Ik dacht dat overkomt me niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de mensen gisteren en vandaag bij respectievelijk 3-0 en 0-2 zijn weggezapt.
Was weer een shitshow, niet de productie,maar de uitslag.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Nou mensies. We hebben een winnaar in Montenegro.
Ha nice, ESF-seizoen 2025 begint weer met woedequote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Was weer een shitshow, niet de productie,maar de uitslag.
Geen idee wat er gebeurd is, maar een duimpje is vast wel op zijn plaatsquote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit een voorbode is op het NF seizoenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha nice, ESF-seizoen 2025 begint weer met woede
ESF / [2025] Agenda Eurovisie Seizoen 2025quote:Op donderdag 28 november 2024 10:04 schreef NailQueen het volgende:
Wat is de volgende nationale finale? Zitten we dan in Albanië?
Vanavond ff luisterenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Straks komen de eendagsvliegjes er weer aan die 2025 nu al een slecht jaar vindenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Een collega ging net uitvoerig de nieuwe structuur van de champions league aan me uitleggen. Zo’n dag is het.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:50 schreef Arizona het volgende:
Ben weer op kantoor vandaag en ik kom totaal niet op gang.
Dus je weet nu alles over voetbal?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een collega ging net uitvoerig de nieuwe structuur van de champions league aan me uitleggen. Zo’n dag is het.
Nee, ik kon mijn aandacht er totaal niet bijhouden uiteraard, maar dat had de zender niet echt doorquote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je weet nu alles over voetbal?
Al aan de andere kant van de deur van je kantoor gekeken? Daar willen ze zich nog wel eens verstoppenquote:Op donderdag 28 november 2024 10:50 schreef Arizona het volgende:
Ben weer op kantoor vandaag en ik kom totaal niet op gang.
Die was allang blij dat ie het over voetbal kon hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik kon mijn aandacht er totaal niet bijhouden uiteraard, maar dat had de zender niet echt door
Ow wat fijn! Dat zijn toch van die leuke spontane discussiesquote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een collega ging net uitvoerig de nieuwe structuur van de champions league aan me uitleggen. Zo’n dag is het.
Maar die structuur is wel echt een verbetering!quote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Behalve voor PSG.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar die structuur is wel echt een verbetering!
Ja, het is wel bijzonder hoe sommige grote clubs kwakkelen in dit format. En hoe kleine clubs vol in de race zijn voor de Top 8quote:
Gewaagd.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Montenegro gehoord. Ik denk niet dat het gaat winnen.
Zolang je af en toe ja zegt kan je heel ver komenquote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik kon mijn aandacht er totaal niet bijhouden uiteraard, maar dat had de zender niet echt door
In het spaans hebben ze daar een woord voor. Remontadaquote:Op woensdag 27 november 2024 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
Met PSV lijkt ‘t al net zo’n avond te worden als Feyenoord gister
Het zou helemaal bijzonder zijn als Ajax vanavond ook nog een Remontadaatje gaat doenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het spaans hebben ze daar een woord voor. Remontada
Het AD is op zoek naar een nederlands woord daarvoor.
Dit zijn de keuzes van het AD, maar de taalvaardigen onder ons kunnen vast ook wel iets bedenken
Wonderwending is wel heel mooi.
• Adrenalinebal
• Herbuigkracht
• Terugkeertriomf
• Comebackknaller
• Feniks-voetbal
• Wederopstandswonder
• Een Duitsertje doen
• Wonderwending
• Terugvechtfeest
• Anders, namelijk
Op achterstand komen zal niet heel moelijk wordenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het zou helemaal bijzonder zijn als Ajax vanavond ook nog een Remontadaatje gaat doen
Gewoon retour sturen en verder geen gedoe van maken.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Yesse het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik heb zo’n 3 weken op mijn pakketje moeten wachten vanwege een fout bij GLS. Webwinkel gemaild en na een week maar gebeld want er zat geen schot in de zaak. Lieve dame die beloofde het pakket toe te sturen maar dan met PostNL.. Daar had ze echter een foutje gemaakt in de adressering dus die ging retour (huisnummer had een extra cijfer). Dat heb ik hem gemaild. Toeval zorgde er echter voor dat ik een dag later via GLS alsnog het oorspronkelijke pakketje kreeg. Dit heb ik heb gemaild zodat ze niet nog een keer het pakket hoefde op te sturen. Dit was een week geleden.
Nu zie ik in mijn PostNL app dat ze OPNIEUW die zending hebben verstuurd….
Ik ga hem netjes retour sturen omdat ik er niet voor heb betaald maar mensen… hoe warrig kun je als bedrijf zijn???
Ja toen was t ook prut.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde als vorig jaar.
Ja daarom. Dus op zich niet onlogisch.quote:
Iets zegt me dat ie 10 uur niet meer gaat halen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
De monteur zou tussen 08:00 en 10:00 komen, is er nog steeds niet. Kan natuurlijk alleen om 07:40 of ergens na 11:00 komen.
AM of PM?quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
De monteur zou tussen 08:00 en 10:00 komen, is er nog steeds niet. Kan natuurlijk alleen om 07:40 of ergens na 11:00 komen.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ie 10 uur niet meer gaat halen.
Hij is net geweest, hij was er 11:40 ofzoquote:
Als ik dat bij mijn werk zou doen zou ik al lang ontslagen zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
Bij ons zeggen ze gewoon dat t op de backlog staat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ik dat bij mijn werk zou doen zou ik al lang ontslagen zijn.
H_T is in Afrika en geen idee wat Bill aan het doen is.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb zķ veel slechte grappen over komen en de slechte timing ervan in m'n hoofd op dit moment...
Maar ik laat het over aan mensen als @:H_T en @:billdauterive
Mooi niet! Je doet zelf ook maar eens watquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb zķ veel slechte grappen over komen en de slechte timing ervan in m'n hoofd op dit moment...
Een paar keer tot 10 tellen en zoquote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Yesse het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik heb zo’n 3 weken op mijn pakketje moeten wachten vanwege een fout bij GLS. Webwinkel gemaild en na een week maar gebeld want er zat geen schot in de zaak. Lieve dame die beloofde het pakket toe te sturen maar dan met PostNL.. Daar had ze echter een foutje gemaakt in de adressering dus die ging retour (huisnummer had een extra cijfer). Dat heb ik hem gemaild. Toeval zorgde er echter voor dat ik een dag later via GLS alsnog het oorspronkelijke pakketje kreeg. Dit heb ik heb gemaild zodat ze niet nog een keer het pakket hoefde op te sturen. Dit was een week geleden.
Ik ga hem netjes retour sturen omdat ik er niet voor heb betaald maar mensen… hoe warrig kun je als bedrijf zijn???
Veilig thuisgekomen?quote:
België Afrika noemen lijkt me wel een vrij ernstige overschatting van België's ontwikkeling en infrastructuur!quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
H_T is in Afrika en geen idee wat Bill aan het doen is.
[ afbeelding ]
Je moet net als @Meke iets vaker teruglezen. Die achtbanen en hotels stonden niet in Belgiëquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
België Afrika noemen lijkt me wel een vrij ernstige overschatting van België's ontwikkeling en infrastructuur!
Welkum bekquote:
Ik ga hem gewoon niet ophalen bij het PostNL punt. Rot voor die mensen maar dat is voor mij de makkelijkste manier om hem retour te krijgen. Een retourformulier/code krijgen zal denk ik wel weer 6 jaar duren.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een paar keer tot 10 tellen en zokijken. En inderdaad gewoon terugsturen. Ik haat dat soort dingen. Zij verprutsen iets en jij bent er weer druk mee.
Nee ik wil nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:03 schreef NailQueen het volgende:
Geachte mensies van het songfestivalforum. The Masked Singer is weer begonnen. Komt dat zien!
Waarom ben jij nu weer zo opstandigquote:
Ik heb hem al meegesleurd met touw en al.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom ben jij nu weer zo opstandig
Helemaal terecht dat je niet wilquote:
Ik heb nu twee minuten gedwongen gekeken en ik vind het ook nog steeds heel terechtquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal terecht dat je niet wil
Dat is al twee minuten teveel ja.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nu twee minuten gedwongen gekeken en ik vind het ook nog steeds heel terecht
Ik zou lachen, ik zou schelden, ik zou zeggen dat het klootzakken zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Yesse het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Mensen die op eenden jagen hebben ook wel een heel treurig levenquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:42 schreef Arizona het volgende:
Ik ben in het zonnige zuiden des lands! Nou ja nu is het niet zonnig, de zon is onder. Maar het was een perfecte dag vandaag, heel zonnig en praktisch windstil. We hebben een wandeling met heel mooie uitzichten gemaakt![]()
Wel een heel stom moment.
We zijn nog bijna doodgegaan (voor mijn gevoel) want er was een jager die op hooguit 50 meter van ons op eenden aan het schieten was en op een gegeven moment draaide hij zelfs nog onze kant op omdat de eend ook onze kant op vloog![]()
En de eend werd geraakt en viel dood neer in de Geul. Vond het heel naar.
Edit: vooral voor de eend dus)
Zeker weten!quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die op eenden jagen hebben ook wel een heel treurig leven![]()
Maar geniet van je weekendje weg!
De wortel was geweldigquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
The Masked Singer is weer afgelopen! Nu Beau op RTL4. Die kan ik dan weer wel aardig hebben.
Beau de skattiequote:Op vrijdag 29 november 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
The Masked Singer is weer afgelopen! Nu Beau op RTL4. Die kan ik dan weer wel aardig hebben.
Nee! Want meteen erachteraan heb ik een weekendje weg. Daar ben ik nu en ik ben nog niet thuis geweestquote:
Een die niet in Tunesië staat! Wat een droevenisquote:
Oei. Eigenlijk wil ik, net als NailQueen, gewoon naar bedje toe. Mag dat ook?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:20 schreef Strani het volgende:
woei! Vrolijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:48 schreef NailQueen het volgende:
Baby shark doo doo doo doo doo doo
BABY SHARK!
[ afbeelding ]
Uw nachtelijke oorwurm wordt mede mogelijk gemaakt door de Nachtploeg.
Absoluut nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. Eigenlijk wil ik, net als NailQueen, gewoon naar bedje toe. Mag dat ook?
Jij wil nog even door feesten? Daarvoor mag je me altijd wakker maken!quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:04 schreef Strani het volgende:
@:Nailqueen ook niet trouwens. Als ik naar RTL4 gesleept wordt, dan wordt zij uit haar bed gesleept
Daar versta ik niets van. Is dat Gronings?quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:15 schreef NailQueen het volgende:
PIDÄN KAKSIN KÄSIN KIINNI JUOMISTA NIINKU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |