SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Jullie moeten even The Masked Singer terugkijken
Ook door huize Sjorsquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er gaat een shock door the masked singer forum
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Niet de generatie Okker, niet de generatie Krajicek/Siemerink/Haarhuis/Eltingh, niet de generatie Schalken/Sluiter/Verkerk, maar de generatie Griekspoor/Van der Zandschulp/Koolhof zorgt voor de eerste Davis Cup finale voor Nederland ooit![]()
quote:
Gelukkig lijk je er niet al te Grumpy overquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:30 schreef Strani het volgende:
Leuk dat jullie zo enthousiast reageren! Ik heb helaas vervolgens de finale van het lokale dwergwerpkampioenschap verlorenMaar toch trots op m'n prestatie.
Nee, maar dat is ook de prijs voor de zevende plaatsquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig lijk je er niet al te Grumpy over
ik kijk nu!! wat leuk, super herkenbare stemquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Jullie moeten even The Masked Singer terugkijken
quote:
Ja, zeker!quote:
En niet pas om 22 uur.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker!Jij zin in vandaag?
ik wacht nu op de persoon die mijn dak gaat fixen, hij zou er om 10 uur zijn, hopelijk is hij er snel
Niet overdreven veelquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker!Jij zin in vandaag?
ik wacht nu op de persoon die mijn dak gaat fixen, hij zou er om 10 uur zijn, hopelijk is hij er snel
Ow ;D Dat klinkt mogelijk gezellig! Laat maar weten als je er heen gaatquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet overdreven veelMaar komt goed. In de loop van de dag zie ik wel of ik ook naar dat concert ga
Hopelijk blijft het bij een half uur.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:36 schreef H_T het volgende:
Het ging een tijdje best goed, maar nu heb ik weer ouderwets een half uur vertraging omdat er een trein is uitgevallen
Oh jee. 22 uur komt zo wel steeds dichterbij.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij een half uur.
De man die om 10 uur zou komen, is hier nog steeds niet. Bij mij is er dus ook een soort van vertraging
Wat gaan we doen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:35 schreef Strani het volgende:
Jaaaaaa goedemorgen allemaal wat geweldig dat we er weer zijn!! Het is zaterdag beste mensen ja ja ja wat een feest en wat gaan we genieten met z'n allen!!
Ha, ik ga op zoek naar een ander iemand.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee. 22 uur komt zo wel steeds dichterbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, ik ga op zoek naar een ander iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Twee van die drie dingen lijken me erg leuk! Baby-bezoek vind ik verschrikkelijk, geen idee wat ik er mee aanmoetquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Brunch, Baby-bezoek, bios. BBB dus vandaag.
Nee hoor het is een kutdag. Ik baal nog steeds van mijn werk en ik zit gewoon sowieso niet lekker in mijn vel, ik was al wat somber en mopperig, en nu is ook de auto nog stuk gegaan (terwijl New Mexico achter het stuur zat, dus je snapt dat hij ook een kutdag heeft vandaagquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:35 schreef Strani het volgende:
Jaaaaaa goedemorgen allemaal wat geweldig dat we er weer zijn!! Het is zaterdag beste mensen ja ja ja wat een feest en wat gaan we genieten met z'n allen!!
Is er nog wat aan te doen? Wat lekkers te snacken kopen voor vanavond en een leuke film kijken?quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor het is een kutdag. Ik baal nog steeds van mijn werk en ik zit gewoon sowieso niet lekker in mijn vel, ik was al wat somber en mopperig, en nu is ook de auto nog stuk gegaan (terwijl New Mexico achter het stuur zat, dus je snapt dat hij ook een kutdag heeft vandaag![]()
)
We gaan straks nog pepernoten halen. En cola en toastjes. En we gaan Twisters kijken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er nog wat aan te doen? Wat lekkers te snacken kopen voor vanavond en een leuke film kijken?
Het is sowieso nooit goed als je in je weekend mentaal nog bezig bent met je werk. Daar word je niet voor betaald.
Nou heb ik ook een poging met Twisters gewaagd maar heb het na een half uurtje opgegevenquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
We gaan straks nog pepernoten halen. En cola en toastjes. En we gaan Twisters kijken.
Maar denk dat het met mijn humeur niet meer goedkomt vandaag.
Jij nog plannen voor vanavond?
De kitten heeft vandaag nog maar twee keer de kerstboom omgetrokken en mijn nieuwe bontlaarsjes zijn lekker warm. Dat was het voor nuquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik ook een poging met Twisters gewaagd maar heb het na een half uurtje opgegeven![]()
Nou ja, toch proberen te genieten vanavond en je richten op de dingen die wel goed zijn in je leven.
Je hebt een kitten én je hebt een kerstboom. Nog twee mooie dingenquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
De kitten heeft vandaag nog maar twee keer de kerstboom omgetrokken en mijn nieuwe bontlaarsjes zijn lekker warm. Dat was het voor nu
Zijn daar flilmpjes van?quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
De kitten heeft vandaag nog maar twee keer de kerstboom omgetrokken en mijn nieuwe bontlaarsjes zijn lekker warm. Dat was het voor nu
Ik ging vandaag de glazen spatplaat achter het fornuis schoonmaken en die klapte in een miljoen stukjes uit elkaar, die over zo'n twintig vierkante meter verspreid lagenquote:Op zaterdag 23 november 2024 16:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor het is een kutdag. Ik baal nog steeds van mijn werk en ik zit gewoon sowieso niet lekker in mijn vel, ik was al wat somber en mopperig, en nu is ook de auto nog stuk gegaan (terwijl New Mexico achter het stuur zat, dus je snapt dat hij ook een kutdag heeft vandaag![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ging vandaag de glazen spatplaat achter het fornuis schoonmaken en die klapte in een miljoen stukjes uit elkaar, die over zo'n twintig vierkante meter verspreid lagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Ik ging vandaag de glazen spatplaat achter het fornuis schoonmaken en die klapte in een miljoen stukjes uit elkaar, die over zo'n twintig vierkante meter verspreid lagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooo!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ai ai ai. Arme MekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Ja ik schrok me echt rotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |