Ow wat fijn! Dat zijn toch van die leuke spontane discussiesquote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een collega ging net uitvoerig de nieuwe structuur van de champions league aan me uitleggen. Zo’n dag is het.
Maar die structuur is wel echt een verbetering!quote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een collega ging net uitvoerig de nieuwe structuur van de champions league aan me uitleggen. Zo’n dag is het.
Behalve voor PSG.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar die structuur is wel echt een verbetering!
Ja, het is wel bijzonder hoe sommige grote clubs kwakkelen in dit format. En hoe kleine clubs vol in de race zijn voor de Top 8quote:
Gewaagd.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Montenegro gehoord. Ik denk niet dat het gaat winnen.
Zolang je af en toe ja zegt kan je heel ver komenquote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik kon mijn aandacht er totaal niet bijhouden uiteraard, maar dat had de zender niet echt door
In het spaans hebben ze daar een woord voor. Remontadaquote:Op woensdag 27 november 2024 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
Met PSV lijkt ‘t al net zo’n avond te worden als Feyenoord gister
Het zou helemaal bijzonder zijn als Ajax vanavond ook nog een Remontadaatje gaat doenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het spaans hebben ze daar een woord voor. Remontada
Het AD is op zoek naar een nederlands woord daarvoor.
Dit zijn de keuzes van het AD, maar de taalvaardigen onder ons kunnen vast ook wel iets bedenken
Wonderwending is wel heel mooi.
• Adrenalinebal
• Herbuigkracht
• Terugkeertriomf
• Comebackknaller
• Feniks-voetbal
• Wederopstandswonder
• Een Duitsertje doen
• Wonderwending
• Terugvechtfeest
• Anders, namelijk
Op achterstand komen zal niet heel moelijk wordenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het zou helemaal bijzonder zijn als Ajax vanavond ook nog een Remontadaatje gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |