quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ging vandaag de glazen spatplaat achter het fornuis schoonmaken en die klapte in een miljoen stukjes uit elkaar, die over zo'n twintig vierkante meter verspreid lagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oei wat erg. Gelukkig ben je niet gewond. En wat zo rot is met glassplinters, die vind je dagen later nog overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen goede tijd voor ontploffend glaswerk. @H_T laatst ook al met een kaars.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik schrok me echt rotHeb ook geen idee waardoor het kwam. Gelukkig zelf niet gewond (al stond ik gewoon rustig op m'n sokken schoon te maken dus wel blij dat ik veilig naar m'n schoenen kon komen
)
Dat vind ik leuk!quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:30 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik kom zo jouw kant opHeb al wel een paar koppensnellerbier op
Koppensneller is niet de officële naam, maar binnen een set van drie heftige was de Grand Prestige de zwakstequote:Op zaterdag 23 november 2024 18:30 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik kom zo jouw kant opHeb al wel een paar koppensnellerbier op
Niet zelden in je voetquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:53 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oei wat erg. Gelukkig ben je niet gewond. En wat zo rot is met glassplinters, die vind je dagen later nog overal.
Ja dat hebben we nu alquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:53 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oei wat erg. Gelukkig ben je niet gewond. En wat zo rot is met glassplinters, die vind je dagen later nog overal.
Hou er ook niet zo van, maar was wel gezellig met vrienden dus dat is leuk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee van die drie dingen lijken me erg leuk! Baby-bezoek vind ik verschrikkelijk, geen idee wat ik er mee aanmoetIk hoop dat jij het wel leuk vindt.
Nou maak je borst maar nat, dan kan nog wel enige dagen cq weken duren.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat hebben we nu alBen benieuwd hoe lang nog
Ja, toch mooi he.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was een lekker weekje voor ze
Ik ben voor de thuis tapquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joepie, joepie, het was niet echt toppie.
quote:
We worden wel verwend qua ESF-gerelateerde personen in de media dit weekendquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESF-winnaar bij Even tot hier
Nou het had je humeur echt niet verbeterd hoor. Zeker voor mensen zoals jij en ik die oud genoeg zijn om mooie herinneringen te hebben aan Twister, is dit nogal een teleurstelling.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:21 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn geen Twisters gaan kijken, andere keer
Zodra ik hem gekeken heb, zullen we het wetenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
Hoewel ik lees dat de recensies best goed waren. Dan zal het wel aan mij liggen.
Het viel me niet op dat je drie stevige biertjes (+HJ bock en pils) op had!quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Koppensneller is niet de officële naam, maar binnen een set van drie heftige was de Grand Prestige de zwakste. Plus een HJ Bock en een HJ pils, en dat ik tot nu toe vandaag 3 broodjes op heb
Leuk! Maar ik heb em niet gemistquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:03 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive deze had van mij nog wel op de setlist gemogen vanavond
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Niet helemaal, Hello I see you was bij ons een stuk eerder op de lijst. Verder klopt het wel aardig qua nummers en volgordequote:Op zondag 24 november 2024 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Maar ik heb em niet gemist
Het was een gezellige avond, leuk concert.
Was de setlist gelijk aan die van Arnhem van vrijdag? https://www.setlist.fm/se(...)rlands-335e7821.html
Nu kunnen de pannetjes weer in alle rust nat wordenquote:
Ik wist niet dat je wk van Max Verstappen zo hard gevierd dat letterlijk het dak eraf ging.quote:
Ik denk dat het een van de Pieten was die een beetje lomp deedquote:Op zondag 24 november 2024 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je wk van Max Verstappen zo hard gevierd dat letterlijk het dak eraf ging.
Ook als het niet ‘mag’, lijkt het me vrij redelijk niet te wensen dat je met een lekkend dak zit.quote:Op zondag 24 november 2024 11:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat het een van de Pieten was die een beetje lomp deed
Maar wel lekker dat dit gelukt is, dat scheelt weer wat stress. Het voelde een beetje raar om dit op zondagochtend te doen, maar ja, het is 'noodzakelijk', dus dan mag het wel, toch? Het is niet dat ik op zondag mijn ramen was of de was buiten hang ofzo.
Fijne vakantie!quote:
Ik ga weliswaar niet naar hen nationale finale kijken, maar leuk dat ze er na twee jaar afwezigheid toch weer bij zijnquote:Op zondag 24 november 2024 13:24 schreef Momo het volgende:
[success]Hallo iedereen, alvast een reminder voor woensdagavond 27 november 20:00, dan hebben we onze eerste nationale finale van het nieuwe ESF seizoen. Het gaat om Montenegro en de nummers zijn ook al te beluisteren.
ESF / [2025] Montenegro: Montesong #1 27 nov
[/success]
Er spreken nu al allemaal mensen buitenlands om me heen en ik ben nog niet eens in het vliegtuigquote:
Donald Duck blijft leuk. Ik heb sinds de zomer weer een abonnement op de het weekblad.quote:Op zondag 24 november 2024 17:07 schreef H_T het volgende:
Ter gelegenheid van de vakantie ook twee dingen gedaan die schrikbarend ouderwets voelen: contant geld opgenomen en een Donald Duck-pocket gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |