de zangeres van Teach-In (achter betaalmuur):
En zoals te doen verwachten, levert Getty altijd. Wat te denken van deze lollerquote:
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen mening over het geheugen van Getty, maar zou het misschien zo kunnen zijn dat ze, om dat geheugen een handje te helpen, even op Wikipedia gekeken heeft?
[ afbeelding ]
Nederland is inderdaad eerste, voor Ierland en Frankrijk. Alleen, dit is dus de startvolgorde….
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, ik heb alleen z'n naam in een post hier gezienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Gedraagt Waylon zich beter de laatste tijd? Ik heb het idee dat hij minder vaak in het nieuws is
Ik wist toevallig (nou ja, toevallig…) uit m’n hoofd dat UK tweede was geworden, en dat dit dus niet juist was. Dus ben ik even gaan kijken hoe het echt zit, en toen viel die Top 3 van Getty meteen op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahahahahahaha ik vind dit hilarisch![]()
![]()
![]()
Hoe kom je er ook op om dat te checken![]()
![]()
Gierenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Het topic loopt best snel dankzij jouw gratis toegang.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:53 schreef H_T het volgende:
Die gratis toegang blijkt wel allemaal hooligans aan te trekken
Ik neem het mee in de evaluatiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het topic loopt best snel dankzij jouw gratis toegang.
De kwaliteit is er niet per se op vooruit gegaan, maar goed...
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze steeds in de schijnwerpers wil blijven. Nu komt ze volgens mij ook met een Dingadong Musical.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Misschien heeft Lenny verder nog een stuk meer gedaan dan Gettyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze steeds in de schijnwerpers wil blijven. Nu komt ze volgens mij ook met een Dingadong Musical.
Terwijl iemand als Lenny Kuhr gewoon op de achtergrond blijft en rustig haar eigen optredens doet.
Ik denk dat zij die aandacht heel erg nodig heeft om nog te voelen dat ze er toe doet of zo. Je hebt nou eenmaal mensen die best vaak om aandacht verlegen zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze steeds in de schijnwerpers wil blijven. Nu komt ze volgens mij ook met een Dingadong Musical.
Terwijl iemand als Lenny Kuhr gewoon op de achtergrond blijft en rustig haar eigen optredens doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |