Ja, jammer, maar was te verwachten. Italië is echt een maatje te groot.quote:
Spreken ze Belgisch?quote:Op zondag 24 november 2024 17:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Er spreken nu al allemaal mensen buitenlands om me heen en ik ben nog niet eens in het vliegtuig
Veel wel, en dan nog twee soorten ookquote:
Ja, volgend jaar toch maar kijken of we kleinere laarzen kunnen vinden.quote:Op zondag 24 november 2024 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, jammer, maar was te verwachten. Italië is echt een maatje te groot.
Voortaan maar opnemen, zodat we kunnen terugspoelenquote:Op zondag 24 november 2024 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij. Gaat altijd veel te snel.
Veel plezier! Wij passen ondertussen op dat de Benelux niet wegwaait.quote:
Wat zijn de vooruitzichten wanneer je weer kunt beginnen?quote:Op zondag 24 november 2024 22:55 schreef Troel het volgende:
Ik wil zo graag weer aan het werk. Al is het maar een uurtje per dag
Volgend jaarquote:Op maandag 25 november 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zijn de vooruitzichten wanneer je weer kunt beginnen?
Ik heb me vandaag ziekgemeld. Migraine.
Beterschap.quote:Op maandag 25 november 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zijn de vooruitzichten wanneer je weer kunt beginnen?
Ik heb me vandaag ziekgemeld. Migraine.
quote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef H_T het volgende:
De eerste achtbaan leidde meteen tot de eerste evacuatieBlijkbaar zijn we toch wat zwaarder dan de kinderen waar de rit voor bedoeld was, dus kwam de trein niet over de top van de helling heen. Ik zat er overigens niet in op dat moment
Omg ik zou me zo schamen...quote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef H_T het volgende:
De eerste achtbaan leidde meteen tot de eerste evacuatieBlijkbaar zijn we toch wat zwaarder dan de kinderen waar de rit voor bedoeld was, dus kwam de trein niet over de top van de helling heen. Ik zat er overigens niet in op dat moment
Ik heb er niks mee te makenquote:
Dingen op rails die misgaan en jij hebt er niets mee te maken, jaja.quote:Op maandag 25 november 2024 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken. En de trein was zo zwaar beladen op instructie van het personeel
Net had ik er wel wat mee te makenquote:Op maandag 25 november 2024 12:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dingen op rails die misgaan en jij hebt er niets mee te maken, jaja.
We kennen jou langer dan vandaag!
Nee, de laatste persoon is te dik en moet gewoon met de trap.quote:Op maandag 25 november 2024 11:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Wij hebben bij ons op kantoor ook een lift die wat gevoelig is en al snel aangeeft te zwaar te zijn en dan niet vertrekt. Degene die als laatste is ingestapt en dus dat signaal triggert kijkt ook altijd zo schuldig.Terwijl gaat natuurlijk niet om die laatste persoon maar om iedereen bij elkaar.
quote:Op maandag 25 november 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Net had ik er wel wat mee te makenAchtbaan had 12 plekken, drie ervan waren bezet (een door mij) en nog steeds ging het maar net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |