Hoe zijn de Tunesische Python en Baron?quote:Op maandag 25 november 2024 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Net had ik er wel wat mee te makenAchtbaan had 12 plekken, drie ervan waren bezet (een door mij) en nog steeds ging het maar net
De achtbanen stellen tot nu toe geen reet voor, maar dat wist ik alquote:Op maandag 25 november 2024 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Hoe was je eerste dag? Leuke achtbanen? Leuke groep mensen?
De grootste achtbaan die we gehad hebben is een meter of vijf hoogquote:Op maandag 25 november 2024 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe zijn de Tunesische Python en Baron?
“Un wrap s’il vous plait”?quote:Op maandag 25 november 2024 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
De achtbanen stellen tot nu toe geen reet voor, maar dat wist ik alLeuke mensen, maar wel matig geslapen vannacht en nu dus al best moe. Ik heb wel mooi met mijn matige Frans wat groepsgenoten kunnen helpen bij het bestellen van een wrap
[..]
De grootste achtbaan die we gehad hebben is een meter of vijf hoog
Ja, maar het werd ingewikkeld met de soorten vlees en de sausjes die ook aangeboden werdenquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 25 november 2024 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar het werd ingewikkeld met de soorten vlees en de sausjes die ook aangeboden werdenEn dáár heb ik bemiddeld
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:07 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebber is er ook deze keer weer een Top 2000 Stemwijzer!
Fred_B in MUZ / Top 2000 Editie 2024 #1 Een nieuwe start
Als iemand die opgegroeid is op het Groningse/Drentse platteland heb ik zelfs een optreden van Jannes meegemaakt. Wat een feest was datquote:16. Kent u de zanger Jannes?
A. Ja
B. Nee
SPOILER
A. Talk Talk – Such A Shame
B. Daft Punk ft Pharrell & Nile Rodgers – Get Lucky
En, moeten we hem naar het ESF sturen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Als iemand die opgegroeid is op het Groningse/Drentse platteland heb ik zelfs een optreden van Jannes meegemaakt. Wat een feest was dat
Ik zie geen enkel bezwaar om Jannes volgend jaar naar Tel Aviv te sturenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En, moeten we hem naar het ESF sturen?
Natuurlijk. Als Üdo Jürgens het kan dan kan Jannes het ook!quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En, moeten we hem naar het ESF sturen?
en dan daar te laten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel bezwaar om Jannes volgend jaar naar Tel Aviv te sturen
John! Zie ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:35 schreef NailQueen het volgende:
Hey jongens. Kijk eens wie er weer terugkomt bij Melodifestivalen!
Ja en the hero of our time die het vorig jaar liet afweten. Daarom was 2024 ook zo kut. Iedereen gelijk in paniek. Maar nu is hij weer terugquote:
Ik heb hem zelfs een handje mogen geven toen hij in ons durpke kwam optreden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Als iemand die opgegroeid is op het Groningse/Drentse platteland heb ik zelfs een optreden van Jannes meegemaakt. Wat een feest was dat
Sinds er ook andere mensen aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:25 schreef Yesse het volgende:
Sinds wanneer is een kantoordag zo vermoeiend??
Ja echt hè. Tussendoor even niks doen is zo fijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
Thuiswerken is echt zoveel chiller![]()
Maar ik zit zowel vandaag als donderdag op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |