Ja, lekker even met de kat knuffelen bijvoorbeeld. In plaats van gedwongen luisteren naar collega’s die veel te hard en lang staan te hinniken bij het koffieapparaatquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja echt hè. Tussendoor even niks doen is zo fijn.
O dat is ook zuur. En herkenbaar. Denken dat je eindelijk wat bereikt en dan toch weer teleurgesteld wordenquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik dacht vandaag dat ik eindelijk iets gerealiseerd had op een langlopend project waar dingen in systemen aangepast moeten worden. Maar niets is minder waar.
Ja precies. Want hier is elk moment dat je even ademhaalt dat je iemand spreekt bij het koffiezetapparaat. Terwijl thuis kun je even echt zonder afleidingen ademhalen. En dan hoef ik echt geen netflix te kijken maar gewoon even niks aan mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, lekker even met de kat knuffelen bijvoorbeeld. In plaats van gedwongen luisteren naar collega’s die veel te hard en lang staan te hinniken bij het koffieapparaat
[..]
O dat is ook zuur. En herkenbaar. Denken dat je eindelijk wat bereikt en dan toch weer teleurgesteld worden
Jaa overheid en ict, dat wil niet...quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, lekker even met de kat knuffelen bijvoorbeeld. In plaats van gedwongen luisteren naar collega’s die veel te hard en lang staan te hinniken bij het koffieapparaat
[..]
O dat is ook zuur. En herkenbaar. Denken dat je eindelijk wat bereikt en dan toch weer teleurgesteld worden
Niet alleen bij de overheid hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa overheid en ict, dat wil niet...
Ja ik heb echt het gevoel een compleet andere taal te spreken. Totaal niet helder wat wanneer wordt gerealiseerd of überhaupt wordt opgepakt. En dan denk ik telkens 'nu weet ik wie ik moet hebben en hoe het werkt' en dan is t telkens weer anders.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet alleen bij de overheid hoorHet gaat hier ook erg moeizaam momenteel.
Hier worden ook keuzes gemaakt waarbij de praktische haalbaarheid niet altijd even goed getoetst wordt. Zeker niet qua beschikbare tijd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt het gevoel een compleet andere taal te spreken. Totaal niet helder wat wanneer wordt gerealiseerd of überhaupt wordt opgepakt. En dan denk ik telkens 'nu weet ik wie ik moet hebben en hoe het werkt' en dan is t telkens weer anders.
Gaat het beter met je migraine?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
Maar nu is het avond en kan ik rusten en nu geniet ik van een muntthee en een kinder bueno![]()
Hopelijk genieten jullie ook van een ontspannen avond.
@:h_t nog achtbanen laten evacueren vandaag?
Ik was vandaag voor het eerst op een intermediairdag. Was leuk om een keer mee te maken. Er werden eierballen uitgedeeld!quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:25 schreef Yesse het volgende:
Sinds wanneer is een kantoordag zo vermoeiend??
Is dat lekker, een eierbal? Het lijkt me vies en lekker tegelijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor het eerst op een intermediairdag. Was leuk om een keer mee te maken. Er werden eierballen uitgedeeld!
Het is gewoon een kroket rondom een ei. Apart maar niet vies. Maar ik ben er verder niet dol op.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat lekker, een eierbal? Het lijkt me vies en lekker tegelijk
Dit ja. Ik ben weggezaptquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Heh? Ik dacht: "3-0, jammer, maar dan hoef ik het niet meer bij te houden" en ineens dit. Goed bezig!
Nee, het moet niet te voorspelbaar worden natuurlijk! Gisteravond was ineens de bus stukquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
Maar nu is het avond en kan ik rusten en nu geniet ik van een muntthee en een kinder bueno![]()
Hopelijk genieten jullie ook van een ontspannen avond.
@:h_t nog achtbanen laten evacueren vandaag?
De ragout is iets anders, vaak met meer kerrie. Maar dat is wel de makkelijkste manier om het te omschrijvenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is gewoon een kroket rondom een ei. Apart maar niet vies. Maar ik ben er verder niet dol op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |