Daarbij aangetekend dat de mensen die daarop hadden gestemd Tenerife vermoedelijk niet eens op de kaart konden aanwijzen, laat staan aangeven hoe ze er gekomen zijn.quote:
Alsof in dat hol van jou je verschil merkt als er wat bloed op de grond ligtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kan wel binnen maar ik heb liever een beetje de ruimte voor zoiets. Bovendien is het schoonmaken daarna makkelijker als het buiten is, of met een beetje geluk spoelt de regen het weg
Na verloop van tijd merk je dat echt wel hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsof in dat hol van jou je verschil merkt als er wat bloed op de grond ligt
Daar heb je dan wel een punt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Na verloop van tijd merk je dat echt wel hoorEn je glijdt er makkelijk op uit.
Ik weet niet of zij me kunnen helpen als ik zeg dat ik last van Strani heb.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar even een afspraak maken met het GGZ
Lijkt mij dat ze met dat syndroom inmiddels toch wel bekend zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij me kunnen helpen als ik zeg dat ik last van Strani heb.
'De wachttijd bedraagt acht maanden.'quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
"U heeft last van Straanbeelden? Sluit maar achteraan in de wachtrij."
Wij zijn naar een Aziatisch eetcafé geweest. Ik had een hot plate met kip. Zaaaalig was hetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik heb Burger King besteld, ik dacht ik doe eens gek. Wat eten jullie (wat hebben jullie gegeten) ?
Nee, ze kunnen een hoop bij het GGZ maar zoiets absurds kunnen zelfs zij je niet bij helpenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij me kunnen helpen als ik zeg dat ik last van Strani heb.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels. Waar zijn jullie allemaal?
Ja. En wij dachten allemaal van elkaar dat we het jou hadden verteldquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is weer Café De Losse Flodder geworden hè
Nou ja, dan drink ik deze meter bier die ik voor ons allemaal had besteld wel alleen opquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En wij dachten allemaal van elkaar dat we het jou hadden verteld
We zullen aan je denkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan drink ik deze meter bier die ik voor ons allemaal had besteld wel alleen op
Oh ik was er van uit gegaan dat men 7 uur had afgesproken dus ik was er om kwart voor negen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:05 schreef NailQueen het volgende:
De spanjaarden zijn op tijd?!? Wat zullen we nou krijgen!
Ergens dat niet in 2022 is geslotenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels. Waar zijn jullie allemaal?
Heb het wel nodig met de inzendingen van dit jaar, die ik weer verder aan het luister ben. Man man man man manny.quote:
Zo is het leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb het wel nodig met de inzendingen van dit jaar, die ik weer verder aan het luister ben. Man man man man manny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |