SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Jullie moeten even The Masked Singer terugkijken
Ook door huize Sjorsquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er gaat een shock door the masked singer forum
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Niet de generatie Okker, niet de generatie Krajicek/Siemerink/Haarhuis/Eltingh, niet de generatie Schalken/Sluiter/Verkerk, maar de generatie Griekspoor/Van der Zandschulp/Koolhof zorgt voor de eerste Davis Cup finale voor Nederland ooit![]()
quote:
Gelukkig lijk je er niet al te Grumpy overquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:30 schreef Strani het volgende:
Leuk dat jullie zo enthousiast reageren! Ik heb helaas vervolgens de finale van het lokale dwergwerpkampioenschap verlorenMaar toch trots op m'n prestatie.
Nee, maar dat is ook de prijs voor de zevende plaatsquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig lijk je er niet al te Grumpy over
ik kijk nu!! wat leuk, super herkenbare stemquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Jullie moeten even The Masked Singer terugkijken
quote:
Ja, zeker!quote:
En niet pas om 22 uur.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker!Jij zin in vandaag?
ik wacht nu op de persoon die mijn dak gaat fixen, hij zou er om 10 uur zijn, hopelijk is hij er snel
Niet overdreven veelquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker!Jij zin in vandaag?
ik wacht nu op de persoon die mijn dak gaat fixen, hij zou er om 10 uur zijn, hopelijk is hij er snel
Ow ;D Dat klinkt mogelijk gezellig! Laat maar weten als je er heen gaatquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet overdreven veelMaar komt goed. In de loop van de dag zie ik wel of ik ook naar dat concert ga
Hopelijk blijft het bij een half uur.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:36 schreef H_T het volgende:
Het ging een tijdje best goed, maar nu heb ik weer ouderwets een half uur vertraging omdat er een trein is uitgevallen
Oh jee. 22 uur komt zo wel steeds dichterbij.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij een half uur.
De man die om 10 uur zou komen, is hier nog steeds niet. Bij mij is er dus ook een soort van vertraging
Wat gaan we doen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:35 schreef Strani het volgende:
Jaaaaaa goedemorgen allemaal wat geweldig dat we er weer zijn!! Het is zaterdag beste mensen ja ja ja wat een feest en wat gaan we genieten met z'n allen!!
Ha, ik ga op zoek naar een ander iemand.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee. 22 uur komt zo wel steeds dichterbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, ik ga op zoek naar een ander iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Twee van die drie dingen lijken me erg leuk! Baby-bezoek vind ik verschrikkelijk, geen idee wat ik er mee aanmoetquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Brunch, Baby-bezoek, bios. BBB dus vandaag.
Nee hoor het is een kutdag. Ik baal nog steeds van mijn werk en ik zit gewoon sowieso niet lekker in mijn vel, ik was al wat somber en mopperig, en nu is ook de auto nog stuk gegaan (terwijl New Mexico achter het stuur zat, dus je snapt dat hij ook een kutdag heeft vandaagquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:35 schreef Strani het volgende:
Jaaaaaa goedemorgen allemaal wat geweldig dat we er weer zijn!! Het is zaterdag beste mensen ja ja ja wat een feest en wat gaan we genieten met z'n allen!!
Is er nog wat aan te doen? Wat lekkers te snacken kopen voor vanavond en een leuke film kijken?quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor het is een kutdag. Ik baal nog steeds van mijn werk en ik zit gewoon sowieso niet lekker in mijn vel, ik was al wat somber en mopperig, en nu is ook de auto nog stuk gegaan (terwijl New Mexico achter het stuur zat, dus je snapt dat hij ook een kutdag heeft vandaag![]()
)
We gaan straks nog pepernoten halen. En cola en toastjes. En we gaan Twisters kijken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er nog wat aan te doen? Wat lekkers te snacken kopen voor vanavond en een leuke film kijken?
Het is sowieso nooit goed als je in je weekend mentaal nog bezig bent met je werk. Daar word je niet voor betaald.
Nou heb ik ook een poging met Twisters gewaagd maar heb het na een half uurtje opgegevenquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
We gaan straks nog pepernoten halen. En cola en toastjes. En we gaan Twisters kijken.
Maar denk dat het met mijn humeur niet meer goedkomt vandaag.
Jij nog plannen voor vanavond?
De kitten heeft vandaag nog maar twee keer de kerstboom omgetrokken en mijn nieuwe bontlaarsjes zijn lekker warm. Dat was het voor nuquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik ook een poging met Twisters gewaagd maar heb het na een half uurtje opgegeven![]()
Nou ja, toch proberen te genieten vanavond en je richten op de dingen die wel goed zijn in je leven.
Je hebt een kitten én je hebt een kerstboom. Nog twee mooie dingenquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
De kitten heeft vandaag nog maar twee keer de kerstboom omgetrokken en mijn nieuwe bontlaarsjes zijn lekker warm. Dat was het voor nu
Zijn daar flilmpjes van?quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
De kitten heeft vandaag nog maar twee keer de kerstboom omgetrokken en mijn nieuwe bontlaarsjes zijn lekker warm. Dat was het voor nu
Ik ging vandaag de glazen spatplaat achter het fornuis schoonmaken en die klapte in een miljoen stukjes uit elkaar, die over zo'n twintig vierkante meter verspreid lagenquote:Op zaterdag 23 november 2024 16:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor het is een kutdag. Ik baal nog steeds van mijn werk en ik zit gewoon sowieso niet lekker in mijn vel, ik was al wat somber en mopperig, en nu is ook de auto nog stuk gegaan (terwijl New Mexico achter het stuur zat, dus je snapt dat hij ook een kutdag heeft vandaag![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ging vandaag de glazen spatplaat achter het fornuis schoonmaken en die klapte in een miljoen stukjes uit elkaar, die over zo'n twintig vierkante meter verspreid lagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Ik ging vandaag de glazen spatplaat achter het fornuis schoonmaken en die klapte in een miljoen stukjes uit elkaar, die over zo'n twintig vierkante meter verspreid lagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooo!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ai ai ai. Arme MekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Ja ik schrok me echt rotquote:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oei wat erg. Gelukkig ben je niet gewond. En wat zo rot is met glassplinters, die vind je dagen later nog overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen goede tijd voor ontploffend glaswerk. @H_T laatst ook al met een kaars.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik schrok me echt rotHeb ook geen idee waardoor het kwam. Gelukkig zelf niet gewond (al stond ik gewoon rustig op m'n sokken schoon te maken dus wel blij dat ik veilig naar m'n schoenen kon komen
)
Dat vind ik leuk!quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:30 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik kom zo jouw kant opHeb al wel een paar koppensnellerbier op
Koppensneller is niet de officële naam, maar binnen een set van drie heftige was de Grand Prestige de zwakstequote:Op zaterdag 23 november 2024 18:30 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik kom zo jouw kant opHeb al wel een paar koppensnellerbier op
Niet zelden in je voetquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:53 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oei wat erg. Gelukkig ben je niet gewond. En wat zo rot is met glassplinters, die vind je dagen later nog overal.
Ja dat hebben we nu alquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:53 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oei wat erg. Gelukkig ben je niet gewond. En wat zo rot is met glassplinters, die vind je dagen later nog overal.
Hou er ook niet zo van, maar was wel gezellig met vrienden dus dat is leuk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee van die drie dingen lijken me erg leuk! Baby-bezoek vind ik verschrikkelijk, geen idee wat ik er mee aanmoetIk hoop dat jij het wel leuk vindt.
Nou maak je borst maar nat, dan kan nog wel enige dagen cq weken duren.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat hebben we nu alBen benieuwd hoe lang nog
Ja, toch mooi he.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was een lekker weekje voor ze
Ik ben voor de thuis tapquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joepie, joepie, het was niet echt toppie.
quote:
We worden wel verwend qua ESF-gerelateerde personen in de media dit weekendquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESF-winnaar bij Even tot hier
Nou het had je humeur echt niet verbeterd hoor. Zeker voor mensen zoals jij en ik die oud genoeg zijn om mooie herinneringen te hebben aan Twister, is dit nogal een teleurstelling.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:21 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn geen Twisters gaan kijken, andere keer
Zodra ik hem gekeken heb, zullen we het wetenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
Hoewel ik lees dat de recensies best goed waren. Dan zal het wel aan mij liggen.
Het viel me niet op dat je drie stevige biertjes (+HJ bock en pils) op had!quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Koppensneller is niet de officële naam, maar binnen een set van drie heftige was de Grand Prestige de zwakste. Plus een HJ Bock en een HJ pils, en dat ik tot nu toe vandaag 3 broodjes op heb
Leuk! Maar ik heb em niet gemistquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:03 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive deze had van mij nog wel op de setlist gemogen vanavond
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Niet helemaal, Hello I see you was bij ons een stuk eerder op de lijst. Verder klopt het wel aardig qua nummers en volgordequote:Op zondag 24 november 2024 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Maar ik heb em niet gemist
Het was een gezellige avond, leuk concert.
Was de setlist gelijk aan die van Arnhem van vrijdag? https://www.setlist.fm/se(...)rlands-335e7821.html
Nu kunnen de pannetjes weer in alle rust nat wordenquote:
Ik wist niet dat je wk van Max Verstappen zo hard gevierd dat letterlijk het dak eraf ging.quote:
Ik denk dat het een van de Pieten was die een beetje lomp deedquote:Op zondag 24 november 2024 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je wk van Max Verstappen zo hard gevierd dat letterlijk het dak eraf ging.
Ook als het niet ‘mag’, lijkt het me vrij redelijk niet te wensen dat je met een lekkend dak zit.quote:Op zondag 24 november 2024 11:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat het een van de Pieten was die een beetje lomp deed
Maar wel lekker dat dit gelukt is, dat scheelt weer wat stress. Het voelde een beetje raar om dit op zondagochtend te doen, maar ja, het is 'noodzakelijk', dus dan mag het wel, toch? Het is niet dat ik op zondag mijn ramen was of de was buiten hang ofzo.
Fijne vakantie!quote:
Ik ga weliswaar niet naar hen nationale finale kijken, maar leuk dat ze er na twee jaar afwezigheid toch weer bij zijnquote:Op zondag 24 november 2024 13:24 schreef Momo het volgende:
[success]Hallo iedereen, alvast een reminder voor woensdagavond 27 november 20:00, dan hebben we onze eerste nationale finale van het nieuwe ESF seizoen. Het gaat om Montenegro en de nummers zijn ook al te beluisteren.
ESF / [2025] Montenegro: Montesong #1 27 nov
[/success]
Er spreken nu al allemaal mensen buitenlands om me heen en ik ben nog niet eens in het vliegtuigquote:
Donald Duck blijft leuk. Ik heb sinds de zomer weer een abonnement op de het weekblad.quote:Op zondag 24 november 2024 17:07 schreef H_T het volgende:
Ter gelegenheid van de vakantie ook twee dingen gedaan die schrikbarend ouderwets voelen: contant geld opgenomen en een Donald Duck-pocket gekocht
Ja, jammer, maar was te verwachten. Italië is echt een maatje te groot.quote:
Spreken ze Belgisch?quote:Op zondag 24 november 2024 17:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Er spreken nu al allemaal mensen buitenlands om me heen en ik ben nog niet eens in het vliegtuig
Veel wel, en dan nog twee soorten ookquote:
Ja, volgend jaar toch maar kijken of we kleinere laarzen kunnen vinden.quote:Op zondag 24 november 2024 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, jammer, maar was te verwachten. Italië is echt een maatje te groot.
Voortaan maar opnemen, zodat we kunnen terugspoelenquote:Op zondag 24 november 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij. Gaat altijd veel te snel.
Veel plezier! Wij passen ondertussen op dat de Benelux niet wegwaait.quote:
Wat zijn de vooruitzichten wanneer je weer kunt beginnen?quote:Op zondag 24 november 2024 22:55 schreef Troel het volgende:
Ik wil zo graag weer aan het werk. Al is het maar een uurtje per dag
Volgend jaarquote:Op maandag 25 november 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zijn de vooruitzichten wanneer je weer kunt beginnen?
Ik heb me vandaag ziekgemeld. Migraine.
Beterschap.quote:Op maandag 25 november 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zijn de vooruitzichten wanneer je weer kunt beginnen?
Ik heb me vandaag ziekgemeld. Migraine.
quote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef H_T het volgende:
De eerste achtbaan leidde meteen tot de eerste evacuatieBlijkbaar zijn we toch wat zwaarder dan de kinderen waar de rit voor bedoeld was, dus kwam de trein niet over de top van de helling heen. Ik zat er overigens niet in op dat moment
Omg ik zou me zo schamen...quote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef H_T het volgende:
De eerste achtbaan leidde meteen tot de eerste evacuatieBlijkbaar zijn we toch wat zwaarder dan de kinderen waar de rit voor bedoeld was, dus kwam de trein niet over de top van de helling heen. Ik zat er overigens niet in op dat moment
Ik heb er niks mee te makenquote:
Dingen op rails die misgaan en jij hebt er niets mee te maken, jaja.quote:Op maandag 25 november 2024 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken. En de trein was zo zwaar beladen op instructie van het personeel
Net had ik er wel wat mee te makenquote:Op maandag 25 november 2024 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dingen op rails die misgaan en jij hebt er niets mee te maken, jaja.
We kennen jou langer dan vandaag!
Nee, de laatste persoon is te dik en moet gewoon met de trap.quote:Op maandag 25 november 2024 11:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Wij hebben bij ons op kantoor ook een lift die wat gevoelig is en al snel aangeeft te zwaar te zijn en dan niet vertrekt. Degene die als laatste is ingestapt en dus dat signaal triggert kijkt ook altijd zo schuldig.Terwijl gaat natuurlijk niet om die laatste persoon maar om iedereen bij elkaar.
quote:Op maandag 25 november 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Net had ik er wel wat mee te makenAchtbaan had 12 plekken, drie ervan waren bezet (een door mij) en nog steeds ging het maar net
Hoe zijn de Tunesische Python en Baron?quote:Op maandag 25 november 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Net had ik er wel wat mee te makenAchtbaan had 12 plekken, drie ervan waren bezet (een door mij) en nog steeds ging het maar net
De achtbanen stellen tot nu toe geen reet voor, maar dat wist ik alquote:Op maandag 25 november 2024 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Hoe was je eerste dag? Leuke achtbanen? Leuke groep mensen?
De grootste achtbaan die we gehad hebben is een meter of vijf hoogquote:Op maandag 25 november 2024 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe zijn de Tunesische Python en Baron?
“Un wrap s’il vous plait”?quote:Op maandag 25 november 2024 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
De achtbanen stellen tot nu toe geen reet voor, maar dat wist ik alLeuke mensen, maar wel matig geslapen vannacht en nu dus al best moe. Ik heb wel mooi met mijn matige Frans wat groepsgenoten kunnen helpen bij het bestellen van een wrap
[..]
De grootste achtbaan die we gehad hebben is een meter of vijf hoog
Ja, maar het werd ingewikkeld met de soorten vlees en de sausjes die ook aangeboden werdenquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 25 november 2024 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar het werd ingewikkeld met de soorten vlees en de sausjes die ook aangeboden werdenEn dáár heb ik bemiddeld
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:07 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebber is er ook deze keer weer een Top 2000 Stemwijzer!
Fred_B in MUZ / Top 2000 Editie 2024 #1 Een nieuwe start
Als iemand die opgegroeid is op het Groningse/Drentse platteland heb ik zelfs een optreden van Jannes meegemaakt. Wat een feest was datquote:16. Kent u de zanger Jannes?
A. Ja
B. Nee
SPOILER
A. Talk Talk – Such A Shame
B. Daft Punk ft Pharrell & Nile Rodgers – Get Lucky
En, moeten we hem naar het ESF sturen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Als iemand die opgegroeid is op het Groningse/Drentse platteland heb ik zelfs een optreden van Jannes meegemaakt. Wat een feest was dat
Ik zie geen enkel bezwaar om Jannes volgend jaar naar Tel Aviv te sturenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En, moeten we hem naar het ESF sturen?
Natuurlijk. Als Üdo Jürgens het kan dan kan Jannes het ook!quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En, moeten we hem naar het ESF sturen?
en dan daar te laten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel bezwaar om Jannes volgend jaar naar Tel Aviv te sturen
John! Zie ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:35 schreef NailQueen het volgende:
Hey jongens. Kijk eens wie er weer terugkomt bij Melodifestivalen!
Ja en the hero of our time die het vorig jaar liet afweten. Daarom was 2024 ook zo kut. Iedereen gelijk in paniek. Maar nu is hij weer terugquote:
Ik heb hem zelfs een handje mogen geven toen hij in ons durpke kwam optreden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Als iemand die opgegroeid is op het Groningse/Drentse platteland heb ik zelfs een optreden van Jannes meegemaakt. Wat een feest was dat
Sinds er ook andere mensen aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:25 schreef Yesse het volgende:
Sinds wanneer is een kantoordag zo vermoeiend??
Ja echt hè. Tussendoor even niks doen is zo fijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
Thuiswerken is echt zoveel chiller![]()
Maar ik zit zowel vandaag als donderdag op kantoor
Ja, lekker even met de kat knuffelen bijvoorbeeld. In plaats van gedwongen luisteren naar collega’s die veel te hard en lang staan te hinniken bij het koffieapparaatquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja echt hè. Tussendoor even niks doen is zo fijn.
O dat is ook zuur. En herkenbaar. Denken dat je eindelijk wat bereikt en dan toch weer teleurgesteld wordenquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik dacht vandaag dat ik eindelijk iets gerealiseerd had op een langlopend project waar dingen in systemen aangepast moeten worden. Maar niets is minder waar.
Ja precies. Want hier is elk moment dat je even ademhaalt dat je iemand spreekt bij het koffiezetapparaat. Terwijl thuis kun je even echt zonder afleidingen ademhalen. En dan hoef ik echt geen netflix te kijken maar gewoon even niks aan mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, lekker even met de kat knuffelen bijvoorbeeld. In plaats van gedwongen luisteren naar collega’s die veel te hard en lang staan te hinniken bij het koffieapparaat
[..]
O dat is ook zuur. En herkenbaar. Denken dat je eindelijk wat bereikt en dan toch weer teleurgesteld worden
Jaa overheid en ict, dat wil niet...quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, lekker even met de kat knuffelen bijvoorbeeld. In plaats van gedwongen luisteren naar collega’s die veel te hard en lang staan te hinniken bij het koffieapparaat
[..]
O dat is ook zuur. En herkenbaar. Denken dat je eindelijk wat bereikt en dan toch weer teleurgesteld worden
Niet alleen bij de overheid hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa overheid en ict, dat wil niet...
Ja ik heb echt het gevoel een compleet andere taal te spreken. Totaal niet helder wat wanneer wordt gerealiseerd of überhaupt wordt opgepakt. En dan denk ik telkens 'nu weet ik wie ik moet hebben en hoe het werkt' en dan is t telkens weer anders.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet alleen bij de overheid hoorHet gaat hier ook erg moeizaam momenteel.
Hier worden ook keuzes gemaakt waarbij de praktische haalbaarheid niet altijd even goed getoetst wordt. Zeker niet qua beschikbare tijd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt het gevoel een compleet andere taal te spreken. Totaal niet helder wat wanneer wordt gerealiseerd of überhaupt wordt opgepakt. En dan denk ik telkens 'nu weet ik wie ik moet hebben en hoe het werkt' en dan is t telkens weer anders.
Gaat het beter met je migraine?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
Maar nu is het avond en kan ik rusten en nu geniet ik van een muntthee en een kinder bueno![]()
Hopelijk genieten jullie ook van een ontspannen avond.
@:h_t nog achtbanen laten evacueren vandaag?
Ik was vandaag voor het eerst op een intermediairdag. Was leuk om een keer mee te maken. Er werden eierballen uitgedeeld!quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:25 schreef Yesse het volgende:
Sinds wanneer is een kantoordag zo vermoeiend??
Is dat lekker, een eierbal? Het lijkt me vies en lekker tegelijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor het eerst op een intermediairdag. Was leuk om een keer mee te maken. Er werden eierballen uitgedeeld!
Het is gewoon een kroket rondom een ei. Apart maar niet vies. Maar ik ben er verder niet dol op.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat lekker, een eierbal? Het lijkt me vies en lekker tegelijk
Dit ja. Ik ben weggezaptquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Heh? Ik dacht: "3-0, jammer, maar dan hoef ik het niet meer bij te houden" en ineens dit. Goed bezig!
Nee, het moet niet te voorspelbaar worden natuurlijk! Gisteravond was ineens de bus stukquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
Maar nu is het avond en kan ik rusten en nu geniet ik van een muntthee en een kinder bueno![]()
Hopelijk genieten jullie ook van een ontspannen avond.
@:h_t nog achtbanen laten evacueren vandaag?
De ragout is iets anders, vaak met meer kerrie. Maar dat is wel de makkelijkste manier om het te omschrijvenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is gewoon een kroket rondom een ei. Apart maar niet vies. Maar ik ben er verder niet dol op.
Wat zijn eierballen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor het eerst op een intermediairdag. Was leuk om een keer mee te maken. Er werden eierballen uitgedeeld!
Is ook totaal niet nodig.quote:Op woensdag 27 november 2024 07:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, het moet niet te voorspelbaar worden natuurlijk! Gisteravond was ineens de bus stuk![]()
Gisteren wel een ritje gemaakt in een achtbaantje waar de veiligheidsbeugels niet werden gesloten en de actiefoto's werden gemaakt door een kerel met een camera die vlak naast de baan stond
Veel plezier daar alvast.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:38 schreef Arizona het volgende:
Nu lijk ik wéér de boeman op het werk voor iets dat niet mij idee was![]()
Ik ben vandaag aan het werk ipv vrijdag, we gaan fijn een weekendje naar het dan zonnige zuiden (Zuid-Limburg)
Nog leuker als ze dan een half uur van te voren appen dat het ze toch niet gaat lukken en of het digitaal kanquote:Op woensdag 27 november 2024 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Accountant wil langs komen op kantoor voor een gesprek. Van mij mag dat gewoon via Teams.
Moet je zelf ook weer naar kantoorquote:Op woensdag 27 november 2024 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Accountant wil langs komen op kantoor voor een gesprek. Van mij mag dat gewoon via Teams.
Dan stel je dat voor.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is dan wel mijn kantoordag, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet je zelf ook weer naar kantoor
Heb ik al gedaan. Ze willen een gesprek met mij en een collega maar die collega werkt niet op de dag dat ze langs willen komen.quote:
Ik kijk vanavond Het perfecte plaatje.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Hey lieve mensies. Vanavond begint het nationale seizoen weer met Montenegro en hebben ook gelijk het eerste nummer voor 2025. Komt dat zien!
En daarom kom ik bij jou op kantoor langs. Dit kan zo niet langerquote:Op woensdag 27 november 2024 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond Het perfecte plaatje.
In het volgende hotel zitten de 500-kamers op de 1e verdieping. Om daar te komen moet je vanaf de receptie een trap naar beneden nemenquote:Op woensdag 27 november 2024 10:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:yesse beterschap daarHopelijk zijn jullie snel weer de oude.
@:h_t wat een bijzondere dingen maak je mee op je reisIk ben benieuwd wat de rest van je trip nog gaat brengen
Voorpret is ook pretquote:Op woensdag 27 november 2024 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gisteren iets besteld. Dat is vanwege de drukte niet gelukt om gisteren al te versturen. Daar netjes een mail over ontvangen. Sluiten ze de mail af met "We wensen je alsnog veel plezier met je aankopen!" Ja, dat kan toch niet, ik heb het toch nog niet ontvangen.
Ik dacht dat overkomt me niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de mensen gisteren en vandaag bij respectievelijk 3-0 en 0-2 zijn weggezapt.
Was weer een shitshow, niet de productie,maar de uitslag.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Nou mensies. We hebben een winnaar in Montenegro.
Ha nice, ESF-seizoen 2025 begint weer met woedequote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Was weer een shitshow, niet de productie,maar de uitslag.
Geen idee wat er gebeurd is, maar een duimpje is vast wel op zijn plaatsquote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit een voorbode is op het NF seizoenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha nice, ESF-seizoen 2025 begint weer met woede
ESF / [2025] Agenda Eurovisie Seizoen 2025quote:Op donderdag 28 november 2024 10:04 schreef NailQueen het volgende:
Wat is de volgende nationale finale? Zitten we dan in Albanië?
Vanavond ff luisterenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Straks komen de eendagsvliegjes er weer aan die 2025 nu al een slecht jaar vindenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Een collega ging net uitvoerig de nieuwe structuur van de champions league aan me uitleggen. Zo’n dag is het.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:50 schreef Arizona het volgende:
Ben weer op kantoor vandaag en ik kom totaal niet op gang.
Dus je weet nu alles over voetbal?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een collega ging net uitvoerig de nieuwe structuur van de champions league aan me uitleggen. Zo’n dag is het.
Nee, ik kon mijn aandacht er totaal niet bijhouden uiteraard, maar dat had de zender niet echt doorquote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je weet nu alles over voetbal?
Al aan de andere kant van de deur van je kantoor gekeken? Daar willen ze zich nog wel eens verstoppenquote:Op donderdag 28 november 2024 10:50 schreef Arizona het volgende:
Ben weer op kantoor vandaag en ik kom totaal niet op gang.
Die was allang blij dat ie het over voetbal kon hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik kon mijn aandacht er totaal niet bijhouden uiteraard, maar dat had de zender niet echt door
Ow wat fijn! Dat zijn toch van die leuke spontane discussiesquote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een collega ging net uitvoerig de nieuwe structuur van de champions league aan me uitleggen. Zo’n dag is het.
Maar die structuur is wel echt een verbetering!quote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Behalve voor PSG.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar die structuur is wel echt een verbetering!
Ja, het is wel bijzonder hoe sommige grote clubs kwakkelen in dit format. En hoe kleine clubs vol in de race zijn voor de Top 8quote:
Gewaagd.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Montenegro gehoord. Ik denk niet dat het gaat winnen.
Zolang je af en toe ja zegt kan je heel ver komenquote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik kon mijn aandacht er totaal niet bijhouden uiteraard, maar dat had de zender niet echt door
In het spaans hebben ze daar een woord voor. Remontadaquote:Op woensdag 27 november 2024 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
Met PSV lijkt ‘t al net zo’n avond te worden als Feyenoord gister
Het zou helemaal bijzonder zijn als Ajax vanavond ook nog een Remontadaatje gaat doenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het spaans hebben ze daar een woord voor. Remontada
Het AD is op zoek naar een nederlands woord daarvoor.
Dit zijn de keuzes van het AD, maar de taalvaardigen onder ons kunnen vast ook wel iets bedenken
Wonderwending is wel heel mooi.
• Adrenalinebal
• Herbuigkracht
• Terugkeertriomf
• Comebackknaller
• Feniks-voetbal
• Wederopstandswonder
• Een Duitsertje doen
• Wonderwending
• Terugvechtfeest
• Anders, namelijk
Op achterstand komen zal niet heel moelijk wordenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het zou helemaal bijzonder zijn als Ajax vanavond ook nog een Remontadaatje gaat doen
Gewoon retour sturen en verder geen gedoe van maken.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Yesse het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik heb zo’n 3 weken op mijn pakketje moeten wachten vanwege een fout bij GLS. Webwinkel gemaild en na een week maar gebeld want er zat geen schot in de zaak. Lieve dame die beloofde het pakket toe te sturen maar dan met PostNL.. Daar had ze echter een foutje gemaakt in de adressering dus die ging retour (huisnummer had een extra cijfer). Dat heb ik hem gemaild. Toeval zorgde er echter voor dat ik een dag later via GLS alsnog het oorspronkelijke pakketje kreeg. Dit heb ik heb gemaild zodat ze niet nog een keer het pakket hoefde op te sturen. Dit was een week geleden.
Nu zie ik in mijn PostNL app dat ze OPNIEUW die zending hebben verstuurd….
Ik ga hem netjes retour sturen omdat ik er niet voor heb betaald maar mensen… hoe warrig kun je als bedrijf zijn???
Ja toen was t ook prut.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde als vorig jaar.
Ja daarom. Dus op zich niet onlogisch.quote:
Iets zegt me dat ie 10 uur niet meer gaat halen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
De monteur zou tussen 08:00 en 10:00 komen, is er nog steeds niet. Kan natuurlijk alleen om 07:40 of ergens na 11:00 komen.
AM of PM?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
De monteur zou tussen 08:00 en 10:00 komen, is er nog steeds niet. Kan natuurlijk alleen om 07:40 of ergens na 11:00 komen.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ie 10 uur niet meer gaat halen.
Hij is net geweest, hij was er 11:40 ofzoquote:
Als ik dat bij mijn werk zou doen zou ik al lang ontslagen zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
Bij ons zeggen ze gewoon dat t op de backlog staat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ik dat bij mijn werk zou doen zou ik al lang ontslagen zijn.
H_T is in Afrika en geen idee wat Bill aan het doen is.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb zó veel slechte grappen over komen en de slechte timing ervan in m'n hoofd op dit moment...
Maar ik laat het over aan mensen als @:H_T en @:billdauterive
Mooi niet! Je doet zelf ook maar eens watquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb zó veel slechte grappen over komen en de slechte timing ervan in m'n hoofd op dit moment...
Een paar keer tot 10 tellen en zoquote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Yesse het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik heb zo’n 3 weken op mijn pakketje moeten wachten vanwege een fout bij GLS. Webwinkel gemaild en na een week maar gebeld want er zat geen schot in de zaak. Lieve dame die beloofde het pakket toe te sturen maar dan met PostNL.. Daar had ze echter een foutje gemaakt in de adressering dus die ging retour (huisnummer had een extra cijfer). Dat heb ik hem gemaild. Toeval zorgde er echter voor dat ik een dag later via GLS alsnog het oorspronkelijke pakketje kreeg. Dit heb ik heb gemaild zodat ze niet nog een keer het pakket hoefde op te sturen. Dit was een week geleden.
Ik ga hem netjes retour sturen omdat ik er niet voor heb betaald maar mensen… hoe warrig kun je als bedrijf zijn???
Veilig thuisgekomen?quote:
België Afrika noemen lijkt me wel een vrij ernstige overschatting van België's ontwikkeling en infrastructuur!quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
H_T is in Afrika en geen idee wat Bill aan het doen is.
[ afbeelding ]
Je moet net als @Meke iets vaker teruglezen. Die achtbanen en hotels stonden niet in Belgiëquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
België Afrika noemen lijkt me wel een vrij ernstige overschatting van België's ontwikkeling en infrastructuur!
Welkum bekquote:
Ik ga hem gewoon niet ophalen bij het PostNL punt. Rot voor die mensen maar dat is voor mij de makkelijkste manier om hem retour te krijgen. Een retourformulier/code krijgen zal denk ik wel weer 6 jaar duren.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een paar keer tot 10 tellen en zokijken. En inderdaad gewoon terugsturen. Ik haat dat soort dingen. Zij verprutsen iets en jij bent er weer druk mee.
Nee ik wil nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:03 schreef NailQueen het volgende:
Geachte mensies van het songfestivalforum. The Masked Singer is weer begonnen. Komt dat zien!
Waarom ben jij nu weer zo opstandigquote:
Ik heb hem al meegesleurd met touw en al.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom ben jij nu weer zo opstandig
Helemaal terecht dat je niet wilquote:
Ik heb nu twee minuten gedwongen gekeken en ik vind het ook nog steeds heel terechtquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal terecht dat je niet wil
Dat is al twee minuten teveel ja.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nu twee minuten gedwongen gekeken en ik vind het ook nog steeds heel terecht
Ik zou lachen, ik zou schelden, ik zou zeggen dat het klootzakken zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Yesse het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Mensen die op eenden jagen hebben ook wel een heel treurig levenquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:42 schreef Arizona het volgende:
Ik ben in het zonnige zuiden des lands! Nou ja nu is het niet zonnig, de zon is onder. Maar het was een perfecte dag vandaag, heel zonnig en praktisch windstil. We hebben een wandeling met heel mooie uitzichten gemaakt![]()
Wel een heel stom moment.
We zijn nog bijna doodgegaan (voor mijn gevoel) want er was een jager die op hooguit 50 meter van ons op eenden aan het schieten was en op een gegeven moment draaide hij zelfs nog onze kant op omdat de eend ook onze kant op vloog![]()
En de eend werd geraakt en viel dood neer in de Geul. Vond het heel naar.
Edit: vooral voor de eend dus)
Zeker weten!quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die op eenden jagen hebben ook wel een heel treurig leven![]()
Maar geniet van je weekendje weg!
De wortel was geweldigquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
The Masked Singer is weer afgelopen! Nu Beau op RTL4. Die kan ik dan weer wel aardig hebben.
Beau de skattiequote:Op vrijdag 29 november 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
The Masked Singer is weer afgelopen! Nu Beau op RTL4. Die kan ik dan weer wel aardig hebben.
Nee! Want meteen erachteraan heb ik een weekendje weg. Daar ben ik nu en ik ben nog niet thuis geweestquote:
Een die niet in Tunesië staat! Wat een droevenisquote:
Oei. Eigenlijk wil ik, net als NailQueen, gewoon naar bedje toe. Mag dat ook?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
woei! Vrolijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:48 schreef NailQueen het volgende:
Baby shark doo doo doo doo doo doo
BABY SHARK!
[ afbeelding ]
Uw nachtelijke oorwurm wordt mede mogelijk gemaakt door de Nachtploeg.
Absoluut nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. Eigenlijk wil ik, net als NailQueen, gewoon naar bedje toe. Mag dat ook?
Jij wil nog even door feesten? Daarvoor mag je me altijd wakker maken!quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:04 schreef Strani het volgende:
@:Nailqueen ook niet trouwens. Als ik naar RTL4 gesleept wordt, dan wordt zij uit haar bed gesleept
Daar versta ik niets van. Is dat Gronings?quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:15 schreef NailQueen het volgende:
PIDÄN KAKSIN KÄSIN KIINNI JUOMISTA NIINKU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |