Spreken ze Belgisch?quote:Op zondag 24 november 2024 17:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Er spreken nu al allemaal mensen buitenlands om me heen en ik ben nog niet eens in het vliegtuig
Veel wel, en dan nog twee soorten ookquote:
Ja, volgend jaar toch maar kijken of we kleinere laarzen kunnen vinden.quote:Op zondag 24 november 2024 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, jammer, maar was te verwachten. Italië is echt een maatje te groot.
Voortaan maar opnemen, zodat we kunnen terugspoelenquote:Op zondag 24 november 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij. Gaat altijd veel te snel.
Veel plezier! Wij passen ondertussen op dat de Benelux niet wegwaait.quote:
Wat zijn de vooruitzichten wanneer je weer kunt beginnen?quote:Op zondag 24 november 2024 22:55 schreef Troel het volgende:
Ik wil zo graag weer aan het werk. Al is het maar een uurtje per dag
Volgend jaarquote:Op maandag 25 november 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zijn de vooruitzichten wanneer je weer kunt beginnen?
Ik heb me vandaag ziekgemeld. Migraine.
Beterschap.quote:Op maandag 25 november 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zijn de vooruitzichten wanneer je weer kunt beginnen?
Ik heb me vandaag ziekgemeld. Migraine.
quote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef H_T het volgende:
De eerste achtbaan leidde meteen tot de eerste evacuatieBlijkbaar zijn we toch wat zwaarder dan de kinderen waar de rit voor bedoeld was, dus kwam de trein niet over de top van de helling heen. Ik zat er overigens niet in op dat moment
Omg ik zou me zo schamen...quote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef H_T het volgende:
De eerste achtbaan leidde meteen tot de eerste evacuatieBlijkbaar zijn we toch wat zwaarder dan de kinderen waar de rit voor bedoeld was, dus kwam de trein niet over de top van de helling heen. Ik zat er overigens niet in op dat moment
Ik heb er niks mee te makenquote:
Dingen op rails die misgaan en jij hebt er niets mee te maken, jaja.quote:Op maandag 25 november 2024 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken. En de trein was zo zwaar beladen op instructie van het personeel
Net had ik er wel wat mee te makenquote:Op maandag 25 november 2024 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dingen op rails die misgaan en jij hebt er niets mee te maken, jaja.
We kennen jou langer dan vandaag!
Nee, de laatste persoon is te dik en moet gewoon met de trap.quote:Op maandag 25 november 2024 11:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Wij hebben bij ons op kantoor ook een lift die wat gevoelig is en al snel aangeeft te zwaar te zijn en dan niet vertrekt. Degene die als laatste is ingestapt en dus dat signaal triggert kijkt ook altijd zo schuldig.Terwijl gaat natuurlijk niet om die laatste persoon maar om iedereen bij elkaar.
quote:Op maandag 25 november 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Net had ik er wel wat mee te makenAchtbaan had 12 plekken, drie ervan waren bezet (een door mij) en nog steeds ging het maar net
Hoe zijn de Tunesische Python en Baron?quote:Op maandag 25 november 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Net had ik er wel wat mee te makenAchtbaan had 12 plekken, drie ervan waren bezet (een door mij) en nog steeds ging het maar net
De achtbanen stellen tot nu toe geen reet voor, maar dat wist ik alquote:Op maandag 25 november 2024 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Hoe was je eerste dag? Leuke achtbanen? Leuke groep mensen?
De grootste achtbaan die we gehad hebben is een meter of vijf hoogquote:Op maandag 25 november 2024 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe zijn de Tunesische Python en Baron?
“Un wrap s’il vous plait”?quote:Op maandag 25 november 2024 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
De achtbanen stellen tot nu toe geen reet voor, maar dat wist ik alLeuke mensen, maar wel matig geslapen vannacht en nu dus al best moe. Ik heb wel mooi met mijn matige Frans wat groepsgenoten kunnen helpen bij het bestellen van een wrap
[..]
De grootste achtbaan die we gehad hebben is een meter of vijf hoog
Ja, maar het werd ingewikkeld met de soorten vlees en de sausjes die ook aangeboden werdenquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 25 november 2024 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar het werd ingewikkeld met de soorten vlees en de sausjes die ook aangeboden werdenEn dáár heb ik bemiddeld
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:07 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebber is er ook deze keer weer een Top 2000 Stemwijzer!
Fred_B in MUZ / Top 2000 Editie 2024 #1 Een nieuwe start
Als iemand die opgegroeid is op het Groningse/Drentse platteland heb ik zelfs een optreden van Jannes meegemaakt. Wat een feest was datquote:16. Kent u de zanger Jannes?
A. Ja
B. Nee
SPOILER
A. Talk Talk – Such A Shame
B. Daft Punk ft Pharrell & Nile Rodgers – Get Lucky
En, moeten we hem naar het ESF sturen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Als iemand die opgegroeid is op het Groningse/Drentse platteland heb ik zelfs een optreden van Jannes meegemaakt. Wat een feest was dat
Ik zie geen enkel bezwaar om Jannes volgend jaar naar Tel Aviv te sturenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En, moeten we hem naar het ESF sturen?
Natuurlijk. Als Üdo Jürgens het kan dan kan Jannes het ook!quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En, moeten we hem naar het ESF sturen?
en dan daar te laten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel bezwaar om Jannes volgend jaar naar Tel Aviv te sturen
John! Zie ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:35 schreef NailQueen het volgende:
Hey jongens. Kijk eens wie er weer terugkomt bij Melodifestivalen!
Ja en the hero of our time die het vorig jaar liet afweten. Daarom was 2024 ook zo kut. Iedereen gelijk in paniek. Maar nu is hij weer terugquote:
Ik heb hem zelfs een handje mogen geven toen hij in ons durpke kwam optreden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Als iemand die opgegroeid is op het Groningse/Drentse platteland heb ik zelfs een optreden van Jannes meegemaakt. Wat een feest was dat
Sinds er ook andere mensen aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:25 schreef Yesse het volgende:
Sinds wanneer is een kantoordag zo vermoeiend??
Ja echt hè. Tussendoor even niks doen is zo fijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
Thuiswerken is echt zoveel chiller![]()
Maar ik zit zowel vandaag als donderdag op kantoor
Ja, lekker even met de kat knuffelen bijvoorbeeld. In plaats van gedwongen luisteren naar collega’s die veel te hard en lang staan te hinniken bij het koffieapparaatquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja echt hè. Tussendoor even niks doen is zo fijn.
O dat is ook zuur. En herkenbaar. Denken dat je eindelijk wat bereikt en dan toch weer teleurgesteld wordenquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik dacht vandaag dat ik eindelijk iets gerealiseerd had op een langlopend project waar dingen in systemen aangepast moeten worden. Maar niets is minder waar.
Ja precies. Want hier is elk moment dat je even ademhaalt dat je iemand spreekt bij het koffiezetapparaat. Terwijl thuis kun je even echt zonder afleidingen ademhalen. En dan hoef ik echt geen netflix te kijken maar gewoon even niks aan mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, lekker even met de kat knuffelen bijvoorbeeld. In plaats van gedwongen luisteren naar collega’s die veel te hard en lang staan te hinniken bij het koffieapparaat
[..]
O dat is ook zuur. En herkenbaar. Denken dat je eindelijk wat bereikt en dan toch weer teleurgesteld worden
Jaa overheid en ict, dat wil niet...quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, lekker even met de kat knuffelen bijvoorbeeld. In plaats van gedwongen luisteren naar collega’s die veel te hard en lang staan te hinniken bij het koffieapparaat
[..]
O dat is ook zuur. En herkenbaar. Denken dat je eindelijk wat bereikt en dan toch weer teleurgesteld worden
Niet alleen bij de overheid hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa overheid en ict, dat wil niet...
Ja ik heb echt het gevoel een compleet andere taal te spreken. Totaal niet helder wat wanneer wordt gerealiseerd of überhaupt wordt opgepakt. En dan denk ik telkens 'nu weet ik wie ik moet hebben en hoe het werkt' en dan is t telkens weer anders.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet alleen bij de overheid hoorHet gaat hier ook erg moeizaam momenteel.
Hier worden ook keuzes gemaakt waarbij de praktische haalbaarheid niet altijd even goed getoetst wordt. Zeker niet qua beschikbare tijd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt het gevoel een compleet andere taal te spreken. Totaal niet helder wat wanneer wordt gerealiseerd of überhaupt wordt opgepakt. En dan denk ik telkens 'nu weet ik wie ik moet hebben en hoe het werkt' en dan is t telkens weer anders.
Gaat het beter met je migraine?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
Maar nu is het avond en kan ik rusten en nu geniet ik van een muntthee en een kinder bueno![]()
Hopelijk genieten jullie ook van een ontspannen avond.
@:h_t nog achtbanen laten evacueren vandaag?
Ik was vandaag voor het eerst op een intermediairdag. Was leuk om een keer mee te maken. Er werden eierballen uitgedeeld!quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:25 schreef Yesse het volgende:
Sinds wanneer is een kantoordag zo vermoeiend??
Is dat lekker, een eierbal? Het lijkt me vies en lekker tegelijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor het eerst op een intermediairdag. Was leuk om een keer mee te maken. Er werden eierballen uitgedeeld!
Het is gewoon een kroket rondom een ei. Apart maar niet vies. Maar ik ben er verder niet dol op.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat lekker, een eierbal? Het lijkt me vies en lekker tegelijk
Dit ja. Ik ben weggezaptquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Heh? Ik dacht: "3-0, jammer, maar dan hoef ik het niet meer bij te houden" en ineens dit. Goed bezig!
Nee, het moet niet te voorspelbaar worden natuurlijk! Gisteravond was ineens de bus stukquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
Maar nu is het avond en kan ik rusten en nu geniet ik van een muntthee en een kinder bueno![]()
Hopelijk genieten jullie ook van een ontspannen avond.
@:h_t nog achtbanen laten evacueren vandaag?
De ragout is iets anders, vaak met meer kerrie. Maar dat is wel de makkelijkste manier om het te omschrijvenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is gewoon een kroket rondom een ei. Apart maar niet vies. Maar ik ben er verder niet dol op.
Wat zijn eierballen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor het eerst op een intermediairdag. Was leuk om een keer mee te maken. Er werden eierballen uitgedeeld!
Is ook totaal niet nodig.quote:Op woensdag 27 november 2024 07:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, het moet niet te voorspelbaar worden natuurlijk! Gisteravond was ineens de bus stuk![]()
Gisteren wel een ritje gemaakt in een achtbaantje waar de veiligheidsbeugels niet werden gesloten en de actiefoto's werden gemaakt door een kerel met een camera die vlak naast de baan stond
Veel plezier daar alvast.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:38 schreef Arizona het volgende:
Nu lijk ik wéér de boeman op het werk voor iets dat niet mij idee was![]()
Ik ben vandaag aan het werk ipv vrijdag, we gaan fijn een weekendje naar het dan zonnige zuiden (Zuid-Limburg)
Nog leuker als ze dan een half uur van te voren appen dat het ze toch niet gaat lukken en of het digitaal kanquote:Op woensdag 27 november 2024 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Accountant wil langs komen op kantoor voor een gesprek. Van mij mag dat gewoon via Teams.
Moet je zelf ook weer naar kantoorquote:Op woensdag 27 november 2024 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Accountant wil langs komen op kantoor voor een gesprek. Van mij mag dat gewoon via Teams.
Dan stel je dat voor.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is dan wel mijn kantoordag, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet je zelf ook weer naar kantoor
Heb ik al gedaan. Ze willen een gesprek met mij en een collega maar die collega werkt niet op de dag dat ze langs willen komen.quote:
Ik kijk vanavond Het perfecte plaatje.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Hey lieve mensies. Vanavond begint het nationale seizoen weer met Montenegro en hebben ook gelijk het eerste nummer voor 2025. Komt dat zien!
En daarom kom ik bij jou op kantoor langs. Dit kan zo niet langerquote:Op woensdag 27 november 2024 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond Het perfecte plaatje.
In het volgende hotel zitten de 500-kamers op de 1e verdieping. Om daar te komen moet je vanaf de receptie een trap naar beneden nemenquote:Op woensdag 27 november 2024 10:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:yesse beterschap daarHopelijk zijn jullie snel weer de oude.
@:h_t wat een bijzondere dingen maak je mee op je reisIk ben benieuwd wat de rest van je trip nog gaat brengen
Voorpret is ook pretquote:Op woensdag 27 november 2024 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gisteren iets besteld. Dat is vanwege de drukte niet gelukt om gisteren al te versturen. Daar netjes een mail over ontvangen. Sluiten ze de mail af met "We wensen je alsnog veel plezier met je aankopen!" Ja, dat kan toch niet, ik heb het toch nog niet ontvangen.
Ik dacht dat overkomt me niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de mensen gisteren en vandaag bij respectievelijk 3-0 en 0-2 zijn weggezapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |