Ik was eventjes heel verdrietig maar ik heb het je alweer vergevenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Maar Strani zou moeten weten inmiddels dat geregeld mijn posts edit. :p
Nee klopt. Dat durf ik alleen zelf.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik zou zelf nooit zoiets over Redefine zeggen.
Wel gewaagd. Ook omdat je niet heel ver van hem vandaan woont.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee klopt. Dat durf ik alleen zelf.
*glibber*quote:
Mwah. Ver genoeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel gewaagd. Ook omdat je niet heel ver van hem vandaan woont.
Eigenlijk zocht je alleen maar een excuus he?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan drink ik deze meter bier die ik voor ons allemaal had besteld wel alleen op
Ik moet binnenkort ook maar eens de liedjes gaan luisteren. Maar dat belooft niet veel goeds. Vorig jaar was nog wel ok, maar de twee jaar ervoor waren ook al zo matigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb het wel nodig met de inzendingen van dit jaar, die ik weer verder aan het luister ben. Man man man man manny.
Die ziet er toch niet echt uit als een pan paella.quote:
Dat kan ik mij dan weer niet voorstellenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik zou zelf nooit zoiets over Redefine zeggen.
Oss is ver genoeg hiervandaan hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel gewaagd. Ook omdat je niet heel ver van hem vandaan woont.
Zeg jij nou dat ik in Oss woon.quote:
quote:
quote:
Dat hoorde ik net ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:26 schreef H_T het volgende:
Upbeatles organiseert een Songfestivalquiz in Café Oproer in Utrecht de dag voor de grote finale
Ja, anders zou je er niet altijd zo liefkozend over spreken.quote:
Ja oké eigenlijk welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht je alleen maar een excuus he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |