Waarom ben jij nu weer zo opstandigquote:
Ik heb hem al meegesleurd met touw en al.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom ben jij nu weer zo opstandig
Helemaal terecht dat je niet wilquote:
Ik heb nu twee minuten gedwongen gekeken en ik vind het ook nog steeds heel terechtquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal terecht dat je niet wil
Dat is al twee minuten teveel ja.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nu twee minuten gedwongen gekeken en ik vind het ook nog steeds heel terecht
Ik zou lachen, ik zou schelden, ik zou zeggen dat het klootzakken zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Yesse het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik heb zo’n 3 weken op mijn pakketje moeten wachten vanwege een fout bij GLS. Webwinkel gemaild en na een week maar gebeld want er zat geen schot in de zaak. Lieve dame die beloofde het pakket toe te sturen maar dan met PostNL.. Daar had ze echter een foutje gemaakt in de adressering dus die ging retour (huisnummer had een extra cijfer). Dat heb ik hem gemaild. Toeval zorgde er echter voor dat ik een dag later via GLS alsnog het oorspronkelijke pakketje kreeg. Dit heb ik heb gemaild zodat ze niet nog een keer het pakket hoefde op te sturen. Dit was een week geleden.
Nu zie ik in mijn PostNL app dat ze OPNIEUW die zending hebben verstuurd….
Ik ga hem netjes retour sturen omdat ik er niet voor heb betaald maar mensen… hoe warrig kun je als bedrijf zijn???
Mensen die op eenden jagen hebben ook wel een heel treurig levenquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:42 schreef Arizona het volgende:
Ik ben in het zonnige zuiden des lands! Nou ja nu is het niet zonnig, de zon is onder. Maar het was een perfecte dag vandaag, heel zonnig en praktisch windstil. We hebben een wandeling met heel mooie uitzichten gemaakt![]()
Wel een heel stom moment.
We zijn nog bijna doodgegaan (voor mijn gevoel) want er was een jager die op hooguit 50 meter van ons op eenden aan het schieten was en op een gegeven moment draaide hij zelfs nog onze kant op omdat de eend ook onze kant op vloog![]()
En de eend werd geraakt en viel dood neer in de Geul. Vond het heel naar.
Edit: vooral voor de eend dus)
Zeker weten!quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die op eenden jagen hebben ook wel een heel treurig leven![]()
Maar geniet van je weekendje weg!
De wortel was geweldigquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
The Masked Singer is weer afgelopen! Nu Beau op RTL4. Die kan ik dan weer wel aardig hebben.
Beau de skattiequote:Op vrijdag 29 november 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
The Masked Singer is weer afgelopen! Nu Beau op RTL4. Die kan ik dan weer wel aardig hebben.
Nee! Want meteen erachteraan heb ik een weekendje weg. Daar ben ik nu en ik ben nog niet thuis geweestquote:
Een die niet in Tunesië staat! Wat een droevenisquote:
Oei. Eigenlijk wil ik, net als NailQueen, gewoon naar bedje toe. Mag dat ook?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb zó veel slechte grappen over komen en de slechte timing ervan in m'n hoofd op dit moment...
Maar ik laat het over aan mensen als @:H_T en @:billdauterive
woei! Vrolijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:48 schreef NailQueen het volgende:
Baby shark doo doo doo doo doo doo
BABY SHARK!
[ afbeelding ]
Uw nachtelijke oorwurm wordt mede mogelijk gemaakt door de Nachtploeg.
Absoluut nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. Eigenlijk wil ik, net als NailQueen, gewoon naar bedje toe. Mag dat ook?
Jij wil nog even door feesten? Daarvoor mag je me altijd wakker maken!quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:04 schreef Strani het volgende:
@:Nailqueen ook niet trouwens. Als ik naar RTL4 gesleept wordt, dan wordt zij uit haar bed gesleept
Daar versta ik niets van. Is dat Gronings?quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:15 schreef NailQueen het volgende:
PIDÄN KAKSIN KÄSIN KIINNI JUOMISTA NIINKU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |