Wat zijn eierballen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor het eerst op een intermediairdag. Was leuk om een keer mee te maken. Er werden eierballen uitgedeeld!
Is ook totaal niet nodig.quote:Op woensdag 27 november 2024 07:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, het moet niet te voorspelbaar worden natuurlijk! Gisteravond was ineens de bus stuk![]()
Gisteren wel een ritje gemaakt in een achtbaantje waar de veiligheidsbeugels niet werden gesloten en de actiefoto's werden gemaakt door een kerel met een camera die vlak naast de baan stond
Veel plezier daar alvast.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:38 schreef Arizona het volgende:
Nu lijk ik wéér de boeman op het werk voor iets dat niet mij idee was![]()
Ik ben vandaag aan het werk ipv vrijdag, we gaan fijn een weekendje naar het dan zonnige zuiden (Zuid-Limburg)
Nog leuker als ze dan een half uur van te voren appen dat het ze toch niet gaat lukken en of het digitaal kanquote:Op woensdag 27 november 2024 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Accountant wil langs komen op kantoor voor een gesprek. Van mij mag dat gewoon via Teams.
Moet je zelf ook weer naar kantoorquote:Op woensdag 27 november 2024 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Accountant wil langs komen op kantoor voor een gesprek. Van mij mag dat gewoon via Teams.
Dan stel je dat voor.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is dan wel mijn kantoordag, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet je zelf ook weer naar kantoor
Heb ik al gedaan. Ze willen een gesprek met mij en een collega maar die collega werkt niet op de dag dat ze langs willen komen.quote:
Ik kijk vanavond Het perfecte plaatje.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Hey lieve mensies. Vanavond begint het nationale seizoen weer met Montenegro en hebben ook gelijk het eerste nummer voor 2025. Komt dat zien!
En daarom kom ik bij jou op kantoor langs. Dit kan zo niet langerquote:Op woensdag 27 november 2024 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond Het perfecte plaatje.
In het volgende hotel zitten de 500-kamers op de 1e verdieping. Om daar te komen moet je vanaf de receptie een trap naar beneden nemenquote:Op woensdag 27 november 2024 10:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:yesse beterschap daarHopelijk zijn jullie snel weer de oude.
@:h_t wat een bijzondere dingen maak je mee op je reisIk ben benieuwd wat de rest van je trip nog gaat brengen
Voorpret is ook pretquote:Op woensdag 27 november 2024 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gisteren iets besteld. Dat is vanwege de drukte niet gelukt om gisteren al te versturen. Daar netjes een mail over ontvangen. Sluiten ze de mail af met "We wensen je alsnog veel plezier met je aankopen!" Ja, dat kan toch niet, ik heb het toch nog niet ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |