Gewoon retour sturen en verder geen gedoe van maken.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Yesse het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik heb zo’n 3 weken op mijn pakketje moeten wachten vanwege een fout bij GLS. Webwinkel gemaild en na een week maar gebeld want er zat geen schot in de zaak. Lieve dame die beloofde het pakket toe te sturen maar dan met PostNL.. Daar had ze echter een foutje gemaakt in de adressering dus die ging retour (huisnummer had een extra cijfer). Dat heb ik hem gemaild. Toeval zorgde er echter voor dat ik een dag later via GLS alsnog het oorspronkelijke pakketje kreeg. Dit heb ik heb gemaild zodat ze niet nog een keer het pakket hoefde op te sturen. Dit was een week geleden.
Nu zie ik in mijn PostNL app dat ze OPNIEUW die zending hebben verstuurd….
Ik ga hem netjes retour sturen omdat ik er niet voor heb betaald maar mensen… hoe warrig kun je als bedrijf zijn???
Ja toen was t ook prut.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde als vorig jaar.
Ja daarom. Dus op zich niet onlogisch.quote:
Iets zegt me dat ie 10 uur niet meer gaat halen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
De monteur zou tussen 08:00 en 10:00 komen, is er nog steeds niet. Kan natuurlijk alleen om 07:40 of ergens na 11:00 komen.
AM of PM?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
De monteur zou tussen 08:00 en 10:00 komen, is er nog steeds niet. Kan natuurlijk alleen om 07:40 of ergens na 11:00 komen.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ie 10 uur niet meer gaat halen.
Hij is net geweest, hij was er 11:40 ofzoquote:
Als ik dat bij mijn werk zou doen zou ik al lang ontslagen zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
Bij ons zeggen ze gewoon dat t op de backlog staat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ik dat bij mijn werk zou doen zou ik al lang ontslagen zijn.
H_T is in Afrika en geen idee wat Bill aan het doen is.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb zó veel slechte grappen over komen en de slechte timing ervan in m'n hoofd op dit moment...
Maar ik laat het over aan mensen als @:H_T en @:billdauterive
Mooi niet! Je doet zelf ook maar eens watquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb zó veel slechte grappen over komen en de slechte timing ervan in m'n hoofd op dit moment...
Maar ik laat het over aan mensen als @:H_T en @:billdauterive
Een paar keer tot 10 tellen en zoquote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Yesse het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik heb zo’n 3 weken op mijn pakketje moeten wachten vanwege een fout bij GLS. Webwinkel gemaild en na een week maar gebeld want er zat geen schot in de zaak. Lieve dame die beloofde het pakket toe te sturen maar dan met PostNL.. Daar had ze echter een foutje gemaakt in de adressering dus die ging retour (huisnummer had een extra cijfer). Dat heb ik hem gemaild. Toeval zorgde er echter voor dat ik een dag later via GLS alsnog het oorspronkelijke pakketje kreeg. Dit heb ik heb gemaild zodat ze niet nog een keer het pakket hoefde op te sturen. Dit was een week geleden.
Nu zie ik in mijn PostNL app dat ze OPNIEUW die zending hebben verstuurd….
Ik ga hem netjes retour sturen omdat ik er niet voor heb betaald maar mensen… hoe warrig kun je als bedrijf zijn???
Veilig thuisgekomen?quote:
België Afrika noemen lijkt me wel een vrij ernstige overschatting van België's ontwikkeling en infrastructuur!quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
H_T is in Afrika en geen idee wat Bill aan het doen is.
[ afbeelding ]
Je moet net als @Meke iets vaker teruglezen. Die achtbanen en hotels stonden niet in Belgiëquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
België Afrika noemen lijkt me wel een vrij ernstige overschatting van België's ontwikkeling en infrastructuur!
Welkum bekquote:
Ik ga hem gewoon niet ophalen bij het PostNL punt. Rot voor die mensen maar dat is voor mij de makkelijkste manier om hem retour te krijgen. Een retourformulier/code krijgen zal denk ik wel weer 6 jaar duren.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een paar keer tot 10 tellen en zokijken. En inderdaad gewoon terugsturen. Ik haat dat soort dingen. Zij verprutsen iets en jij bent er weer druk mee.
Nee ik wil nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:03 schreef NailQueen het volgende:
Geachte mensies van het songfestivalforum. The Masked Singer is weer begonnen. Komt dat zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |